Muziek die ik vroeger vaak luisterde komt veelal uit NY. Veel CD's daarvan, wat dus best een hobby was. Dus misschien even een Hiphop tour pakken daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef GAMED0G het volgende:
Zijn er nog mensen die naast t geweldige Ny en t USA gevoel naar NY gaan voor een hobby of iets om het verder te exploren of om lekker te shoppen naar je favorieten exclusieve kleding merken!?!?!
Ik zelf ben namelijk een redelijke sneaker freak en ben dan ook gefocused op Air Jordans en ga me collectie dus duidelijk uitbreiden in NY...er zijn daar vele spots die ik wil bezoeken ....
meer mensen met hobby's die ze uitbreiden in NY?
Vorig jaar mee gevlogen. Check het centrale topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef Toad het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 23e voor 5 dagen. Weet iemand wat van Delta Airlines? Beetje goede vliegtuigmaatschappij?
Dank. Beetje wisselend beeld krijg ik uit de topics. Ik post morgen wel wat meer info: met wie ik vlieg (de maatschappij), wanneer precies, welk hotel etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Vorig jaar mee gevlogen. Check het centrale topic.
Ga een dagje op bezoek bij merdeka!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
mensen trouwens nog wat leuke tips voor in NYC naast alle tourist traps?
nee jo, er fietsen best veel mensen door manhattan hoor. Er is zelfs een fietspad op broadway! Check de site van NYC's bicycle network development: http://www.nyc.gov/html/dcp/html/bike/home.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
fietsen door manhatten, als je graag dood wil moet je dat doen. Je kan wel tegen belachelijke prijzen een fiets huren en door central park fietsen, ietsje beter te doen
Neem de Time Out NY: http://www.timeoutny.com/quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
mensen trouwens nog wat leuke tips voor in NYC naast alle tourist traps? Wat ik zelf al van plan was is dit keer zeker over de brooklyn promenade lopen en verder langs de eastriver. En ook nog een keer naar liberty park en via jersey langs de hudson lopen. En ik wil graag een kort dagje naar coney island, lekker zwemmen. Vorige keer vergeten LES te bezoeken, dus dit keer wil ik dat zeker doen. Ook weer greenwich, volgens mij wordt daar volop basketball gespeeld in de zomer. Brooklyn heights, DUMBO en williamsburg bezoeken en nog een fiets tocht maken langs de eastriver en midden door manhattan. En mss ook Harlem dit keer bezoeken.
ik had gehoord dat de lonely planet een goede gids was... Ik ben een btje opzoek naar een goede gids waar niet alle casual dingen in staan over nyc. Ik ben niet opzoek naar musea's maar meer naar leuke buurten.
BTW, is er nou een observationdeck open in het rockefeller center?
ga ik zeker doen, ik wil sowieso graag door Central Park heen fietsen en dan neem ik wel een stuk avenue meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Het is inderdaad Nederland niet (qua fietsen), maar als je voorzichtig bent (tegelijkertijd ook wat avontuurlijk) is het wel te doen hoor. Ik fietste zelfs in L.A. voor een lange tijd (omdat ik nog geen auto had). Probeer het maar, de volgende keer wanneer je weer in NYC bent, het ziet er eng uit, maar het valt allemaal heel erg mee.
he merdeka, ik hoor hier allemaal hints dat je wellicht fok!kers gaat meeten in NY, is dat zo??quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef merdeka het volgende:
Heb niet veel nieuws te melden.. dit zou dan ook een tvp zijn, als ik niet deze nuttige link met foto´s van brooklyn bridge zou plaatsen.
NY is voor mij de komende week werken slapen eten, en meer niet![]()
Maar volgende week wordt het leuk, dan heb ik al vrij en gaan we paar daagjes Manhattan in, ik mag/moet helpen bij een kinderverjaardag in Prospect Park, en we gaan met vrienden in het park bbq-en. Eind volgende week gaan we weekje naar IJsland, en daarna moet ik weer even aan de slag.
We hebben afgesproken dat we dan wat tijd gaan besteden aan huisinrichting-zaken. Dat wordt nog een twistpunt, want ik wil graag eens een Amerikaanse Ikea inen dat wordt niet erg op prijs gesteld.
Ik weet van niets... Maar misschien dat ze het adres van mijn vriend hebben getraceerd, met een beetje moeite moet dat wel lukken. Zelfs de belasting vindt onsquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
he merdeka, ik hoor hier allemaal hints dat je wellicht fok!kers gaat meeten in NY, is dat zo??
Ik betaal (nog) NL belasting. Over een Amerikaans loon.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:13 schreef komrad het volgende:
hehe, oh dat waren vooral hints van de andere kant hehe
Maar dat de belastingdienst je vind is minder
Moet je eens naar een stalletje bij Rockefeller center gaan (zo ongeveer 5th avenue and 50th street), daar stond me toch een rij bij gisteren. Incl. een hele rij taxichauffeurs, toch wel een goed teken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:
ja ben ook wel benieuwd naar die restaurantjes mits goedkoop. Mijn idee was om meer van de 'straat' te eten. Wat pizza slices, chinees enzo. Kwil het eten een btje goedkoop houden
Ik ben een weekje op klus in NYC. Union Square is right around the corner though!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Strand Bookstore op 12th Street and Broadway in Union Square (fantastische boekenwinkel), CD winkeltjes (Tower (overal in Manhattan, de mijne was in de East Village). Woon je in NYC? Waar in NYC? een andere goede cd/record store is op Bleecker Street in Greenwich Village Bleecker Records.
http://www.ny.com/shopping/bookstores/
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Yankee Stadium heb ik ook in de planning staan. Kaartje kost volgens mij een dollar of 12. Madison Square Garden All Access Tour ga ik ook doen, waar de NY Pass al niet goed voor is.
Volgens mij wel. Ik wel het ESB zowel 's avonds en overdag bezoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?
Ja alleen niet opdezelfde dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?
Hoe willen ze dat controleren dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:04 schreef _wie het volgende:
[..]
Ja alleen niet opdezelfde dag
uit de FAQ: Q: Can I visit the same attraction twice in one day?
A: Unfortunately, no. You may visit each attraction only once per day. However, if you purchase a 2, 3 or 7 day card, you may return to that attraction the next day for another fun filled visit.
jep, same here. vandaar die vraagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik wel het ESB zowel 's avonds en overdag bezoeken.
thanks.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef _wie het volgende:
Q: Can I purchase one New York Pass for my friend and I to share at the same attractions?
A: Since you may only visit each attraction once per day, this is not possible. If you use your card at an attraction and attempt to pass that same card to your friend to use, the New York Pass reader will reject your second attempt and admission will not be granted.
Dat lijkt me ook wel slim he anders wordt het dokken bij de ingang.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef Dizzee het volgende:
ik ben er zo'n 7 dagen, dus denk dat ik voor de 7-day ga.
Haha dat scheelt dan 5% met de vorige. Ik heb hem met 15% korting aangeschaft, omgerekend is dat 96 euro ongeveer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef _wie het volgende:
de passen zijn er nu met 10% korting, voruge week was het nog 15%
ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dat scheelt dan 5% met de vorige. Ik heb hem met 15% korting aangeschaft, omgerekend is dat 96 euro ongeveer.
Waarom? Nu krijg je tenminste nog 10% korting...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Dizzee het volgende:
hmz..ik schaf em daar wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |