Ik heb je post even aangepast, want dat is wat je eigenlijk bedoeltquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:41 schreef DaveHarris het volgende:Ik ben best blij dat een moskee in de fik is gestoken.
Ik wist niet dat ze in Suriname een woestijn hadden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef DaveHarris het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel, ik kan er gewoon echt niet meer wakker van liggen ofzo. De sfeer in Nederland is met de komst van het woestijnvolk dermate verneukt dat dergelijke aanslagen alleen maar vaker voor zullen komen. IK ben realistisch genoeg om dat in te zien.
in dat geval is de aanslag dubbel dom. maar dat geldt eigenlijk voor elke aanslag.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:01 schreef DaveHarris het volgende:
Surinamers beschouw ik ook niet als degene die schuld hebben aan deze verziekte maatschappij.
wat is ergens mee zitten? ik schaam me kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreef DaveHarris het volgende:
Jah dom is het wel ja, maar ik kan er echt niet meer mee zitten.
omdat ik tot de redelijk blanke autochtoon behoor, waarvan ik denk dat ze heel erg dom bezig zijn. zo zou ik me als redelijk geteinte allochtoon ook schamen voor bepaalde dingen. je kan niet voor het een je ogen sluiten en voor het ander je ogen openen. extremisme moet je aangaan en veroordelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:12 schreef DaveHarris het volgende:
Hoezo zou jij je nou weer moeten schamen?
Iedereen ziet in dat er problemen zijn. Het probleem ligt hem in het feit dat er in je posts duidelijk een lichte smaak van tevredenheid omtrent aanslagen op moskeeën is verwerkt. Je lijkt het helemaal niet erg te vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef DaveHarris het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel, ik kan er gewoon echt niet meer wakker van liggen ofzo. De sfeer in Nederland is met de komst van het woestijnvolk dermate verneukt dat dergelijke aanslagen alleen maar vaker voor zullen komen. IK ben realistisch genoeg om dat in te zien.
Je hoeft het ook niet te veroordelen, maar je maakt het wel erg bont door het enigzins goed te praten en er zelfs blij mee te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:24 schreef DaveHarris het volgende:
Waarom zou ik iets moeten veroordelen waar ik geen deel aan heb.
erg eenzijdig dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:24 schreef DaveHarris het volgende:
Waarom zou ik iets moeten veroordelen waar ik geen deel aan heb. Ik ga gewoon dezelfde koers als onze moslimvrienden varen, ik heb niets gedaan maar zag het wel aankomen, derhalve hoef ik mij niet schuldig te voelen maar heeft degene die de shit over zich heen gekregen heeft gedeeltelijk verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt is en zouden die er net als de dader erop aan gesproken moeten worden en hun beleid moeten veranderen zodat het niet nog een keer gebeurt.
Dit is wat mij betreft geen blank/zwart of autochtoon/allochtoon questie. Het is een actie van iemand die het erg hoog heeft zitten met al die haathuizen die in zijn stadje gebouwd worden maar hij heeft het gevoel dat er niet naar hem geluisterd wordt dus besluit hij zelf om maatregelen te nemen. Hoe dom fout of wat dan ook het is, ik zag het aankomen en kan er niet wakker van liggen. Het is aan B&W en het bestuur van de desbetreffende Moskee dat deze man zo doordraaide en besloot om actie te ondernemen...
Onzin, ik heb nergens gezegd dat ik er blij mee ben, ik heb gezegd dat de huidige situatie in dit voorheen zo tollerante en naieve landje zo verziekt is dat een actie als deze er ook nog wel bij kan, en dat als je je ogen opent voor de realiteit dat je in zult zien dat dergelijke acties in de toekomst alleen nog maar vaker voor zullen komen. Ik kan er niet meer wakker van liggen want ik heb de realiteit geaccepteerd heo die is en heb m`n mindset daarop aangepast. \quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te veroordelen, maar je maakt het wel erg bont door het enigzins goed te praten en er zelfs blij mee te zijn![]()
![]()
²
het is inderdaad een beerput, maar ook die kan weer schoon worden door samen te werken. niet dat jij loopt te brullen tegen een allochtoon/moslim dat ie nog een stukje vergeten is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:31 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nergens gezegd dat ik er blij mee ben, ik heb geziek dat de huidige situatie in dit voorheen zo tollerante en naieve landje zo verziekt is dat een actie als deze er ook nog wel bij kan, en dat als je je ogen opent voor de realiteit dat je in zult zien dat dergelijke acties in de toekomst alleen nog maar vaker voor zullen komen. Ik kan er niet meer wakker van liggen want ik heb de realiteit geaccepteerd heo die is en heb m`n mindset daarop aangepast.
Oh, ok, dan is het geen probleem voor je om de onderstaande gesloten vragen te beantwoorden:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:31 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nergens gezegd dat ik er blij mee ben, ik heb geziek dat de huidige situatie in dit voorheen zo tollerante en naieve landje zo verziekt is dat een actie als deze er ook nog wel bij kan, en dat als je je ogen opent voor de realiteit dat je in zult zien dat dergelijke acties in de toekomst alleen nog maar vaker voor zullen komen. Ik kan er niet meer wakker van liggen want ik heb de realiteit geaccepteerd heo die is en heb m`n mindset daarop aangepast.
Om een simpel antwoord te geven op je vragen;quote:Oh, ok, dan is het geen probleem voor je om de onderstaande gesloten vragen te beantwoorden:
Ben je blij met de acties van deze extreemrechtsen? ( ja of nee )
Ben je blij dat er "wraak" wordt genomen? (ja of nee)
Heb je schoenmaat 42? (ja of nee)
Vind je moskeeën haathuizen? (ja of nee)
Ik zie je antwoorden tegemoet
thank herasmus, ik heb maar 41 (soms 41.5)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:46 schreef DaveHarris het volgende:
3. 42 of 42 half zoiets jah.. Maar je weet dat schoenmaat niets zegt over de penislengte toch?
Of ik dat kan beamen? Nee, sorry dat kan ik niet want ik ken je niet persoonlijk. En al doe je fysiek misschien niemand kwaad, jij bent zo`n smerig mannetje die iedereen probeert op te fokken door topics aan te maken waarin je bjivoorbeeld pleit om het zoontje van wijlen Theo van Gogh op te laten sluiten omdat hij weleens een gevaar zou kunnen zijn voor de zielige islamietjes in deze samenleving.quote:Kijk naar mij, ik keur het beiden af terwijl jij alleen het gedrag van criminele "woestijnmensen" afkeurt, je bent m.i. te eenzijdig
Overigens val ik zelf ook onder dat zgn. "woestijnvolk", en ik kan je garanderen dat ik nooit een vlieg kwaad doe of heb gedaan, maar dat kun je wel beamen neem ik aan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:17 schreef DaveHarris het volgende:
En hier Beste verdediger van de wereld noem je Boulahrouz een verdediger van wereldklasse.
Om misselijk van te worden BSB....
je kan het niet maken om maar een ding er uit te halen dit keer bsb. sorry. billen bloot kan heel opluchtend werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL![]()
![]()
Wat is er mis met die mening
![]()
![]()
![]()
DaveHarris, je hebt wel humor²
Dan moet je ook niet janken als bijvoorbeeld wilders niet meer kan ademen als gevolg van een "tegenreactie", gezien je sympathie voor "tegenreacties".quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:41 schreef DaveHarris het volgende:
Eerlijk gezegd heeft al dat geziek met die KK moslims/Murken en ander woestijngespuis er voor gezorgd dat ik er echt niet wakker van kan liggen als er 1 of andere gebedsruimte de fik in vliegt. De sfeer in Nederland is door al dat importvolk toch al zo verziekt, een kleine tegenreactie kan er dan ook nog best bij.
EDIT; alleen dat het een Surinaamse Moskee betreft vind ik dan nog te betreuren.
Theo was ook in zijn eentje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef dewd het volgende:
Bah 1 moskee maar. Wat een slackers.
Ik heb de titel even aangepast.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef naar_walhalla het volgende:
Het is niet eens een lid van de N.A dus waarom zit de N.A dan achter de aanslag . Gaat helemaal nergens over .
Volkert wie?quote:Als links iets flikt hoor je er niks over !!!!!!!!!!!!
Commentaar van Virginia Kapic, alias Todesengel; één van de leiders van de NA...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef naar_walhalla het volgende:
Het is niet eens een lid van de N.A dus waarom zit de N.A dan achter de aanslag .
Triest partijtje dus, die Nationale Alliantie. Maar goed, het is toch allemaal maar een marginaal gebeuren.quote:Die GS lui moeten geëxecuteerd worden. Pim kreeg de kogel slechts omdat hij gedemoniseerd werd, de arme kerel was niet eens 'extreemrechts'. Mensen snappen niet wat ze anderen aandoen en wat de consequenties daarvan kunnen zijn.
Zolang we echter deze aandacht genereren, kijk vooral op de voorpagina voor het nieuws dat iedereen maar even vergeet.. de echté dreiging in de wereld, en dus ook voor Nederland.
Verder moet mij van het hart dat de NA niet staat voor dergelijke praktijken zoals het in vlammen laten opgaan van een moskee. Als je het mij vraagt had dat (als het dan toch plaats zou vinden) een synagoge van de zionist moeten zijn. Die zorgt voor deze tweedeling.
http://forum.freespeech4u.com/viewtopic.php?t=2969&start=15
Is zij dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Commentaar van Virginia Kapic, alias Todesengel
Waarom zou ik kanker voluit moeten schijven? Ik vind KK toch iets gepaster, maarja dat is dan ook mijn bescheiden mening.. Het heeft ook vrij weinig met dapper zijn te maken hoor, dat jij daar anders aan denkt is aan jou. We verschillen cultureel gezien ook nogal, misschien dat het dus daar aan te wijten is dat jij het dapper vindt om kanker te zeggen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken als bijvoorbeeld wilders niet meer kan ademen als gevolg van een "tegenreactie", gezien je sympathie voor "tegenreacties".
Zieke sukkel. En schrijf kanker gewoon voluit ipv KK als je toch al zo dapper bent.
Wat wil je daarmee zeggen hersenloos figuurtje? Mensen zoals jij die roepen dat de moord op Theo van Gogh niet zo erg was vergeleken met de zogenaamde discriminerende moorden in Frankrijk rellen na 2 moorden op franse Marokkanen gepleegd door Zigeuners op 2 Marokkaantjes moeten echt minder heroine spuiten of moeten aan hun moeder vragen of ze niet te veel drugs gebruikt had toen ze zwanger van je was, en eigenlijk eens proberen om na te gaan wat de moord op Theo voor gevolgen op lange termijn zal hebben voor de wel goedwillende islamitische bevolking van Europa, als die krakende hersens nog een beetje willen werken.quote:
Volgens mij spoor je niet. Hoe durf je te kankeren op alle Moslims? Hoe durf je ons uit te maken voor woestijngespuis terwijl onze vaders dit land hebben opgebouwd. Een beetje dank is wel op zijn plaats kerel. Dat je gefrustreerd bent ken ik niets aan doen, maar ga niet generaliseren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:41 schreef DaveHarris het volgende:
Eerlijk gezegd heeft al dat geziek met die KK moslims/Murken en ander woestijngespuis er voor gezorgd dat ik er echt niet wakker van kan liggen als er 1 of andere gebedsruimte de fik in vliegt. De sfeer in Nederland is door al dat importvolk toch al zo verziekt, een kleine tegenreactie kan er dan ook nog best bij.
EDIT; alleen dat het een Surinaamse Moskee betreft vind ik dan nog te betreuren.
Precies, na WO2 waren het de Marokkanen en de Turken die Nederland opbouwden!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef Berberleeuw het volgende:
Hoe durf je ons uit te maken voor woestijngespuis terwijl onze vaders dit land hebben opgebouwd.
Het woord moslim is een containerbegrip en kan dus voor allerlei situaties gebruikt worden, komt misschien niet altijd even prettig aan maar dat hoeft ook niet. Maarja, wie de schoen past die trekt em aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Volgens mij spoor je niet. Hoe durf je te kankeren op alle Moslims? Hoe durf je ons uit te maken voor woestijngespuis terwijl onze vaders dit land hebben opgebouwd. Een beetje dank is wel op zijn plaats kerel. Dat je gefrustreerd bent ken ik niets aan doen, maar ga niet generaliseren.
je bent hier op een verkeerde plaatsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het woord moslim is een containerbegrip en kan dus voor allerlei situaties gebruikt worden, komt misschien niet altijd even prettig aan maar dat hoeft ook niet. Maarja, wie de schoen past die trekt em aan zou ik zeggen.
Misschien dat je uit wilt leggen heo jullie vaders dit land opgebouwd hebben, ben reuze benieuwd![]()
Mocht het echt zo zijn dat jullie vaders dit land opgebouwd hebben, en ik in mijn domme naieviteit het altijd bij het verkeerde eind gehad zou hebben, dacht namelijk altijd dat Nederland toch gewoon opgebouwd was door Nederlanders, dan zal ik zeker een bleometje sturen naar mijn Arabische overbuurman. Het is toch al zo`n vriendelijke kerel, en je weet, bleomen houden van mensen.
Meki Meki toch, aanzetten tot strafbare feiten is ook strafbaar. En dat voor een modquote:Op zondag 3 juli 2005 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
je bent hier op een verkeerde plaats
volg je held en ga ook een aanslag plegen
veel succes![]()
ik keur geen strafbare feiten goed ik keur elke vorm van een aanslag af en de gevolgen daarvan ookquote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Meki Meki toch, aanzetten tot strafbare feiten is ook strafbaar. En dat voor een mod![]()
Oh, nog een zinnetje. Okee, ik beledig niet een hele groep maar omdat moslim net zo`n containerbegrip is als christen gebeurd dat automatisch is en voelen veel relifascisten zich nogal snel aangesproken denk je ook niet?quote:ik reageer op de feit dat je een hele groep beledigd en daarmee de gedachtengoed van terrorist ben van de knaap
volkert is ook een christen na zijn daad kijk ik jou niet daarop kijk ik niemand opquote:Op zondag 3 juli 2005 00:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Oh, nog een zinnetje. Okee, ik beledig niet een hele groep maar omdat moslim net zo`n containerbegrip is als christen gebeurt dat automatisch is en voelen veel relifascisten zich nogal snel aangesproken denk je ook niet?
Meki, tuurlijk zijn er genoeg goede moslims, dont worry dat weet iedereen wel. Het gaat me ook niet echt om het persoon maar eerder om de theorie die men aanhangt of verdedigd. Maargoed, laat maar zitten.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
volkert is ook een christen na zijn daad kijk ik jou niet daarop kijk ik niemand op
De media maakt jullie wijs dat moslims slecht zijn etc. trap daar niet in er zijn genoeg goede moslims
jij ziet alle Marocs als Moslimquote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Meki, tuurlijk zijn er genoeg goede moslims, dont worry dat weet iedereen wel. Het gaat me ook niet echt om het persoon maar eerder om de theorie die men aanhangt of verdedigd. Maargoed, laat maar zitten.
Volkert lijkt me helemaal geen christen, waarom zou je dat zeggen, waar basseer je dat op?
mijn hersens en mijn gedachtengoedquote:
Ik zie niet alle Marocs als moslim. Zeker niet zelfs. Als ik in mijjn oude vriendenkring kijk die veelal uit Marokkanen bestond dan zou ik zeggen dat daar misschien 1 of 2 moslims tussen zaten, een paar die zeiden dat ze moslim waren maar zichzelf op dagelijkse basis helemaal suf blowde, en een aantal die zichzelf geen moslim noemde en zich daar zelfs tegen af zette. Ik heb niets tegen moslims, ik heb iets tegen de islamitische theorie en dat is mijn goed recht. Net zoals het ut goed recht is van elke islamiet om bezwaar te maken tegen een aantal elementen van de atheistische levenswijze of tegen de democratie zoals we die vandaag de dag kennen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:29 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ziet alle Marocs als Moslim
ik baseer dat op als een vooroordeel ik denk dat hij een christen is
Dat is triest dan, maja jij bent Mekiquote:
Waarom noemt de media dan iedereen die een beetje getint is en een aanslag pleegt een extremistische Moslim terwijl bijv. de daders van 11-09 weliswaar Arabieren waren volgens de USA maar wie zegt dat ze ook Moslims waren. Ik vind dat meten in 2 maten. Als er een bomaanslag wordt gepleegd door de ETA of IRA hoor je niks over hun Christelijke achtergrond maar als een Arabier of iemand met een verre Islamitische achtergrond iets flikt hoor je alleen MOSLIM?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef DaveHarris het volgende:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat Volkert christelijk zou zijn omdat hij een blanke huidskleur heeft?? Is dat soms waarom je dat dacht?
Maar waarom worden Marokkanen dan altijd in de media wel Moslim genoemd als ze iets doen terwijl hun daden niks met de Islam te maken hebben? Zelfs een seculiere Marokkaan wordt door de media Moslim genoemd als hij een reep chocola zou hebben gestolen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik zie niet alle Marocs als moslim. Zeker niet zelfs. Als ik in mijjn oude vriendenkring kijk die veelal uit Marokkanen bestond dan zou ik zeggen dat daar misschien 1 of 2 moslims tussen zaten, een paar die zeiden dat ze moslim waren maar zichzelf op dagelijkse basis helemaal suf blowde, en een aantal die zichzelf geen moslim noemde en zich daar zelfs tegen af zette. Ik heb niets tegen moslims, ik heb iets tegen de islamitische theorie en dat is mijn goed recht. Net zoals het ut goed recht is van elke islamiet om bezwaar te maken tegen een aantal elementen van de atheistische levenswijze of tegen de democratie zoals we die vandaag de dag kennen.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat Volkert christelijk zou zijn omdat hij een blanke huidskleur heeft?? Is dat soms waarom je dat dacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |