Dat is het wel. Zorg dat je dik en lelijk wordt. Wedden dat het wat langer duurt dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef meissie24 het volgende:
Hij is btw zooooooooo leuk dat ik dit op de koop toe neem als het niet oplosbaar is.
Ik denk dat hij bedoelt of hij wel of geen condoom gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef meissie24 het volgende:
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
Ik kan uren doorneuken als het moet. Het is een kwestie van bepaalde spieren met rust laten, met name in je bovenbenen. Tijdens de seks heb je de neiging om ze aan te spannen maar als je dat niet doet kun je langer doorneuken. Overigens werkt het bij mij vaak andersom, ik moet die spieren aanspannen anders kom ik niet klaar en na een half uur flink neuken ben ik daar soms echt aan toe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
Help?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
Ben ik de enige die dit wat tegenstrijdig vind?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef meissie24 het volgende:
HOe gaat een soa test??? HIer zie ik alleen bloedtest, dat vindt ik wel oke om te doen maar ik hoor normaal dat het ook een intiem onderzoek is..........
Dus graag opheldering. Ik ben nu vrijgezel en zou het toch graag zonder condoom willen doen bij mijn nieuwe vriend als ik die krijg. Ik heb een potentiele aanbieder dusse...... Dus een bloedtest zou ik zo laten doen.
Het is gewoon klote. Je wil zelf langer doorgaan, je wil je vriendin nou godverdomme eens plezieren op die manier, maar je bent klaar en hebt niks te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
Dat liegt ze!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:31 schreef Litso het volgende:
Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:36 schreef Litso het volgende:
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
Nee, maar zoals ik al zei: denk je dat ik het zelf leuk vind?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.
Volgens mij in elk geval welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef meissie24 het volgende:
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
'Dreigt'. Wat een deprimerende woordkeuze, hoe terecht ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:53 schreef Xennia het volgende:
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:
- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Ik werd juist zo misselijk en suf dat ik sowieso amper aan sex toe kwam, maar dat is volgens mij een persoonlijke afwijkingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is
(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |