Spannend!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
Hey ff een waarschuwing hier.
Discriminatie hoort niet zeker niet in een slowchat.
als ik ergens een hekel aan heb is het discriminatie.
oh ja.
en aan murken.
Laat me raden: Je hebt je lul geresenteerd als microfoon?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een nacht weerWat zijn er toch een domme sletjes in de wereld
Goedenmorgen trouwens
Peu, wat moet je in godsnaam aan de Delftsche Hout?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een nacht weerWat zijn er toch een domme sletjes in de wereld
Goedenmorgen trouwens
Peu, wat moet je in godsnaam aan de Delftsche Hout?
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Laat me raden: Je hebt je lul geresenteerd als microfoon?
maw: que?
Ben ik toch benieuwd wat jij in dit geval een gewone vraag noemt..quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossen![]()
Op Autoweek staat 150 PK . 208 km/h topsnelheid.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat doet zo'n VTEC qua vermogen?
en 0-100 enzo
Neuken?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat jij in dit geval een gewone vraag noemt..
Je hebt zeker niet naar Pink Floyd gekeken gister danquote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen met het IQ van een aardappel.... Die je bij een hele gewone vraag aan staan te kijken als een puma in de bossen![]()
Dat is ook geen vraagquote:
Nee, dat wijf van de quiz is fijnquote:Op zondag 3 juli 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tering.
Kan iemand dat wijf laten stoppen met zingen.
Geen witte letters....quote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet naar Pink Floyd gekeken gister dan
Sukkel
Hugo kon helaas niet meer mee, dus alleen Peu en ik gaan. Maar ik heb geen probleem met Peu hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bo: jullie zijn met meer, bind je m toch gewoon aan een boom..
Je moet de groeten hebben van Milan en Timotyquote:Op zondag 3 juli 2005 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hugo kon helaas niet meer mee, dus alleen Peu en ik gaan. Maar ik heb geen probleem met Peu hoor![]()
Er lopen daar zeker lekkere vrouwen rondquote:Op zondag 3 juli 2005 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
Dat weet ik ja. Daarom vroeg ik me ook af wat je er moest. Er loopt daar vaak smakelijk wild vlees rond
Ja ik sprak gister Milan, hij belde mequote:Op zondag 3 juli 2005 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet de groeten hebben van Milan en Timoty
okequote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben het password vergeten
Maat van me kijkt morgen vast wel ofzo....
Ik had em jou nummer gegeven inderdaad, hij hoeft niet jalours te zijn, hij gaat verhuizen naar Zwitserland, samen wonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik sprak gister Milan, hij belde me, hij was jaloers dat we gaan gehhehe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |