abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28459172
Zal ik eens iets spannends vertellen?

Ik heb morgenochtend mijn laatste rijles
  zondag 3 juli 2005 @ 22:50:43 #202
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28459249
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef Fulcrum_X het volgende:

whoesaaaaaaaa
pi_28459279
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jozefientje, Kawasaki.Zx6r, Phatzak, Joes, die ene met die groene motor
edit
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

was het maar kutwerk
Ik heb het over dat ik die dag dan werk Maar het ging voornamelijk om jou, dus zie maar hoe jullie het plannen
Bolletje deeg enzo.
pi_28459314
quote:

Dinsdag toch je examen? In welk gehucht??
Bolletje deeg enzo.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:54:03 #205
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28459381
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik heb het over dat ik die dag dan werk Maar het ging voornamelijk om jou, dus zie maar hoe jullie het plannen
een zondag is wmb ook goed natuurlijk, als jij baat hebt bij een sleutelmeet dan vind ik dat we het moeten proberen te regelen
pi_28459646
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

whoesaaaaaaaa
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Dinsdag toch je examen? In welk gehucht??
Ik ga Leeuwarden rocken baby
pi_28459663
Nou wij zijn ook weer terug. Het was een hele toffe dag

Op de heenweg had ik behoorlijk wat spierpijn in mijn armen, maar tijdens de meet in Amsterdam had ik er geen last meer van. Ik had trouwens niet gerekend op een dijkjesrit in/rond Amsterdam

Jullie wonen toch wel heel mooi daar Hicham en Youssef. Ik vond jullie ouders ook heel aardig.

EN RAUS HEEFT EEN WHEELIE GEMAAKT

Nu kan ik zeggen dat dat allemaal heel bewust ging en zo. Dat ga ik niet doen. Ik schrok me wezeloos. Ik kwam neer en schrok er best van en toen deed ik er meteen nog een. Het was maar iets van 10 cm of zo hoor, maar toch.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_28459757
Niets van meegekregen?

Wat betreft motorrijden wonen we niet zo mooi

Fulcrum in Leeuwarden De gemiddelde woonplaats wordt steeds centraler Nu ga ik even frikandel eten die nog over ligt
Bolletje deeg enzo.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:04:37 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28459821
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef Makster het volgende:
Avond

Waarom valt je uitlaat er af peppo

MAar goed ik ben ook lekker bezig geweest. Begonnen en gefinished met het zadel, is echt MEGA goed gelukt. Stond er zelf versteld van, zit er mega strak om en nergens een rimpel te bekennen. Wel een secuur tijdrovend klusje maar des te leuker als het eenmaal zit

[afbeelding]
[afbeelding]

Daarna begonnen aan het spatbord. Heb alles aan elkaar gelast met een slodeerbout en de meeste naden opgevuld met ABS. Nu nog nawerken met MEK en schuren, in de primer, spuitplamuur erop, schuren en spuiten

[afbeelding]
[afbeelding]

Ook begonnen met de halogeen plaatsen in het nummerschild, ook een secuur kut werkje maar gaat de goede kant op

Hoop nu echt snel mijn frame te krijgen want ik wil weer rijden
echt mooi gemaakt zeg

misschien word het nog wel iets met die SM van jou
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_28459838
Sleutelmeet klink nog steeds goed, wil wel langskomen. Al dan niet op motor. Voorlopig is de vraag of ik dalijk nog een motor heb en of daar nog aan gesleuteld moet worden, of dat ik met een wrak zit waar al een berg werk in gaat zitten om 'm op een locatie te krijgen.
15 juli ga ik trouwens een week op vakantie.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_28460077
Ik ga maar eens maffen (lees: tv kijken vanuit bed)

Morgenochtend om 9:30 zit ik ook alweer op de motor, schijnt flink te gaan onweren en hagelen

pi_28460265
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Sleutelmeet klink nog steeds goed, wil wel langskomen. Al dan niet op motor. Voorlopig is de vraag of ik dalijk nog een motor heb en of daar nog aan gesleuteld moet worden, of dat ik met een wrak zit waar al een berg werk in gaat zitten om 'm op een locatie te krijgen.
15 juli ga ik trouwens een week op vakantie.
Het gaat om de gezelligheid
Bolletje deeg enzo.
pi_28460291
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Phatzak het volgende:

[..]

ja, en mss kan ik nog ff een motor bietsen om te rijden
pi_28460445
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ja, en mss kan ik nog ff een motor bietsen om te rijden
Moeten we even kijken of die SM'ers komen, die dingen mag je toch gewoon ompleuren zonder dat er wat mee gebeurd. Maargoed, dat zijn dan ook weer geen motoren.
Bolletje deeg enzo.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:22:00 #215
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28460519
zoals Raus al zei was een hele leuke dag lekker gereden en geklets

eet smakelijk Phatje

Die wheely van Raus zag er heel grappig uit, bij het verkeerslicht sprint ze er op 1 wiel vandoor en gelijk als ze neerkomt geeft ze een zwengel aan het gas en komt dat ding weer omhoog ze deed gelijk het gas dicht zodat ie weer terug kwam en keek heel verschrikt om het scheen niet echt de bedoeling geweest te zijn

10 minuten later stond ze te springen van opwinding
Let's race
Buienradar
  zondag 3 juli 2005 @ 23:51:20 #216
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28461565
Hey, Raus, Feli met je Wheely

Hoe is het eigenlijk met je Stoppy?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zondag 3 juli 2005 @ 23:51:35 #217
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28461573
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

echt mooi gemaakt zeg

misschien word het nog wel iets met die SM van jou
Thanks, ik ga ervoor

En misschien spuit ik die tank stiekum toch

en nu neer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28461687
OMG, ik lig echt in een deuk. Ben bezig en ondertussen had ik de liedjes van http://www.kamalfansite.tk gedownload en in me WinAmp gepleurd. Zo fals, maar daardoor toch zo grappig

Gaat echt nergens over, ook die uitspraken "homogezicht"

quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Yloony het volgende:
Hahaha!! Wat een lol, "Yousef & Kamel" is gewoon een nederlandse gast,[...]
Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:01:16 #219
21094 hicham
hiesjam
pi_28461892
quote:

Nog ff en je kan de examinator 3x in de rondte pwnen
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Op de heenweg had ik behoorlijk wat spierpijn in mijn armen, maar tijdens de meet in Amsterdam had ik er geen last meer van. Ik had trouwens niet gerekend op een dijkjesrit in/rond Amsterdam
Is tot nu toe de enige route die ik een beetje uit m'n hoofd ken en waarbij je niet op saaie rechte stukken komt. Alle andere pogingen een leuke route te vinden in de buurt van Amsterdam zijn meestal gestrand in files of kutwegen We waren overigens al best snel uit Amsterdam, in Amsterdam zelf valt niet veel te doen
quote:
Jullie wonen toch wel heel mooi daar Hicham en Youssef. Ik vond jullie ouders ook heel aardig.
quote:
EN RAUS HEEFT EEN WHEELIE GEMAAKT

Nu kan ik zeggen dat dat allemaal heel bewust ging en zo. Dat ga ik niet doen. Ik schrok me wezeloos. Ik kwam neer en schrok er best van en toen deed ik er meteen nog een. Het was maar iets van 10 cm of zo hoor, maar toch.
Op de terugweg neem ik aan , niet tijdens onze toerrit toch? (wel leuk die 'dragrace' die we even hielden bij dat stoplicht met z'n vieren )
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals Raus al zei was een hele leuke dag lekker gereden en geklets
Zeker weten heb zin in vakantie

Leuke DVD trouwens, heb al een groot deel bekeken maar ik ga zo slapen dus ben gestopt

-edit
Check deze demper

[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 04-07-2005 00:07:28 ]
pi_28462907
'k was die zwaaier trouwens
pi_28463425

Heel misschien gaat dit voor de deur komen te staan
pi_28463564
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef Drifter__ het volgende:
Had dat al doorgegeven
Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:57:18 #223
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28463624
Allemaal heeel leuk speelgoed (uitlaat en duc)
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28463714
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]

Art-Deco Sjopper

BTW., wat was er op zondag in Rotterdam aan de hand.
Er waren zo'n stuk of 50 motoren bij de Oude haven.
Machtig gezicht
なんだっけ
  maandag 4 juli 2005 @ 07:08:39 #225
21094 hicham
hiesjam
pi_28465817
Poehoe Die regenbui waar je het over had is hier de hele nacht geweest volgens mij Mercy. Althans, toen ik opstond en tijdens mijn gehele krantenwijk is het wezen regenen. Geeft toch wel wat bijzonders, als je door een plas rijdt die het hele wegdek voor een meter of 10 bedekt en die tot je steppies zo diep is Kijk je naar beneden, komt er water in je oog dat opspat via je steppje en sommige plassen kwam het water over mijn koplamp heen gestuiterd Gevolg was wel dat de meeste abonnee's niet echt een volledig droge krant hebben gekregen, understatement ... (viel wel mee hoor, normaal laat ik de meest natte als laatst want die hou ik dan over. Maar nu waren er meerdere toch aardig nat. Maar mijn abonnee's zullen er vast wel begrip voor hebben )

Maar nu weer even lekker slapen
quote:
Shit, sorry Weer niet opgevallen Maar Youssef had het al doorgegeven
quote:
[afbeelding]

Niet slecht (omdat ie rood is )
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
Allemaal heeel leuk speelgoed (uitlaat en duc)
Hoe is je ritje eigenlijk afgelopen met die niet-motorrijd(st)er achterop
Toch wel heel gebleven he
quote:
Op maandag 4 juli 2005 01:01 schreef Crashcat het volgende:

[..]

BTW., wat was er op zondag in Rotterdam aan de hand.
Er waren zo'n stuk of 50 motoren bij de Oude haven.
Machtig gezicht
Zal wel een meet zijn geweest he, misschien wel van motor-forum.nl'ers? Wij kwamen onderweg ook nog een aardige stoet tegen op de dijk
  maandag 4 juli 2005 @ 08:41:54 #226
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28466244
quote:
hey Stalker zwaaier
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 08:43:14 #227
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28466251
quote:
[afbeelding]

dies gaaf
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 09:36:55 #228
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28466869
Hmmmm ook geen zak te beleven hier
Let's race
Buienradar
pi_28467174
zondag was het harley dag en en SM meetin in zoetermeer.

en nee, hier is geen zak te beleven nee.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:18:36 #230
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28467669
quote:
Op maandag 4 juli 2005 07:08 schreef hicham het volgende:
Hoe is je ritje eigenlijk afgelopen met die niet-motorrijd(st)er achterop
Toch wel heel gebleven he
Ze heeft het overleefd, heeft de hele rit met een grote smile gezeten.
Rustigaan gedaan. maar wel 160 km gereden.
Na 2 bochtjes had ze in de gaten wat ze wel en niet moest doen.

was een geslaagde dag.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:27:18 #231
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28467824
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:18 schreef bwt het volgende:

[..]

Rustigaan gedaan. maar wel 160 km gereden.Na 2 bochtjes had ze in de gaten wat ze wel en niet moest doen.

was een geslaagde dag.
lekker dubbel heH

de motorrijder reed wel 160
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 10:59:16 #232
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28468677
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

lekker dubbel heH

de motorrijder reed wel 160
Ehhh, totale afstand 160.
over 80 km weggetjes met 90 er overheen.
noem ik rustig aan doen
ben niet boven de 120 km/h uit geweest
  maandag 4 juli 2005 @ 11:08:11 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28468898
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Phatzak het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen.
pi_28469219
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef bwt het volgende:
Hey, Raus, Feli met je Wheely

Hoe is het eigenlijk met je Stoppy?
Met mijn Stoppij is het even wat minder (ik heb het tenminste niet meer geprobeerd). De volgende keer weer eens remoefeningen doen. De vorige keer heb ik daarna stoppies gemaakt. Normaal gesproken doe ik dat liever niet op de openbare weg. Tenminste niet gewoon tijdens het rijden (op wegen waar ook ander verkeer is).

Ik vind het landen ook niet zo tof. Ik ben altijd bang dat ik te schuin neer kom of zo waardoor ik misschien zou vallen. Het landen van die wheelie was ook heel eng. Je moet je er ook niet te veel bij voorstellen hoor.

Ja Hicham dat was op de terugweg. We waren al bijna thuis. Mercy was er vandoor gevlogen en dacht effe alleen naar huis te gaan. Toen dacht ik, oh wacht maar, gas geven kan ik ook. Dus bij het stoplicht een flinke zwaai aan het gas gegeven en daar ging ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rausdouwer op 04-07-2005 11:30:28 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 11:52:48 #235
12079 koele
The Koeler, the better
pi_28470145
ik ben op zoek naar een rijschool (rond Zwolle of Groningen) maar ik moet zeggen dat ik schrik van de prijzen... van collega's hoorde ik dat ik met 500-600 E wel klaar was, maar op t moment heb ik zoiets nog niet gevonden; iemand goede (of slechte) ervaringen met rijscholen rond Zwolle of Groningen?

Koele
pi_28470779
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef koele het volgende:
ik ben op zoek naar een rijschool (rond Zwolle of Groningen) maar ik moet zeggen dat ik schrik van de prijzen... van collega's hoorde ik dat ik met 500-600 E wel klaar was, maar op t moment heb ik zoiets nog niet gevonden; iemand goede (of slechte) ervaringen met rijscholen rond Zwolle of Groningen?

Koele
500/600? das wel erg weinig.. Die hadden brom/scoot ervaring EN verkeersinzicht (auto) ?

Ik rijd zelf ruim 2 jaar auto, zonder brom/scoot ervaring en heb 21 uur les gehad. Totale kostenplaatje ligt tussen de 1000 en 1100 euro
pi_28471093
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

500/600? das wel erg weinig.. Die hadden brom/scoot ervaring EN verkeersinzicht (auto) ?

Ik rijd zelf ruim 2 jaar auto, zonder brom/scoot ervaring en heb 21 uur les gehad. Totale kostenplaatje ligt tussen de 1000 en 1100 euro
Ja ik vond 500/600 Euro ook wel erg weinig. Dan moet je al veel ervaring of super veel talent hebben. Zeker nu met de nieuwe examens. Je moet toch ook alle bijzondere verrichtingen een keer gedaan hebben. Het hangt er helemaal vanaf hoeveel lessen je nodig hebt. Ik denk dat de prijzen per les wel kunnen variëren, maar waarschijnlijk is het verschil niet zo heel groot.

Je zou 1 proefles kunnen nemen en de instructeur vragen of hij/zij een idee heeft hoeveel lessen je nodig hebt. Vaak kunnen ze er wel iets over zeggen. Zeker als ze denken dat je maar een les of 6 nodig hebt. Dan moeten ze het examen nl. al meteen gaan aanvragen.
pi_28471335
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ja ik vond 500/600 Euro ook wel erg weinig. Dan moet je al veel ervaring of super veel talent hebben. Zeker nu met de nieuwe examens. Je moet toch ook alle bijzondere verrichtingen een keer gedaan hebben. Het hangt er helemaal vanaf hoeveel lessen je nodig hebt. Ik denk dat de prijzen per les wel kunnen variëren, maar waarschijnlijk is het verschil niet zo heel groot.

Je zou 1 proefles kunnen nemen en de instructeur vragen of hij/zij een idee heeft hoeveel lessen je nodig hebt. Vaak kunnen ze er wel iets over zeggen. Zeker als ze denken dat je maar een les of 6 nodig hebt. Dan moeten ze het examen nl. al meteen gaan aanvragen.
Ik heb mijn examens ook direct aangevraagd.. kwestie van hoeveel tijd je hebt om te rijden
Als ik morgen slaag dan ben ik ongeveer 2 1/2 maand bezig geweest (theorie in 1x, VB in 2x)
  maandag 4 juli 2005 @ 12:29:00 #239
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28471540
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meedoen is belangrijker dan winnen.
Met motorrijden is niks te winnen tenzij je Rossi heet.

Afijn de sleutelmeet, volgende week heb ik een weekje vakantie maar omdat het in het weekend moet maakt dat ook weinig uit.
Gereedschap is voor handen maar ik heb niet alles wat we nodig hebben, als iemand zich geroepen voelt om wat mee te nemen zou dat fijn zijn. (momentsleutel bijv. kan ik niet vinden, heb er eentje maar waar? )
In de tuin passen 4 motoren en dan heb je zat ruimte om te sleutelen. Eventueel kunnen er wel meer in maar dan wordt het wel krap als je rondom je motor moet zijn.
De dag maakt me niet zo gek veel uit, zondag lijkt me het best dan is die gare lim er ook bij. (kans is ook het grootste dat iedereen op zondag kan )

Even nog wat kleine kanttekeningen:

-Evt. kunnen we er een barbeknoei aan vastknopen, dit moet ik dan wel ruim op tijd weten en een indicatie van het aantal deelnemers zou ook niet mis zijn.
-Als je zelf gereedschap meeneemt label dit dan ook. Zo voorkomen we dat iemand gereedschap kwijt raakt of een begin maakt aan zijn eigen verzameling. (kleine tip, bij elke Praxis oid is er wel isolatieplakband te koop voor 2,- waar 4 kleuren inzitten. Hiermee kan je het prima labelen en het is makkelijk verwijderbaar)
-Het moet mooi weer zijn anders ga ik bij gebrek aan overkapping echt niet "zwemmen" in de achtertuin.
-Iedereen moet vantevoren even aangeven wat hij of zij kan dan verdelen we de taken vantevoren zodat we niet als ambtenaren te werk gaan.
-Alles wat we gaan doen doen we met ons gezonde verstand, ik kan echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele schades e.d. (dus als Hicham zijn motor nog een keer wil laten pleuren mag ie dat gerust doen maar wel op eigen risico. )
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:55:25 #240
12079 koele
The Koeler, the better
pi_28472602
Die hebben idd al een aantal jaar geleden een rijbewijs a gehaald... dat zal al wel vóór die veranderingen van de examens zijn geweest, ik zal nog ff verder zoeken
tnx
  maandag 4 juli 2005 @ 13:04:17 #241
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28473027
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Met motorrijden is niks te winnen tenzij je Rossi heet.

Afijn de sleutelmeet, volgende week heb ik een weekje vakantie maar omdat het in het weekend moet maakt dat ook weinig uit.
Gereedschap is voor handen maar ik heb niet alles wat we nodig hebben, als iemand zich geroepen voelt om wat mee te nemen zou dat fijn zijn. (momentsleutel bijv. kan ik niet vinden, heb er eentje maar waar? )
In de tuin passen 4 motoren en dan heb je zat ruimte om te sleutelen. Eventueel kunnen er wel meer in maar dan wordt het wel krap als je rondom je motor moet zijn.
De dag maakt me niet zo gek veel uit, zondag lijkt me het best dan is die gare lim er ook bij. (kans is ook het grootste dat iedereen op zondag kan )

Even nog wat kleine kanttekeningen:

-Evt. kunnen we er een barbeknoei aan vastknopen, dit moet ik dan wel ruim op tijd weten en een indicatie van het aantal deelnemers zou ook niet mis zijn.
-Als je zelf gereedschap meeneemt label dit dan ook. Zo voorkomen we dat iemand gereedschap kwijt raakt of een begin maakt aan zijn eigen verzameling. (kleine tip, bij elke Praxis oid is er wel isolatieplakband te koop voor 2,- waar 4 kleuren inzitten. Hiermee kan je het prima labelen en het is makkelijk verwijderbaar)
-Het moet mooi weer zijn anders ga ik bij gebrek aan overkapping echt niet "zwemmen" in de achtertuin.
-Iedereen moet vantevoren even aangeven wat hij of zij kan dan verdelen we de taken vantevoren zodat we niet als ambtenaren te werk gaan.
-Alles wat we gaan doen doen we met ons gezonde verstand, ik kan echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele schades e.d. (dus als Hicham zijn motor nog een keer wil laten pleuren mag ie dat gerust doen maar wel op eigen risico. )
je had er ook een Disclaimer van kunnen maken
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 13:11:38 #242
17709 hollander172
pi_28473403
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

je had er ook een Disclaimer van kunnen maken
Die verengelsalisering komt me mijn strot uit.

Is niet teveel gevraagd toch die kanttekeningen? Heb alles een beetje zitten uitdenken en het enige is nog: waar laten we al die motoren als er meer dan 4 komen? Buren enzo kunnen aan het gas, die veroorzaken zelf al genoeg overlast dus als mensen zich geroepen voelen om wat te testen e.d. dan gaan ze hun gang maar.

Ipv barbeknoei kunnen we ook de lokale horeca teisteren mocht er animo voor zijn.
pi_28473542
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Die verengelsalisering komt me mijn strot uit.

Is niet teveel gevraagd toch die kanttekeningen? Heb alles een beetje zitten uitdenken en het enige is nog: waar laten we al die motoren als er meer dan 4 komen? Buren enzo kunnen aan het gas, die veroorzaken zelf al genoeg overlast dus als mensen zich geroepen voelen om wat te testen e.d. dan gaan ze hun gang maar.

Ipv barbeknoei kunnen we ook de lokale horeca teisteren mocht er animo voor zijn.
Heb je er ook aan gedacht dat je op zaterdag eventueel wat spulletjes zou kunnen halen mocht dat nodig zijn? Op zondag zijn alle winkels dicht.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:21:45 #244
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28473840
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Heb je er ook aan gedacht dat je op zaterdag eventueel wat spulletjes zou kunnen halen mocht dat nodig zijn? Op zondag zijn alle winkels dicht.
en tijdens het sleutelen breekt altijd net dat ene belangrijke boutje af of net na sluitingstijd of op zondag
Let's race
Buienradar
pi_28473858
Zo.. alvast een verzekering uitgezocht voor mijn GS. WA met opzittendenverzekering voor 148 euro per jaar. Kan ik tevens schadevrije jaren opbouwen en meenemen naar auto
  maandag 4 juli 2005 @ 13:23:57 #246
17709 hollander172
pi_28473922
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Motoport hier om de hoek houdt weinig voorraad aan, filtertje enzo is geen probleem maar je moet het niet te moeilijk maken voor die jongens.
Molenaar zit ook wel redelijk dichtbij, weet niet wat voor voorraad beleid die voeren. (ik ga er toch wel een beetje vanuit dat iedereen weet wat ie nodig heeft. )

Olie kan ik afvoeren tot maximaal 10 liter? dus die mag je hier laten, meuk als accu's e.d. in overleg. (mocht dat voorkomen dan )

Verder heb ik volgens mij al aan alles gedacht. Alleen parkeren van motoren wordt wat lastig als er veel mensen komen maar dat zien we dan wel weer. (veilig staan ze sowieso want het tuig dat hier woont steelt niet in hun eigen buurt. )
pi_28474384
volgens mij houd geen enkele zaak een normale voorraad aan voor de verkoop. Wat dat betreft zal iedereen toch voorraf moeten bestellen wat ze nodig denken te hebben * Gebakken_vissie bestelt vast een motor
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef hollander172 het volgende:
Olie kan ik afvoeren tot maximaal 10 liter? dus die mag je hier laten, meuk als accu's e.d. in overleg. (mocht dat voorkomen dan )
hoezo, hebben jullie geen riolering
pi_28474542
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef hollander172 het volgende:
Motoport hier om de hoek houdt weinig voorraad aan, filtertje enzo is geen probleem maar je moet het niet te moeilijk maken voor die jongens.
Molenaar zit ook wel redelijk dichtbij, weet niet wat voor voorraad beleid die voeren. (ik ga er toch wel een beetje vanuit dat iedereen weet wat ie nodig heeft. )
Ik zou sowieso iedereen voor zich alvast de materialen laten kopen/bestellen die ze zeker nodig hebben. Je weet inderdaad nooit of er voorraad is en hoe lang de besteltijd is. Ik zou absoluut niet gokken op 1 motorzaak of zo 1 dag van tevoren.

Ik doelde meer op boutjes die ineens blijken te ontbreken of kapot zijn. En je weet nooit wat je nodig hebt. Schroefje hier, rubbertje daar, metalen stripje om iets beter af te werken etc.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:46:34 #249
17709 hollander172
pi_28474827
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
volgens mij houd geen enkele zaak een normale voorraad aan voor de verkoop. Wat dat betreft zal iedereen toch voorraf moeten bestellen wat ze nodig denken te hebben * Gebakken_vissie bestelt vast een motor
De ene wat meer dan de andere en specifieke dingen moet je toch bestellen. Bestel jij ook even een motor dan val je niet uit de toon.

Heb overigens nog hele ladingen tiewraps en ducttape dus als de nood echt hoog is.........
quote:
Maar ik heb ook zo'n makkelijke opvangbak en dat werkt wat prettiger. Anders moet je eerst weer naar een putje rijden enzo. Ben liever lui dan moe.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:55:59 #250
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28475186
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]

wanneer weet je of mijn bod van 500 euro teveel is geweest ?
Let's race
Buienradar
pi_28475412
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wanneer weet je of mijn bod van 500 euro teveel is geweest ?
dat wist ik 2 weken geleden al. Voor 500 euro krijg je de achterband, ketting en tandwielen.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:05:55 #252
21094 hicham
hiesjam
pi_28475565

Dacht even dat ik wel zonder alarm verder kon slapen
ben dus pas om 13:45 opgestaan. Wel erg korte dag nu
  maandag 4 juli 2005 @ 14:12:10 #253
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28475788
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

dat wist ik 2 weken geleden al. Voor 500 euro krijg je de achterband, ketting en tandwielen.
dan zou het te weinig zijn geweest
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 14:13:20 #254
21094 hicham
hiesjam
pi_28475829
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:18 schreef bwt het volgende:

[..]

Rustigaan gedaan. maar wel 160 km gereden.
Na 2 bochtjes had ze in de gaten wat ze wel en niet moest doen.

was een geslaagde dag.
Dus binnenkort weer een nieuwe lesser en motorrijdster erbij, of was ze nog niet zo enthousiast?
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Mercy was er vandoor gevlogen en dacht effe alleen naar huis te gaan.
Weer ruzie gehad onderweg, heH?
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef koele het volgende:

Koele
500/600 Euro is wel erg optimistisch met de huidige eisen van de examens Het zou op zich wel kunnen maar dan moet je dus een pakket nemen, meteen je examens plannen (en ze in 1x halen) en talent hebben

Ik had het ongetwijfeld wel in minder tijd / geld kunnen halen, maar meestal neem je nog een paar lessen voor de lol ook al is het niet nodig (als het examen al gepland is op een datum en je bent al klaar met alles oefenen bijvoorbeeld) Gewoon de tijd ervoor nemen
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:

[..]

<<knip>>

Wordt het echt alleen een sleutelmeet of een algemene ouwehoer meet met tussendoor wat anderen die aan hun motor gaan zitten sleutelen? En achteraf een barbeknoei
  maandag 4 juli 2005 @ 14:18:58 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28476025
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef hollander172 het volgende:
Heb overigens nog hele ladingen tiewraps en ducttape dus als de nood echt hoog is.........
*Extra geheugenkaartje voor camera kopen gaat!

Niet op zo 17 juni dan, dan zitten we in Frankrijk. 24e zijn we wrsch wel weer terug of zo.
Althans... vissekop? Dan is die bak van jou toch wel weer soort van rijklaar? Of dood? Kunnen we met mijn auto gaan pimpen.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:25:59 #256
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28476287
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef hicham het volgende:

helemaal niet wel een bijna lege snelweg
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 14:26:33 #257
17709 hollander172
pi_28476310
quote:
Wordt het echt alleen een sleutelmeet of een algemene ouwehoer meet met tussendoor wat anderen die aan hun motor gaan zitten sleutelen? En achteraf een barbeknoei
De eigenlijke bedoeling is samen sleutelen. Zal wel weer uitlopen op een hoop geouwehoer en weinig gesleutel maar okee.

Moeten jullie overdag/'s avonds nog bidden eigenlijk? Zoek ik vast het oosten even op. Kleedje hebben we ook nog wel en je schoenen mag je aanhouden.
pi_28476349
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*Extra geheugenkaartje voor camera kopen gaat!

Niet op zo 17 juni dan, dan zitten we in Frankrijk. 24e zijn we wrsch wel weer terug of zo.
Althans... vissekop? Dan is die bak van jou toch wel weer soort van rijklaar? Of dood? Kunnen we met mijn auto gaan pimpen.
het gaat o sleutelen aan motoren, niet om Alfa's rijdende te houden
  maandag 4 juli 2005 @ 14:28:59 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28476392
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef hollander172 het volgende:
Moeten jullie overdag/'s avonds nog bidden eigenlijk? Zoek ik vast het oosten even op. Kleedje hebben we ook nog wel en je schoenen mag je aanhouden.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:29:26 #260
17709 hollander172
pi_28476404
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

het gaat o sleutelen aan motoren, niet om Alfa's rijdende te houden
Auto kan je de tuin ook niet inrijden.

Neem je genoeg ducttape en tiewraps mee voor onderweg?
pi_28476429
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef hicham het volgende:

Dacht even dat ik wel zonder alarm verder kon slapen
ben dus pas om 13:45 opgestaan. Wel erg korte dag nu

Heerlijk zo'n korte dag! De tijd gaat wel snel overigens, maar ik heb ook wel zin in een beetje bijslapen.
pi_28476561
quote:
Het scheelde weinig

nee hoor, ik denk dat Mercy het huis al rook. Het laatste stuk peert ie er wel vaker tussenuit. Dan kan hij denk ik niet langer wachten.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:34:20 #263
21094 hicham
hiesjam
pi_28476580
En jullie hebben het ook nog eens drooggehouden volgens mij

Blijven die groene vliegjes ook zo lekker plakken op jullie leren pakken Gisteren heb ik ze met een sponsje en wat moeite eraf gekregen, maar omdat het vannacht heeft geregend en de pakken op het balkon stonden is dat nu dus al door de natuur schoongemaakt
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef hollander172 het volgende:

[..]

De eigenlijke bedoeling is samen sleutelen. Zal wel weer uitlopen op een hoop geouwehoer en weinig gesleutel maar okee.
Heb je dan nog even een sleuteloverzichtje als iedereen die wil komen ook daadwerkelijk kan komen? Volgens mij ging het vooral om OPM's motor (balhoofdlagers) en Youssef (zelfde ). Jij wou alleen ff oliefilter vervangen en olie verversen. Ik heb nog wel een lagertje dat vervangen moet worden bij de koppelingafstelling wat ik dan ook wel voor die dag kan plannen (helemaal niet meer aan gedacht, wouden het bij Mercy doen maar was niet op voorraad) en als Makster tegen die tijd rijdende is mag hij m'n zadel doen En stinkie is een twijfelgeval

Om dat lagertje te vervangen meot trouwens wel mijn koppelingsdeksel / pan / hoe je dat ook noemt eraf, betekent dat dat er dan ook olie uit kan lopen vandaar
quote:
Kleedje kan ik wel zelf meenemen Schoenen doe ik uit tijdens het bidden en de bidrichting mag jij wel ff uitzoeken ja. Laatst bij Mercy raakte mijn kompashorloge een beetje in de war volgens mij
  maandag 4 juli 2005 @ 14:34:56 #264
17709 hollander172
pi_28476602
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat ik aan alles had gedacht?

Oplossing voor veel motoren heb ik ook uitgedacht, haal wat houten plaatjes zodat ze op het grasveld kunnen staan. Is zo lullig als er een standaard wegzakt, domino met motoren.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:37:28 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28476691
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef hollander172 het volgende:
Neem je genoeg ducttape en tiewraps mee voor onderweg?
Zeg!
  maandag 4 juli 2005 @ 14:38:34 #266
17709 hollander172
pi_28476728
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
Kleedje kan ik wel zelf meenemen Schoenen doe ik uit tijdens het bidden en de bidrichting mag jij wel ff uitzoeken ja. Laatst bij Mercy raakte mijn kompashorloge een beetje in de war volgens mij
Wordt wel het toppunt van integratie dan, moslims die bidden onder de lieflijke klanken van Bauer/Weber/ander tuig.

Buurtgenoten zetten hier bij mooi weer vaak de speakers buiten, ze kunnen geen dag zonder geloof ik.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:39:18 #267
21094 hicham
hiesjam
pi_28476758
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n korte dag! De tijd gaat wel snel overigens, maar ik heb ook wel zin in een beetje bijslapen.
Als ik op school zit om 8.30 snak ik ook vaak naar nog even bijslapen. Maar dit is teveel van het goede, want nu kan ik niet vroeg naar bed (teveel uitgeslapen) en daardoor kan ik morgen niet vroeg uit bed waardoor ik alleen nog maar in de vakantie word Sleur is alleen te doorbreken door een keer vroeg op te staan, maar hoe doe je dat in de vakantie terwijl je wekker een uitknopje heeft
  maandag 4 juli 2005 @ 14:39:19 #268
17709 hollander172
pi_28476759
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zeg!
Was een goede en gratis tip.

Je rijdt een alfa hoor.
pi_28476781
Damn, dat is helemaal niet tof zo een korte dag. Nu kan ik 's avonds helemaal niet meer in slaap komen

Goed, dat ga ik dus nog even veranderen deze vakantie.. en me motor heeft ook weer lekker regen zitten drinken deze nacht. Sleutelmeet? Waarom niet deze zondag dan Ik ga even kijken wat ik nog wil doen en wat we eventueel die dag gaan doen?

Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:40:23 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28476805
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:38 schreef hollander172 het volgende:
Buurtgenoten zetten hier bij mooi weer vaak de speakers buiten, ze kunnen geen dag zonder geloof ik.
Ah toe GV, we gaan wel he? Voel je jij ook een beetje thuis enzo. Nog een tokkie-town!
pi_28476913
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
En jullie hebben het ook nog eens drooggehouden volgens mij

Blijven die groene vliegjes ook zo lekker plakken op jullie leren pakken Gisteren heb ik ze met een sponsje en wat moeite eraf gekregen, maar omdat het vannacht heeft geregend en de pakken op het balkon stonden is dat nu dus al door de natuur schoongemaakt
Jep helemaal droog gehouden. 's Avonds bij jullie dacht ik wel dat we nog een buitje konden verwachten. Ik heb de pakken nog niet afgewassen. Daar had ik gisteravond echt geen zin meer in. Ik denk dat het best blijft plakken, want bij de helmen was het er ook niet zo maar vanaf te wassen ondanks dat jij er natte doeken op had gelegd.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:45:11 #272
21094 hicham
hiesjam
pi_28476978
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik vind het landen ook niet zo tof. Ik ben altijd bang dat ik te schuin neer kom of zo waardoor ik misschien zou vallen. Het landen van die wheelie was ook heel eng. Je moet je er ook niet te veel bij voorstellen hoor.
Volgens mij ben je trouwens wel erg bang voor een vallende motor. Minder denken, meer doen ipv Mercy het jiffy en keerwerk laten doen Als je je motor een klein beetje jouw kant op laat hellen kan er niet veel meer gebeuren, want hij valt dan jouw kant op mocht er wat gebeuren

Maar ik heb geen recht van spreken want hebbem al 2 keer om laten pleuren
  maandag 4 juli 2005 @ 14:47:17 #273
17709 hollander172
pi_28477064
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah toe GV, we gaan wel he? Voel je jij ook een beetje thuis enzo. Nog een tokkie-town!
Als ie maar wel zijn ghettoblaster thuis laat.

Als ie het leuk vindt kan ie zo bij iemand aanschuiven in de voortuin, iets anders dan Heineken hebben ze overigens niet te drinken.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:49:49 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28477181
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:47 schreef hollander172 het volgende:
Als ie het leuk vindt kan ie zo bij iemand aanschuiven in de voortuin, iets anders dan Heineken hebben ze overigens niet te drinken.
Hij zal dan zelf de Blue Curacao voor door het bier wel meenemen.
pi_28477215
Ik heb trouwens nog wel mijn ubergave momentsleutel hier liggen. Moet nog even kijken of ie volgens Martie niet meer geijkt is. Er lagen trouwens ook nog 2 doekjes met vliegjes gisteren in de gootsteen.
Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:54:09 #276
17709 hollander172
pi_28477370
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hij zal dan zelf de Blue Curacao voor door het bier wel meenemen.
Laat hem dan wel zijn gouden ringen, kettingen etc. om doen anders valt ie zo uit de toon.

Oh enne na achten 's avonds worden ze vervelend, dan zit de tank vol met bier en gaan ze ruzie zoeken. Als je een beetje een ramptoerist bent kom je hier wel aan je trekken, ze vechten ruzies bij voorkeur buiten uit.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:55:48 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28477439
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef hollander172 het volgende:
Laat hem dan wel zijn gouden ringen, kettingen etc. om doen anders valt ie zo uit de toon.
Hij slaapt er mee...
pi_28477508
ja, zo is het wel weer genoeg ja

kunnen we niet gewoon met z'n allen die buitenlanders wegpesten? Dat gaat al eeuwen in allerlei culturen goed. Geen reden om dat hier anders te doen he
  maandag 4 juli 2005 @ 14:58:40 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28477548
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kunnen we niet gewoon met z'n allen die buitenlanders wegpesten? Dat gaat al eeuwen in allerlei culturen goed. Geen reden om dat hier anders te doen he

Beetje de aandacht van jezelf afleiden he!

Neuken?
pi_28477618
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Neuken?
Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:01:11 #281
17709 hollander172
pi_28477651
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, zo is het wel weer genoeg ja

Welke variant gaan we spelen? Schiet de indiaan dood? Zet de neger aan de dwangarbeid? Probeer de moslim te bekeren? Of bezet landen in Azie en bouw er nedervestingen?
  maandag 4 juli 2005 @ 15:04:29 #282
17709 hollander172
pi_28477772
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hij slaapt er mee...
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Neuken?
Doet ie ze dan wel af? Is ook leuk als jij een beetje opgewonden bent voor ie hem erin prakt.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:06:34 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28477836
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef hollander172 het volgende:
Doet ie ze dan wel af? Is ook leuk als jij een beetje opgewonden bent voor ie hem erin prakt.
Och... ik vind dat toch best geil hoor... zo'n ketting met zo'n grafzerk als hanger die dan tegen je voortanden tikt bij het missionarisstandje
Mijn tandarts is er alleen minder blij mee. Niet zo best voor het glazuur...
  maandag 4 juli 2005 @ 15:11:47 #284
17709 hollander172
pi_28477986
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Och... ik vind dat toch best geil hoor... zo'n ketting met zo'n grafzerk als hanger die dan tegen je voortanden tikt bij het missionarisstandje
Hij houdt zeker ook zijn petje op tijdens de horizontale salsa?
  maandag 4 juli 2005 @ 15:13:22 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28478043
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef hollander172 het volgende:
Hij houdt zeker ook zijn petje op tijdens de horizontale salsa?
Nee, godzijdank... hoe fout hij ook is, geen petjes... Dat scheelt al weer enorm...
pi_28478055
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, godzijdank... hoe fout hij ook is, geen petjes... Dat scheelt al weer enorm...
  maandag 4 juli 2005 @ 15:16:11 #287
17709 hollander172
pi_28478146
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wel zo'n mooie grote tattoo op zijn bovenarm?
pi_28478190
soms mis ik mijn Golfje GTi wel eigenlijk
  maandag 4 juli 2005 @ 15:19:20 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28478257
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:16 schreef hollander172 het volgende:
Wel zo'n mooie grote tattoo op zijn bovenarm?
Nee, die heeft hij volgens mij weg laten laseren vlak voor ik hem leerde kennen. De naam van zijn ex stond er nog op enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:22:47 #290
17709 hollander172
pi_28478351
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
soms mis ik mijn Golfje GTi wel eigenlijk
Verlaagd, spinners, plakfolie op de ramen en taartschep achterop?
pi_28478488
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Verlaagd, spinners, plakfolie op de ramen en taartschep achterop?
nope, mijne had klasse. Alleen dubbele spoiler en seubring dus
  maandag 4 juli 2005 @ 15:27:55 #292
17709 hollander172
pi_28478555
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

nope, mijne had klasse. Alleen dubbele spoiler en seubring dus
Moest je ook zo huilen toen je hoorde dat Hazes dood was?
  maandag 4 juli 2005 @ 15:28:57 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28478590
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
pi_28478598
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:

[..]

tranen van geluk
  maandag 4 juli 2005 @ 15:32:13 #295
17709 hollander172
pi_28478687
Anders regent het even de hele dag.

Vijver is overgestroomt.....
pi_28478795
Het ziet ernaar uit dat iemand hier niet van de smiley kan afblijven

Vissen ook overgestroomd?
Bolletje deeg enzo.
  maandag 4 juli 2005 @ 15:42:09 #297
21094 hicham
hiesjam
pi_28479059
NOS Journaal 3 Juli 20:00

Bij 19 minuten en 58 seconden komt er een stukje over klaverbladracen, MF ook in beeld
(wat Fulcrum gister zei )

Nog wat manieren om MF te bekijken

Ik wil pompom
Ik wil libresse
Ik wilke

maandag 4 juli 2005 @ 15:42:15 #298
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28479064
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Volgens mij ben je trouwens wel erg bang voor een vallende motor. Minder denken, meer doen ipv Mercy het jiffy en keerwerk laten doen Als je je motor een klein beetje jouw kant op laat hellen kan er niet veel meer gebeuren, want hij valt dan jouw kant op mocht er wat gebeuren

Maar ik heb geen recht van spreken want hebbem al 2 keer om laten pleuren
het is niet zozeer een probleem dat ze het niet kan meer dat ze probeer haar knie te ontzien door hem niet onnodig te belasten
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 15:44:15 #299
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28479128
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

LOL
Let's race
Buienradar
  maandag 4 juli 2005 @ 15:48:32 #300
21094 hicham
hiesjam
pi_28479281
Nou, dan ram ik het topic nog wel even vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')