Zo nieuw is die niet hoor. Ik gebruik deze methode regelmatig. Ik bepaal verdomme wel OF en WANNEER hij klaar mag komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Hahaha nieuwe uitvinding dat van jou Xennia dat zou nog een oplossing kunnen zijn!
Huh? En nu de lange versie, snap er niets vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef Ptah het volgende:
denk het niet nick, als je dronken bent voel je het niet, alhoewel je wel klaarkomt, voel je niet alle momenten tot het moment, om het kort kort te vatten
Kan 'ie daarna niet verder dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:08 schreef meissie24 het volgende:
Xennia, soms is er eigenlijk niks voor nodig om het te laten gebeuren.........dus dat betekend bij mij naar binnen en dan bijna meteen of na wat bewegen gebeurd er al wat
Dat heb ik nog nooit bij de hand gehad. Ja met mijn eerste paar partners, die toen rond de 17 waren. Naarmate de mannen ouder werden,werd de seks beterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:12 schreef meissie24 het volgende:
Hij is 27 en heeft al meerdere partners gehad ja. Verder gaf hij het al aan VOORDAT we sex hadden. En noemde het zelf al een sex probleem...........dus het zit al aardig diep in dat koppie denk ik.............wat denk jij?
Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:13 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, is het niet moeilijk om dan weer bij zn hoofd te komen zeg maar!!! Zo van ow ff wachten ga je gang en dan weer terug...........als je snapt wat ik bedoel!
Jouw vent is vast geen neger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, afhankelijk van hoe actief ik ben duw ik hem herhaaldelijk in standjes waarin ik hem wil hebben. Als je elkaar al wat langer kent, gaat dit veelal vanzelf met wat blikken over en weer
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:15 schreef meissie24 het volgende:
Nou ja ik heb er veel geduld en oplossingen zijn er om gevonden te worden, niet dan??? Zo had ik ook geduld met die ex van me die beweerde handmatig NIET te kunnen komen en maar in 1 standje sex te komen. Nou dat heb ik allemaal van de baan geschoven, puur door geduld te hebben. Zijn exxen bleken nogal zo van, owke het lukt niet nou ben ik het beu, doeiiii! Dusse ik hoop dat ik hier de knopjes ook ga vinden!!!!
Maar... vat jij of hij die tussenpause op als een anti-climax? Wat gebeurt er als je daarna verder gaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:16 schreef meissie24 het volgende:
Nick: hij heeft wel een oplaadtijd nodig ja, niet lang maar die is wel nodig........dus helaas hij blijft niet stijf ofzo waardoor je door kan gaan.
Nou ik heb hem laten zien dat je in normale houden en ik boven dat hij dan kon komen. En handmatig als ik veel geduld had. Hoewel ik soms wel zoiets had van owkeeeee hoe ver zijn we al? Krijg je lamme arm van, maar ja soms heb je het er voor over ........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 1 gehad die kwam zelden van neuken en gegarandeerd van pijpen. Dat had ik snel bekeken. De seks wordt dan te voorspelbaar als je het iedere keer op dezelfde manier af moet maken. Het pijpen ging me zelfs tegenstaan, terwijl ik dat normaliter erg leuk vind om te doen
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
yup ... zeker weten ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef meissie24 het volgende:
Googolplexian: zover ik merk maakt het niet veel uit, umpz maare zooooooo lang zijn we niet bij elkaar dat we ALLE mogelijkheden hebben uitgeprobeerd, dus ik win even info uit en dan testen maar hahaha. Alleen over een week ben ik op vakantie, dusse na droogstand zal het wel erger zijn, wat denken jullie?
En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat ermee te maken? Ik zie het niet
Het was er slechts een.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon zo'n 'open gat'?
Nou als ik terug ben horen jullie wel hoe de zaken ervoor staan, okequote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup ... zeker weten ...
Vier je vertrek met een avondje doorhangen en alle, in dit topic, genoemde tips(add babyoil)
Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En ik zie jou geen neger rondgooien tijdens sex.
Was maar een semi-grapje hoor.
ow lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah ok. Nee ik heb niet de fysieke kracht om hem letterlijk in een positie te duwen, maar met een klein zetje begrijpt hij de boodschap doorgaans ook wel![]()
Sorry... maar dit is 'out of my league'. Er zit duidelijk iets mentaal in de knoop met die gozer, misschien wordt het wel beter op den duur, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook niet echt een opsteker is en het ook slechter kan worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:19 schreef meissie24 het volgende:
Dan duurt het iets langer maar is nog steeds errug SNEL.
Ik bedoel je techniek. Heb je je spieren een beetje ontwikkeld?quote:
Na ja als het dan toch niet gelukt is maakt het voor een keer niet uit!!! En de was doe ik voortaan zelf nu ik op mezelf woonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:30 schreef Googolplexian het volgende:
lol
Baby-oil = over elkaar heen (en in elkaar) glijden GALORE!
Erg leuk, erg klote voor je beddegoed, errrrrug geil.
Helpt hem niet om minder snel klaar te komen, kan ik je melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |