Ja je hoort hem nergens bovenuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Spideyman het volgende:
Wat blijft die Slash toch een fabelachtige gitaarspeler!
Nee, gelukkig rustig geblven verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Niks gebeurd met de marokkies?
WTF is trollt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet besproken worden Maar ik ben er wel blij mee :
Youssef hoeft de komende maand niet meer te komen. Trollt te veel en dat terwijl er nog een forum specifieke ban van hem loopt. Tevens kan hij niet normaal doen tegen een mod die hem vraagt te stoppen met zijn geklooi.
Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is back from The Galgenwaard
Leuke wedstrijden, absoluut goeie sfeer![]()
Die spelen na the Whoquote:
23. Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig rustig geblven verder.
Welke grote band is de volgende op Live8? The Who?
Yeah!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
27. Finale: all to join Sir Paul on stage, with Sir Mick, and, possibly, the other members of the Rolling Stones.
Ik vind het een grote kwal, maar zingen kan ie wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Robbie ik zou er geen plaat van kopen maar dit wordt geweldig
ik heb er 1 dvd vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Robbie ik zou er geen plaat van kopen maar dit wordt geweldig
oh die moet ik dan nog krijgen danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs DVD's van Barbapapa, dus dat zegt helemaal niets![]()
Bavariaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zo.... Nu eerst een Albert West....
Bjooooooooorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
*gezellig naas Koos gaat zitten, maar met de hand op mijn fotoalbum![]()
Zet de TV dan aan man!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro post hier omdat er in huize bjoro verders niets dan serene rust heerst !
tis dat allemaal voor ophef over dat Live-drie-achtquote:
ik leen de videobanden van Golfert wel !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
Wel weer genoeg live herrie gezien voor vandaag. Ik koop de dvd wel tegen die tijd, help ik de arme negertjes nog echt ook.
* Bjoro doet ff nederlandstalige muziek !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Nu Pink Floyd de meest saaie band ooit. De band waardoor punkmuziek werd uitgevonden.
Jamme he? Dat Fransie Bauer niet in Hyde Park optreedt?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro doet ff nederlandstalige muziek !
die Boomtown Rat snapt er gewoon geen pepernoot vanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamme he? Dat Fransie Bauer niet in Hyde Park optreedt?![]()
Deel eens wat uit ailantsjiequote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit hier heerlijk door vriendin gemaakte sangria op te drinken![]()
Hey, Methodmich heeft jouw account ook al te pakken?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Nu Pink Floyd de meest saaie band ooit. De band waardoor punkmuziek werd uitgevonden.
* Eilanden deelt Puerto Ricaanse sangria uitquote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deel eens wat uit ailantsjie
[afbeelding]
Zitten we mooi mee te kijken :"Dquote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, Methodmich heeft jouw account ook al te pakken?
Heb een passende reactie in je topic gegeven.quote:
quote:Zeg heb jij dat weer besteld: pokkenweer
Hee, last van kouwe tenen kouwe oren kouwe klauwen
Anti-vries en ook nog al die regen op je kop
Weinig wind maar het is helaas een hele kouwe
En De Bilt zegt dat je morgen binnen blijven moet
Zeker weten dat we morgen lekker zweten
Eskimo's!
Wat?
Eskimo's je hoort toch wat ik zeg!
Dat betekent dat we boerenkool gaan eten
refr.:
(Wat is het kou-houd)
Waterkoud (koud)
Berekoud (koud)
Koud he, berekoud
Wat is het koud he (koud)
Koud he, nou
Koud he, berekoud
Koud he, zo
(Wat is het kou-houd)
Zit de vorst weer aan de grond
fris vandaag he, nou
Uit de wind is het nog wel om uit te houden
In de zon en achter glas dan scheelt het wel een jas
Koude start, hee, wie wil er effe douwen
Het journaal zegt
Het is in eeuwen niet zo koud geweest
Neem jij die vogels in De Bilt nog serieus
Eskimo's
Wat
Eskimo's je hoort toch wat ik zeg
Eskimo's, o, die zoenen met hun neus
refr.
Vlak achter een pekelwagen
Zit je je steeds af te vragen
Waarom schijnt toch nooit de zon
Zoals hij vroeger schijnen kon
refr.
Neuh...gewoon emule.comquote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Van BingoFM gehaald Bjoro?
Was van de week ook een leuke terugblik op hun programma's op tv.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef Bjoro het volgende:
net ff gedownload....
[..]
Spaan & Vermeegen
![]()
en dat bij deze broeierige nachten
Heb ik ook gezien !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Suijk het volgende:
Was van de week ook een leuke terugblik op hun programma's op tv.
Die stellige zekerheid dat ze nooit meer iets samen zullen doen...jammer hoor...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien !
zodra hun programma's op DVD komen koop ik het meteen !
oi !!quote:
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi !!
Alles goed ??
Ik heb eigenlijk wel zin in een biertje...
Hertog janquote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat nietWat voor bier? Merk? Land? Etc?
zekers...moest alleen mijn vriendin uitleggen hoe het nou zat met dat strippen en die glazenwasser, had ze nooit echt bewust meegekregen geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die stellige zekerheid dat ze nooit meer iets samen zullen doen...jammer hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |