Zijn toch de bands die mijn muziek-interesse hebben opgewekt. In eerste instantie Queen en Normaal ( echt waar!quote:
Één van eerste cd's die ik kocht (en laatste). De reden was dat het hoesje zo leuk groen was en een mooie tekening.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dookie is geniaal en ongeevenaard, maar ze hebben daarna toch nog toffe platen afgegeven. Wordt altijd vrolijk van Green Day. [afbeelding]
LMR en EH.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Hee, dat is wel leuk. Wat spelen ze?
Doeiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
SCH, golfer en alle anderen die zich hebben gestoord aan mijn commentaar op diverse bands, sorry hoor... Ik neem muziek nu eenmaal te serieus, vrees ik.
Ga ik zo Tour kijken!
Ik heb totaal wel uren naar die tekening gestaard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Één van eerste cd's die ik kocht (en laatste). De reden was dat het hoesje zo leuk groen was en een mooie tekening.
Geeft ongeveer mijn interesse en verstand van muziek wel aan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Één van eerste cd's die ik kocht (en laatste). De reden was dat het hoesje zo leuk groen was en een mooie tekening.
Geeft ongeveer mijn interesse en verstand van muziek wel aan.
Hmm, niks van de tijd van toen, 86 dus? Staan toch wel nummers op de platen uit die tijd die er goed bijpassen!quote:
k stoor me er niet aan, muziek smaak is nou eenmaal erg persoonlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
SCH, golfer en alle anderen die zich hebben gestoord aan mijn commentaar op diverse bands, sorry hoor... Ik neem muziek nu eenmaal te serieus, vrees ik.
Ga ik zo Tour kijken!
Nou, dan gaan we morgen gewoon verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k stoor me er niet aan, muziek smaak is nou eenmaal erg persoonlijkdat maakt t ook zo leuk om voer door te praten
Sommige vrienden worden er gek van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k stoor me er niet aan, muziek smaak is nou eenmaal erg persoonlijkdat maakt t ook zo leuk om voer door te praten
oke. Dat heb ik dus gemist (of juist niet)quote:
Oasis?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
Ik lees even verder en 't wordt steeds leuker.
Een van de weinige keren dat het de moeite waard is hoolers terug te lezen.
Ja, maar ik zit ook de tour en wimbledon te kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:39 schreef pfaf het volgende:
Moet jij sowieso in Philly zijn? Dat is toch in jouw land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |