Omdat ik die daar ook wel krijg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom? Nu krijg je tenminste nog 10% korting...![]()
ir diploma?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
no problem mate
krijg je gene vrijstelling met een ir diploma ??
Het is er warm, maar niet te warm. Wij waren er vorig jaar 4 augustus. Vond het er heerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:26 schreef Karina het volgende:
Is New York een beetje te doen in augustus? Of is het veel te heet en/of te druk dan?
Ik weet dat het niet aan D-reizen ligtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:35 schreef Stiffmaster het volgende:
Dat ligt niet aan D-reizen maar aan het vliegveld/land waar je naar toe gaat.
Ik ga als het niet vol is in oktober naar NY met vrienden....heb er weer zin in!!
MSc in engineering of is dat een ME dan (master of engineering)quote:
Ben ik helemaal met je eens hoor, ik vind het ook nog steeds een dure grap... maar ja...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet aan D-reizen ligtmaar daar had ik het gelezen. Het is wel allemaal ontzettend duur vind ik, de vluchten en de hotels, ik had gehoopt dat de prijzen nu iets lager zouden zijn, vanwege de lage dollar, maar dat valt vies tegen.
Dat ga ik dan ook waarschijnlijk doen, maar wanneer is het laagseizoen? Voorjaar en najaar dan zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:15 schreef Dizzee het volgende:
Tja, dan moet je het laagseizoen proberen. Scheelt sowiezo al op je vliegticket.
Je vond het dus nog wel te doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:02 schreef GAMED0G het volgende:
Ik heb geboekt voor de eerste week van December...dan is t goed te doen....khad bij D-reizen een aanbieding van tickets maar die ging maar tot 24juni door...dus je moet ff opletten of er nog wat aanbiedingen komen.....
maar ik was voor de vlucht voor 2 personen voor de eerste week van December met BA 700 nogwat euro kwijt ...vond ik nog wel te doen!!...daarnaast gewoon een Hostel geboekt...dus kvond t nog wel te doen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |