Heel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Ik kan mijn emotionele ei prima kwijt in U2![]()
U2![]()
Als in: Ringo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Ringo? Als in: de drummer van die band met die ene wereldverbeteraar erin?
Ringo Supernova.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ringo Star?
Ja, en ik mag dat kansloze kutbandje ook helemaal de grond in boren, met die gladjakker voorop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was goed. Ik was gewoon écht ongewenst.
Maar je ongefundeerde blabla mag je hier achterwege laten.
Inderdaad, feitelijk zijn ze niet kansloos.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en ik mag dat kansloze kutbandje ook helemaal de grond in boren, met die gladjakker voorop.![]()
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Jouw kont is ook lelijk
He, jammer nou!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.
En iemand heeft jou wel gevraagd om U2 en Bono te likken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Ringo het volgende:
Dat klopt, ik heb jou ook niet gevraagd om 'm te likken.
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef m021 het volgende:
[..]
En iemand heeft jou wel gevraagd om U2 en Bono te likken?
Jij bent zeker Bob Dylan fan he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweest)
Dylan is de Godvader.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij bent zeker Bob Dylan fan he?
Die is overigens ook 'de bom' IMO!![]()
Geregistreerd op: zaterdag 21 oktober 2000 @ 14:00quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Ringo het volgende:
Nee die verdienen niet meer dan een schop onder hun kont. Oprotten ouwe bokken, jullie tijd is geweest! (en wat mij betreft nooit geweest)
Oohhh maar dat is omdat ik een stigmatiserende journalist ben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, okay. Maar toen ik zonet toch nog even navroeg bij 'm zei 'ie dat je een jokkebrok bent. Hoe zit dat dan?
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef m021 het volgende:
[..]
Jouw Nederlands valt wel mee.... in een geluiddichte ruimte.
* m021 vindt het uitermate stom dat dit topic omhooggekickt is
Nnnnnnnoooouuuuwwww XcUZ_Me, ik zie je twijfelen, ik zie je twijfelen hoor, op foto drie!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruik.
En het blijft gewoon kutmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit dan, betrap ik je ook nog even op een pleonasme.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je hebt me betrapt op het foutief spellen van een woord dat ik inderdaad ook echt dagelijks veel gebruik.
Maar het afzeiken van een band als U2 is extra leuk omdat er altijd veel mensen dan gaan zeggen dat U2 wel goed isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef Sjummie het volgende:
Mensen die überhaupt de moeite nemen om een band af te zeiken die ze slecht vinden![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef m021 het volgende:
[..]
* m021 vindt het uitermate stom dat dit topic omhooggekickt is
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, betrap ik je ook nog even op een pleonasme.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nnnnnnnoooouuuuwwww XcUZ_Me, ik zie je twijfelen, ik zie je twijfelen hoor, op foto drie!Hahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb een heel lief vriendjedie zielsveel van U2 houdt, dus zo af en toe moet ik wel even wat verdragen
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Verdragen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha!
Nou, ik heb een heel lief vriendjedie zielsveel van U2 houdt, dus zo af en toe moet ik wel even wat verdragen
.
Dit topic was aan het zakkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
U2, dat is een muzikaal orgasme!!!![]()
Kick dit topic nou niet steeds omhoog gek.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
Wat bedoel je met 'omhoogkicken', gek?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Kick dit topic nou niet steeds omhoog gek.
Als er een tijdje niet in een topic gepost wordt, zakt hij in de index af naar beneden of zelfs naar de volgende pagina. Met als gevolg dat mensen hem niet meer zien staan en niet gaan bashen in dit topic. Elke keer als jij (of iemand anders) een bericht plaatst in dit topic komt hij weer helemaal bovenaan pagina 1 te staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'omhoogkicken', gek?![]()
Als dat zo is, word ik liever a-sexueel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Verdragen?![]()
Get your facts right, dude. Internettaal, zoals het gebruiken van letters en cijfers ter representatie van hele woorden, bestond in '78 nog niet. U2 betekent dan ook niet "jij ook".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |