Het is toch een schande hoe een stelletje moeslims de democratie aan het bedreigen is. Het ophitsen en aanzetten tot moord is natuurlijk heel gewoon in dat soort kringen.quote:105 Teletekst vr 01 jul
Wilders doet opnieuw aangifte
DEN HAAG Tweede-Kamerlid Wilders doet
opnieuw aangifte van doodsbedreigingen
op internet.Dit keer gaat het om een
rap-nummer waarin hij te grazen wordt
genomen.Het nummer is te horen op een
muzieksite.
De rappers zingen dat Wilders wordt
meegenomen naar een kelder,waar hij
wordt hij gemarteld.
Het onafhankelijk Kamerlid is al eerder
met de dood bedreigd,ook via teksten op
internet.In februari werd een 20-jarige
man tot tien maanden cel veroordeeld
nadat hij had opgeroepen Wilders te
onthoofden.Een scholier kreeg twee jaar
jeugd-tbs voor bedreiging van Wilders.
Goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
Ben geen SP-er mister SCH.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
wie wilders?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
Wat een bullshit zeg...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minderquote:
Dus jij vindt hem groot?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Ik moet wel zeggen dat hij die slachtofferrol altijd wel leuk vind en erg snel aantrekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |