abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28399481
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef meissie24 het volgende:
Hij is btw zooooooooo leuk dat ik dit op de koop toe neem als het niet oplosbaar is .
Dat is het wel. Zorg dat je dik en lelijk wordt. Wedden dat het wat langer duurt dan?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_28399613
Hahaha, ervaring Ach vooral HIJ ziet het als probleem..........ik zeg dan maar problemen zijn er om opgelost te worden. Iedereen heeft iets. Hij zou ook wel eens wat langer door willen gaan.........

We zullen zien hoe het gaat. Ik zal de tips nog eens toepassen in de loop vd tijd!!! Ik kom er wel op terug mocht ik een oplossinggevonden hebben
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:33:57 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28399672
Ik heb met enige regelmaat hetzelfde probleem tenzij:

Ik aardig wat gezopen heb;
Mijn vriendin (of ikzelf) mij eerst ff "klaarmaakt";
Ik twee maal daags seks heb;
Mijn vriendin in het begin mij de tijd gunt om mijn eigen temppo te bepalen (HEEL belangrijk. Als ze dit doet, en mij de eerste 60 seconden gewoon ff rustig laat doen kan ik mezelf prima beheersen);
Ik een condoom om doe;
Ik mezelf er aan herinner te ontspannen (met name mijn benen)

Hopelijk heb je er iets aan, voor mij werkt het prima. Toch ontkom ik er niet (altijd) aan omdat mijn vriendin meestal nogal snel klaarkomt tijdens de seks en het begin het lekkerst vindt. Dit is voor mij dan weer funest.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_28399709
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:35:53 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28399738
Ik doe't niet zelf. ZOlang er maar een condoom omheen zit. Dan voel ik veel minder. Zodoende.

pi_28399759
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef meissie24 het volgende:
Dat zelf condoom omdoen.................wat voor functie heeft dat?
Ik denk dat hij bedoelt of hij wel of geen condoom gebruikt.
pi_28399770
Owke hahaha ff niet goed gelezen!
pi_28399800
HOe ervaar je dat als man zijnde dat je VEELSTE snel komt???
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:40:45 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28399875
Wat boeit het als ie klaar komt, dan gaat ie maar gewoon verder, even doorbijten en alles is weer okay hoor. Hou 5 minuten pauze anders en dan gewoon nog een keer. Of dus aan een lelijk iets denken inderdaad, dat werkt ook best goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28399900
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
Ik kan uren doorneuken als het moet. Het is een kwestie van bepaalde spieren met rust laten, met name in je bovenbenen. Tijdens de seks heb je de neiging om ze aan te spannen maar als je dat niet doet kun je langer doorneuken. Overigens werkt het bij mij vaak andersom, ik moet die spieren aanspannen anders kom ik niet klaar en na een half uur flink neuken ben ik daar soms echt aan toe.
pi_28400011
Nou ja mijn ex kon dus zeker een halfuur doorgaan. Die had zelfs dus een klaarkomprobleem met handwerk enzo. Die kwam met de daad zelf ook moeilijk klaar maar dat lukte wel en zeker op zijn hondjes.

Waarom heb ik steeds mannen met een gebruiksaanwijziging??? Het is wel wennen van een man die niet komt naar iemand die meteen komt..............maar ja daar wen ik wel aan.

Maar weer wat geleerd, het heeft met spanning te maken in de benen. Heej komt het daarom dat meannen rechtop/staand sneller komen??
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:47:32 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28400096
Als ik sta kom ik juist NIET sneller klaar. Dus...eehh, nee? En hoe ik te snel klaarkomen ervaar? Mja, wel genant. Maar ik heb al een tijdje een relatie en dan went het wel zullen we maar zeggen. Je kunt van te voren ook een boel leuks doen. Bovendien is het bij mij ook nog zo dat de keren dat het wel goed gaat steeds vaker voorkomen. Dus ach...wie weet, over een jaartje of twee

vrijdag 1 juli 2005 @ 23:22:22 #53
29228 Asteroid9
Speed addict
pi_28401368
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
Help?
Ik hoor het al, bij jou blijf ik uit de buurt!
pi_28401762
Ja dat zou ik ook doen als ik een man was!!! Das gemeen joh!!!
pi_28405676
ga zowiezo eens wat verschillende standjes af. Ik weet niet hoe "strak" je bent (sorry als er nu 50 pubers in de lach schieten) maar meeste standjes verschillen nogal qua gevoel (zowel voor hem als voor jou). Het meest ideale standje voor jullie is dus ééntje waarbij jij alles voelt en hij het gevoel heeft in de ruimte te neuken (pardon). De goeie oude missionaris doet het wat dat betreft erg goed.

tip: Het helpt erg als je zelf al bevredigd bent. Beffen (mits goed gedaan) is een goede manier om jou 1) klaar te laten komen voordat jullie vervolgens gaan voor penetratie en 2) een goede manier om de spieren in en rond je poesje te laten ontspannen waardoor je minder "strak" aanvoelt voor hem.

Nu effe wat dieper in de geest: Voor hem is het zowiezo een goed gevoel als hij je heeft laten klaarkomen... zij het door beffen, vingeren, speeltjes, etc. Ga er eens goed voor liggen en laat hem jou bewijzen wat hij kan zonder z'n lul. Doet zowiezo wonderen voor je seksleven en voor zijn zelfvertrouwen.

Getekend, Man
Calm down, please!
pi_28405722
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef meissie24 het volgende:
HOe gaat een soa test??? HIer zie ik alleen bloedtest, dat vindt ik wel oke om te doen maar ik hoor normaal dat het ook een intiem onderzoek is..........

Dus graag opheldering . Ik ben nu vrijgezel en zou het toch graag zonder condoom willen doen bij mijn nieuwe vriend als ik die krijg. Ik heb een potentiele aanbieder dusse...... Dus een bloedtest zou ik zo laten doen.
Ben ik de enige die dit wat tegenstrijdig vind?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:31:52 #57
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405730
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef meissie24 het volgende:
Het is gewoon klote. Je wil zelf langer doorgaan, je wil je vriendin nou godverdomme eens plezieren op die manier, maar je bent klaar en hebt niks te doen.
Je kan haar dan wel op andere manieren plezieren maar als een man net klaar is gekomen moet hij gewoon weer even bij komen, het vergt veel energie op een of andere manier (zie ook Erodome's post in het masturbatietopic van FuifDuif)
De tweede (en meer) keer duurt inderdaad langer maar is (imho) minder fijn en zo'n onderbreking is gewoon even niet leuk. Hoe mooi je het ook opvult met heen en weer gefriemel, het is gewoon even een dipje. Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_28405744
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:31 schreef Litso het volgende:
Volgens mij had ik er ook altijd meer last van dan mijn ex
Dat liegt ze!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:35:32 #59
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405756
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat liegt ze!

Ik zeg niet dat ze dat zei, ik zeg dat ik dat idee heb
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:36:08 #60
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405760
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
pi_28405774
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:36 schreef Litso het volgende:
En ik ben trouwens niet te beroerd om het daarna even af te maken hoor
Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:39:07 #62
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405783
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat maar een schamele troostprijs. Het is gewoon niet hetzelfde
Nee, maar zoals ik al zei: denk je dat ik het zelf leuk vind?
pi_28405798
nou meissie, ik ken het probleem niet, maar de eerste keer dat ik sex had, kwam ik ook snel klaar, alhoewel dat pas na 5 minuten was, maar misschien moet hij proberen zijn lichaam compleet te relaxen, dat doe ik altijd als ik sex heb. daarmee kan ik controleren wanneer ik klaarkom
Smurfs are asexual. They don't even have reproductive organs under those little white pants. That's what's so illogical, you know, about being a Smurf. What's the point of living if you don't have a dick?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:44:54 #64
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28405824
Het is allemaal spiercontrole. Ik kan alleen klaarkomen als ik dat toelaat (altijd al zo geweest).
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28405832
precies, zelfde hier
Smurfs are asexual. They don't even have reproductive organs under those little white pants. That's what's so illogical, you know, about being a Smurf. What's the point of living if you don't have a dick?
pi_28405856
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.

Zoals al eerder gezegd: OEFENEN!... en schoom niet creatief te zijn.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:49:40 #67
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405874
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe meer je aan elkaar gewend bent, des te langer de sex duurt.
Dat is zeker waar
pi_28405880
oefening baart kunst, maar kunst is niet oefen baar
pi_28405886
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
pi_28405898
in mijn geval wel, maar ik kan niet spreken over alle mannen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:52:38 #71
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405903
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef meissie24 het volgende:
Oke dus volgens (neem ik aan) de mannen is het kwestie van leren omgaan met de spieren en dergelijke!?
Volgens mij in elk geval wel
pi_28405909
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
pi_28405914
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:53 schreef Xennia het volgende:
Meissie: merk je het wel wanneer hij dreigt klaar te komen?
'Dreigt'. Wat een deprimerende woordkeuze, hoe terecht ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405928
dit is een serieus probleem, daar moet je niet mee spotten heiden
pi_28405929
yup...

als ik het zou moeten samenvatten:
- jij eerst klaarkomen (op welke manier ook, als het maar spannend en met z'n tweëen is)
- standje dat voor hem het minst en voor jou het meest prettig is
- getimede pauzes, praat met elkaar... spreek een teken af dat als hij voelt dat ie klaarkomt hij jou een woordje zegt waardoor jij weet hoe of wat. ... Je moet dan wel METEEN stilvallen want anders is het al te laat
- veel oefenen. Door veel standjes uit te proberen en hem veel jou te laten verwennen gaat sex vanzelf steeds langer duren.
- tsja ... alcohol voor hem maar niet voor jou... aangeschoten duurt het nu eenmaal langer.

- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Calm down, please!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:57:43 #76
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405942
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:55 schreef Googolplexian het volgende:

- extreme tip: Als ie stijf is van hem; laat 'm 'm effe onder de koude kraan houden.
Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is

(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
pi_28405950
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:59:31 #78
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28405956
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:58 schreef Ptah het volgende:
dit is misschien wel het raarste wat je gehoord hebt, maar, wiet kan helpen om hem zijn spieren te laten controleren. wat mij betreft, heb ik het meeste gevoel en de beste controle als ik wiet heb gerookt
Ik werd juist zo misselijk en suf dat ik sowieso amper aan sex toe kwam, maar dat is volgens mij een persoonlijke afwijking
pi_28405961
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:57 schreef Litso het volgende:

[..]

Volgens mij levert dat zo'n onderbreking op dat het voor allebei niet leuk meer is

(of je moet een kraan naast het bed hebben / naast een wasbak sexen)
VOOR de sex ofcoz... of ga je nooit de badkamer in om je op te frissen?
Calm down, please!
pi_28405966
verschillend per persoon litso, de een kan niet tegen koffie de ander niet tegen drank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')