abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28909477
Oh sorry

Ja ik ben eehhh... nogal chaotisch ja
pi_28909480
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:

je bent in de war met een ander U2 KLB topic, deze is echt puur omdat ik U2 niks aan vind.
Idd, er zijn twee U2-topics in KLB. Die andere gaat over de aandacht die Yorin er aan besteedt.

Schande! Maar liefst 2 klaagtopics over U2!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28911724
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef m021 het volgende:

[..]

Idd, er zijn twee U2-topics in KLB. Die andere gaat over de aandacht die Yorin er aan besteedt.

indd, aangezien er veel vraag naar blijkt te zijn, misschien is het beter om er eentje van te maken.
[CENTRAAL] het GROTE U2 KLB topic
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 18 juli 2005 @ 16:54:39 #129
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28913911
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Heel diverse, voornamelijk house varianten zoals techno en electro.

Maar ook Coldplay, Joss Stone, Erica Badoe, Buena Vista Social Club luister ik graag.
Je haat U2 maar luistert wel naar een middelmatige kopie van ze
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 18 juli 2005 @ 16:56:25 #130
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28913969
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Soul79 het volgende:
Een beetje zoals The Police dat iets eerder met hun hits ook deed, maar dat is wel een veeeeeel betere band met vooral veeeeeeeeeeeel betere muzikanten.

pi_28914918
Ah, inspecteur Kamagurka van de Punkpolitie meldt zich.

Toch was U2 in de beginjaren naar alle maatstaven wel te pruimen. Fris, rauw geluid. En Bono had in beginsel zelfs meer te vertellen dan Sting, ware het niet dat hij het in cliche rijmelarij bracht.

U2 is nu precies zo'n rock dinosaurus geworden waar een nieuwe generatie punk eens korte metten mee zou moeten maken
  maandag 18 juli 2005 @ 23:36:30 #132
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28928170
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Soul79 het volgende:
Ah, inspecteur Kamagurka van de Punkpolitie meldt zich.

Toch was U2 in de beginjaren naar alle maatstaven wel te pruimen. Fris, rauw geluid. En Bono had in beginsel zelfs meer te vertellen dan Sting, ware het niet dat hij het in cliche rijmelarij bracht.

U2 is nu precies zo'n rock dinosaurus geworden waar een nieuwe generatie punk eens korte metten mee zou moeten maken
Mee eens, als hoofdinspecteur zijnde

U2 heeft wel een pakket mooie nummers geschreven echter, daarvoor mogen ze achteraf best flink wat waardering krijgen... nu is hun rol uitgespeelt, alhoewel je je kunt afvragen of ze het nou zo afleggen tegen hedendaagse popbands. In dat geval is het eigenlijk wel legitiem om door te blijven spelen zolang die nieuwe revolutie uitblijft
pi_28928230
U2 pist elke week een nieuw nummer uit en ze zijn allemaal hetzelfde. Je wordt er gewoon gek van.
pi_28928695
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar voor het predikaat 'beste band ter wereld' komen nog wel andere dingen kijken. Muzikaliteit, creativiteit en diversiteit bijvoorbeeld. Daarop scoort U2 toch wat minder hoog dan veel 'impopulaire bands', zoals jij het noemt - Britney Spears is ook populair, dus dat zegt niet alles.

Maar goed ik wil niet de zuurpruim zijn hier, heb tenslotte veel platen van U2 en draai op dit moment Still haven't found what I'm looking for
Smaken verschillen inderdaad, en populariteit is geen graadmeter voor kwaliteit. Maar de beste graadmeter is voor mij hoe ik de nummers vind klinken. Of ik ze jaar na jaar nog steeds leuk vind.

Als we het hebben over diversiteit is U2 toch ook een grote speler, met de jaren '90 kwamen ze met een heel andere sound dan hun eerdere albums. Creativiteit is natuurlijk een beetje vergelijkbaar met diversiteit.

Muzikaliteit kan ik niet over oordelen, maar ik weet vrij zeker dat er genoeg betere zangers, drummers, bassisten en gitaristen zijn op de wereld. Maar daar gaat het niet om, het gaat om het eindresultaat
pi_28929961
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef no1uknow het volgende:
Kom waxx, we slaan die TS in elkaar
U2 fans zijn nog enger dan de band zelf. Volgens mij stopt die volksmenner stiekem hidden messages in zijn preekrock waardoor bepaalde lieden in gehersenspoelde zombies veranderen die kritiekloos alle zoutloze meuk slikken die hun door Bono & Co. wordt geserveerd.
pi_28930205
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef doerebout het volgende:

[..]

U2 fans zijn nog enger dan de band zelf. Volgens mij stopt die volksmenner stiekem hidden messages in zijn preekrock waardoor bepaalde lieden in gehersenspoelde zombies veranderen die kritiekloos alle zoutloze meuk slikken die hun door Bono & Co. wordt geserveerd.
Je moest eens weten...

The secret is yourself.
pi_28930302
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

alhoewel je je kunt afvragen of ze het nou zo afleggen tegen hedendaagse popbands. In dat geval is het eigenlijk wel legitiem om door te blijven spelen zolang die nieuwe revolutie uitblijft
Dat is het probleem, ze zijn nog steeds beter dan het merendeel van de populaire bands die we te zien krijgen. Dat maakt ze kennelijk lui.

Ze mogen best blijven spelen, maar die verafgoding van Bono En het ergert me dat ze ongestraft wegkomen met een middelmatig album als HTDAAB, zonder dat het een tegenreactie oproept bij andere bands. Zo'n tegenreactie ontstond in de jaren '70 wel toen de grote jongens van toen het lieten afweten. Punk was tenslotte niet nodig geweest als die albums als Who's next waren blijven maken.

Ik bedoel, zo slecht is dat Atomic Bomb niet, maar de reacties in de media waren echt zo van 'de grootmeesters komen even het kleine grut uitleggen hoe echte muziek gemaakt wordt' En dat kleine grut staat dat allemaal maar toe!
pi_28930391
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef thettes het volgende:

[..]

Smaken verschillen inderdaad, en populariteit is geen graadmeter voor kwaliteit. Maar de beste graadmeter is voor mij hoe ik de nummers vind klinken. Of ik ze jaar na jaar nog steeds leuk vind.

Als we het hebben over diversiteit is U2 toch ook een grote speler, met de jaren '90 kwamen ze met een heel andere sound dan hun eerdere albums. Creativiteit is natuurlijk een beetje vergelijkbaar met diversiteit.

Muzikaliteit kan ik niet over oordelen, maar ik weet vrij zeker dat er genoeg betere zangers, drummers, bassisten en gitaristen zijn op de wereld. Maar daar gaat het niet om, het gaat om het eindresultaat
We moeten ook niet te hard over ze zijn, want ze waren echt wel goed. Maar laten we wel wezen, als How to dismantle an atomic bomb hun debuutplaat was geweest, dan hadden ze die galmbak vorige week niet drie keer vol gekregen. Ik vind het gewoon een matige plaat.
pi_28935335
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef doerebout het volgende:

Je zit nog dichter bij de waarheid dan je zelf denkt. Tijdens de ZooTV tour werden er subliminal messages gebruikt.

Mensen die roepen dat alle nummers van U2 hetzelfde klinken moeten eens naar het album Pop luisteren. Als je dan nog beweert dat het hetzelfde klinkt, moet je eens naar de oorarts.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_28936143
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
amateurs zijn het met wat covers
...
pi_29215805
Ik moet steeds met betere argumenten komen als U2 wordt afgekraakt door mijn vrienden, maar sinds ik dit heb gezien (al die tijd niet opgemerkt), ben ik sprakeloos:

Zijn dat hakken^^^^^^ (ik kan geen uitroeptekens typen met mijn huidige toetsenbord )

pi_29216282
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef m021 het volgende:

[..]

veelste weinig naar mijn idee.
pi_34215868
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef super-muffin het volgende:

[..]

veelste weinig naar mijn idee.
eyz eyz, niet zulks een grote mond. Als je nog een ander klaagtopic over ze wil openen vermeld dan even duidelijk de periode erbij!! De muziek van de laatse jaren is nogal minder maar vroeger waren ze super!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:55:14 #144
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34216025
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
eyz eyz, niet zulks een grote mond. Als je nog een ander klaagtopic over ze wil openen vermeld dan even duidelijk de periode erbij!! De muziek van de laatse jaren is nogal minder maar vroeger waren ze super!
Trap hem daarvoor gerust even omhoog, anders zien we je punt niet.
Ik ga naar huis.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:56:05 #145
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34216062
En oh, U2 is kut. De oude U2 is kut, de huidige U2 is kut en de U2 van de toekomst zal kut blijven.
Ik ga naar huis.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:57:53 #146
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34216144
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef nietzman het volgende:
En oh, U2 is kut. De oude U2 is kut, de huidige U2 is kut en de U2 van de toekomst zal kut blijven.
Kortweg: kut.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:59:01 #147
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34216204
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Poncho het volgende:
Kortweg: kut.
Je hebt het over U2 zeker?
Ik ga naar huis.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:59:20 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.