Daarom verkopen band als PF, Yes en bijvoorbeeld Jethro Tull nog steeds zo goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij probeert die achterlijke symfogeeks tot grote hoogten te stuwen (ten koste van wat in jouw ogen minder is) terwijl die orgelclowns door de bank niet eens in staat zijn geweest iets beklijvends achter te laten dat door meer mensen dan drie malloten en een hondenkop wordt gewaardeerd. Dat plijt niet voor je zaak
Ik vind het wel sterk als je er meer mensen dan wat stoffige hippies met een tolkiencomplex mee kan bereiken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Naast dat het een lulopmerking is wil het nog niet zo veel zeggen. Veel mensen kunnen wel Culture Club nummers noemen. Heb je dan zojuist de conclusie getrokken dat het geniaal is?
[..]
Jij vond het aantal hits toch niet boeiend?
Jij post niet meer dan een of twee van dit soort onbenullige zinnetjes, je bent niet meer dan een slechte kopie van een relkloontjequote:Op woensdag 6 juli 2005 15:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Je herhaalt jezelf nogal
Heb je nog niet door dat jij jezelf enorm belachelijk maakt hier
Ik zei al eerder dat ik PF niet echt tot dit soort zielepoten reken... die zijn wel degelijk geslaagd in het maken van een goede hybride tussen experiment en flow.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom verkopen band als PF, Yes en bijvoorbeeld Jethro Tull nog steeds zo goed.
Toch jammer als je geen normale antwoorden meer kan geven...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef kamagurka het volgende:
Die andere bands, tsja... er bestaan veel nerds op de wereld![]()
Ga je nou beledigd doen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:34 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Voor iemand die niet begrijpt wat ik beweer veroorloof jij jezelf heel wat. Mijn pogingen om jou heel welwillend iets uit te leggen hebben tot nu toe alleen sarcastische opmerkingen van jouw kant opgeleverd. Je begrijpt niet wat ik beweer maar intussen vind je ze wel religieus, pathetisch, zelfkastijdend, moeilijkdoenerig en zinloos. Lekker is dat. Zolang jij je minachting over andersoortige muziekbelevingen niet voor je kan houden staat mijn muziekbeleving niet ter discussie en ben jij de enige die religieus vasthoudt aan de eigen denkbeelden.
Jij meer muziek blijkbaar wel aan het aantal mensen dat je er mee bereikt, dat argument gebruik je nu al posts lang. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een stel gare figuren met make-up op die tot de 'underground' behoren en daar 'bescheiden hits' zijn en een lading 'stoffige hippies met een tolkiencomplex' bereiken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind het wel sterk als je er meer mensen dan wat stoffige hippies met een tolkiencomplex mee kan bereiken.
Het hoeven geen hits te zijn idd, undergroundklassiekers is ook goed (alhoewel die door de clubs wel weer tot bescheiden hits worden gedraaid). Het is knap als een band erin slaagt én redelijk veel te experimenteren én daarbij nog steeds nummers maakt die door hun (schijnbare) eenvoud toch ook lekker zijn om naar te luisteren. Die progrockers zijn veel te ver doorgeslagen één kant op (zal de lsd wel zijn
).
Ik dus zeg nergens dat alleen commerciele muziek goed kan zijn, dan draai je mijn woorden om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dit is als het uitleggen van de evolutietheorie aan een orthodox bekeerde, sorry... je hebt nu eenmaal meerdere definities van wat goede muziek is, jij hebt blijkbaar de jouwe allang gekozen. Zinloos om daarover verder te debatteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch jammer als je geen normale antwoorden meer kan geven...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef OProg het volgende:Dat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het daarbij, t wordt er niet duidelijker op![]()
Voor iedereen die er toch weer overheen leest: ik vind PF dus wel degelijk te pruimen (echter, niet alles van ze... zo'n maniakale fan ben ik nu ook weer niet)Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Vind het toch niet meer zo amusant als in het beginquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Kan iemand mij even de zoutjes aangeven? [afbeelding]
Als ik zin heb om muziek te luisteren, dan heb ik altijd zin in muziek die voor mij 'urgent' is. En soms heb ik geen zin in muziek en dan is het stil. Dus ik ga niet elke dag naar mijn Johnny Rotten-altaartje om met wat wierook gehoor te geven aan de oproep tot anarchie en dat snap jij ook wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
Desalniettemin: ik ben er oprecht beniewd naar of jij daadwérkelijk met enige regelmaat muziek opzet waar je eigenlijk helemaal geen zin hebt om naar te luisteren, omdat je "gehoor wil geven" aan wat bijvoorbeeld een Johnny Rotten ons 28 jaar geleden zo "urgent" had mee te delen.![]()
Dan zijn we het toch nog eensquote:
Dat doe je alleen op Zondag?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als ik zin heb om muziek te luisteren, dan heb ik altijd zin in muziek die voor mij 'urgent' is. En soms heb ik geen zin in muziek en dan is het stil. Dus ik ga niet elke dag naar mijn Johnny Rotten-altaartje om met wat wierook gehoor te geven aan de oproep tot anarchie en dat snap jij ook wel.
Dat botst met wat je eerder beweerde:quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als ik zin heb om muziek te luisteren, dan heb ik altijd zin in muziek die voor mij 'urgent' is. En soms heb ik geen zin in muziek en dan is het stil. Dus ik ga niet elke dag naar mijn Johnny Rotten-altaartje om met wat wierook gehoor te geven aan de oproep tot anarchie en dat snap jij ook wel.
Maar OK. Daar kom je nu dus op terug. Jij draait dus geen muziek waar je geen zin hebt om naar te luisteren. Ook al wil de heer Rotten dat nóg zo graag. Ook weer helder.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef zodiakk het volgende:
De Sex Pistols (hoewel ik maar een enkele track ken) willen blijkbaar gewoon iets kwijt en willen dat je luistert, ongeacht of jij in je Streisand-mood bent.
Een klassieker...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Kan iemand mij even de zoutjes aangeven? [afbeelding]
Ik kom nergens op terug, want het botst niet (frappant dat ik constant bezig ben om je voorbarige conclusies te ontkrachten, vind je ook niet?).quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat botst met wat je eerder beweerde:
Maar OK. Daar kom je nu dus op terug. Jij draait dus geen muziek waar je geen zin hebt om naar te luisteren. Ook al wil de heer Rotten dat nóg zo graag. Ook weer helder.
Waar jij ook mee bezig denkt te zijn, het is niét met het ontrachten van iets.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik kom nergens op terug, want het botst niet (frappant dat ik constant bezig ben om je voorbarige conclusies te ontkrachten, vind je ook niet?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |