Het is toch een schande hoe een stelletje moeslims de democratie aan het bedreigen is. Het ophitsen en aanzetten tot moord is natuurlijk heel gewoon in dat soort kringen.quote:105 Teletekst vr 01 jul
Wilders doet opnieuw aangifte
DEN HAAG Tweede-Kamerlid Wilders doet
opnieuw aangifte van doodsbedreigingen
op internet.Dit keer gaat het om een
rap-nummer waarin hij te grazen wordt
genomen.Het nummer is te horen op een
muzieksite.
De rappers zingen dat Wilders wordt
meegenomen naar een kelder,waar hij
wordt hij gemarteld.
Het onafhankelijk Kamerlid is al eerder
met de dood bedreigd,ook via teksten op
internet.In februari werd een 20-jarige
man tot tien maanden cel veroordeeld
nadat hij had opgeroepen Wilders te
onthoofden.Een scholier kreeg twee jaar
jeugd-tbs voor bedreiging van Wilders.
Goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
Ben geen SP-er mister SCH.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
wie wilders?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
Wat een bullshit zeg...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minderquote:
Dus jij vindt hem groot?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Ik moet wel zeggen dat hij die slachtofferrol altijd wel leuk vind en erg snel aantrekt.quote:
Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.
Extemistje ???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Bedreigingen zijn altijd stupide.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.
Vooruit, extremist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extemistje ???Overigens heeft SCH wel gelijk, Wilders teert op de negatieve publiciteit omtrent Moslims/de Islam/Allochtonen, een aangifte zo nu en dan bekend maken via de media scoort ook wel een zeteltje extra
²
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn altijd stupide.
Maar soms heeft het lijdend voorwerp daar wel een zekere verantwoordelijkheid in. En hij zou die aangiftes beter stil kunnen houden.
Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.
Maar dat ie aangifte doet lijkt me vanzelfsprekend
nee, die heeft de grote verdwijntruckquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Heeft Kazan al aangifte gedaan?
Gelukkig ben jij wel in staat om een goed oordeel te geven wat wel en wat geen serieuze bedreiging is.. Ik zou zeggen wordt adviseur van Wilders en vertel hem wanneer hij van jou wel en wanneer hij van jou geen aangifte mag doen..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging is
Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef PDOA het volgende:
Wilders? Die gaat binnenkort dood.
of met poedels, dan kan hij ze daarna op zijn hoofd zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..quote:dus eigenlijk wint iedereen behalve de belastingbetaler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |