Ja je hoort hem nergens bovenuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Spideyman het volgende:
Wat blijft die Slash toch een fabelachtige gitaarspeler!
Nee, gelukkig rustig geblven verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Niks gebeurd met de marokkies?
WTF is trollt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet besproken worden Maar ik ben er wel blij mee :
Youssef hoeft de komende maand niet meer te komen. Trollt te veel en dat terwijl er nog een forum specifieke ban van hem loopt. Tevens kan hij niet normaal doen tegen een mod die hem vraagt te stoppen met zijn geklooi.
Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is back from The Galgenwaard
Leuke wedstrijden, absoluut goeie sfeer![]()
Die spelen na the Whoquote:
23. Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig rustig geblven verder.
Welke grote band is de volgende op Live8? The Who?
Yeah!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
27. Finale: all to join Sir Paul on stage, with Sir Mick, and, possibly, the other members of the Rolling Stones.
Ik vind het een grote kwal, maar zingen kan ie wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Robbie ik zou er geen plaat van kopen maar dit wordt geweldig
ik heb er 1 dvd vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Robbie ik zou er geen plaat van kopen maar dit wordt geweldig
oh die moet ik dan nog krijgen danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs DVD's van Barbapapa, dus dat zegt helemaal niets![]()
Bavariaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zo.... Nu eerst een Albert West....
Bjooooooooorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
*gezellig naas Koos gaat zitten, maar met de hand op mijn fotoalbum![]()
Zet de TV dan aan man!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:38 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro post hier omdat er in huize bjoro verders niets dan serene rust heerst !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |