quote:Great looking stuffed version of the award winning JEG'S Pro Stock Chevy Cavaliers. High speed excitement for both young and old! JEG'S Plush Cavaliers are 6'' long X 3''
Vorige topics:quote:551-290011 Jeg's Plush Car $6.99
ook vet, witte banden zwarte lettersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef BoJo het volgende:
En ik ga de letters niet inkleuren van m'n banden, want dan word alles behalve de letters wit waarschijnlijk![]()
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Witte letters zijn een must op grote banden man![]()
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een mustquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor niet![]()
Maar om ze nou zelf in te gaan zitten kleuren![]()
wil jij ze komen inkleuren dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een must
Wat moet ik met een scooter?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreefFugie het volgende:
is een scooter geen beter idee ? kan je er mooie crx stickers opplakken
Maar natuurlijk (even een fotootje van Robin gejat)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
heb je een fotootje van het model dat je bedoeld, ijsmeid?
Roze?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wit met roze?Als in: Leuk bij een vrouw, als er ook veel pk's onder de kap zitten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Roze?.
Ik haat roze.
Nee, ik laat hem mooi wit mits ik hem koop.
En ik ga er niet al teveel aan doen.
blank van buiten zwart van binnen ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef ook_gek het volgende:
hij staat best hoog op zijn wiellen vind ik.
Je moet er van die rally velgen onder knallen van OZ die witte met rode letters
En ijsmeis in den haag rijden alleen maar antalianen in civicjtes rond
He swa je weet wel. Ik ga rijden in die honda civic gemaak
hij kan idd wat lager, maar daar heb ik toch geen geld voor jongequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:01 schreef ook_gek het volgende:
hij staat best hoog op zijn wiellen vind ik.
Je moet er van die rally velgen onder knallen van OZ die witte met rode letters
En ijsmeis in den haag rijden alleen maar antalianen in civicjtes rond
He swa je weet wel. Ik ga rijden in die honda civic gemaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |