Ja, ik heb er niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:27 schreef Jerruh het volgende:
lekkere moeder heb je...
perfect plan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:32 schreef Wunk het volgende:
Ik zou een 3 flinke lijnen coke leggen, 2 opsnuiven en over de laatste heen niezen, kan ze opnieuw gaan poetsen en stinkt het huis naar coke !!!
De meeste mensen zouden blij zijn met zo'n relaxte moeder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef Snortbrommer het volgende:
Mijn moeder gaat normaal in het weekend naar haar vriend ergens anders, maar vandaag is ze gewoon hier. Kom ik onder om eten te maken, meurt het hele huis weer naar wiet.
Heeft ze gepoetst en een joint gerookt. Het hele huis stinkt naar wiet en rook!
Is het jouw huis? Nee? Op jezelf gaan wonen of niet de huillie uithangen.quote:En nu moet ik daar zometeen mijn eten gaan opeten.
Ik haat rokers! Ze zijn gewoon zo aso!
Denk je dat ik hier voor mijn plezier zit? Zou ik hier zitten als ik een keuze had?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden blij zijn met zo'n relaxte moeder.
[..]
Is het jouw huis? Nee? Op jezelf gaan wonen of niet de huillie uithangen.
maar je bent uitendelijk wel aan de heroïne gegaan toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Boh dat is pas relaxt.
Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik een joint had gerookt, was ik direct een heroinehoer
Niet zeiken dus, of ga op jezelf wonen.![]()
Btw, wtf heeft dit met de tt te maken? Het is toch haar huis?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef SHE het volgende:
Wel leuk dat de " moeder " een steeds terugkerend thema is
mee eenschquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag wel zeggen dat ik verheugd ben met deze nieuwe cloon clown. hij doet me sterk aan iemand denken, maar wil de vinger nog niet op de zere plek leggen. leuke topics!
roken is lekker, stinkhoer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef Snortbrommer het volgende:
Blijf dan ontopic! Of roken jullie ook? Aso's!!
Echt zon bullshit wapenfeit. Je hebt altijd een keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier voor mijn plezier zit? Zou ik hier zitten als ik een keuze had?
Goedzo jongen. Geweldig inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Echt zon bullshit wapenfeit. Je hebt altijd een keuze.
Hoe denk je dat hij geboren isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef Lemmeb het volgende:
Gaat die moeder van je ook voor geld naar bed met vreemde mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |