Ik betaal (nog) NL belasting. Over een Amerikaans loon.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:13 schreef komrad het volgende:
hehe, oh dat waren vooral hints van de andere kant hehe
Maar dat de belastingdienst je vind is minder
Moet je eens naar een stalletje bij Rockefeller center gaan (zo ongeveer 5th avenue and 50th street), daar stond me toch een rij bij gisteren. Incl. een hele rij taxichauffeurs, toch wel een goed teken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:
ja ben ook wel benieuwd naar die restaurantjes mits goedkoop. Mijn idee was om meer van de 'straat' te eten. Wat pizza slices, chinees enzo. Kwil het eten een btje goedkoop houden
Ik ben een weekje op klus in NYC. Union Square is right around the corner though!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Strand Bookstore op 12th Street and Broadway in Union Square (fantastische boekenwinkel), CD winkeltjes (Tower (overal in Manhattan, de mijne was in de East Village). Woon je in NYC? Waar in NYC? een andere goede cd/record store is op Bleecker Street in Greenwich Village Bleecker Records.
http://www.ny.com/shopping/bookstores/
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Yankee Stadium heb ik ook in de planning staan. Kaartje kost volgens mij een dollar of 12. Madison Square Garden All Access Tour ga ik ook doen, waar de NY Pass al niet goed voor is.
Volgens mij wel. Ik wel het ESB zowel 's avonds en overdag bezoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?
Ja alleen niet opdezelfde dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
kan je die NY pass ook meerdere keren voor 1 'attractie' gebruiken?
Hoe willen ze dat controleren dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:04 schreef _wie het volgende:
[..]
Ja alleen niet opdezelfde dag
uit de FAQ: Q: Can I visit the same attraction twice in one day?
A: Unfortunately, no. You may visit each attraction only once per day. However, if you purchase a 2, 3 or 7 day card, you may return to that attraction the next day for another fun filled visit.
jep, same here. vandaar die vraagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik wel het ESB zowel 's avonds en overdag bezoeken.
thanks.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef _wie het volgende:
Q: Can I purchase one New York Pass for my friend and I to share at the same attractions?
A: Since you may only visit each attraction once per day, this is not possible. If you use your card at an attraction and attempt to pass that same card to your friend to use, the New York Pass reader will reject your second attempt and admission will not be granted.
Dat lijkt me ook wel slim he anders wordt het dokken bij de ingang.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef Dizzee het volgende:
ik ben er zo'n 7 dagen, dus denk dat ik voor de 7-day ga.
Haha dat scheelt dan 5% met de vorige. Ik heb hem met 15% korting aangeschaft, omgerekend is dat 96 euro ongeveer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef _wie het volgende:
de passen zijn er nu met 10% korting, voruge week was het nog 15%
ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dat scheelt dan 5% met de vorige. Ik heb hem met 15% korting aangeschaft, omgerekend is dat 96 euro ongeveer.
Waarom? Nu krijg je tenminste nog 10% korting...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Dizzee het volgende:
hmz..ik schaf em daar wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |