abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:21:15 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28380437
quote:
105 Teletekst vr 01 jul
Wilders doet opnieuw aangifte

DEN HAAG Tweede-Kamerlid Wilders doet
opnieuw aangifte van doodsbedreigingen
op internet.Dit keer gaat het om een
rap-nummer waarin hij te grazen wordt
genomen.Het nummer is te horen op een
muzieksite.

De rappers zingen dat Wilders wordt
meegenomen naar een kelder,waar hij
wordt hij gemarteld.

Het onafhankelijk Kamerlid is al eerder
met de dood bedreigd,ook via teksten op
internet.In februari werd een 20-jarige
man tot tien maanden cel veroordeeld
nadat hij had opgeroepen Wilders te
onthoofden.Een scholier kreeg twee jaar
jeugd-tbs voor bedreiging van Wilders.
Het is toch een schande hoe een stelletje moeslims de democratie aan het bedreigen is. Het ophitsen en aanzetten tot moord is natuurlijk heel gewoon in dat soort kringen.
Ik hoop dat het niet tot daden komt maar ik hou mijn hart vast.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28380591
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit? Dat wordt aan alle kanten afgeraden maar ik heb toch de stoute gedachte dat hij er zijn voordeel mee doet.
pi_28380936
Hij kan gewoon niet in het nieuws komen met goede politieke ideeen. Dus zoekt hij maar op een andere manier de publiciteit.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_28381030
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:48:56 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_28381176
Ik vind die wilders zowieso een beetje een raar figuur.
Maar goed, direct maar weer aangiftes enzo omdat iemand rapt.... gaat dit niet een beetje te ver ?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_28381318
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
Goeie vergelijking

Waarom het in de publiciteit brengen is mij ook niet helemaal duidelijk.
Misschien electoraal gewin, misschien om duidelijk te maken dat onze democratie nog steeds wordt aangevallen en dat er misschien hardere maatregelen nodig zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_28381342
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef Overlast het volgende:

[..]

Goeie vergelijking
pi_28381368
Ik denk dat het verschil is dat de bedreigingen ook in de media komen. Als hij dan vervolgens niks van zich laat horen, wekt dat misschien het idee dat hij er niks aan zou doen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:56:07 #9
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_28381376
De gasten die het hardste roepen doen en durven het minste....

Gewoon geen aandacht geven, zo brengt men de stille gekken (alla Volkert vd G.) op een idee.
Tranendal
pi_28381734
Ach, brand een kaarsje en Wilders doet al aangifte, lekker boeiend.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:10:38 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28381768
Wilders, de meest belachelijke entiteit na wijlen Theo van G., de ex-troll. Wilders ziet ook dat zijn populariteit gestaag afneemt, en de tevredenheid hieromtrent geeft mij een zalig gevoel om en nabij de maagstreek, en vooral nu diverse politica openlijk flirten met Wilders blijkt eens te meer dat er "marktaandeel" wordt afgesnoept van Herr Wilders.

Wilders probeert wel vaker via de media het aantal virtuele zetels op te krikken, gelukkig werkt dit niet. Ik ben dan ook blij dat Wilders voornamelijk wordt gelinkt met Londsdale gastjes van 15/16 jaar

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:12:41 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28381833
Stelletje zieken zijn het die zulke teksten schrijven. Het is een virus. Misschien kunnen ze er zelf niet eens wat aan doen Zit het in hun genen misschien? Zijn ze zo geboren? Of is het toch opvoeding? Of een combinatie van beide?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2005 @ 11:18:38 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28382011
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
pi_28382097
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt

Hij ondergraaft zijn eigen veiligheid hiermee maar die onveiligheid maakt nou juist deel uit van zijn marketingplan.
pi_28382188
Wilders heeft gewoon wat marocjes ingehuurd om zo'n rap te schrijven. Vorige keer heeft het ook goed gewerkt.
- Hij krijgt gratis publiciteit
- Hij kruipt in de slachtofferrol waardoor hij populairder wordt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2005 @ 11:50:16 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28383035
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt
Ben geen SP-er mister SCH.
Aandacht rkijg ik ook wel zonder dat ik met mijn handtasje hoef te gaan zwaaien.
pi_28383392
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:54:22 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28387339
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28387353
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
wie wilders?
Fiets
pi_28387420
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
pi_28387552
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Wat een bullshit zeg...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:03:08 #22
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28387638
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg...
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28387669
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij vindt hem groot?

Hij is groot geworden door principieel te handelen, mensen waarderen dat en hij blijft in the picture aangezien mensen hem schijnbaar willen bedreigen.
Dát vind ik dom, want als je hem net zoveel aandacht geeft als Lazrak krijgt ie z'n partij moeilijk van de grond, nu geef je hem een platform.
Zo'n bedreiging is Wilders toch niet, daar is hij te 'one-issue voor', maar een splinterpartijtje in de oppositie zie ik wel zitten om de boel scherp te houden.
Yeah baby Yeah!
pi_28387705
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg...
Ik moet wel zeggen dat hij die slachtofferrol altijd wel leuk vind en erg snel aantrekt.
Fiets
pi_28387751
Volgens mij was het een rap van turkse meneren.
Ik ben ook niet verwonderd dat de bedreiging uit de mohammedaanse hoek komt want die houden niet van democratie.
Natuurlijk doet Wilders aangifte en vanzelfsprekend licht hij de samenleving daarvan in.
Wat journalisten er verder mee doen is hun zaak, stilzwijgen of publiceren.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')