quote:Great looking stuffed version of the award winning JEG'S Pro Stock Chevy Cavaliers. High speed excitement for both young and old! JEG'S Plush Cavaliers are 6'' long X 3''
Vorige topics:quote:551-290011 Jeg's Plush Car $6.99
ook vet, witte banden zwarte lettersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef BoJo het volgende:
En ik ga de letters niet inkleuren van m'n banden, want dan word alles behalve de letters wit waarschijnlijk![]()
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Witte letters zijn een must op grote banden man![]()
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een mustquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor niet![]()
Maar om ze nou zelf in te gaan zitten kleuren![]()
wil jij ze komen inkleuren dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een must
Wat moet ik met een scooter?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreefFugie het volgende:
is een scooter geen beter idee ? kan je er mooie crx stickers opplakken
Maar natuurlijk (even een fotootje van Robin gejat)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
heb je een fotootje van het model dat je bedoeld, ijsmeid?
Roze?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wit met roze?Als in: Leuk bij een vrouw, als er ook veel pk's onder de kap zitten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Roze?.
Ik haat roze.
Nee, ik laat hem mooi wit mits ik hem koop.
En ik ga er niet al teveel aan doen.
blank van buiten zwart van binnen ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef ook_gek het volgende:
hij staat best hoog op zijn wiellen vind ik.
Je moet er van die rally velgen onder knallen van OZ die witte met rode letters
En ijsmeis in den haag rijden alleen maar antalianen in civicjtes rond
He swa je weet wel. Ik ga rijden in die honda civic gemaak
hij kan idd wat lager, maar daar heb ik toch geen geld voor jongequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef ook_gek het volgende:
hij staat best hoog op zijn wiellen vind ik.
Je moet er van die rally velgen onder knallen van OZ die witte met rode letters
Ja, dus?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef ook_gek het volgende:
ja die jaquote:
ik vond het wel leuk staan onder die golf eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die ja
alleen onder die golf ziet dat er ECHT niet uit![]()
heb je ook zo een dikke negerinnen kont. Want dan is zo een auto echt wat voor jouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus?.
Wat kan mij dat schelen. Als IK de auto maar leuk vind.
In ieder geval een kont die jij nooit zal aanrakenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je ook zo een dikke negerinnen kont. Want dan is zo een auto echt wat voor jou
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ieder geval een kont die jij nooit zal aanraken.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn negerinnetje van mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ieder geval een kont die jij nooit zal aanraken.
heaumeauxquote:Op zondag 3 juli 2005 05:15 schreef hermandeperman het volgende:
hihi
Een VTEC welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vin zo'n civicje als ijsmeis bedoeld best grappige autotjes, zolang er niet teveel bagger op komt.
Enige is dat ze standaard niet echt heel veel vermogen hebben?
Maar het is in iedergeval een leuke auto om mee te beginnen![]()
Wie geht es?quote:
En heb je nog wat gehad aan mijn uitleg in scheveningenquote:
duidelijk.quote:
Neequote:Op zondag 3 juli 2005 11:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En heb je nog wat gehad aan mijn uitleg in scheveningen
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Die standtent (wij) bleek helemaal bij de haven te zitten(tyfus eind lopen vanaf het kurhaus trouwens
)
Maar ik heb je nr. nietik lees net pas dat die meet niet door ging
lopen al helemaal dusquote:Op zondag 3 juli 2005 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
Strandtent wij zit inderdaad nog voor bij de vuurtoren.
En ja dat is een aardig stukje rijden ja
lopenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
Strandtent wij zit inderdaad nog voor bij de vuurtoren.
En ja dat is een aardig stukje rijden ja
boulevard cruisen?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lopen
Niet te geloven hoeveel murken daar in 'twijfelachtige' auto's niets anders doen dan rondjes rijden![]()
dat komt toch overal waar een boulevard is voor?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lopen
Niet te geloven hoeveel murken daar in 'twijfelachtige' auto's niets anders doen dan rondjes rijden![]()
Wat doet zo'n VTEC qua vermogen?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een VTEC wel.
Maar dat is ie jammer genoeg niet.
Hij is langzaam.
Maar goed, ik heb nog niet zoveel geld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat komt toch overal waar een boulevard is voor?
Harderwijk --> Murken (x2) --> krokante E30 325i --> elleboogjes uit het raam --> snoeihard het geluid van verkrachte kamelen uit de "woofers"
ja 1 rondje, en dan op terras zitten op boulevard, en als weggaan nog een rondjequote:
jij bent ook echt niets gewend ehquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het ging hier om een 2003 CL500 en een E46 320Ci
Blijkbaar nietquote:
Ja, hier ook wel wat... maar dan zie je de koppen van de dealers nooitquote:in zuilen heb je zelfs Merc's CL600 die gewoon permanent bij huurhhuisjes ala Sjoewe voor de deur staan
quote:En de kanaalstraatMerc CLK AMG's, Merc CLK Brabus, E46 330ci's, E36 M3's, E46 M3's, allen uitgerust met medelander bestuurders
![]()
en dan nog die 500 SEL's enzo![]()
en dat is nog zwak uitgedruktquote:Op zondag 3 juli 2005 12:09 schreef Xtreem het volgende:Als ze het legaal verdiend hebben: prima.. maar dat lijkt me wat optimistich
Kun je lang wachtenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
Hey ff een waarschuwing hier.
Discriminatie hoort niet zeker niet in een slowchat.
als ik ergens een hekel aan heb is het discriminatie.
oh ja.
en aan murken.
En ik aan boerenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja.
en aan murken.
oh ja.
en aan murken.
oh ja.
en aan murken.
Heb je me iets uit te leggen???quote:
Spannend!quote:
oh ja.
en aan murken.
Laat me raden: Je hebt je lul geresenteerd als microfoon?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een nacht weerWat zijn er toch een domme sletjes in de wereld
Goedenmorgen trouwens
Peu, wat moet je in godsnaam aan de Delftsche Hout?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een nacht weerWat zijn er toch een domme sletjes in de wereld
Goedenmorgen trouwens
Peu, wat moet je in godsnaam aan de Delftsche Hout?
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Laat me raden: Je hebt je lul geresenteerd als microfoon?
maw: que?
Ben ik toch benieuwd wat jij in dit geval een gewone vraag noemt..quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossen![]()
Op Autoweek staat 150 PK . 208 km/h topsnelheid.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat doet zo'n VTEC qua vermogen?
en 0-100 enzo
Neuken?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat jij in dit geval een gewone vraag noemt..
Je hebt zeker niet naar Pink Floyd gekeken gister danquote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossen![]()
Dat is ook geen vraagquote:
Nee, dat wijf van de quiz is fijnquote:Op zondag 3 juli 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tering.
Kan iemand dat wijf laten stoppen met zingen.
Geen witte letters....quote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet naar Pink Floyd gekeken gister dan
Sukkel
Hugo kon helaas niet meer mee, dus alleen Peu en ik gaan. Maar ik heb geen probleem met Peu hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bo: jullie zijn met meer, bind je m toch gewoon aan een boom..
Je moet de groeten hebben van Milan en Timotyquote:Op zondag 3 juli 2005 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hugo kon helaas niet meer mee, dus alleen Peu en ik gaan. Maar ik heb geen probleem met Peu hoor![]()
Er lopen daar zeker lekkere vrouwen rondquote:Op zondag 3 juli 2005 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Dat weet ik ja. Daarom vroeg ik me ook af wat je er moest. Er loopt daar vaak smakelijk wild vlees rond
Ja ik sprak gister Milan, hij belde mequote:Op zondag 3 juli 2005 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet de groeten hebben van Milan en Timoty
okequote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben het password vergeten
Maat van me kijkt morgen vast wel ofzo....
Ik had em jou nummer gegeven inderdaad, hij hoeft niet jalours te zijn, hij gaat verhuizen naar Zwitserland, samen wonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik sprak gister Milan, hij belde me, hij was jaloers dat we gaan gehhehe
![]()
Kelly Osbourne - One World <-- vind ik best nog wel een goed nummerquote:
quote:
Zo blind ben ik nou ook weer niet hoorquote:
geen idee, ik ken niet iedereen die daar rondloopt hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]Doet die goed
![]()
Edit - Dat is in de Radstakewie zijn dat Bas????
Jij bent toch stamgast daarquote:Op zondag 3 juli 2005 19:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geen idee, ik ken niet iedereen die daar rondloopt hoor
gaan we breezer drinkenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:40 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg wanneer gaan we daar stappen![]()
Ik ken toch niemand daar![]()
Hij heeft z'n melkgebit nogquote:
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.quote:
Die hebben amper tietjesquote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.
die meisjes van 14 hebben anders vandaag de dan mega tieten hangenquote:
* Xtreem mailt het OMquote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.
Ehhhh, wablief?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die meisjes van 14 hebben anders vandaag de dan mega tieten hangen
Komt door de kip he
Liever bijna geen tietjes dan van die siliconen/hangers tot onder je navelquote:
Alle beetjes bewijs helpenquote:
Ja, maar tietjes zijn al klein (*wijst naar de je*)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Liever bijna geen tietjes dan van die siliconen/hangers tot onder je navel
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.quote:
Ze heeft cup B, oenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.
Omdat er veel groeihormonen in kip zit groeien die tieten ook extra snel. Want van groeihormonen krijg je tieten dat is algemeen bekend.
Dus zo te zien was jij vroeger ook gek op kip![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.
Omdat er veel groeihormonen in kip zit groeien die tieten ook extra snel. Want van groeihormonen krijg je tieten dat is algemeen bekend.
Dus zo te zien was jij vroeger ook gek op kip![]()
Je moet eens grotere bh,s kopen. Ik heb foto,s hier waar die dingen van jou echt geen B zijnquote:
Geen Fenomenale?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet eens grotere bh,s kopen. Ik heb foto,s hier waar die dingen van jou echt geen B zijn![]()
Waar zakdoekjes al niet goed voor zijnquote:
Dat vraagt om bewijsquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef ook_gek het volgende:
er zijn allemaal kut kinderen hier in de straat aan het voetballen![]()
En hebben die ook al een D Cup?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef ook_gek het volgende:
er zijn allemaal kut kinderen hier in de straat aan het voetballen![]()
Met 2 voetballen onder het shirt welquote:
je tepels zitten ongelijkquote:
Heb jij ooit 2 exact gelijke tieten gezien?quote:
ja ik houd altijd mijn hoofd scheef of ik ben zo bezopen dat ik het prima vind allemaalquote:Op zondag 3 juli 2005 20:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb jij ooit 2 exact gelijke tieten gezien?
het is te makkelijk om nu een opmerking hierover te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:50 schreef Fugie het volgende:
de opel gaat komende week of de week erna voor een grote beurt en apk weg, hopelijk komen er geen ernstige gebreken boven
waarschijnlijk zijn er geen problemen, dus mijn trouwe opelmotor met 220k+ op te teller zal nog een jaar tekeer gaan op de zuidelijke snelwegenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is te makkelijk om nu een opmerking hierover te maken
Top Gear nu![]()
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa'squote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef ook_gek het volgende:
kut bakken die alfa,s
Ik nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa's![]()
Jij kan in de Herkansing, ik heb kaarten besteld voor de Clubspecials van eind Septemberquote:
dan heb jij niet goed opgeletquote:Op zondag 3 juli 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch stond je 2 weken geleden te kijken naar al die mooie Alfa's![]()
Eind September?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan in de Herkansing, ik heb kaarten besteld voor de Clubspecials van eind September![]()
Dit soort dingen zijn altijd in het weekendquote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eind September?
Zit ik dan niet weer al op school?![]()
.
En wat is het dan precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd in het weekend![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
school is goed. Want school houd die kut kunderen voor een groot gedeelte van de dag vast
Juist nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
school is goed. Want school houd die kut kunderen voor een groot gedeelte van de dag vast
quote:Bo says:
kijk eens wat ik nu vind voor in duitsland
Bo says:
Ueber 5 Stunden Schlager !!
Robbie - Vakantie: nog 4 dagen!!! says:
Bo says:
Deutsche Schlager !!
Bo says:
Robbie - Vakantie: nog 4 dagen!!! says:
echt, dan praat ik 3 weken niet tegen ja
Bob L'pongequote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ik heb er overdag weinig last van. In tegen stelling tot nu. Ze rennen als ADHD kinderen met 5XTC pillen op door de straat. Als er school is doen ze dat niet. Dan zitten ze sponge bob te kijken om zo de volgende dag mee te kunnen praten op school
Pleasequote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
vind het wel briljant eigelijk die spons.
Zeker met die slak die denkt dat het een kat is![]()
bij jou moet je dan wel heel laag gaan...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ja maar wat is nou leuker dan kijken naar iets waar je niet bij hoefd na te denken. GEWELDIG
Weet je hoe goed het is om je hersens te gebruiken?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ja maar wat is nou leuker dan kijken naar iets waar je niet bij hoefd na te denken. GEWELDIG
Die aflevering dat hij god was vond ik geweldig. Hele volgen op zijn buik die oorlog gingen voerenquote:
Ah, waarbij er een komeet aan zijn buik zat vol met mannetjes die idd dachten dat ie God wasquote:Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die aflevering dat hij god was vond ik geweldig. Hele volgen op zijn buik die oorlog gingen voeren
ja en hij zwierf door de ruimte volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, waarbij er een komeet aan zijn buik zat vol met mannetjes die idd dachten dat ie God was.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op ijsmeis zoekt bij Google afbeeldingen, krijg je dit:
[afbeelding]
deze vind ik ergerquote:Op zondag 3 juli 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op ijsmeis zoekt bij Google afbeeldingen, krijg je dit:
[afbeelding]
Ik had hem eerst in Flash gedumpt met daarbij het geluid "KWAAK" !quote:Op zondag 3 juli 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
deze vind ik erger
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had hem eerst in Flash gedumpt met daarbij het geluid "KWAAK" !
Hihi, ik liet een ruftquote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gauw je billen wassen.
hehquote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Youp het volgende:
herman, die meid heeft toch wel al heel wat marsen gelopen of niet?
waarvoor?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
Youssef, Alsem en Salvad0r zijn gebanned
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef ook_gek het volgende:
zoek voor de gein eens op kipbeer met google op foto,s............
ah.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
van je avatar... ze loopt maar en ze loopt maar
Salv wilde een omgebouwde xbox verkopen.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:15 schreef Fugie het volgende:
net film gezien met wesley snipes, doen ze net of een calibra een fucking ferrari is en houden ze er een paar dwaze achtervolgingen mee
het is gone in 60 secondsquote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef Fugie het volgende:
7 seconds
Kut jaquote:Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef ook_gek het volgende:
boefje ik he
en rot op naar je nest je moet morgen vroeg op
nee jij trekt volle zalenquote:
Zie je wel dat ik goeie invloed hebt op mensenquote:
quote:
Vroeg, nog niet wakkerquote:
Nog een bak koffie, zo ff doesjen (quote:Op maandag 4 juli 2005 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah zo.
Dat heb ik nooit. Ik heb dat straks pas
.
Ow, ik dacht dat je al aan het werk wasquote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog een bak koffie, zo ff doesjen () en scheren... dan zal het vast beter gaan...
morgen om deze tijd ben ik al 3,5 uur aan het werk![]()
Ik en werkenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al aan het werk was.
Dat valt me tegen van je!
zon ierquote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef Fugie het volgende:
het is gelukkig nog maar heel de nacht en dag aan het onweren en regenen
Blank staan heeft het in Tilburg al lang niet meer gedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 09:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
vage wereld ditEcht alles staat hier blank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |