Ja, ik heb er niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:27 schreef Jerruh het volgende:
lekkere moeder heb je...
perfect plan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:32 schreef Wunk het volgende:
Ik zou een 3 flinke lijnen coke leggen, 2 opsnuiven en over de laatste heen niezen, kan ze opnieuw gaan poetsen en stinkt het huis naar coke !!!
De meeste mensen zouden blij zijn met zo'n relaxte moeder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef Snortbrommer het volgende:
Mijn moeder gaat normaal in het weekend naar haar vriend ergens anders, maar vandaag is ze gewoon hier. Kom ik onder om eten te maken, meurt het hele huis weer naar wiet.
Heeft ze gepoetst en een joint gerookt. Het hele huis stinkt naar wiet en rook!
Is het jouw huis? Nee? Op jezelf gaan wonen of niet de huillie uithangen.quote:En nu moet ik daar zometeen mijn eten gaan opeten.
Ik haat rokers! Ze zijn gewoon zo aso!
Denk je dat ik hier voor mijn plezier zit? Zou ik hier zitten als ik een keuze had?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden blij zijn met zo'n relaxte moeder.
[..]
Is het jouw huis? Nee? Op jezelf gaan wonen of niet de huillie uithangen.
maar je bent uitendelijk wel aan de heroïne gegaan toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Boh dat is pas relaxt.
Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een joint had gerookt, was ik direct een heroinehoer
Niet zeiken dus, of ga op jezelf wonen.![]()
Btw, wtf heeft dit met de tt te maken? Het is toch haar huis?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef SHE het volgende:
Wel leuk dat de " moeder " een steeds terugkerend thema is
mee eenschquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag wel zeggen dat ik verheugd ben met deze nieuwe cloon clown. hij doet me sterk aan iemand denken, maar wil de vinger nog niet op de zere plek leggen. leuke topics!
roken is lekker, stinkhoer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef Snortbrommer het volgende:
Blijf dan ontopic! Of roken jullie ook? Aso's!!
Echt zon bullshit wapenfeit. Je hebt altijd een keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier voor mijn plezier zit? Zou ik hier zitten als ik een keuze had?
Goedzo jongen. Geweldig inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Echt zon bullshit wapenfeit. Je hebt altijd een keuze.
Hoe denk je dat hij geboren isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef Lemmeb het volgende:
Gaat die moeder van je ook voor geld naar bed met vreemde mannen?
Dat jij geen geld hebt is al de eerste fout die je gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Geweldig inlevingsvermogen.
Jij gaat mij vast vertellen hoe je zonder geld kan verhuizen.
Uit een onbevlekte ontvangenisquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij geboren is![]()
Nee, heb niet eens ooit een pilletje geprobeerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent uitendelijk wel aan de heroïne gegaan toch?
Vind je jezelf nu stoer?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Bij mij zou het huis naar wiet ruiken als m'n moeder er niet was
Doe is niet zo sjaggie lieverd.quote:
Ze doet het gewoon in haar eigen huis. Dat moet ze toch helemaal zelf weten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef Itadakimasu het volgende:
Mensen die openbaar wiet roken.
Doe dat lekker in een graftombe ofzo, hoef ik die walgelijke lucht niet te ruiken.
Ach, zelf drinkt de stoere TS zich een stuk in de kraag, en sloopt een paar spoorbomen. EN gaat dan vervolgens zitten janken over z'n ma die lekker in haar eigen huis een jointje rookt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef -Numlock- het volgende:
Waarom hebben nou juist de smokers geen ma zoals de jouwe, maar de niet-smokers wel![]()
Haha, indd dat had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, zelf drinkt de stoere TS zich een stuk in de kraag, en sloopt een paar spoorbomen. EN gaat dan vervolgens zitten janken over z'n ma die lekker in haar eigen huis een jointje rookt.
Een groter gebrek aan zelfreflectie moet ik deze week nog tegenkomen.
Omdat jouw moeder het verbiedt en dan is het stoer en zijn moeder verbied het niet en dna is het zijn eigen keus of die het wel of niet doet, nou ja en hij vind het vies klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:29 schreef -Numlock- het volgende:
Waarom hebben nou juist de smokers geen ma zoals de jouwe, maar de niet-smokers wel![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef Snortbrommer het volgende:
Kom ik onderbeneden om eten te maken, meurt het hele huis weer naar wiet.
zeik niet zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef Snortbrommer het volgende:
Blijf dan ontopic! Of roken jullie ook? Aso's!!
je doet alsof we je allemaal kennenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier voor mijn plezier zit? Zou ik hier zitten als ik een keuze had?
Ook lekker superegoistisch toe naar de andere bewoners in het huis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon in haar eigen huis. Dat moet ze toch helemaal zelf weten?
Laat me niet lachen zeg. Hij merkte het sowieso pas toen hij naar beneden kwam, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het hele huis stinkt als een coffeeshop.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:31 schreef Itadakimasu het volgende:
[..]
Ook lekker superegoistisch toe naar de andere bewoners in het huis.
Niet meer. Voornamelijk na aandringen van mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:39 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
rookt ze normaal wel gewoon sigaretten of shag?
Ja, maar daar kan ik geen friet bakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
tja, rot voor je dat je dan in die geur zit ...
maar je hebt toch wel een eigen kamer?
Heb je stroom?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik geen friet bakken.
Lees het topic dat hier in één van de reacties genoemd wordt, laad alles op je Vespa Ciao en ga een ander huis zoeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Geweldig inlevingsvermogen.
Jij gaat mij vast vertellen hoe je zonder geld kan verhuizen.
idd hopelijk kom je geen parnter tegen die rookt snuift en zuipt,krijg je het zwaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden blij zijn met zo'n relaxte moeder.
[..]
Is het jouw huis? Nee? Op jezelf gaan wonen of niet de huillie uithangen.
Bepaal jij wat je moeder moet doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Niet meer. Voornamelijk na aandringen van mij.
Ik geef om mijn moeder, ik wil haar zo lang mogelijk gezond en mooi houden. Roken is slecht en al helemaal als je nog kleine kinderen in huis hebt, want die nemen dat voorbeeld over.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bepaal jij wat je moeder moet doen?
Lekker sicke relatie hebben jullie dan.
En anders ga je naar de friture en haal je daar wat
Jij toch niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Ik geef om mijn moeder, ik wil haar zo lang mogelijk gezond en mooi houden. Roken is slecht en al helemaal als je nog kleine kinderen in huis hebt, want die nemen dat voorbeeld over.
Ik zie ook mijn kleine broertjes niet graag roken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij toch niet?
Dus ik zie het probleem niet.
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Boh dat is pas relaxt.
Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een joint had gerookt, was ik direct een heroinehoer
Niet zeiken dus, of ga op jezelf wonen.![]()
Btw, wtf heeft dit met de tt te maken? Het is toch haar huis?
Dan mag jij mooi de grote broer spelen, maar niet haar vader.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Ik zie ook mijn kleine broertjes niet graag roken.
Tja, gelukkig is mijn moeder ook met het lot van haar kinderen begaan en stopt ze gewoon met roken. Ik denk dat jij geen goede moeder zal zijn, daar ben je veel te egoistisch voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan mag jij mooi de grote broer spelen, maar niet haar vader.
Zij is oud en wijs genoeg en maakt haar eigen keuzes in haar eigen huis.
Wat een nonsens. Jij eist dingen van haar, ik zeg dat ze recht heeft op dr eigen dingen zoals ze dat zelf wilt en je noemt mij een egoistquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is mijn moeder ook met het lot van haar kinderen begaan en stopt ze gewoon met roken. Ik denk dat jij geen goede moeder zal zijn, daar ben je veel te egoistisch voor.
LOLquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
lol
Toen die van mij er achterkwamen zeiden ze dat het niet van benenden of andere kamer kwam dus moest wel van mij kamer komen... goh slimme lui zijn het ook
Geen wonder dat je zo'n verknipte persoonlijkheid hebt. Ga eens met een psycholoog praten, die kan je helpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
LOL
Mijn vader is toen naar de school gestapt en heeft een anti-drugs campagne opgezet genaamd: Iedere dag is gratis. Kun je je wel voorstellen hoe je dan op school bekeken wordt
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo'n verknipte persoonlijkheid hebt. Ga eens met een psycholoog praten, die kan je helpen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je geef een kleine puber geen gelijk en bent direct verknipt.
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef Missy-B. het volgende:
Ik persoonlijk vind het niet kunnen dat je moeder thuis zit te blowen, ze heeft toch een voorbeeldfunctie. Hoe oud is je broertje trouwens?
Hippies roken juist wiet, kneuziequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:22 schreef Salvad0R het volgende:
mijn pa is lekker WEL weg , zoals het hoort in het weekend LEKKER PUH, EN NET OF JE LAST HEB VAN WIETLUCHT GORE HIPPIE !!!!!!
lees maar eens zijn andere topique OH JA! Daar hangen camera's verdomme!quote:Op zondag 3 juli 2005 09:01 schreef maan het volgende:
Ja schuif alles maar op je moeder af jij bent zo braaf jongetje en jij doet nooit wat ik vind jouw aso met je gedrag tegen over een oudere iemand sukkel
Blah, weer zo'n fanatieke niet-rokerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef Snortbrommer het volgende:
.
Ik haat rokers! Ze zijn gewoon zo aso!
quote:Op zondag 3 juli 2005 09:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lees maar eens zijn andere topique OH JA! Daar hangen camera's verdomme!
Dan is het gewoon een ziellig sneu mannetjequote:Op zondag 3 juli 2005 09:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lees maar eens zijn andere topique OH JA! Daar hangen camera's verdomme!
tonks snapte um ff nietquote:
ja achjaquote:Op zondag 3 juli 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Zou wel verkeerd gelezen hebben
ik dacht dat je bedoedle omdat hij last van de geur had.. dat hij dan een hippie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |