Onzin, de tijd van grappemakerij is definitief verleden tijd. Enkeltje Gitmo vanwege ophitserij s.v.p.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef Yloony het volgende:
Hahaha!! Wat een lol, "Yousef & Kamel" is gewoon een nederlandse gast, tis namelijk een vriend van een gast die ik ken. Veel heiza om niks dus...
hier de link naar oa martin gaus en hans kazan diss
http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm

Kijken of de rechter jouw, met stront vergelijkbare, posts meeweegt in zijn oordeel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onzin, de tijd van grappemakerij is definitief verleden tijd. Enkeltje Gitmo vanwege ophitserij s.v.p.

Dat refrein is prachtigquote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Meh7 het volgende:
http://www.kamalfansite.tk/! niks offline, hate it or love it kamal stays on top!

Prachtig toch ?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god, ik lig helemaal plat hier.

Tot het moment dattie echt omgelegd wordt door één of andere Mohammed of Volkert. Dan is het ineens weer even koek en ei tussen links en rechts in de algehele verontwaardiging dat dit in het multicriminele paradijs Nederland kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Wilders zelf is 1 grote grap

Nee hoor - dat kan gebeuren, dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Tot het moment dattie echt omgelegd wordt door één of andere Mohammed of Volkert. Dan is het ineens weer even koek en ei tussen links en rechts in de algehele verontwaardiging dat dit in het multicriminele paradijs Nederland kan gebeuren.

En dan loop jij te stralen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - dat kan gebeuren, dat staat buiten kijf.

*zucht*quote:

Inderdaad, het is zo zwart-wit bij bepaalde mensen hier. Ik heb een hekel aan Wilders maar dood hoeft ie nu ook weer niet, ik heb wel respect voor het leven van iemand waar ik het niet mee eens ben.quote:Het is niet OF vermoorden OF steunen.

Verhaaltje over zijn ingenomen scooter en het respectvol trappen op een kut van een meid die geen respect voor hem had.quote:

ik ben net zo kk hard als deze liedjequote:Op maandag 4 juli 2005 14:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Verhaaltje over zijn ingenomen scooter en het respectvol trappen op een kut van een meid die geen respect voor hem had.![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |