tis dat allemaal voor ophef over dat Live-drie-achtquote:
ik leen de videobanden van Golfert wel !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
Wel weer genoeg live herrie gezien voor vandaag. Ik koop de dvd wel tegen die tijd, help ik de arme negertjes nog echt ook.
* Bjoro doet ff nederlandstalige muziek !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Nu Pink Floyd de meest saaie band ooit. De band waardoor punkmuziek werd uitgevonden.
Jamme he? Dat Fransie Bauer niet in Hyde Park optreedt?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro doet ff nederlandstalige muziek !
die Boomtown Rat snapt er gewoon geen pepernoot vanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jamme he? Dat Fransie Bauer niet in Hyde Park optreedt?![]()
Deel eens wat uit ailantsjiequote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit hier heerlijk door vriendin gemaakte sangria op te drinken![]()
Hey, Methodmich heeft jouw account ook al te pakken?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Nu Pink Floyd de meest saaie band ooit. De band waardoor punkmuziek werd uitgevonden.
* Eilanden deelt Puerto Ricaanse sangria uitquote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deel eens wat uit ailantsjie
[afbeelding]
Zitten we mooi mee te kijken :"Dquote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, Methodmich heeft jouw account ook al te pakken?
Heb een passende reactie in je topic gegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |