abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28393162
Mijn vriend heeft dus het probleem dat hij te snel klaar komt, in het ergste geval komt hij al als hij nog maar net in me is en/of als ie twee keer op en neer is gegaan.........

Met de hand enzo daar kan hij het wel beheersen en er zijn wat trucjes om het iets langer te laten duren maar het blijft snel.

Zijn er meer mensen die dit hebben en er een oplossing voor gevonden hebben!???
pi_28393198
Ik krijg altijd mailtjes met info over premature ejaculation.
Ik zal er wel eentje bewaren als ik er nog zo een krijg...
pi_28393658
weet je wat jij moet doen.... amazone...
bovenop hem zitten... dat jij het tempo bepaald en als je ziet dat hij het niet meer houd gewoon stoppen
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:14:37 #4
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_28393761
Laat hem vlak voor hij komt aan je oma denken... zonder bh...
En hoe voelt u zich nu?
pi_28393774
je moet ook niet meteen willen neuken, gewoon eerst flink pijpen en aftrekken en als ie al een paar klaar gekomen is, kom je pas tot de daad. anders komt ie idd te snel klaar
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_28393833
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
pi_28393860
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef meissie24 het volgende:
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
die van mij was ook serieus
pi_28393916
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!

Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!

Als het om sex ging had ik em wel gedumpt hoor!!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:24:09 #9
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_28394069
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Denk je nu dat je stoer bent, ofzo?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_28394131
Kan jij wel lezen???? Het gaat dus niet om de sex maar om LIEFDE. Iemand schreef: ander vriendje zoeken. Ik leg uit dat het dus niet om sex draait omdat ik anders wel ander vriendje zocht. Dat is dus NIET het geval. En waarom zou je daarom weer stoer zijn. Man sommige mensen hier!
pi_28394137
quote:

Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!

oefening baart kunst eerlijk waar
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:26:40 #12
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394154
quote:

ik 'ben' dat vriendje van T. en het is idd lastig. Wat je kan doen (of wat hij kan doen ) is ook de eerste druk van de ketel af te laten gaan door de eerste keer snel klaar te komen. Daarna zou het opzich wat langer moeten duren voordat je als man weer komt..
En het is ook letten op de ademhaling enzo
pi_28394226
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........

Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren ........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.

Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:31:12 #14
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394278
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........

Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren ........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.

Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
Was laatst een of ander onderzoek; 5 minuten gemiddeld ofzo .
Natuurlijk is dat te kort, en ik moet ook wel vertellen dat het soms bij mij ook korter duurt, ligt er gewoon aan hoe geil ik ben.

En tsja, als het achter de oren zit, moet er zeker een oplossing zijn om het uit te stellen...
pi_28394357
quote:
Gemiddelde man komt klaar in 7,3 minuten

Mannen die te snel klaarkomen, doen dat niet omdat ze alleen hun eigen plezier denken. Ze hebben zelfs minder plezier aan seks dan de gemiddelde man die na 7,3 minuten klaarkomt.
http://www.seksvraagbaak.nl/nieuws_mei_2005.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2005 17:34:30 ]
pi_28394363
Ja maar 5 minuten is kort ja maar twee keer op en neer gaan is wel HEEEEEl kort......... Ik ben dus wat langer gewend, ik hou er wel van als om een flinke beurt te krijgen met diepe stoten. Vanachteren en dan handwerk dan kan ik mega komen............maar ja als hij al na twee keer komt dan schiet dat niet echt op. Niet dat het het belangrijkste is maar oplossingen zijn er om gevonden te worden
pi_28394424
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,

Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.

nooit geschoten altijd mis
pi_28394464
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:

Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.

Ik zag een paar weken terug bij Beter in bed ook een man die te snel klaarkwam, die moest met een handdoekje over z'n lul oefeningen doen Maar waar het op neer kwam was het trainen van zn spieren daar (PC spier), daardoor kon hij z'n orgasme op een gegeven moment beter uitstellen.
pi_28394494
Jemig ik moet es wat sneller gaan posten, ik loop alweer achter

Het komt in ieder geval erg vaak voor, zijn op internet vast wel oefeningen, tips ed. over te vinden!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:40:07 #20
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_28394515
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef teckna het volgende:
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,

Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.

nooit geschoten altijd mis
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
pi_28394570
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb uitgeprobeerd maar voor iedereen werken die dingen anders.

eventueel kan je gewoon met je vriend naar de huisarts gaan
pi_28394627
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:47:03 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394680
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef Electrified het volgende:
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.
Bij mij is het iig zo dat het ontzettend gevoelig is, en snel slap erna wordt. Na 5-10 minuten lukt het me wel weer en kan ik eventueel doorgaan
pi_28394681
Er eerst een klap met de hamer opgeven...doet effe pijn maar daarna is ie gevoelloos
Ik weet niet wat jouw vriendjes hersteltijd is maar je kan hem natuurlijk ook eerst laten komen ...2e keer duurt langer.

Verder doet een blowtje (dat groene spul) ook wonderen voor mij
zelfs na het klaarkomen blijft ie overeind..... ik heb hem al eens schraal gehad
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28394722
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
pi_28394840
Vaker neuken

Voor het neuken aftrekken

Voor het neuken 10 bier drinken

Tijdens het neuken dood liggen

Tijdens het neuken GTST kijken

Tijdens het neuken aan een naakte oma denken
Nothing to see here, carry on
pi_28394858
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.
Bij mij is het iig zo dat het ontzettend gevoelig is, en snel slap erna wordt. Na 5-10 minuten lukt het me wel weer en kan ik eventueel doorgaan
Hmmm oke... Wist ik niet, ik dacht dat het wel normaal was dat dat kon. Ik heb er namelijk geen enkel probleem mee.
pi_28395272
als hij TE geil is dan moet het geen probleem zijn om het meteen daarna nog een keer te doen, en desnoods nog een keer, en nog een keer, en nog...
naja, je begrijpt wel wat ik bedoel, vroeg of laat moettie het toch een keer wat langer volhouden lijkt me
pi_28395484
EIgenlijk wat de rest al zegt en blijf oefenen. Probeer een standje te vinden waarin hij zo min mogelijk gestimuleerd wordt en laat hem bijvoorbeeld minder vaak en minder hard in je stoten.
Begin bijvoorbeeld rustig aan, met langzame ondiepe halen en als hij het al te "zwaar" krijgt, ga je even wat anders doen. Blijf bijvoorbeeld even doodstil liggen, terwijl hij in je zit. Of stop even helemaal met de penetratie en laat hem jou vingeren/beffen of masseer elkaar.

Als het dan wat beter gaat, kan je het ook afwisselen. Begin rustig en langzaam, laat hem je dan lekker hard en diep nemen, om vervolgens weer even rustig aan te doen.

Probeer je ondertussen niet al te druk te maken en beschouw het als een compliment. Je bent zo'n geil wijffie dat je vriend zich echt niet langer in kan houden. .

Have fun!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:14:25 #30
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28395754
Lekker dom weer, doe het gewoon 10 keer achter elkaar.
Wedden dat ie na 5 keer niet meer gelijk klaarkomt.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:16:21 #31
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28395801
Ik ben wel benieuwd naar die Durex Performa, maar comdooms zijn sowieso naar
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_28395873
Ja die zal ik eens onthouden!!!
pi_28397338
na lang experimenteren met veel verschillende vrouwen ben ik tot de conclusie gekomen dat snel klaarkomen niets te maken heeft met een te strakke kut, te geil zijn (als jongen zijnde), aangeboren "afwijking" om snel klaar te komen etc etc.

Het ligt gewoon aan t soort kut, bij de 1 kom je gewoon supersnel en bij de ander kun je t zolang uitstellen als wat. En of de vrouw een strakke heeft of niet doet dr niet toe.

Hieruit moet je misschien maar concluderen dat jullie gewoon niet bij elkaar passen
enjoy life!
pi_28398686
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef MartiniRosso het volgende:
je moet ook niet meteen willen neuken, gewoon eerst flink pijpen en aftrekken en als ie al een paar klaar gekomen is, kom je pas tot de daad. anders komt ie idd te snel klaar
als ie al een 'paar keer' klaargekomen is???? een jongen????
pi_28398756
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:37 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.

Ik zag een paar weken terug bij Beter in bed ook een man die te snel klaarkwam, die moest met een handdoekje over z'n lul oefeningen doen Maar waar het op neer kwam was het trainen van zn spieren daar (PC spier), daardoor kon hij z'n orgasme op een gegeven moment beter uitstellen.
daar? In een piemel zitten geen spieren dus wat is daar?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:06:15 #36
73888 DIA
die ja .....
pi_28398850
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:02 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

daar? In een piemel zitten geen spieren dus wat is daar?
pc spier niet ín nee...
pi_28399173
Wat apart, in een ander topic was je nog vrijgezel.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:20:40 #38
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_28399255
Smeer wat cocaine op z'n eikel. Dat verdooft het een beetje en stelt het orgasme uit. Wel uitkijken voor een priapisme.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_28399267
Ja...............er is nog wat tussen aan en aan ...................ik wil wel............nou ff officieel maken.........:P
pi_28399387
Hij is btw zooooooooo leuk dat ik dit op de koop toe neem als het niet oplosbaar is .
pi_28399481
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef meissie24 het volgende:
Hij is btw zooooooooo leuk dat ik dit op de koop toe neem als het niet oplosbaar is .
Dat is het wel. Zorg dat je dik en lelijk wordt. Wedden dat het wat langer duurt dan?
pi_28399613
Hahaha, ervaring Ach vooral HIJ ziet het als probleem..........ik zeg dan maar problemen zijn er om opgelost te worden. Iedereen heeft iets. Hij zou ook wel eens wat langer door willen gaan.........

We zullen zien hoe het gaat. Ik zal de tips nog eens toepassen in de loop vd tijd!!! Ik kom er wel op terug mocht ik een oplossinggevonden hebben
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:33:57 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28399672
Ik heb met enige regelmaat hetzelfde probleem tenzij:

Ik aardig wat gezopen heb;
Mijn vriendin (of ikzelf) mij eerst ff "klaarmaakt";
Ik twee maal daags seks heb;
Mijn vriendin in het begin mij de tijd gunt om mijn eigen temppo te bepalen (HEEL belangrijk. Als ze dit doet, en mij de eerste 60 seconden gewoon ff rustig laat doen kan ik mezelf prima beheersen);
Ik een condoom om doe;
Ik mezelf er aan herinner te ontspannen (met name mijn benen)

Hopelijk heb je er iets aan, voor mij werkt het prima. Toch ontkom ik er niet (altijd) aan omdat mijn vriendin meestal nogal snel klaarkomt tijdens de seks en het begin het lekkerst vindt. Dit is voor mij dan weer funest.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_28399709
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:35:53 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28399738
Ik doe't niet zelf. ZOlang er maar een condoom omheen zit. Dan voel ik veel minder. Zodoende.

pi_28399759
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef meissie24 het volgende:
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
Ik denk dat hij bedoelt of hij wel of geen condoom gebruikt.
pi_28399770
Owke hahaha ff niet goed gelezen!
pi_28399800
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:40:45 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28399875
Wat boeit het als ie klaar komt, dan gaat ie maar gewoon verder, even doorbijten en alles is weer okay hoor. Hou 5 minuten pauze anders en dan gewoon nog een keer. Of dus aan een lelijk iets denken inderdaad, dat werkt ook best goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28399900
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
Ik kan uren doorneuken als het moet. Het is een kwestie van bepaalde spieren met rust laten, met name in je bovenbenen. Tijdens de seks heb je de neiging om ze aan te spannen maar als je dat niet doet kun je langer doorneuken. Overigens werkt het bij mij vaak andersom, ik moet die spieren aanspannen anders kom ik niet klaar en na een half uur flink neuken ben ik daar soms echt aan toe.
pi_28400011
Nou ja mijn ex kon dus zeker een halfuur doorgaan. Die had zelfs dus een klaarkomprobleem met handwerk enzo. Die kwam met de daad zelf ook moeilijk klaar maar dat lukte wel en zeker op zijn hondjes.

Waarom heb ik steeds mannen met een gebruiksaanwijziging??? Het is wel wennen van een man die niet komt naar iemand die meteen komt..............maar ja daar wen ik wel aan.

Maar weer wat geleerd, het heeft met spanning te maken in de benen. Heej komt het daarom dat meannen rechtop/staand sneller komen??
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:47:32 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28400096
Als ik sta kom ik juist NIET sneller klaar. Dus...eehh, nee? En hoe ik te snel klaarkomen ervaar? Mja, wel genant. Maar ik heb al een tijdje een relatie en dan went het wel zullen we maar zeggen. Je kunt van te voren ook een boel leuks doen. Bovendien is het bij mij ook nog zo dat de keren dat het wel goed gaat steeds vaker voorkomen. Dus ach...wie weet, over een jaartje of twee

vrijdag 1 juli 2005 @ 23:22:22 #53
29228 Asteroid9
Speed addict
pi_28401368
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
Help?
Ik hoor het al, bij jou blijf ik uit de buurt!
pi_28401762
Ja dat zou ik ook doen als ik een man was!!! Das gemeen joh!!!
pi_28405676
ga zowiezo eens wat verschillende standjes af. Ik weet niet hoe "strak" je bent (sorry als er nu 50 pubers in de lach schieten) maar meeste standjes verschillen nogal qua gevoel (zowel voor hem als voor jou). Het meest ideale standje voor jullie is dus ééntje waarbij jij alles voelt en hij het gevoel heeft in de ruimte te neuken (pardon). De goeie oude missionaris doet het wat dat betreft erg goed.

tip: Het helpt erg als je zelf al bevredigd bent. Beffen (mits goed gedaan) is een goede manier om jou 1) klaar te laten komen voordat jullie vervolgens gaan voor penetratie en 2) een goede manier om de spieren in en rond je poesje te laten ontspannen waardoor je minder "strak" aanvoelt voor hem.

Nu effe wat dieper in de geest: Voor hem is het zowiezo een goed gevoel als hij je heeft laten klaarkomen... zij het door beffen, vingeren, speeltjes, etc. Ga er eens goed voor liggen en laat hem jou bewijzen wat hij kan zonder z'n lul. Doet zowiezo wonderen voor je seksleven en voor zijn zelfvertrouwen.

Getekend, Man
Calm down, please!
pi_28405722
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef meissie24 het volgende:
HOe gaat een soa test??? HIer zie ik alleen bloedtest, dat vindt ik wel oke om te doen maar ik hoor normaal dat het ook een intiem onderzoek is..........

Dus graag opheldering . Ik ben nu vrijgezel en zou het toch graag zonder condoom willen doen bij mijn nieuwe vriend als ik die krijg. Ik heb een potentiele aanbieder dusse...... Dus een bloedtest zou ik zo laten doen.
Ben ik de enige die dit wat tegenstrijdig vind?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:31:52 #57
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405730
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
Het is gewoon klote. Je wil zelf langer doorgaan, je wil je vriendin nou godverdomme eens plezieren op die manier, maar je bent klaar en hebt niks te doen.
Je kan haar dan wel op andere manieren plezieren maar als een man net klaar is gekomen moet hij gewoon weer even bij komen, het vergt veel energie op een of andere manier (zie ook Erodome's post in het masturbatietopic van FuifDuif)
De tweede (en meer) keer duurt inderdaad langer maar is (imho) minder fijn en zo'n onderbreking is gewoon even niet leuk. Hoe mooi je het ook opvult met heen en weer gefriemel, het is gewoon even een dipje. Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
pi_28405744
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:31 schreef Litso het volgende:
Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
Dat liegt ze!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:35:32 #59
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405756
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat liegt ze!

Ik zeg niet dat ze dat zei, ik zeg dat ik dat idee heb
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:36:08 #60
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405760
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
pi_28405774
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:36 schreef Litso het volgende:
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:39:07 #62
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405783
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
Nee, maar zoals ik al zei: denk je dat ik het zelf leuk vind?
pi_28405798
nou meissie, ik ken het probleem niet, maar de eerste keer dat ik sex had, kwam ik ook snel klaar, alhoewel dat pas na 5 minuten was, maar misschien moet hij proberen zijn lichaam compleet te relaxen, dat doe ik altijd als ik sex heb. daarmee kan ik controleren wanneer ik klaarkom
Smurfs are asexual. They don't even have reproductive organs under those little white pants. That's what's so illogical, you know, about being a Smurf. What's the point of living if you don't have a dick?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:44:54 #64
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28405824
Het is allemaal spiercontrole. Ik kan alleen klaarkomen als ik dat toelaat (altijd al zo geweest).
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28405832
precies, zelfde hier
Smurfs are asexual. They don't even have reproductive organs under those little white pants. That's what's so illogical, you know, about being a Smurf. What's the point of living if you don't have a dick?
pi_28405856
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.

Zoals al eerder gezegd: OEFENEN!... en schoom niet creatief te zijn.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:49:40 #67
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405874
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.
Dat is zeker waar
pi_28405880
oefening baart kunst, maar kunst is niet oefen baar
pi_28405886
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
pi_28405898
in mijn geval wel, maar ik kan niet spreken over alle mannen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:52:38 #71
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405903
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef meissie24 het volgende:
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
Volgens mij in elk geval wel
pi_28405909
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
pi_28405914
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:53 schreef Xennia het volgende:
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
'Dreigt'. Wat een deprimerende woordkeuze, hoe terecht ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405928
dit is een serieus probleem, daar moet je niet mee spotten heiden
pi_28405929
yup...

als ik het zou moeten samenvatten:
- jij eerst klaarkomen (op welke manier ook, als het maar spannend en met z'n tweëen is)
- standje dat voor hem het minst en voor jou het meest prettig is
- getimede pauzes, praat met elkaar... spreek een teken af dat als hij voelt dat ie klaarkomt hij jou een woordje zegt waardoor jij weet hoe of wat. ... Je moet dan wel METEEN stilvallen want anders is het al te laat
- veel oefenen. Door veel standjes uit te proberen en hem veel jou te laten verwennen gaat sex vanzelf steeds langer duren.
- tsja ... alcohol voor hem maar niet voor jou... aangeschoten duurt het nu eenmaal langer.

- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:57:43 #76
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405942
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:

- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is

(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
pi_28405950
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:59:31 #78
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405956
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
Ik werd juist zo misselijk en suf dat ik sowieso amper aan sex toe kwam, maar dat is volgens mij een persoonlijke afwijking
pi_28405961
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:57 schreef Litso het volgende:

[..]

Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is

(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?
Calm down, please!
pi_28405966
verschillend per persoon litso, de een kan niet tegen koffie de ander niet tegen drank
pi_28405967
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
Ik heb de beste meervoudige orgasmes in stonede toestand beleefd
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:01:15 #82
106776 Nickthedick
pi_28405972
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:
yup...

als ik het zou moeten samenvatten:
- jij eerst klaarkomen (op welke manier ook, als het maar spannend en met z'n tweëen is)
- standje dat voor hem het minst en voor jou het meest prettig is
- getimede pauzes, praat met elkaar... spreek een teken af dat als hij voelt dat ie klaarkomt hij jou een woordje zegt waardoor jij weet hoe of wat. ... Je moet dan wel METEEN stilvallen want anders is het al te laat
- veel oefenen. Door veel standjes uit te proberen en hem veel jou te laten verwennen gaat sex vanzelf steeds langer duren.
- tsja ... alcohol voor hem maar niet voor jou... aangeschoten duurt het nu eenmaal langer.

Dankjewel Goedele, dat is het meest idiote wat ik ooit heb gehoord. Die gozer heeft een mentaal probleem, geen fysiek probleem.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:01:22 #83
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405973
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nooit gedaan om eerlijk te zijn
pi_28405980
ik kan veel langer en vaker met wiet xennia
pi_28405984
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:01 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dankjewel Goedele, dat is het meest idiote wat ik ooit heb gehoord. Die gozer heeft een mentaal probleem, geen fysiek probleem.
ik snap je niet ... leg uit
Calm down, please!
pi_28405991
Nou het grappig is dat hij zelf aangeeft dat het beter gaat als hij vantevoren doucht. Dus daar zal wel een kern van waarheid in zitten. Ik had er namelijk nog NOOIT van gehoord dat dit helpt.....

Maar Googolplexian thanks voor je serieuze reacties!!!!
pi_28405993
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik vind het handiger om dat erna te doen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:03:00 #88
106776 Nickthedick
pi_28405995
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb de beste meervoudige orgasmes in stonede toestand beleefd
* Nickthedick schrijft op
pi_28406008
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:02 schreef meissie24 het volgende:
Nou het grappig is dat hij zelf aangeeft dat het beter gaat als hij vantevoren doucht. Dus daar zal wel een kern van waarheid in zitten. Ik had er namelijk nog NOOIT van gehoord dat dit helpt.....

Maar merk je het nou als hij dreigt klaar te komen?
In dat geval duw je hem even daarvoor van je af en duwt je doos richting zijn hoofd. En als jij dan bijna dreigt te komen, klim je er weer bovenop. Kun je nog tegelijkertijd van het neuken komen ook
pi_28406011
ik snap niet wat een douch iets te maken heeft met klaarkomen op het juiste moment, maar goed, ik denk dat hij, jouw vriend, zich gewoon beter moet kunnen beheersen, misschien een flink glas whisky of zoiets van tevoren
pi_28406017
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:03 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

* Nickthedick schrijft op
Gevaar is wel dat ik er lui van word en hij al het werk moet doen
pi_28406019
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:02 schreef meissie24 het volgende:

heel simpel:

qua sex is de lul tenslotte niets anders dan wat kraakbeen, een heleboel bloedvaten en zenuweinden.

Koud water verdooft zenuwen en vernauwd bloedvaten. Als hij geil genoeg is (en ik denk niet dat dat een probleem is) blijft de lul ondanks matig vernauwde bloedvaten (bloed pompt erdoor dus verwarmt de vaten weer) toch stijf maar zijn de zenuwen een tijdje in de war.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:06:35 #93
106776 Nickthedick
pi_28406023
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ik snap je niet ... leg uit
Die gozer moet gewoon minder nadenken, wat relaxen en actie ondernemen. Als je al vantevoren begint te zeggen dat 'ie 'een probleem' heeft en er een schema wordt afgewerkt, help je hem niet verder. Alhoewel; dronken worden voor de sex wel een goed idee is. De vraag is alleen of 'ie ervan leert.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:07:46 #94
106776 Nickthedick
pi_28406038
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Gevaar is wel dat ik er lui van word en hij al het werk moet doen
Geeft niet, ik ben ook wel 'into' necrofilie.
pi_28406045
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat..... Helaas, maar ja zoals ik eerder schreef hebben we nog niet zoveel ervaring met elkaar, dus zal het vast wel beter worden nog.

Hahaha nieuwe uitvinding dat van jou Xennia dat zou nog een oplossing kunnen zijn!
pi_28406046
denk het niet nick, als je dronken bent voel je het niet, alhoewel je wel klaarkomt, voel je niet alle momenten tot het moment, om het kort kort te vatten
pi_28406057
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Die gozer moet gewoon minder nadenken, wat relaxen en actie ondernemen. Als je al vantevoren begint te zeggen dat 'ie 'een probleem' heeft en er een schema wordt afgewerkt, help je hem niet verder. Alhoewel; dronken worden voor de sex wel een goed idee is. De vraag is alleen of 'ie ervan leert.
Je hebt ZEKER gelijk ... hoe meer je er over nadenkt als man, des te sneller je klaarkomt.

Vandaar dat alcohol (en pillen... maar da's nooit *ahem* een aanrader ... hijg) zo'n goede bemiddelaar zijn in dit geval.
Calm down, please!
pi_28406073
Ja maar ik blijf het dus apart vinden dat hij buiten de daad zich zel kan beheersen, en denk ik dus zelf dat het inderdaad ook tussen de oren zit...................dus moet het dan oplosbaar zijn. Alleen geloof ik niet dat dit 123 gebeurd. Beetje hetzelfde als meiden die 'denken' dat ze pijn gaan krijgen.
pi_28406079
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat..... Helaas, maar ja zoals ik eerder schreef hebben we nog niet zoveel ervaring met elkaar, dus zal het vast wel beter worden nog.
Hoe oud is hij en heeft hij voor jou al seksuele partners gehad?
pi_28406087
heb je klasieke muziek meissie
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:11:40 #101
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406093
heel eerlijk ... ik heb hetzelfde.

afhankelijk van mijn staat duurt de daad tussen de 3 en 120 minuten
Calm down, please!
pi_28406097
Hij is 27 en heeft al meerdere partners gehad ja. Verder gaf hij het al aan VOORDAT we sex hadden. En noemde het zelf al een sex probleem...........dus het zit al aardig diep in dat koppie denk ik.............wat denk jij?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:12:41 #103
82136 Xennia
gekroond
pi_28406104
quote:
Hahaha nieuwe uitvinding dat van jou Xennia dat zou nog een oplossing kunnen zijn!
Zo nieuw is die niet hoor. Ik gebruik deze methode regelmatig. Ik bepaal verdomme wel OF en WANNEER hij klaar mag komen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:13:22 #104
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406113
ik denk dat je gelijk hebt

de oplossing is om de remmen eraf te halen ... lekker lam of stoned of whatever it takes for you guys to get totaly horny.
Calm down, please!
pi_28406116
Hahahaha, is het niet moeilijk om dan weer bij zn hoofd te komen zeg maar!!! Zo van ow ff wachten ga je gang en dan weer terug...........als je snapt wat ik bedoel!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:13:40 #106
82136 Xennia
gekroond
pi_28406118
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef Ptah het volgende:
denk het niet nick, als je dronken bent voel je het niet, alhoewel je wel klaarkomt, voel je niet alle momenten tot het moment, om het kort kort te vatten
Huh? En nu de lange versie, snap er niets van
pi_28406120
ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar xennia, kom is langs, grapje
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:13:51 #108
106776 Nickthedick
pi_28406121
quote:
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat
Kan 'ie daarna niet verder dan?
pi_28406136
Nou ja ik heb er veel geduld en oplossingen zijn er om gevonden te worden, niet dan??? Zo had ik ook geduld met die ex van me die beweerde handmatig NIET te kunnen komen en maar in 1 standje sex te komen. Nou dat heb ik allemaal van de baan geschoven, puur door geduld te hebben. Zijn exxen bleken nogal zo van, owke het lukt niet nou ben ik het beu, doeiiii! Dusse ik hoop dat ik hier de knopjes ook ga vinden!!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:15:52 #110
82136 Xennia
gekroond
pi_28406143
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:12 schreef meissie24 het volgende:
Hij is 27 en heeft al meerdere partners gehad ja. Verder gaf hij het al aan VOORDAT we sex hadden. En noemde het zelf al een sex probleem...........dus het zit al aardig diep in dat koppie denk ik.............wat denk jij?
Dat heb ik nog nooit bij de hand gehad. Ja met mijn eerste paar partners, die toen rond de 17 waren. Naarmate de mannen ouder werden,werd de seks beter
pi_28406147
Nick: hij heeft wel een oplaadtijd nodig ja, niet lang maar die is wel nodig........dus helaas hij blijft niet stijf ofzo waardoor je door kan gaan.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:16:54 #112
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406158
gaat vast lukken...

nogmaals: oefening baart kunst.

en ik kan me vervelendere oefeningen bedenken
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:17:12 #113
82136 Xennia
gekroond
pi_28406162
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:13 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is het niet moeilijk om dan weer bij zn hoofd te komen zeg maar!!! Zo van ow ff wachten ga je gang en dan weer terug...........als je snapt wat ik bedoel!
Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weer
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:17:52 #114
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406173
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weer
Jouw vent is vast geen neger.
Calm down, please!
pi_28406179
Ja daar ben ik opzich niet bang voor, maar je weet nooit wat voor goede ideeen anderen hebben!!! En ik/we zijn best open daarin............hoewel als dat niet zou zijn is het ook niet makkelijk op te lossen of te verbeteren.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:19:03 #116
82136 Xennia
gekroond
pi_28406188
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:15 schreef meissie24 het volgende:
Nou ja ik heb er veel geduld en oplossingen zijn er om gevonden te worden, niet dan??? Zo had ik ook geduld met die ex van me die beweerde handmatig NIET te kunnen komen en maar in 1 standje sex te komen. Nou dat heb ik allemaal van de baan geschoven, puur door geduld te hebben. Zijn exxen bleken nogal zo van, owke het lukt niet nou ben ik het beu, doeiiii! Dusse ik hoop dat ik hier de knopjes ook ga vinden!!!!
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:19:07 #117
106776 Nickthedick
pi_28406189
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:16 schreef meissie24 het volgende:
Nick: hij heeft wel een oplaadtijd nodig ja, niet lang maar die is wel nodig........dus helaas hij blijft niet stijf ofzo waardoor je door kan gaan.
Maar... vat jij of hij die tussenpause op als een anti-climax? Wat gebeurt er als je daarna verder gaat?
pi_28406196
Dan duurt het iets langer maar is nog steeds errug SNEL.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:20:34 #119
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406207
Hoe zit het met langdurig (en geil) knuffelen als voorspel?
Calm down, please!
pi_28406208
ik ben meer van constante positie wisseling, om de paar minuten, optillen omrollen etc.
pi_28406212
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
Nou ik heb hem laten zien dat je in normale houden en ik boven dat hij dan kon komen. En handmatig als ik veel geduld had. Hoewel ik soms wel zoiets had van owkeeeee hoe ver zijn we al? Krijg je lamme arm van, maar ja soms heb je het er voor over ........
pi_28406215
cockring
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:22:06 #123
82136 Xennia
gekroond
pi_28406221
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Jouw vent is vast geen neger.
Omdat?
pi_28406226
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:22:43 #125
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406228
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat?
wel dan?
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:22:46 #126
106776 Nickthedick
pi_28406229
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:23:46 #127
82136 Xennia
gekroond
pi_28406237
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
pi_28406238
lullig om dit te horen, maar ik zou geen oplossing weten voor jullie meissie
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:24:07 #129
82136 Xennia
gekroond
pi_28406241
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

wel dan?
Nee, maar wat heeft dat ermee te maken? Ik zie het niet
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:24:07 #130
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406242
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
yup ... zeker weten ...

Vier je vertrek met een avondje doorhangen en alle, in dit topic, genoemde tips (add babyoil)
Calm down, please!
pi_28406243
Whahaha, na ja das niet aardig Nick.......
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:24:56 #132
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406247
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, maar wat heeft dat ermee te maken? Ik zie het niet
En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.

Was maar een semi-grapje hoor.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:25:03 #133
82136 Xennia
gekroond
pi_28406250
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?
Het was er slechts een.
pi_28406259
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

yup ... zeker weten ...

Vier je vertrek met een avondje doorhangen en alle, in dit topic, genoemde tips (add babyoil)
Nou als ik terug ben horen jullie wel hoe de zaken ervoor staan, oke Maar verder opmerkingen/tips blijven handig!!!!! Ik sta voor veel open. Wil het gewoon leuk maken, zeker ook voor hem omdat hij het als een PROBLEEM ziet....... Na ja er zijn ergere dingen lijkt me. Kijk goede langdurige sex is leuk. Maar voel me verder goed bij hem. Ken hem al langer dan vandaag dus dat scheelt ook wel, ik weet wat ik aan hem heb, nu nog de sex een beetje opleuken en dan is het helamal
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:26:13 #135
82136 Xennia
gekroond
pi_28406262
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.

Was maar een semi-grapje hoor.
Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook wel
pi_28406265
gaan we ranzig worden, hehe
pi_28406271
Probeer dr poepgat eens
pi_28406272
Hehehe, ruige sex is op zijn tijd ook wel lekker
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:27:25 #139
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406274
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook wel
ow lol

ik zag al hele andere taferelen voor me

woeiii ... nog 20,5 uur en ik wordt 34
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:27:28 #140
106776 Nickthedick
pi_28406275
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef meissie24 het volgende:
Dan duurt het iets langer maar is nog steeds errug SNEL.
Sorry... maar dit is 'out of my league'. Er zit duidelijk iets mentaal in de knoop met die gozer, misschien wordt het wel beter op den duur, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook niet echt een opsteker is en het ook slechter kan worden.
pi_28406276
ik hou er persoonlijk wel van als een vrouw een zetje in de richting van de volgende positie zet.

maar het probleem van meissie
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:28:41 #142
106776 Nickthedick
pi_28406281
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het was er slechts een.
Ik bedoel je techniek. Heb je je spieren een beetje ontwikkeld?
pi_28406282
Heej lees nou van: add babyoil.............. wat voor leuks kan je daarmee doen?? Weet je ik heb alelen van die slechte sexpartners gehad tot mijn ex die een handboek had van hier tot tokio. Heb het idee dat ik veel gemist heb in mijn leven en ben bezig aan een inhaalslag.
pi_28406289
ach, je bent nog jong meissie!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:30:10 #145
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406294
lol

Baby-oil = over elkaar heen (en in elkaar) glijden GALORE!

Erg leuk, erg klote voor je beddegoed, errrrrug geil.

Helpt hem niet om minder snel klaar te komen, kan ik je melden.
Calm down, please!
pi_28406296
G-> Heb jij eigenlijk ooit die durex condooms gebruikt die je hoogtepunt uitstellen................???
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:30:39 #147
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406298
Dan wel Zwitsal Baby-olie nemen
Calm down, please!
pi_28406303
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:30 schreef Googolplexian het volgende:
lol

Baby-oil = over elkaar heen (en in elkaar) glijden GALORE!

Erg leuk, erg klote voor je beddegoed, errrrrug geil.

Helpt hem niet om minder snel klaar te komen, kan ik je melden.
Na ja als het dan toch niet gelukt is maakt het voor een keer niet uit!!! En de was doe ik voortaan zelf nu ik op mezelf woon
pi_28406304
American Pie 1, 2condooms over elkaar heen
pi_28406306
nee, nog nooit, maar ik heb die ook niet nodig, maar misschien helpt het, ik zou het niet weten
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:32:00 #151
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406309
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:31 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Na ja als het dan toch niet gelukt is maakt het voor een keer niet uit!!! En de was doe ik voortaan zelf nu ik op mezelf woon
go for it girl
Calm down, please!
pi_28406310
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:31 schreef Beach het volgende:
American Pie 1, 2condooms over elkaar heen
Hahahaha heb ik ook ooit aangedacht, zou ut helpen
pi_28406315
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:32 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Hahahaha heb ik ook ooit aangedacht, zou ut helpen
Moet je niet aan mij vragen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:32:44 #154
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406317
2 condooms is zinloos ... de ene trekt de andere van de lul af
Calm down, please!
pi_28406321
Keee, niet doen dus!!!! Maare mijn vraagje over die uitstel-condooms was ook nog voor jou Googol!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:34:52 #156
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406326
ik heb zelf bar weinig ervaring met condooms.

Ik ben nu dan ook 5.5 jaar samen met m'n wijffie (en dat gaat nog wel efkes duren ook) dus onze sex is inmiddels op een ander niveau (echt die "oefening baart kunst" weer)
Calm down, please!
pi_28406329
somige condooms schijnen inderdaad het gevoel iets uit te schakelen
pi_28406333
maar dat is een fractie, dus niet voor minuten
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:36:08 #159
106776 Nickthedick
pi_28406337
*Zucht, die gozer komt klaar van het idee (psyche). Je kan beton rondom z'n leuter storten, dan helpt het nog niet.

Heb je ook al gewoon een 'handjob' geprobeerd? Komt 'ie daar ook snel van?
pi_28406340
Oke, er is dus hoop!!!! Hoe 'erg' was jij dan in het begin? Heb jij jou probleem toen ook meteen voorgelegd en was ze begripvol? Ik weet (nog) niet hoe zijn exxen er tegenover stonden eigenlijk. Maar een keertje vragen......
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:36:50 #161
82136 Xennia
gekroond
pi_28406344
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik bedoel je techniek. Heb je je spieren een beetje ontwikkeld?
Dagelijks . Maar ik bedoel dus dat ik maar 1 man had met dat probleem. Het zat duidelijk tussen zijn oren, hij had met zijn exen hetzelfde probleem
pi_28406347
Zorg dat er een relaxte sfeer is.
pi_28406348
Um nick: heb eerder geschreven alles behalve de daad kan hij controleren, daarom is het bijna zeker MENTAAL.......
pi_28406355
ach, de eerste keer kwam ik na 5 minuten, daarna was ik meer relaxed
pi_28406356
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef meissie24 het volgende:
Googol: Oke, er is dus hoop!!!! Hoe 'erg' was jij dan in het begin? Heb jij jou probleem toen ook meteen voorgelegd en was ze begripvol? Ik weet (nog) niet hoe zijn exxen er tegenover stonden eigenlijk. Maar een keertje vragen......
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:38:04 #166
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406358
Een condoom heft aan de ene kant het gevoel iets op en aan de andere kant werkt het laatste stuk van het uitrol-gedeelte als een soort lichte cock-ring. Hierdoor kan je dus idd langer sexen met condoom maar of het nou leuker wordt daardoor?
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:38:10 #167
106776 Nickthedick
pi_28406359
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dagelijks . Maar ik bedoel dus dat ik maar 1 man had met dat probleem. Het zat duidelijk tussen zijn oren, hij had met zijn exen hetzelfde probleem
Vreemd... waarschijnlijk teveel porno gekeken.
pi_28406360
Huh, foutjuh!!!!
pi_28406366
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nou ja de mijne had het ook bij exxen al.......
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:40:05 #170
106776 Nickthedick
pi_28406372
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef meissie24 het volgende:
Um nick: heb eerder geschreven alles behalve de daad kan hij controleren, daarom is het bijna zeker MENTAAL.......
Ok, sorry... ik ben te lui om terug te lezen.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:40:16 #171
82136 Xennia
gekroond
pi_28406373
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Er stond wel heel veel porno op zijn computer ja
pi_28406376
Whahaha
pi_28406379
moeilijk meissie, hou je van hem, of is het een vriendje
pi_28406381
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ok, sorry... ik ben te lui om terug te lezen.
Maakt niet uit joh!!!! I forgive you
pi_28406390
porno sucks donkey balls
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:43:41 #176
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406393
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:37 schreef meissie24 het volgende:

[..]
In het begin was het echt waardeloos ... soms bij het instoppen inderdaad al bulls-eye. Nu had ik ervoor wel zoiets van 3 jaar niet regelmatig sex gehad.

Geleidelijk aan ben ik m'n vriendin meer gaan "vertrouwen" in bed. Dat wil zeggen; ik wist wat meer wat er ging gebeuren (maandje of 6). Na deze tijd kanden we al redelijk sexen. Zonder alcohol of drugs (ja sorry hoor ... was dj) duurde het ongeveer 5 - 15 minuten. Met voorgenoemde middelen konden we echter soms een nacht doorgaan.

Nu zijn we op een punt dat we proberen onze orgasmes op elkaar af te stemmen. Voor haar duurt het vrij lang voordat ze klaarkomt dus het is nogal een uitdaging maar al moet ik er nog 5 jaar over doen... wij gaan samen zingen!
Calm down, please!
pi_28406394
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:41 schreef Ptah het volgende:
moeilijk meissie, hou je van hem, of is het een vriendje
Nou ja ik ken em best lang. Schat van een jongen en ik denk dat ik wel veel om em geef. Houden van is beladen voor zoiets korts........ Maar hij is het proberen zeker waard als je dat bedoelt. Ik ben ook niet zomaar 123 aan heb begonnen. Omdat we elkaar dus al zolang kennen zet ik een vriendschap niet graag zomaar op het spel. We zijn nog niet officieel aan elkaar verbonden maar denk wel dat dat binnekort gewoon zo is. Dus ik wil er wel voorgaan en dan dit op de koop toe nemen...........
pi_28406398
zoals het hoort googol
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:44:42 #179
106776 Nickthedick
pi_28406399
Ik heb even gegoogled:

Er is dus wel iets tegen te doen:

http://www.seksuologie.nl/Vroegtijdig.htm
pi_28406405
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In het begin was het echt waardeloos ... soms bij het instoppen inderdaad al bulls-eye. Nu had ik ervoor wel zoiets van 3 jaar niet regelmatig sex gehad.

Geleidelijk aan ben ik m'n vriendin meer gaan "vertrouwen" in bed. Dat wil zeggen; ik wist wat meer wat er ging gebeuren (maandje of 6). Na deze tijd kanden we al redelijk sexen. Zonder alcohol of drugs (ja sorry hoor ... was dj) duurde het ongeveer 5 - 15 minuten. Met voorgenoemde middelen konden we echter soms een nacht doorgaan.

Nu zijn we op een punt dat we proberen onze orgasmes op elkaar af te stemmen. Voor haar duurt het vrij lang voordat ze klaarkomt dus het is nogal een uitdaging maar al moet ik er nog 5 jaar over doen... wij gaan samen zingen!
Jou ga ik als voorbeeld nemen!!!!!!! zoals je merkt heb ik alle geduld van de wereld en al heb ikdie niet dan doe ik tegenover hem alsof. Ik wil hem niet afvallen of iets dergelijks, immers hij doet het niet expres!!!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:46:28 #181
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406413
dank je
Calm down, please!
pi_28406415
maar je hebt wel twijfels
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:48:13 #183
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406420
ikke? hell no

loop zelfs voor op schema
Calm down, please!
pi_28406422
Ik??? Nee hoor, maar ik kan niet in de toekomst kijken hoe ik er over een jaar over denk of iets dergelijks! En hoe het verder gaat verlopen.......
pi_28406428
Googol: trouwens het vooruitzicht dat hij 15 minuten kan bezig blijven is genoeg!!!! Als hij het dan ook nog volhoudt in mijn ideale klaar-kom-standje dan is de sex toch geweldig!!!!
pi_28406432
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:49 schreef meissie24 het volgende:
Googol: trouwens het vooruitzicht dat hij 15 minuten kan bezig blijven is genoeg!!!! Als hij het dan ook nog volhoudt in mijn ideale klaar-kom-standje dan is de sex toch geweldig!!!!
Gewoon op elkaar 'ingespeeld' raken.
Succes met oefenen
pi_28406435
dat vroeg ik me af, omdat je zegt van ik denk dat
pi_28406442
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:50 schreef Ptah het volgende:
dat vroeg ik me af, omdat je zegt van ik denk dat
Waar staat ut?? Ik snap het niet.
pi_28406443
sorry voor de vraag, maar wat is je ideale klaarkomstandje, nogmaals sorry
pi_28406445
Achter langs.............maar vaak is dat voor mannen juist HET standje waarvan ze komen!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:52:43 #191
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406453
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:49 schreef meissie24 het volgende:
En dat is precies de houding waardoor sex tussen mij en m'n vriendin nog steeds geweldig is. Zij heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (in het begin) als ik te snel kwam maar nu staan we op het punt dat we elkaar helemaal aan het aanvoelen zijn op het sex-vlak.

Het is voor sommige mannen (incluis mezelf) soms gewoon een mentale uitdaging. Er moet alleen geen druk achter staan en een lange tijd bij elkaar zijn haalt meestal alle druk eraf.
Calm down, please!
pi_28406457
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef meissie24 het volgende:
Achter langs.............maar vaak is dat voor mannen juist HET standje waarvan ze komen!
En dat was toch niet de bedoeling
pi_28406459
hangt van het type vrouw af, maar bij nederlandse vrouwen, klopt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:53:41 #194
106776 Nickthedick
pi_28406460
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef meissie24 het volgende:
Dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.
pi_28406462
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

En dat is precies de houding waardoor sex tussen mij en m'n vriendin nog steeds geweldig is. Zij heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (in het begin) als ik te snel kwam maar nu staan we op het punt dat we elkaar helemaal aan het aanvoelen zijn op het sex-vlak.

Het is voor sommige mannen (incluis mezelf) soms gewoon een mentale uitdaging. Er moet alleen geen druk achter staan en een lange tijd bij elkaar zijn haalt meestal alle druk eraf.
Daarom. En als je iets wilt moet je geduld hebben. Geduld is een schone zaak zeggen ze toch altijd!!!!
pi_28406467
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:53 schreef Ptah het volgende:
hangt van het type vrouw af, maar bij nederlandse vrouwen, klopt
Wat??? Ja sorry ik ben nl BLOND
pi_28406468
correctie, geduld is een schone zak, grap...
pi_28406470
Hey stop met fokken en ga oefenen
pi_28406471
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:53 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.
Dat heb ik niet gezegd, maar tot nu toe beviel die het beste!!!! Jij nog tips dan??
pi_28406473
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:55 schreef Beach het volgende:
Hey stop met fokken en ga oefenen
Ja als ik alleen ben moet ik toch IETS doen!!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:56:54 #201
106776 Nickthedick
pi_28406477
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Heb je mijn link ook gelezen? Het ligt waarschijnlijk aan je serotonine-aanmaak. Wellicht ben jij 1 van de weinige voorbeelden van iemand die zijn chemische huishouding in z'n hersenen heeft kunnen controleren zonder medicijnen.

Tom Cruise was right!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:57:48 #202
106776 Nickthedick
pi_28406480
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:55 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd, maar tot nu toe beviel die het beste!!!! Jij nog tips dan??
Ja hoor, ik ken de hele kamasutra uit m'n hoofd.
pi_28406482
ga me niet vertellen dat hoe heet dat ook alweer, omega nog wat dingen moet nemen, was laats een documentaire over
pi_28406483
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ken de hele kamasutra uit m'n hoofd.
Dat moet wel met zon nickname
pi_28406485
Brand los!!! Wat heeft dan hetzelfde effect als van achteren voor mij en voor hem dat hij het langer kan volhouden

BTW: ik heb je link ook gelezen interessant verhaaltje, weer wat geleerd!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:59:18 #206
106776 Nickthedick
pi_28406486
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat moet wel met zon nickname
M'n naam is dubbelzinnig bedoeld.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:59:43 #207
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406489
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:56 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Ja als ik alleen ben moet ik toch IETS doen!!!!
ga je nou doelen opzetten voor ons mannen om ballen in te trappen?

of zijn het open deuren?
Calm down, please!
pi_28406493
voor mij maakt het in iedergeval niet zoveel uit welk standje, alhoewel elk standje een ander gevoel geeft, voel ik wel aan wanneer ik kom of kan komen
pi_28406495
Umpz...................

Nee ben gewoon aan het fokken, gezellig toch??

Ow ja ik ben een lief onschuldig meisje, geloof je zeker wel
pi_28406497
nee, daar ben je te oud voor
pi_28406500
Hahahaha nou er zijn nog altijd mensen die met 18/20 schatten
pi_28406502
Pic
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:03:29 #213
106776 Nickthedick
pi_28406506
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:59 schreef meissie24 het volgende:
Brand los!!! Wat heeft dan hetzelfde effect als van achteren voor mij en voor hem dat hij het langer kan volhouden

Jij boven... dan heb je meer controle over de 'hoek' van penetratie. (als je met je rug naar hem toe zit heb je nog meer controle).
pi_28406508
Ja die ken je mooi op je buik schrijven hier op fok...............:P
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:04:01 #215
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406510
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:59 schreef meissie24 het volgende:

wij zijn begonnen met oefenen met ... ehhh ... een soort liggende doggy-style

allebei op je zij, been op bed gestrekt (allebei) en andere been lepeltjesgewijs in elkaar.
Hij ligt dan lichtjes op je.
Calm down, please!
pi_28406513
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:03 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jij boven... dan heb je meer controle over de 'hoek' van penetratie. (als je met je rug naar hem toe zit heb je nog meer controle).
Dat laatste heb ik een keer met mijn ex getest maar dat was niet zo'n succes. Zijn lul schoot er steeds uit, maar hij had wel een lul met eenhoek waarbij hij meer naar voren stond.......dus maakte het er ook niet makkelijker van.
pi_28406516
haha, tijd om te slapen, kutbier
pi_28406518
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:03 schreef meissie24 het volgende:
Ja die ken je mooi op je buik schrijven hier op fok...............:P
Het was maar een grapje
pi_28406520
oefening baart kunst, lol
pi_28406521
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:04 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

wij zijn begonnen met oefenen met ... ehhh ... een soort liggende doggy-style

allebei op je zij, been op bed gestrekt (allebei) en andere been lepeltjesgewijs in elkaar.
Hij ligt dan lichtjes op je.
Hmpz kan het ook buikliggend??? Dit klinkt nie tzo handig...........qua inbrengen enzo........
pi_28406527
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Het was maar een grapje
Hahaha kee
pi_28406528
je kan ook bovenop liggen, en de vriend kan zeg maar de bil naar zijn gezicht tillen tot het puntje bereikt is, in dat geval kan hij voelen hoever de penetratie zit.
pi_28406530
lol
pi_28406532
later, slapie slapie
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:08:12 #225
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406533
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:05 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Hmpz kan het ook buikliggend??? Dit klinkt nie tzo handig...........qua inbrengen enzo........
Schuift erin als haring. (Sorry voor het beeld)

buikliggend kan ook ... maar is weer HEEL geil voor de man. Doet je zaak geen goed.
Calm down, please!
pi_28406536
Oke, weet je ik kan me er nog steeds niet bij voorstellen hoe het komt dat als een man dan in me komt en dan al kan komen zo ongeveer..................maar ja daar ben ik misschien wel vrouw voor!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:09:31 #227
106776 Nickthedick
pi_28406539
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Schuift erin als haring. (Sorry voor het beeld)

buikliggend kan ook ... maar is weer HEEL geil voor de man. Doet je zaak geen goed.
Da's de ultieme onderdanige positie.
pi_28406541
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef meissie24 het volgende:
Oke, weet je ik kan me er nog steeds niet bij voorstellen hoe het komt dat als een man dan in me komt en dan al kan komen zo ongeveer..................maar ja daar ben ik misschien wel vrouw voor!
misschien omdat ie ontzettend geil van je wordt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:10:17 #229
106776 Nickthedick
pi_28406543
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef meissie24 het volgende:
Ik ook niet hoor.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:11:00 #230
106776 Nickthedick
pi_28406546
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef Beach het volgende:

[..]

misschien omdat ie ontzettend geil van je wordt
Dan nog...
pi_28406548
Nou ja hij had het ook bij exxen, dus alleen aan mij ligt het niet.

De ultieme onderdanige positie, hehehehe klinkt lekker. maar ja als ik onderdanig ga spelen denk ikd at hij nog sneller komt. Ik hou wel van een soort van je kan geen kanten op en ik neuk je diep en hard............ Hopelijk komt het er nog een keer van!!!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:13:21 #232
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406558
Kan ik wel een beetje uitleggen...

zoals al eerder gezegd is het voornamelijk een "State Of Mind". Als hij al geil is dan is de kans groot dat hij (door alle beelden die hij vor zich haalt voorafgaande aan de daad) al 90% van de sex in z'n hoofd erop heeft zitten. Vandaar dat alcohol zo goed helpt. Dit is echt geen poging tot reclame voor het spul ( [moraalridder] want het is gewoon slecht bij regelmatig gebruik [/moraalridder] ) maar het laat je wel je gedachten sturen tot het punt dat je een geile porno-stud bent die z'n vriendin 's effe hard gaat laten komen.
Calm down, please!
pi_28406564
Ja het is gewoon een metaal probleem. Eigenlijk moet hij gewoon NERGENS aan denken, maar ja das beetje moeilijk he....... Zal em wel eens zeggen dat ie moet denken dat ie zn moeder neukt misschien dat DAT helpt
pi_28406566
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:14 schreef meissie24 het volgende:
Ja het is gewoon een metaal probleem. Eigenlijk moet hij gewoon NERGENS aan denken, maar ja das beetje moeilijk he....... Zal em wel eens zeggen dat ie moet denken dat ie zn moeder neukt misschien dat DAT helpt
En als dat hem nou vreselijk opwindt
pi_28406568
Whahaahha mag hopen voor hem van niet.............
pi_28406570
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:16 schreef meissie24 het volgende:
Whahaahha mag hopen voor hem van niet.............
Misschien lijk je wel op zn moeder
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:16:59 #237
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406571
Hangt er weer vanaf hoe lekker z'n moeder is.

da's niet het goede pad, lijkt me zoek meer het romantische op. Hoe relaxter jullie zijn, des te langer gaat het duren. En ik moet toch echt blijven bij mij eerste tip: laat hem jou oraal klaarkomen.
Calm down, please!
pi_28406574
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

**beetje mij beledigen he**
pi_28406578
Ow ja ik moet eerst komen zodat de druk er bij hem af is he??? Ja was je eerste tiplijstje alweer bijna kwijt, moet ik dadelijk nog ff teruglezen.
pi_28406586
Zorg gewoon dat er een relaxte sfeer is.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:20:38 #241
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406589
niet alleen bij hem (hoewel het een machtig gevoel is als man als je een vrouw lekker laat klaarkomen, beffen of hoe dan ook ... jullie kronkelen zo lekker)... maar ook bij jou doet het de spieren van je schede ontspannen waardoor je "minder strak" (en een factor natter) aanvoelt.

Sorry hoor... heb geen andere woorden om het uit te leggen.
Calm down, please!
pi_28406592
Jups, maar dit heeft tijd nodig, nog op vakantie en dan heb ik nog 5 weken vakantie van school, dus genoeg tijd om te testen hahahahaha. Hmpz hij moet wel af en toe werken, moet ie maar tijd maken hehehehe.
pi_28406594
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:20 schreef Googolplexian het volgende:
niet alleen bij hem (hoewel het een machtig gevoel is als man als je een vrouw lekker laat klaarkomen, beffen of hoe dan ook ... jullie kronkelen zo lekker)... maar ook bij jou doet het de spieren van je schede ontspannen waardoor je "minder strak" (en een factor natter) aanvoelt.

Niks mis met de bewoording!!!!! Ik snaps!!!!!
pi_28406598
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:20 schreef Googolplexian het volgende:

* Beach visualiseert
pi_28406599
Ow ja en een beetje "zat" voeren he hahahaha, dat lukt wel ik rij vaak met stappen dusse......ik nuchter hij wat aan de drank
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:24:05 #246
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406604
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:22 schreef meissie24 het volgende:
Ow ja en een beetje "zat" voeren he hahahaha, dat lukt wel ik rij vaak met stappen dusse......ik nuchter hij wat aan de drank
"Ja schat... ik ben de Bob wel weer vanavond... zuip jij maar door."

straffen moet je 'm ... uiteindelijk
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:24:17 #247
106776 Nickthedick
pi_28406607
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:22 schreef Beach het volgende:

[..]

* Beach visualiseert
*fab fab fab?
pi_28406610
Hahahahaha, denkt ie goh handig zo'n vriendin!!!!!!!! Alle mannen jaloers * zijn ze toch altijd al geen wonder dat ik zoveel vrienden heb *
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:25:13 #249
106776 Nickthedick
pi_28406612
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

"Ja schat... ik ben de Bob wel weer vanavond... zuip jij maar door."

straffen moet je 'm ... uiteindelijk
Niet TE stoer doen he?
pi_28406614
Als je de bob bent heb je ineens 10 vrienden meer.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:25:52 #251
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406615
lol

ik ken het, meissie ik laat me tegenwoordig overal naartoe rijden
Calm down, please!
pi_28406616
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

*fab fab fab?
dat nog net niet
pi_28406620
Hehehe, wel gezellig zo met jullie!!!!
pi_28406624
Wat betekend fab fab fan *blond he;)*
pi_28406627
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:27 schreef meissie24 het volgende:
sjor sjor sjor
ruk ruk ruk

genoeg info?
pi_28406629
JUPS
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:28:11 #257
106776 Nickthedick
pi_28406631
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:27 schreef meissie24 het volgende:
Ken je het geluid van als je een doek uitklopt?.... same thing.
pi_28406632
Hahahaha, is fab fab fab een geluid wat ik nog nooit gehoord heb ofzoooooooooooooow????
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:28:57 #259
106776 Nickthedick
pi_28406635
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:28 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is fab fab fab een geluid wat ik nog nooit gehoord heb ofzoooooooooooooow????
Dan doe je het niet goed.
pi_28406636
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:28 schreef meissie24 het volgende:
misschien klinkt het bij hem anders
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:29:19 #261
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406638
flop flop flop?
Calm down, please!
pi_28406640
mijn zus noemt het 'flip flop'
pi_28406641
WHAHAHAHAHA
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:30:28 #264
106776 Nickthedick
pi_28406642
Je kan ook je wang vastpakken en heen en weer schudden (van je gezicht af).
pi_28406643
Ik kan meer inkomen in het flop flop flop ja!!!!!
pi_28406646
Hahahahaha, keeeeeeeeeee, goh leerzaam forum ;-)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:32:14 #267
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28406651
17
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:33:06 #269
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_28406653
mensen ... mijn bed roept dat m'n vriendin erin ligt

was leuk en leerzaam ...

truste!
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:33:15 #270
106776 Nickthedick
pi_28406655
Man?
pi_28406656
Jups.....................ja je leert neit veel van die boerenlullen die geen kaas gegeten hebben van sex. Ennuh ik ben nog altijd een braaf lief meisje
pi_28406657
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef Googolplexian het volgende:

was leuk en leerzaam ...

truste!
pi_28406659
Kee doeiiii googol!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:34:42 #274
106776 Nickthedick
pi_28406660
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef Googolplexian het volgende:

was leuk en leerzaam ...

truste!
Go get her!
pi_28406663
OEFENEN!
pi_28406665
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:35 schreef meissie24 het volgende:
OEFENEN!
moet jij ook doen
pi_28406668
Ja maar alleen gaat dat niet!!!!!
pi_28406670
Die baby zwitsal olie ga ik onthouden !!!!
pi_28406671
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:36 schreef meissie24 het volgende:
Ja maar alleen gaat dat niet!!!!!
Waar is je vriendje dan
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:37:40 #280
72550 blackmage
happy slap
pi_28406672
ben jij speciaal ofzo?
mafkees.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_28406674
Beach: hij ligt nog thuis in zn bed maar niet voor lang denk, moest vroeg weg voor werken.
pi_28406675
Tegen wie heb je het BM?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:39:29 #283
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28406677
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef meissie24 het volgende:
Jups....................
Zeg je dat nu over die 24?

(Er zit een quote-knopje rechts: . Heel handig.)
pi_28406680
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:39 schreef broer het volgende:

[..]

Zeg je dat nu over die 24?

(Er zit een quote-knopje rechts: [afbeelding]. Heel handig.)
Ik ben 24 ja!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:43:12 #285
106776 Nickthedick
pi_28406690
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:39 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Ik ben 24 ja!
Te oud voor mij
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:43:21 #286
72550 blackmage
happy slap
pi_28406693
srry ik had het tegen jou meissie(meissie? wtf).
het lijkt wel of je een kratje breezahs en redbulls op hebt, of is het gewoon een aangeboren afwijking?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_28406696
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
het lijkt wel of je een kratje breezahs en redbulls op hebt, of is het gewoon een aangeboren afwijking?
Hoezo????
pi_28406698
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Te oud voor mij
Hoe oud ben jij?
pi_28406700
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:44:41 #290
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28406703
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:39 schreef meissie24 het volgende:
Ik ben 24 ja!
Gefeliciteerd.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:45:29 #291
106776 Nickthedick
pi_28406708
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:44 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
73

Grapje, ook 24
pi_28406710
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:44 schreef broer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Spuit elf!
pi_28406713
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:45 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

73

Grapje, ook 24
gelukkig dat hier nog normale mensen zitten!

Ben je vrijgezel??
pi_28406714
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:45 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

73

Grapje, ook 24
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:47:22 #295
106776 Nickthedick
pi_28406719
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:46 schreef meissie24 het volgende:

[..]

gelukkig dat hier nog normale mensen zitten!

Ben je vrijgezel??
Yep
pi_28406720
Beach, googol and nick zijn goede gasten maar bijna de rest..................tjee van zielig niveau. Maar ja daarvoor is het FOK!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:47:53 #297
106776 Nickthedick
pi_28406722
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo vrolijk?
pi_28406724
Ben je ook 24 beach??
pi_28406725
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:47 schreef meissie24 het volgende:
Beach, googol and nick zijn goede gasten maar bijna de rest..................tjee van zielig niveau. Maar ja daarvoor is het FOK!
En 's nachts zijn er veel baggeraars en weinig mods.
En je hebt weinig kans op serieuze antwoorden.
pi_28406727
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:48 schreef meissie24 het volgende:
Ben je ook 24 beach??
19
pi_28406729
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo vrolijk?