Daar begon juist het begin van het einde bij hunquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Suikermais het volgende:
U2 was een goede band..t/m The Joshua Tree
Mag ik jouw muziekvoorkeur dan weten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat een baggermuziek maken die eigenlijk. Ik snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die U2 echt super vinden.
beetje schreeuwen i feeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaall, i feeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaall
Heel diverse, voornamelijk house varianten zoals techno en electro.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:58 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Mag ik jouw muziekvoorkeur dan weten?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Coldplay
idd, daarna overexposed en overschatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Suikermais het volgende:
U2 was een goede band..t/m The Joshua Tree
Liegebeest! Liegebeest!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:25 schreef Murray het volgende:
Ja, ik vind het ook maar een middelmatig bandje.
Okquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Heel diverse, voornamelijk house varianten zoals techno en electro.
Nee, idd, je moest tenslotte ook slapen af en toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef error32 het volgende:
niet voor hele dagen
Ach, je kan de cd toch gewoon op repeat zetten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:22 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee, idd, je moest tenslotte ook slapen af en toe.
gelukkig ben ik niet zo kortzichtigquote:
Gelukkig.....dan ben ik niet alleenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef greatgonzo het volgende:
loop niet te fucken met U2 men....
ik ga 16 juli een wereld tijd beleven ja
Wat een ontiegelijke kutpost zeg. Ongelooflijk hoe je zoveel onzin in 6 zinnetjes kunt stouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:10 schreef milkingmonkey het volgende:
WTF! Val dood. Serieus. U2 maakt hemelse muziek en Coldplay ook. Hoe kan je in godsnaam albums als The Joshua Tree niet goed vindenZojuist op Live 8 puike optreden
(bono's stem was sloeg alleen enkele keren over!) Coldplay had m.i. ook een superoptreden!
Btw, over smaak valt niet te twisten, dat is zo een onzin uitspraak. Natuurlijk kan dat wel. U2 is goed!
Nee, ik ben geen fanboy![]()
Trouwens, zonder U2 was er geen coldplay...
Ik luister geen TOP40 maar ik krijg toch bloedkots neigingen als ik U2 en die zeik stem van Bono moet horen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:27 schreef Rowdie het volgende:
u2 is goed , jij bent zeker zo'n kutneus dat alleen bagger top 40 meuk luiserd , ok u2 staat ook wel eens in de top 40 , maar dit is gewoon goede muziek!
En de rest.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef LSS het volgende:
Die laatste 2 albums zijn gewoon niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |