lol, het is wel een ideequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:55 schreef Modwire het volgende:
Wedstrijdje bier drinken zou op Fok! inderdaad meer belangstelling opwekken.![]()
dan moet je alleen de beste spelers afvaardigen naar de FOK vs GOT wedstrijd..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef St.Germain het volgende:
waarom één groep tegen de andere? waarom niet allemaal individuele partijen? bv wij met tien, zij met tien .. tornooitje in elkaar steken, zodat iedereen één keer tegen iedereen speelt .. welk team het meest aantal partijen gewonnen heeft, is winnaar ..
Kwestie van vertrouwen. Gameknot heeft dat als policy, maar zij kunnen dat zelf ook niet controleren. Valsspelen met schaken om het plezier is als valsspelen bij patience.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:08 schreef Paladijn het volgende:
Het gebruik van schaakcomputers om de volgende zet uit te rekenen is niet toegestaan <-- veel succes dat te voorkomen.
9 potten schaakquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef St.Germain het volgende:
waarom één groep tegen de andere? waarom niet allemaal individuele partijen? bv wij met tien, zij met tien .. tornooitje in elkaar steken, zodat iedereen één keer tegen iedereen speelt .. welk team het meest aantal partijen gewonnen heeft, is winnaar ..
Ik was eerst in de veronderstelling dat dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef St.Germain het volgende:
Klopt, het is amper te verifieren... een aantal van die sites doet dat door het geheugen van de client te scannen bv. (heb destijds onderzoek verricht naar valsspelen in multiplayer games - schaken via webclient viel daar ook onder)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
Kwestie van vertrouwen. Gameknot heeft dat als policy, maar zij kunnen dat zelf ook niet controleren. Valsspelen met schaken om het plezier is als valsspelen bij patience.
als jij dat wilt organiseren, best.. met 1 partij is het iig iets overzichtelijker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef St.Germain het volgende:
Ik hoop gewoon dat de deelnemers die zich nu ingeschreven hebben te vertrouwen zijn en daar ga ik dan ook maar ff blind van uit. Doe jij ook mee Paladijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
edit:
Overigens, het is een leuk idee. Mijn opmerking was niet bedoeld om dat de grond in te stampen. Er is echter wel een vrij grote kans dat je hier tegenaan gaat lopen.
Idd, maar er moet wel binnen een bepaalde tijd een zet gemaakt zijn. Daarnaast zal misschien niet iedereen even actief meedoen en / of op vakantie zijn en dan hebben we met 20 man iig wat reserve.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Space-Chinees het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, spelen we 1 schaakspel met 20 mensen aan elke zijde?
Dan ga je dus een Tweaker het gebruik van een computer verbieden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:49 schreef Beathoven het volgende:Het gebruik van schaakcomputers om de volgende zet uit te rekenen is niet toegestaan
lolquote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan ga je dus een Tweaker het gebruik van een computer verbieden.
www.gameknot.comquote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Mirage het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus niet zo dat we met z'n allen achter ons pctje kruipen en een spel beginnen dat ook in één keer af gemaakt moet worden ?
Het is dus gewoon mogeljik om tussen door even te stoppen of weg te lopen ( na dit aan te geven ) omdat je andere verplichtingen hebt ?
ok!quote:Als bovenstaande correct is, dan doe ik mee !
Ik kan schaken en of ik goed/ ervaren ben... tsja... moeilijk te zeggen.. het is lang geleden dat ik geschaakt heb, maar toen ik het deed was ik meestal de winnende partij. Dit kan natuurlijk net zo goed iets over mijn tegenstanders zeggen dan over mijn vaardigheden.
check!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef Mirage het volgende:
Het is waarschijnlijk handiger het lijstje in de openingspost te zetten en telkens bij te werken.
Je hoeft dan minder te zoeken/scrollen om het daadwerkelijke lijstje te vinden.
Wat een foute sloganquote:Op zondag 3 juli 2005 19:32 schreef Casparovvv het volgende:
schop![]()
Join ook!
stop *hier* je koning in de reet van een GoT'er!!
waarmee trek ik anders de aandacht van die foute fok!kersquote:
Hebben we die nodig dan ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
waarmee trek ik anders de aandacht van die foute fok!kers![]()
Gaan we niet dirty spelenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hebben we die nodig dan ?
Ik dacht dat we schaak spelende fokkers zochten
Niet echt, of je moet 3 dagen te krap vinden om een zet te bedenkenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef blackbird1986 het volgende:
Gezien de overlegmogelijkheid neem ik aan dat we niet op tijd spelen?
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef PoMeLo het volgende:
ik wil ook wel meedoen
heb zelf 2 jaar op schaken gezeten en heb bij de 2e keer zelfs 1e prijs gewonnen![]()
Prive-forum gebruiken en beslissingen later op Fok! posten zodat men toch mee kan lezen?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:32 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb trouwens iets waar ik jullie mening even over wil voor als het zover is.
Wat lijkt jullie het beste...
De besprekingen als de wedstrijd van start gegaan is in een 'achterkamertje' te houden waar alleen de teamleden kunnen posten (in dat geval ergens buiten fok op een 'prive' forum). Of in het algemene sport forum waar iedereen kan meelezen. Het eerste is veiliger ivm cheaten en de tweede optie maakt het wat toegankelijker voor niet teamleden om het toch te volgen.
we kunnen b.t.w. nog steeds nieuwe teamleden gebruiken!
bedankt, we kunnen zeker wat versterking gebruiken. Het belooft iig een lastige tegenstander te worden.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik zal onze topschaker van Fok!, Juan Zueco , even op dit topic wijzen in SPT.
ja hoor, zie OPquote:Op maandag 4 juli 2005 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Mag je ook meedoen als je verschrikkelijk slecht bent in schaken?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |