die van mij was ook serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef meissie24 het volgende:
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
Denk je nu dat je stoer bent, ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Als het om sex ging had ik em wel gedumpt hoor!!!!
oefening baart kunst eerlijk waarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!
Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!
ik 'ben' dat vriendje van T. en het is idd lastig. Wat je kan doen (of wat hij kan doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!
Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!
Was laatst een of ander onderzoek; 5 minuten gemiddeld ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........
Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.
Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
http://www.seksvraagbaak.nl/nieuws_mei_2005.htmquote:Gemiddelde man komt klaar in 7,3 minuten
Mannen die te snel klaarkomen, doen dat niet omdat ze alleen hun eigen plezier denken. Ze hebben zelfs minder plezier aan seks dan de gemiddelde man die na 7,3 minuten klaarkomt.
Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........
Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.
Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef teckna het volgende:
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,
Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.
nooit geschoten altijd mis![]()
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef Electrified het volgende:
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
Hmmm oke... Wist ik niet, ik dacht dat het wel normaal was dat dat kon. Ik heb er namelijk geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.
Bij mij is het iig zo dat het ontzettend gevoelig is, en snel slap erna wordt. Na 5-10 minuten lukt het me wel weer en kan ik eventueel doorgaan
als ie al een 'paar keer' klaargekomen is???? een jongen????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef MartiniRosso het volgende:
je moet ook niet meteen willen neuken, gewoon eerst flink pijpen en aftrekken en als ie al een paar klaar gekomen is, kom je pas tot de daad. anders komt ie idd te snel klaar
daar? In een piemel zitten geen spierenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.
Ik zag een paar weken terug bij Beter in bed ook een man die te snel klaarkwam, die moest met een handdoekje over z'n lul oefeningen doenMaar waar het op neer kwam was het trainen van zn spieren daar (PC spier), daardoor kon hij z'n orgasme op een gegeven moment beter uitstellen.
pc spier niet ín nee...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
daar? In een piemel zitten geen spierendus wat is daar?
Dat is het wel. Zorg dat je dik en lelijk wordt. Wedden dat het wat langer duurt dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef meissie24 het volgende:
Hij is btw zooooooooo leuk dat ik dit op de koop toe neem als het niet oplosbaar is.
Ik denk dat hij bedoelt of hij wel of geen condoom gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef meissie24 het volgende:
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
Ik kan uren doorneuken als het moet. Het is een kwestie van bepaalde spieren met rust laten, met name in je bovenbenen. Tijdens de seks heb je de neiging om ze aan te spannen maar als je dat niet doet kun je langer doorneuken. Overigens werkt het bij mij vaak andersom, ik moet die spieren aanspannen anders kom ik niet klaar en na een half uur flink neuken ben ik daar soms echt aan toe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
Help?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
Ben ik de enige die dit wat tegenstrijdig vind?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef meissie24 het volgende:
HOe gaat een soa test??? HIer zie ik alleen bloedtest, dat vindt ik wel oke om te doen maar ik hoor normaal dat het ook een intiem onderzoek is..........
Dus graag opheldering. Ik ben nu vrijgezel en zou het toch graag zonder condoom willen doen bij mijn nieuwe vriend als ik die krijg. Ik heb een potentiele aanbieder dusse...... Dus een bloedtest zou ik zo laten doen.
Het is gewoon klote. Je wil zelf langer doorgaan, je wil je vriendin nou godverdomme eens plezieren op die manier, maar je bent klaar en hebt niks te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
Dat liegt ze!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:31 schreef Litso het volgende:
Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:36 schreef Litso het volgende:
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
Nee, maar zoals ik al zei: denk je dat ik het zelf leuk vind?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.
Volgens mij in elk geval welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef meissie24 het volgende:
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
'Dreigt'. Wat een deprimerende woordkeuze, hoe terecht ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:53 schreef Xennia het volgende:
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:
- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Ik werd juist zo misselijk en suf dat ik sowieso amper aan sex toe kwam, maar dat is volgens mij een persoonlijke afwijkingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is
(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
Ik heb de beste meervoudige orgasmes in stonede toestand beleefdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
Dankjewel Goedele, dat is het meest idiote wat ik ooit heb gehoord. Die gozer heeft een mentaal probleem, geen fysiek probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:
yup...
als ik het zou moeten samenvatten:
- jij eerst klaarkomen (op welke manier ook, als het maar spannend en met z'n tweëen is)
- standje dat voor hem het minst en voor jou het meest prettig is
- getimede pauzes, praat met elkaar... spreek een teken af dat als hij voelt dat ie klaarkomt hij jou een woordje zegt waardoor jij weet hoe of wat. ... Je moet dan wel METEEN stilvallen want anders is het al te laat
- veel oefenen. Door veel standjes uit te proberen en hem veel jou te laten verwennen gaat sex vanzelf steeds langer duren.
- tsja ... alcohol voor hem maar niet voor jou... aangeschoten duurt het nu eenmaal langer.
- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Nooit gedaan om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?
ik snap je niet ... leg uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dankjewel Goedele, dat is het meest idiote wat ik ooit heb gehoord. Die gozer heeft een mentaal probleem, geen fysiek probleem.![]()
Ik vind het handiger om dat erna te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?
* Nickthedick schrijft opquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb de beste meervoudige orgasmes in stonede toestand beleefd![]()
Maar merk je het nou als hij dreigt klaar te komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:02 schreef meissie24 het volgende:
Nou het grappig is dat hij zelf aangeeft dat het beter gaat als hij vantevoren doucht. Dus daar zal wel een kern van waarheid in zitten. Ik had er namelijk nog NOOIT van gehoord dat dit helpt.....
Maar Googolplexian thanks voor je serieuze reacties!!!!
heel simpel:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:02 schreef meissie24 het volgende:
Nou het grappig is dat hij zelf aangeeft dat het beter gaat als hij vantevoren doucht. Dus daar zal wel een kern van waarheid in zitten. Ik had er namelijk nog NOOIT van gehoord dat dit helpt.....
Maar Googolplexian thanks voor je serieuze reacties!!!!
Die gozer moet gewoon minder nadenken, wat relaxen en actie ondernemen. Als je al vantevoren begint te zeggen dat 'ie 'een probleem' heeft en er een schema wordt afgewerkt, help je hem niet verder. Alhoewel; dronken worden voor de sex wel een goed idee is. De vraag is alleen of 'ie ervan leert.quote:
Geeft niet, ik ben ook wel 'into' necrofilie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gevaar is wel dat ik er lui van word en hij al het werk moet doen
Je hebt ZEKER gelijk ... hoe meer je er over nadenkt als man, des te sneller je klaarkomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon minder nadenken, wat relaxen en actie ondernemen. Als je al vantevoren begint te zeggen dat 'ie 'een probleem' heeft en er een schema wordt afgewerkt, help je hem niet verder. Alhoewel; dronken worden voor de sex wel een goed idee is. De vraag is alleen of 'ie ervan leert.
Hoe oud is hij en heeft hij voor jou al seksuele partners gehad?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat..... Helaas, maar ja zoals ik eerder schreef hebben we nog niet zoveel ervaring met elkaar, dus zal het vast wel beter worden nog.
Zo nieuw is die niet hoor. Ik gebruik deze methode regelmatig. Ik bepaal verdomme wel OF en WANNEER hij klaar mag komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Hahaha nieuwe uitvinding dat van jou Xennia dat zou nog een oplossing kunnen zijn!
Huh? En nu de lange versie, snap er niets vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef Ptah het volgende:
denk het niet nick, als je dronken bent voel je het niet, alhoewel je wel klaarkomt, voel je niet alle momenten tot het moment, om het kort kort te vatten
Kan 'ie daarna niet verder dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat
Dat heb ik nog nooit bij de hand gehad. Ja met mijn eerste paar partners, die toen rond de 17 waren. Naarmate de mannen ouder werden,werd de seks beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:12 schreef meissie24 het volgende:
Hij is 27 en heeft al meerdere partners gehad ja. Verder gaf hij het al aan VOORDAT we sex hadden. En noemde het zelf al een sex probleem...........dus het zit al aardig diep in dat koppie denk ik.............wat denk jij?
Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:13 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is het niet moeilijk om dan weer bij zn hoofd te komen zeg maar!!! Zo van ow ff wachten ga je gang en dan weer terug...........als je snapt wat ik bedoel!
Jouw vent is vast geen neger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weer
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:15 schreef meissie24 het volgende:
Nou ja ik heb er veel geduld en oplossingen zijn er om gevonden te worden, niet dan??? Zo had ik ook geduld met die ex van me die beweerde handmatig NIET te kunnen komen en maar in 1 standje sex te komen. Nou dat heb ik allemaal van de baan geschoven, puur door geduld te hebben. Zijn exxen bleken nogal zo van, owke het lukt niet nou ben ik het beu, doeiiii! Dusse ik hoop dat ik hier de knopjes ook ga vinden!!!!
Maar... vat jij of hij die tussenpause op als een anti-climax? Wat gebeurt er als je daarna verder gaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:16 schreef meissie24 het volgende:
Nick: hij heeft wel een oplaadtijd nodig ja, niet lang maar die is wel nodig........dus helaas hij blijft niet stijf ofzo waardoor je door kan gaan.
Nou ik heb hem laten zien dat je in normale houden en ik boven dat hij dan kon komen. En handmatig als ik veel geduld had. Hoewel ik soms wel zoiets had van owkeeeee hoe ver zijn we al? Krijg je lamme arm van, maar ja soms heb je het er voor over ........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
yup ... zeker weten ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat ermee te maken? Ik zie het niet
Het was er slechts een.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?
Nou als ik terug ben horen jullie wel hoe de zaken ervoor staan, okequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup ... zeker weten ...
Vier je vertrek met een avondje doorhangen en alle, in dit topic, genoemde tips(add babyoil)
Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.
Was maar een semi-grapje hoor.
ow lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook wel![]()
Sorry... maar dit is 'out of my league'. Er zit duidelijk iets mentaal in de knoop met die gozer, misschien wordt het wel beter op den duur, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook niet echt een opsteker is en het ook slechter kan worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef meissie24 het volgende:
Dan duurt het iets langer maar is nog steeds errug SNEL.
Ik bedoel je techniek. Heb je je spieren een beetje ontwikkeld?quote:
Na ja als het dan toch niet gelukt is maakt het voor een keer niet uit!!! En de was doe ik voortaan zelf nu ik op mezelf woonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:30 schreef Googolplexian het volgende:
lol
Baby-oil = over elkaar heen (en in elkaar) glijden GALORE!
Erg leuk, erg klote voor je beddegoed, errrrrug geil.
Helpt hem niet om minder snel klaar te komen, kan ik je melden.
go for it girlquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:31 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Na ja als het dan toch niet gelukt is maakt het voor een keer niet uit!!! En de was doe ik voortaan zelf nu ik op mezelf woon![]()
![]()
![]()
Hahahaha heb ik ook ooit aangedacht, zou ut helpenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:31 schreef Beach het volgende:
American Pie 1, 2condooms over elkaar heen
Moet je niet aan mij vragenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:32 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Hahahaha heb ik ook ooit aangedacht, zou ut helpen![]()
Dagelijksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik bedoel je techniek. Heb je je spieren een beetje ontwikkeld?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef meissie24 het volgende:
Googol: Oke, er is dus hoop!!!! Hoe 'erg' was jij dan in het begin? Heb jij jou probleem toen ook meteen voorgelegd en was ze begripvol? Ik weet (nog) niet hoe zijn exxen er tegenover stonden eigenlijk. Maar een keertje vragen......
Vreemd... waarschijnlijk teveel porno gekeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dagelijks. Maar ik bedoel dus dat ik maar 1 man had met dat probleem. Het zat duidelijk tussen zijn oren, hij had met zijn exen hetzelfde probleem
Nou ja de mijne had het ook bij exxen al.......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vreemd... waarschijnlijk teveel porno gekeken.![]()
Ok, sorry... ik ben te lui om terug te lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:36 schreef meissie24 het volgende:
Um nick: heb eerder geschreven alles behalve de daad kan hij controleren, daarom is het bijna zeker MENTAAL.......
Er stond wel heel veel porno op zijn computer jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vreemd... waarschijnlijk teveel porno gekeken.![]()
Maakt niet uit joh!!!! I forgive youquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, sorry... ik ben te lui om terug te lezen.![]()
In het begin was het echt waardeloos ... soms bij het instoppen inderdaad al bulls-eye. Nu had ik ervoor wel zoiets van 3 jaar niet regelmatig sex gehad.quote:
Nou ja ik ken em best lang. Schat van een jongen en ik denk dat ik wel veel om em geef. Houden van is beladen voor zoiets korts........ Maar hij is het proberen zeker waard als je dat bedoelt. Ik ben ook niet zomaar 123 aan heb begonnen. Omdat we elkaar dus al zolang kennen zet ik een vriendschap niet graag zomaar op het spel. We zijn nog niet officieel aan elkaar verbonden maar denk wel dat dat binnekort gewoon zo is. Dus ik wil er wel voorgaan en dan dit op de koop toe nemen...........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:41 schreef Ptah het volgende:
moeilijk meissie, hou je van hem, of is het een vriendje
Jou ga ik als voorbeeld nemen!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In het begin was het echt waardeloos ... soms bij het instoppen inderdaad al bulls-eye. Nu had ik ervoor wel zoiets van 3 jaar niet regelmatig sex gehad.
Geleidelijk aan ben ik m'n vriendin meer gaan "vertrouwen" in bed. Dat wil zeggen; ik wist wat meer wat er ging gebeuren (maandje of 6). Na deze tijd kanden we al redelijk sexen. Zonder alcohol of drugs (ja sorry hoor ... was dj) duurde het ongeveer 5 - 15 minuten. Met voorgenoemde middelen konden we echter soms een nacht doorgaan.
Nu zijn we op een punt dat we proberen onze orgasmes op elkaar af te stemmen. Voor haar duurt het vrij lang voordat ze klaarkomt dus het is nogal een uitdagingmaar al moet ik er nog 5 jaar over doen... wij gaan samen zingen!
Gewoon op elkaar 'ingespeeld' raken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:49 schreef meissie24 het volgende:
Googol: trouwens het vooruitzicht dat hij 15 minuten kan bezig blijven is genoeg!!!! Als hij het dan ook nog volhoudt in mijn ideale klaar-kom-standje dan is de sex toch geweldig!!!!
Waar staat ut?? Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:50 schreef Ptah het volgende:
dat vroeg ik me af, omdat je zegt van ik denk dat
En dat is precies de houding waardoor sex tussen mij en m'n vriendin nog steeds geweldig is. Zij heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (in het begin) als ik te snel kwam maar nu staan we op het punt dat we elkaar helemaal aan het aanvoelen zijn op het sex-vlak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:49 schreef meissie24 het volgende:
Googol: trouwens het vooruitzicht dat hij 15 minuten kan bezig blijven is genoeg!!!! Als hij het dan ook nog volhoudt in mijn ideale klaar-kom-standje dan is de sex toch geweldig!!!!
En dat was toch niet de bedoelingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef meissie24 het volgende:
Achter langs.............maar vaak is dat voor mannen juist HET standje waarvan ze komen!
Dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef meissie24 het volgende:
Achter langs.............maar vaak is dat voor mannen juist HET standje waarvan ze komen!
Daarom. En als je iets wilt moet je geduld hebben. Geduld is een schone zaak zeggen ze toch altijd!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En dat is precies de houding waardoor sex tussen mij en m'n vriendin nog steeds geweldig is. Zij heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (in het begin) als ik te snel kwam maar nu staan we op het punt dat we elkaar helemaal aan het aanvoelen zijn op het sex-vlak.
Het is voor sommige mannen (incluis mezelf) soms gewoon een mentale uitdaging. Er moet alleen geen druk achter staan en een lange tijd bij elkaar zijn haalt meestal alle druk eraf.
Wat??? Ja sorry ik ben nl BLONDquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:53 schreef Ptah het volgende:
hangt van het type vrouw af, maar bij nederlandse vrouwen, klopt
Dat heb ik niet gezegd, maar tot nu toe beviel die het beste!!!! Jij nog tips dan??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.![]()
Heb je mijn link ook gelezen? Het ligt waarschijnlijk aan je serotonine-aanmaak. Wellicht ben jij 1 van de weinige voorbeelden van iemand die zijn chemische huishouding in z'n hersenen heeft kunnen controleren zonder medicijnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En dat is precies de houding waardoor sex tussen mij en m'n vriendin nog steeds geweldig is. Zij heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (in het begin) als ik te snel kwam maar nu staan we op het punt dat we elkaar helemaal aan het aanvoelen zijn op het sex-vlak.
Het is voor sommige mannen (incluis mezelf) soms gewoon een mentale uitdaging. Er moet alleen geen druk achter staan en een lange tijd bij elkaar zijn haalt meestal alle druk eraf.
Ja hoor, ik ken de hele kamasutra uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:55 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar tot nu toe beviel die het beste!!!! Jij nog tips dan??![]()
Dat moet wel met zon nicknamequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken de hele kamasutra uit m'n hoofd.![]()
M'n naam is dubbelzinnig bedoeld.quote:
ga je nou doelen opzetten voor ons mannen om ballen in te trappen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:56 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ja als ik alleen ben moet ik toch IETS doen!!!!
Jij boven... dan heb je meer controle over de 'hoek' van penetratie. (als je met je rug naar hem toe zit heb je nog meer controle).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:59 schreef meissie24 het volgende:
Brand los!!! Wat heeft dan hetzelfde effect als van achteren voor mij en voor hem dat hij het langer kan volhouden
BTW: ik heb je link ook gelezen interessant verhaaltje, weer wat geleerd!!!
wij zijn begonnen met oefenen met ... ehhh ... een soort liggende doggy-stylequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:59 schreef meissie24 het volgende:
Brand los!!! Wat heeft dan hetzelfde effect als van achteren voor mij en voor hem dat hij het langer kan volhouden
BTW: ik heb je link ook gelezen interessant verhaaltje, weer wat geleerd!!!
Dat laatste heb ik een keer met mijn ex getest maar dat was niet zo'n succes. Zijn lul schoot er steeds uit, maar hij had wel een lul met eenhoek waarbij hij meer naar voren stond.......dus maakte het er ook niet makkelijker van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij boven... dan heb je meer controle over de 'hoek' van penetratie. (als je met je rug naar hem toe zit heb je nog meer controle).
Het was maar een grapjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:03 schreef meissie24 het volgende:
Ja die ken je mooi op je buik schrijven hier op fok...............:P
Hmpz kan het ook buikliggend??? Dit klinkt nie tzo handig...........qua inbrengen enzo........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wij zijn begonnen met oefenen met ... ehhh ... een soort liggende doggy-style
allebei op je zij, been op bed gestrekt (allebei) en andere been lepeltjesgewijs in elkaar.
Hij ligt dan lichtjes op je.
Schuift erin als haring. (Sorry voor het beeld)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:05 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Hmpz kan het ook buikliggend??? Dit klinkt nie tzo handig...........qua inbrengen enzo........
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Schuift erin als haring. (Sorry voor het beeld)
buikliggend kan ook ... maar is weer HEEL geil voor de man. Doet je zaak geen goed.
misschien omdat ie ontzettend geil van je wordtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef meissie24 het volgende:
Oke, weet je ik kan me er nog steeds niet bij voorstellen hoe het komt dat als een man dan in me komt en dan al kan komen zo ongeveer..................maar ja daar ben ik misschien wel vrouw voor!
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef meissie24 het volgende:
Oke, weet je ik kan me er nog steeds niet bij voorstellen hoe het komt dat als een man dan in me komt en dan al kan komen zo ongeveer..................maar ja daar ben ik misschien wel vrouw voor!
Dan nog...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:09 schreef Beach het volgende:
[..]
misschien omdat ie ontzettend geil van je wordt![]()
![]()
En als dat hem nou vreselijk opwindtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:14 schreef meissie24 het volgende:
Ja het is gewoon een metaal probleem. Eigenlijk moet hij gewoon NERGENS aan denken, maar ja das beetje moeilijk he....... Zal em wel eens zeggen dat ie moet denken dat ie zn moeder neukt misschien dat DAT helpt
Misschien lijk je wel op zn moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:16 schreef meissie24 het volgende:
Whahaahha mag hopen voor hem van niet.............
Niks mis met de bewoording!!!!! Ik snaps!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:20 schreef Googolplexian het volgende:
niet alleen bij hem (hoewel het een machtig gevoel is als man als je een vrouw lekker laat klaarkomen, beffen of hoe dan ook ... jullie kronkelen zo lekker)... maar ook bij jou doet het de spieren van je schede ontspannen waardoor je "minder strak" (en een factor natter) aanvoelt.
Sorry hoor... heb geen andere woorden om het uit te leggen.
* Beach visualiseertquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:20 schreef Googolplexian het volgende:
niet alleen bij hem (hoewel het een machtig gevoel is als man als je een vrouw lekker laat klaarkomen, beffen of hoe dan ook ... jullie kronkelen zo lekker)... maar ook bij jou doet het de spieren van je schede ontspannen waardoor je "minder strak" (en een factor natter) aanvoelt.
Sorry hoor... heb geen andere woorden om het uit te leggen.
"Ja schat... ik ben de Bob wel weer vanavond... zuip jij maar door."quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:22 schreef meissie24 het volgende:
Ow ja en een beetje "zat" voeren he hahahaha, dat lukt wel ik rij vaak met stappen dusse......ik nuchter hij wat aan de drank
*fab fab fab?quote:
Niet TE stoer doen he?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Ja schat... ik ben de Bob wel weer vanavond... zuip jij maar door."
straffen moet je 'm ... uiteindelijk
sjor sjor sjorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:27 schreef meissie24 het volgende:
Wat betekend fab fab fan *blond he;)*
Ken je het geluid van als je een doek uitklopt?.... same thing.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:27 schreef meissie24 het volgende:
Wat betekend fab fab fan *blond he;)*
Dan doe je het niet goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:28 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is fab fab fab een geluid wat ik nog nooit gehoord heb ofzoooooooooooooow????
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:28 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is fab fab fab een geluid wat ik nog nooit gehoord heb ofzoooooooooooooow????
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef Googolplexian het volgende:
mensen ... mijn bed roept dat m'n vriendin erin ligt
was leuk en leerzaam ...
truste!
Go get her!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef Googolplexian het volgende:
mensen ... mijn bed roept dat m'n vriendin erin ligt
was leuk en leerzaam ...
truste!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:35 schreef meissie24 het volgende:
OEFENEN!
Waar is je vriendje danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:36 schreef meissie24 het volgende:
Ja maar alleen gaat dat niet!!!!!
Zeg je dat nu over die 24?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:33 schreef meissie24 het volgende:
Jups....................
Ik ben 24 ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:39 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg je dat nu over die 24?
(Er zit een quote-knopje rechts: [afbeelding]. Heel handig.)
Te oud voor mijquote:
Hoezo????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
srry ik had het tegen jou meissie(meissie? wtf).
het lijkt wel of je een kratje breezahs en redbulls op hebt, of is het gewoon een aangeboren afwijking?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
srry ik had het tegen jou meissie(meissie? wtf).
het lijkt wel of je een kratje breezahs en redbulls op hebt, of is het gewoon een aangeboren afwijking?
73quote:
Yepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:46 schreef meissie24 het volgende:
[..]
gelukkig dat hier nog normale mensen zitten!
Ben je vrijgezel??
Waarom ben jij zo vrolijk?quote:
En 's nachts zijn er veel baggeraars en weinig mods.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:47 schreef meissie24 het volgende:
Beach, googol and nick zijn goede gasten maar bijna de rest..................tjee van zielig niveau. Maar ja daarvoor is het FOK!
19quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:48 schreef meissie24 het volgende:
Ben je ook 24 beach??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |