Grap of niet hij heeft hem bedreigt en er is aangifte gedaan dus hij is denk ik nog niet klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Yloony het volgende:
Hahaha!! Wat een lol, "Yousef & Kamel" is gewoon een nederlandse gast, tis namelijk een vriend van een gast die ik ken. Veel heiza om niks dus...
hier de link naar oa martin gaus en hans kazan diss
http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm
meen je dat serieus? Het is een grap, het is dieptriest dat de NOS dingen uitzendt die niet kloppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:14 schreef Omaha het volgende:
Ik luister nu die rap.
Ik hoop dat die maat van je flink aangepakt wordt, wat een diep triest figuur.
Nou, ik zou liever zeggen laat die gast meteen stoppen met z'n debiele rapjes. Wat een rotstem heeft dat ventje. En dan een beetje "grappig" zijn met een tekst die echt zo ontzettend onorigineel is, want iedereen maakt tegenwoordig een rap over de situatie in Nederland. Ben blij dat ze dit gastje gaan aanpakken, zodat we die rotstem niet nog een keer te horen krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:26 schreef Yloony het volgende:
[..]
meen je dat serieus? Het is een grap, het is dieptriest dat de NOS dingen uitzendt die niet kloppen.
Ik vind het ook niet per sé grappig, maar dat doet er niet toe, laat die gast lekker z'n rapjes maken, al die drukte om niks...
dat refrein is gewoon meesterlijkquote:Stretto - vrijdag 1 juli 2005 @ 18:42
You doss cunt
Whahah die liedjes
de leven draait door
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:28 schreef Meh7 het volgende:
Die gast is gewoon geniaal!
KAMAL FOR PRESIDENT!
Juist daarom is het niet grappig, omdat ze denken dat ze grappig zijn. Het is zo ontzettend triest nu. Als deze rap wel gemeend zou zijn zou het inderdaad lachwekkend slecht zijn. Omdat dit een grote grap is is het juist compleet debiel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:43 schreef Stretto het volgende:
Voor de doemdenkers: Het is allemaal een grote grap die liedjes en daarom is het leuk![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:10 schreef Omaha het volgende:
[..]
Juist daarom is het niet grappig, omdat ze denken dat ze grappig zijn. Het is zo ontzettend triest nu. Als deze rap wel gemeend zou zijn zou het inderdaad lachwekkend slecht zijn. Omdat dit een grote grap is is het juist compleet debiel.
Leef lekker verder in je eigen wereldje dan, dan doen wij het denkwerk wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef Yloony het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een kutleven, bij mij is het elke dag:
![]()
zolang het bij denken blijft vind ik alles bestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Omaha het volgende:
[..]
Leef lekker verder in je eigen wereldje dan, dan doen wij het denkwerk wel.
Lachen gieren brullen zou het zijn als Wilders dat van te voren ook wist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Yloony het volgende:
Hahaha!! Wat een lol, "Yousef & Kamel" is gewoon een nederlandse gast, tis namelijk een vriend van een gast die ik ken.
Of we dumpen ze in een echte "gangster" buurt ergens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:07 schreef R@b het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen zou het zijn als Wilders dat van te voren ook wist.
Nu is het puberale aandachttrekkerij die hard bestraft dient te worden met 180 uur schoffelen.
Laat die rappers hun ''eigen rappersoort'' maar onderling bedreigen, maar van niet-rappers blijf je af.
Precies, dat ze die maat van hem in een kelder eens gaan martelen ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:14 schreef Omaha het volgende:
Ik luister nu die rap.
Ik hoop dat die maat van je flink aangepakt wordt, wat een diep triest figuur.
Nou vooruit. Op m'n werk verwensen we elkaar ook om de haveklap een flinke afstraffing.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:18 schreef Meh7 het volgende:
Je kan feitelijk iemand met de dood bedreigen, terwijl je het niet meent of als grap bedoelt.
Heel leuk enzo dat hij het niet als een grap ziet, dat staat los van of het een grap is of niet. Laten we toch maar even afwachten of de rechter hier een serieuze bedreiging in ziet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou vooruit. Op m'n werk verwensen we elkaar ook om de haveklap een flinke afstraffing.![]()
Maar meneer Wilders ziet het intussen allemaal niet meer als een grap neem ik gemakshalve even aan.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Alle Marokkanen in Nederland is ook 1 grote grap.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:16 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Grap of niet hij heeft hem bedreigt bedreigD en er is aangifte gedaan dus hij is denk ik nog niet klaar![]()
![]()
Het is trouwens heiSA met een S
Het ging over bedreiging.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:22 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?![]()
Marokkanen bashen doe je maar ergens anders
Jammer dat sommige mensen een doodbedreiging niet serieus nemen. Het is toch compleet gestoord dat je iemand dood wenst. De rat p mag dan niet serieus bedoeld zijn, en dat weet ik ook wel. Maar ergens moet de grens worden getrokken tegen het afbrokkelende respect voor elkaar. En die grens ligt imo ver voor een doodbedreiging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:16 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die dit soort raps serieus nemen.
Waarom eigenlijk? Vrijheid van meningsuiting is toch een groot goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen een doodbedreiging niet serieus nemen. Het is toch compleet gestoord dat je iemand dood wenst. De rat p mag dan niet serieus bedoeld zijn, en dat weet ik ook wel. Maar ergens moet de grens worden getrokken tegen het afbrokkelende respect voor elkaar. En die grens ligt imo ver voor een doodbedreiging.
wilders heeft hem al ingepalmd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:35 schreef Omaha het volgende:
[..]
Nou, ik zou liever zeggen laat die gast meteen stoppen met z'n debiele rapjes. Wat een rotstem heeft dat ventje. En dan een beetje "grappig" zijn met een tekst die echt zo ontzettend onorigineel is, want iedereen maakt tegenwoordig een rap over de situatie in Nederland. Ben blij dat ze dit gastje gaan aanpakken, zodat we die rotstem niet nog een keer te horen krijgen.
Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:35 schreef Ulx het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is toch een groot goed?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:52 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel grappig, we moeten weer leren nix serieus te nemen ... toen was het veel prettiger leven vind ik
Dat jij je zo druk kunt maken over een grapje dan zeg.. Wat onsportief...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Wilders zelf is 1 grote grap
Vrijheid van meningsuiting geld alleen tegenover de staat en niet bij burgers onderling. Het is mogelijk dat iemand op een verjaardag zegt, "hier wordt niet over politiek gepraat". Daar heb je je dan aan te houden, het recht op vrijheid van meningsuiting geld dan namelijk niet. Alleen tegen de staat mag je alles zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vrijheid van meningsuiting is toch een groot goed?
Wat nou vrijheid van meningsuiting? Iemand die vol = vol zegt wordt veroordeeld door de rechter. Vrijheids van meningsuiting me reet dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vrijheid van meningsuiting is toch een groot goed?
Onzin, de tijd van grappemakerij is definitief verleden tijd. Enkeltje Gitmo vanwege ophitserij s.v.p.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Yloony het volgende:
Hahaha!! Wat een lol, "Yousef & Kamel" is gewoon een nederlandse gast, tis namelijk een vriend van een gast die ik ken. Veel heiza om niks dus...
hier de link naar oa martin gaus en hans kazan diss
http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm
Kijken of de rechter jouw, met stront vergelijkbare, posts meeweegt in zijn oordeel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onzin, de tijd van grappemakerij is definitief verleden tijd. Enkeltje Gitmo vanwege ophitserij s.v.p.
Dat refrein is prachtigquote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Meh7 het volgende:
http://www.kamalfansite.tk/! niks offline, hate it or love it kamal stays on top!
Prachtig toch ?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god, ik lig helemaal plat hier.
Tot het moment dattie echt omgelegd wordt door één of andere Mohammed of Volkert. Dan is het ineens weer even koek en ei tussen links en rechts in de algehele verontwaardiging dat dit in het multicriminele paradijs Nederland kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Wilders zelf is 1 grote grap
Nee hoor - dat kan gebeuren, dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Tot het moment dattie echt omgelegd wordt door één of andere Mohammed of Volkert. Dan is het ineens weer even koek en ei tussen links en rechts in de algehele verontwaardiging dat dit in het multicriminele paradijs Nederland kan gebeuren.
En dan loop jij te stralen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - dat kan gebeuren, dat staat buiten kijf.
*zucht*quote:
Inderdaad, het is zo zwart-wit bij bepaalde mensen hier. Ik heb een hekel aan Wilders maar dood hoeft ie nu ook weer niet, ik heb wel respect voor het leven van iemand waar ik het niet mee eens ben.quote:Het is niet OF vermoorden OF steunen.
Verhaaltje over zijn ingenomen scooter en het respectvol trappen op een kut van een meid die geen respect voor hem had.quote:
ik ben net zo kk hard als deze liedjequote:Op maandag 4 juli 2005 14:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Verhaaltje over zijn ingenomen scooter en het respectvol trappen op een kut van een meid die geen respect voor hem had.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |