Ik zie niet echt veel imams justitieel vervolgd worden anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:17 schreef opinie het volgende:
[..]
Hirsi Ali en Wilders blijven binnen de grenzen van de wet, haatzaaiende Imams doen dat niet. Simpel a-b-c'tje lijkt me
In Nederland niet nee, daar pakt het OM alleen slachtoffers aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel imams justitieel vervolgd worden anders..
Waar hebben we het dan over?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, daar pakt het OM alleen slachtoffers aan.
He wat jammer, ik zal het meest multiculturele programma van Nederland nog gaan missen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef unieko het volgende:
niet alleen lekker rustig, maar misschien ook weer een stuk veiliger.
En nog maar 1 keer per kwartaal opsporing verzocht.!?
Lijkt me duidelijk..quote:
Maak je niet druk, wetgeving over directe uitzetting is in de maak. Nog heel eventjes geduldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel imams justitieel vervolgd worden anders..
Als ze mensen niet eens kunnen vervolgen omdat ze gewoon beledigen ipv haatzaaien, valt er nogal weinig uit te zettenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:51 schreef opinie het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wetgeving over directe uitzetting is in de maak. Nog heel eventjes geduld
Dat er tot nu toe weinig is vervolgt wil niet zeggen dat dat in de toekomst niet wat, laat ik zeggen, toe gaat nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ze mensen niet eens kunnen vervolgen omdat ze gewoon beledigen ipv haatzaaien, valt er nogal weinig uit te zetten.
Nederlanders onreine/onhgelovige varkens noemen die de toorn van iedere moslim en de profeet mohammed over zich heen dienen te krijgen is min of meer hetzelfde. Verder is het heel simpel: je werft als AIVD gewoon wat christenen uit Libanon als infiltrant, en je schaft een aantal bandrecordertjes aan. Radicale Mulah kan binnenkort zijn koffers pakken!quote:Geen imam die openlijk spreekt over het plegen van aanslagen hoor.
Nee he.. niet openlijk is voor jou zeker niet in het nederlands?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ze mensen niet eens kunnen vervolgen omdat ze gewoon beledigen ipv haatzaaien, valt er nogal weinig uit te zetten.
Geen imam die openlijk spreekt over het plegen van aanslagen hoor.
Toch wel, sterker nog: dat gaat alleen maar afnemen. Imams letten veel meer op wat ze publiekelijk zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef opinie het volgende:
[..]
Dat er tot nu toe weinig is vervolgt wil niet zeggen dat dat in de toekomst niet wat, laat ik zeggen, toe gaat nemen.
Ehm...nou nee, da's precies hetzelfde als moslims geitenneukers noemen. Gaat niks mee gebeuren dus.quote:Nederlanders onreine/onhgelovige varkens noemen die de toorn van iedere moslim en de profeet mohammed over zich heen dienen te krijgen is min of meer hetzelfde.
LOL, je mag je hier als agent niet eens als drugskoper voordoen en jij denkt dat ze mensen uit het buitenland nota bene laten infiltreren?quote:Verder is het heel simpel: je werft als AIVD gewoon wat christenen uit Libanon als infiltrant, en je schaft een aantal bandrecordertjes aan. Radicale Mulah kan binnenkort zijn koffers pakken!
Tuurlijk, ik geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:05 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
Nee he.. niet openlijk is voor jou zeker niet in het nederlands?
Bij ons in de wijk staat een moskee waarin dat soort dingen echt wel gepredikt worden, en de politie weet dat ook!
Dat is al een stap voorwaarts. Infiltranten in het meer informele circuit doen de rest.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toch wel, sterker nog: dat gaat alleen maar afnemen. Imams letten veel meer op wat ze publiekelijk zeggen.
Don't Get Your Hopes Up.quote:Ehm...nou nee, da's precies hetzelfde als moslims geitenneukers noemen. Gaat niks mee gebeuren dus.
quote:DEN-HAAG - Er zijn tien tot 25 moskeeën in Nederland waar haat jegens de Nederlandse samenleving wordt gepredikt. De rijksoverheid gaat deze moskeeën harder aanpakken, desnoods buiten het strafrecht om. Eenzelfde aanpak geldt ook voor islamitische scholen en rondreizende islampredikers die haat zaaien.
Dat hebben de ministers Remkes van Binnenlandse Zaken en Donner van Jusitie gisteren aangekondigd in een Kamerdebat over terrorismebestrijding. Waar strafrechtelijke vervolging niet mogelijk is, gaat de overheid subsidies en vergunningen intrekken en ongewenste personen het land uitzetten. Dat laatste is al een aantal keren in de praktijk gebracht. Volgens Remkes moeten gemeenten en provincies 'maximale druk' uitoefenen op besturen van moskeeën en scholen om extremistische elementen te weren. Als de besturen extremisme niet aanpakken, helpen ze mee aan het creëren van een voedingsbodem voor potentiële moslimterroristen, meent de minister.
Zeker één gemeente is door de regering op het matje geroepen. Naar verluidt gaat het om Eindhoven, de stad waar de omstreden Al-Fourqaanmoskee is gevestigd. Remkes wil dit ontkennen noch bevestigen. Wel zegt hij een 'zeer indringend gesprek' te hebben gehad met de betreffende burgemeester, hoofdofficier van justitie en korpschef van politie.
http://www.gelderlander.nl
Klopt.quote:LOL, je mag je hier als agent niet eens als drugskoper voordoen en jij denkt dat ze mensen uit het buitenland nota bene laten infiltreren?![]()
Best sneu voor andere mensen dat het tij zich steeds meer begint te keren tegen moslims met kwade bedoelingen.quote:Best sneu wat voor vreemd soort hoop mensen is aangepraat door Wilders en co.
Daar hoor ik niet bij hoor. Moslims met kwade bedoelingen zijn niet bepaald mijn vrienden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef opinie het volgende:
Best sneu voor andere mensen dat het tij zich steeds meer begint te keren tegen moslims met kwade bedoelingen.
Mooi, dan heb je er ook vast geen bezwaar tegen dat ze binnenkort postuum worden uitgezet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Daar hoor ik niet bij hoor. Moslims met kwade bedoelingen zijn niet bepaald mijn vrienden.
Een groot deel van de Moslims in Nederland vind het (kennelijk) allemaal prima. Ook goed, maar de consequenties daarvan krijgt men vroeg of laat ook op het bord. Nederland is geen intolerante samenleving, maar er zijn gewoon grenzen. De grenzen zijn bijna bereikt!quote:Het zou mooi zijn als ze op een legale manier die foute elemenetne kunnen uitschakelen. Snap alleen niet waarom de hele moslimwereld zwart gemaakt moet worden om dit te bereiken..
Jij doet net alsof Hirsi Ali en Wilders niet nuanceren dat niet iedere moslim een crimineel is. Wat niet waar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:24 schreef Posdnous het volgende:
O ja, ik snap anders volledig dat mensen zich beledigd voelen als hun cultuur om de haverklap als achterlijk wordt omschreven, vreemd is dat. En dat is maar 1 aspect.
Niet echt slim als je iets wil bereiken lijkt me. Zo'n beetje iedereen die met mensen werkt snapt dat je alle deuren zo alleen maar dicht gooit, maar om dat in te zien is schijnbaar teveel gevraagd tegenwoordig.
Vooral als daarna de hele maatschappij overal alles letterlijk gaat overnemen en mensen er daadwerkelijk in gaan geloven en zelfs op alle forumpjes kindertjes gaan schrijven dat criminaliteit van Marokkanen door de islam komt.
Het is maar wat je haat zaaien noemt.
Die doodsbedreigingen lijken me eerder afkomstig van de welbekende kutMarokkanen, het voetvolk wat de straten in de grote steden terroriseert met hun gedrag. Het lijkt me sterk dat figuren als islamfascist Van de Ven scheldend op straat achter Ben Ali heen zaten. -------->> Quote: Op straat werd hij achtervolgd door jongens die teksten riepen in de trant van 'we krijgen je nog wel' en refereerden aan de moord op Van Gogh.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:04 schreef Ringo het volgende:
Het gaat hier om een kunstenaar die door verdwaalde islamfascisten met de dood bedreigd wordt omdat-ie poep naar ze gooide.
Islamfascisten zijn die geknevelde medemensen die, vanwege een gebrekkige wereld- en taalkennis, 'kritiek' of 'satire' graag verwarren met 'belediging';
Hulde aan een ieder die welk geloof dan ook op de hak durft te nemen.quote:Hulde, daarom, aan Rachid Ben Ali.
De infanterie-eenheid dus. Voetvolk, kanonnenvoer. Opgehitst vanuit de achterhoede.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:35 schreef R@b het volgende:
Die doodsbedreigingen lijken me eerder afkomstig van de welbekende kutMarokkanen, het voetvolk wat de straten in de grote steden terroriseert met hun gedrag.
Zeeburg vind ik erger dan Nieuw West. In Nieuw West kom je vrijwel nooit een burka tegen, in Zeeburg is die kans aanmerkelijk groter. Waarschijnlijk omdat de woningen duurder zijn in Nieuw West dan in Zeeburg, en vrouwen met een burka toch uit de laagste sociale klasses komen, ook in het land van herkomst.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:35 schreef R@b het volgende:
Theo van Gogh zei ooit dat de riolen van Allah overlopen is sommige steden. In Amsterdam-West kun je die riolen dagelijks zien borrelen.
[..]
Daarom zou jij ook naar Iran moeten verhuizen, dat is veel meer een land voor jou.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd zeg. Wat voor discussie denkt hij los te werken met het maken van zulke idiote en tevens belachelijke schilderijen ? Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn vogelvrije hoedanigheid
Als ik wil zeggen dat ik jou een geitenneuker vind, mag ik dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toch wel, sterker nog: dat gaat alleen maar afnemen. Imams letten veel meer op wat ze publiekelijk zeggen.
[..]
Vanwaar de toevoeging 'publikelijk'? Weet jij stiekum ook wel dat ze binnen de moskee andere dingen zeggen dan tegen een camera?
[quote]
Ehm...nou nee, da's precies hetzelfde als moslims geitenneukers noemen. Gaat niks mee gebeuren dus.
Volgens mij mis jij hem juist.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als ik wil zeggen dat ik jou een geitenneuker vind, mag ik dat gewoon doen.
Als ik wil zeggen dat ik je ten gronde wil richten, mag ik dat niet doen.
Het verschil tussen een mening en een bedreiging ontgaan je een beetje geloof ik.
in amsterdam heb je die malle talie wiet moskee, die zegt dat vrouwen besneden moeten worden (hoezo besnijdenis is niet islamitisch) homo's, ongelovigen van het hoogste gebouw met hun hoofd naar beneden moeten worden gegooid (dat zijn dus 16 miljoen Nederlanders die dood moeten volgens hun omdat we niet in god en zijn profeten geloven), en ga zo maar door.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:35 schreef Stuart het volgende:
Tsja, ook wel een beetje vragen om gezeik natuurlijk als je zo 'kunst' maakt![]()
Blij dat jij ons vertelt wat idiote en belachelijke schilderijen zijn. Zo raken we nog eens vertrouwd met het regiment doodsbedreigers dat onder het mom van 'beledigd zijn' iedere andersdenkende nonchalant een pijnlijk sterven toewenst.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd zeg. Wat voor discussie denkt hij los te werken met het maken van zulke idiote en tevens belachelijke schilderijen?
Zo gaan die dingen in Barbarenland.quote:Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn vogelvrije hoedanigheid
Welke man gaat er met een Feyenoordsjaal om op een zeepkist op de Dam staan? Wat een gekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:35 schreef gelly het volgende:
Is men ook van mening dat je met een feyenoordsjaal om op een zeepkist op de Dam kunt staan en dan met een megafoon "kutjoden !" kunt roepen ? Of heeft men dan zoiets van "Nah, moet dat nou ? Als ie klappen krijgt is het zn eigen schuld". Van mij mag die man hoor, maar ik heb geen medelijden ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |