Bijna.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
En nog één gemist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Haase miste net een matchpoint op de service van Smyczek..
Nummer 1 en nummer 3 bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Federer wint.
Enorm verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 van de wereld
Blijft knap van 's werelds meest kritisch gevolgde speler om in deze tijd dree jaar achter elkaar de finale van het beste toernooi te halen.quote:
Federer heeft wapens en Hewitt niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is simpelweg gewoon een stuk beter dan Hewitt.
Current 52 week rank for singles: 2quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nummer 1 en 3 van de plaatsingslijst. Maar op de ranglijst is Hewitt 2, toch?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Current 52 week rank for singles: 2
Of kijk ik verkeerd? Ik keek verkeerd dus
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Airelle het volgende:
Ik lees nu net dat Davenport door is.
Hoe doet zij dat toch altijd.
Nee, maar ik bedoel terug komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.![]()
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimiderenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
Hij is een echte 'vechter' jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Sabby het volgende:
[..]
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimideren![]()
Volgens mij gaat ie zijn eigen service verlliezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:
Come on Haasse
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niksquote:
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niks
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkel
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??
Kerel had echt pijn in een superspannend gevecht van een wedstrijd, hoort idd nietquote:
Ik dacht trouwens eerst dat ie gewoon gevallen was of zo.. niks ernstigsquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje slap verweerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat ie gewoon gevallen was of zo.. niks ernstigs
quote:
Ze zijn weer terug bij Roddick, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij doorspeelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Nietes
Maar goed, hij moet wel normaal winnen hoor en niet op deze manier
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef Riert het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug bij Roddick, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij doorspeelt.
Hij lag eerst een paar minuten te wachten op een behandelaar (zag er wat lullig uit) en vervolgens hinkt hij tussen 2 mensen hangend naar zn stoel. Die loopt niet meer vandaag, lijkt me
ok, ik ben ook geen dokterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoor
Gelukkig maar, het is inderdaad geen leuke manier van winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoor
YESquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Regen.
Ik moet nog twee uur reizen om thuis te komen... Dus hopelijk ben ik dan weer op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Riert het volgende:
[..]
***********, ben net binnen.
Naja, het zei je gegund
Tjah... straight sets...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef S-Two het volgende:
Vond Federer-Hewitt erg tegen vallen, maar goed... Federer wint wel weer.
Regen nu
Je had gewoon nooit het idee dat Hewitt Federer een keer ging breken. Er kwam weinig dreiging enzo en najah Federer is gewoon een stuk beter.quote:
Federer lijkt onverslaanbaar op deze ondergrondquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit het idee dat Hewitt Federer een keer ging breken. Er kwam weinig dreiging enzo en najah Federer is gewoon een stuk beter.
Terwijl toch, zeker in de eerste set, ook niet heel goed stond te spelen. Regen nu, dus kan ik ff de hond uitlatenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Federer lijkt onverslaanbaar op deze ondergrond.
Zo ben ik ook bezig met Wimbledon.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Regen nu, dus kan ik ff de hond uitlaten
idemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo ben ik ook bezig met Wimbledon.
Oh... twee games geweest... mooi kan ik even het eten doorroeren enz enz..
Best triest eigenlijk.
Kwam erg sympathiek over. Weer een vooroordeel naar de prullebak.quote:
Geen kapsones he.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef Butra het volgende:
De die-hards op baan 18 staan nog gewoon te spelen.
ze wint welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen kapsones he.
Davonport gister wel een beetje.
Ik heb het niet gezien, maar als hij echt zijn enkelbanden ingescheurd heeft kan hij echt niet meer doorspelen. Ik heb met zaalvoetballen ook mijn enkelbanden ingescheurd en toen kon ik geen stap meer zetten en dat duurde ongeveer een week en daarna moest ik nog 3/4 weken rust houden. Daarna nog een paar maanden voordat ik weer pijnvrij kon spelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net de wedstrijd gezien van Haase, Damn.. die tegenstander met de moeilijke naam... Hij heeft zeker weten zijn enkelbanden ingescheurd hoor... Ik heb psies hetzelfde meegemaakt. Alleen het is superslecht dat hij er op is door gegaan. Hij hoor een week niet te lopen zowat nu
Ik heb het met Tennis gehad. Toen heb ik dezelfde stap gemaakt als wat hij deed alleen achteruit. Maar ik kon ook gewoon doorspelen alleen na 10 minuten ben ik maar gestopt omdat ik toch het gevoel had van dat het niet goed zat. Maar als ik op dat moment al gelijk drukverband had gekregen, had ik makkelijk een uur kunnen spelen denk ik. Maar goed, na 4 uur later voelde ik echt veel pijn en kon ik er niet meer op staan en toen eerst een week in het verband en daarna een week alleen drukverband en daarna 2 weken rust maar ik ben eigenzinnig en kan niet zonder Tennis, dus was snel gaan tenissenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als hij echt zijn enkelbanden ingescheurd heeft kan hij echt niet meer doorspelen. Ik heb met zaalvoetballen ook mijn enkelbanden ingescheurd en toen kon ik geen stap meer zetten en dat duurde ongeveer een week en daarna moest ik nog 3/4 weken rust houden. Daarna nog een paar maanden voordat ik weer pijnvrij kon spelen.
Ik ga ervan uit dat ze dat dus wel doen, Live op TVquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer speelt Haase de finale? En komt het er live op?
Kan ook leuk worden, zijn de beste dames van dit toernooi. Ik geef Venus een grote kans.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar.
En dan hebben we weer *verrassing, verrassing* een Amerikaanse finale.
Venus heeft zeker een goede kans, maar ik zou mijn geld zetten op Davenport.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ook leuk worden, zijn de beste dames van dit toernooi. Ik geef Venus een grote kans.
Ik weet het niet.. Ik heb davenport niet zien spelen.. alleen via internet gevolgd.. kan er niet zo veel over zeggen. Venus is wel goed en zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Venus heeft zeker een goede kans, maar ik zou mijn geld zetten op Davenport.
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
De titel is voor Venus!!
Goddess on the mountain top
Burning like a silver flame
The summit of beauty and love
And Venus was her name
She's got it
Yeah, baby, she's got it
I'm your Venus, I'm your fire
At your desire
Well, I'm your Venus, I'm your fire
At your desire
[afbeelding]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi. Maar ik vind haar nooit zo sympathiek overkomen dus aan de andere kant gun ik het Venus ook wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik heb davenport niet zien spelen.. alleen via internet gevolgd.. kan er niet zo veel over zeggen. Venus is wel goed en zo.
Ik weet niet wie ik het meer gun.. Davenport of Venus...
Dat geldt toch ook voor Venus?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi.
Ja maar Davenport heeft Wimbledon maar 1x gewonnen en Venus al 2x!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi. Maar ik vind haar nooit zo sympathiek overkomen dus aan de andere kant gun ik het Venus ook wel.
3 jaar geleden dat ze wimbledon heeft gewonnen geloof ik.quote:
Mwah, in mindere mate.quote:
4 jaar terug alweer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 jaar geleden dat ze wimbledon heeft gewonnen geloof ik.
Davenport maar 1x wimbl. gevonnen en venus 2x
Dat kan je wel schudden, denk ik. Als ze het echt live zouden doen, hadden ze dat al een keer of 650 verteld. Nu hoorde ik die Maier alleen zeggen: 'We zijn benieuwd morgen.'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze dat dus wel doen, Live op TV
Ja maar een Nederlander in de finale en niet livequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat kan je wel schudden, denk ik. Als ze het echt live zouden doen, hadden ze dat al een keer of 650 verteld. Nu hoorde ik die Maier alleen zeggen: 'We zijn benieuwd morgen.'
Krajicek kwam ook nooit live geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een Nederlander in de finale en niet live![]()
![]()
Welke Finale?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
Morgen is de finale.
Dan zenden ze niets anders uit.
Wat dacht je van Davenport - V. Williams?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke Finale?
Want Finale Mannen Enkel is toch pas op zondag?
Ik was de vrouwen even vergeten...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat dacht je van Davenport - V. Williams?
Er zijn morgen meerdere finales.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke Finale?
Want Finale Mannen Enkel is toch pas op zondag?
Ze beginnen om 12:00 en het is inderdaad wel een showcourt. Nouja, dan kunnen we net het matchpoint meepikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jongensfinale (13.00 - Court 18, is dat überhaupt wel een showcourt?)
Komt omdat Venus net een man is en Davenport ergens halverwege is blijven hangenquote:
Je vergeet Mauresmo (oh die was te voorspelbaar)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt omdat Venus net een man is en Davenport ergens halverwege is blijven hangen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je vergeet Mauresmo (oh die was te voorspelbaar).
Ik denk dat hij aan één van de twee verslaan genoeg heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:48 schreef girllover het volgende:
Zou Johansson kunnen winnen van Roddick? Ik zie het niet gebeuren.
En wat zou Federer in de finale doen? Zou hij zowel van Roddick als van Johansson winnen?
Ik was al bang voor die reactie op die "zowel van Roddick als van Federer" maar ik wist niet hoe ik het anders moest formuleren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan één van de twee verslaan genoeg heeft. En nee, het maakt niet uit wie er in de finale komt, Federer wint.
Succes Haase.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:15 schreef Ambrosius het volgende:
Haase is net begonnen aan zijn finale.
En dan te bedenken dat hij op Wimbledon nog nooit voorbij de vierde ronde is gekomen. Tweede keer in een halve finale op een Grand Slam, en we weten hoe het de vorige keer afliep. Toen versloeg hij ook de torenhoge favoriet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Leatherface het volgende:
Johansson bewijst hier dat zijn titel in Australie geen toevalstreffer was.
4-0 Roddick.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij op Wimbledon nog nooit voorbij de vierde ronde is gekomen. Tweede keer in een halve finale op een Grand Slam, en we weten hoe het de vorige keer afliep. Toen versloeg hij ook de torenhoge favoriet.
Hij speelt wel ietwat gehaast en als hij teveel risico neemt, om sneller klaar te zijn, kan Johansson daar nog wel eens gebruik van maken als het Roddick even tegen zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef girllover het volgende:
[..]
4-0 Roddick.Ik ben bang dat Roddick nu over hem heen loopt.
Ja, ik hoop dat Johansson in de derde set terugkomt (ervan uitgaand dat hij de tweede verliest). Roddick zou inderdaad weleens kunnen gaan haasten en Johansson weet dat ook wel denk ik. Roddick heeft immers gevraagd of ze zo vroeg mogelijk konden spelen om Federer niet te veel voordeel te geven (omdat Federer de hele dag vrij is.)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hij speelt wel ietwat gehaast en als hij teveel risico neemt, om sneller klaar te zijn, kan Johansson daar nog wel eens gebruik van maken als het Roddick even tegen zit.
Preciesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Johansson in de derde set terugkomt (ervan uitgaand dat hij de tweede verliest). Roddick zou inderdaad weleens kunnen gaan haasten en Johansson weet dat ook wel denk ik. Roddick heeft immers gevraagd of ze zo vroeg mogelijk konden spelen om Federer niet te veel voordeel te geven (omdat Federer de hele dag vrij is.)
Denk je? Zo indrukwekkend vind ik hem niet. Hij heeft het vrijwel het hele toernooi behoorlijk moeilijk gehad.quote:
Niet al te makkelijk toch...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
Break Roddick, hij zal nu de derde set wel uitserveren.
Ik vind het echt niet sterk van hem. Hij heeft zoveel kansen nodig en gaat fouten maken als hij voor staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef RayMania het volgende:
Kut Roddick.
Idd, ik ook. Geweldig ook hoe hard hij durft te blijven slaan op setpoint tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik snap niet goed dat zo veel mensen Roddick niet zo mogen. Ik denk dat hij een van de sportiefste spelers op de tour is, en gun het hem derhalve wel.
Komt bij mij doordat hij probeert geen tennis te spelen. Hij doet er met zijn service veel aan om het tot één kant beperkt te houden. Sportief is ie inderdaad, vandaar dat ik hem tegenwoordig beter kan harden dan eerder. Eigenlijk gewoon niet mijn smaak dus. Was ie een sympathieke Botswaan geweest, had ie overigens wel meer kans gehad. Roddick is ondanks zijn schoenmaat zo'n gewone Amerikaanse jongen, met een harde serve.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik snap niet goed dat zo veel mensen Roddick niet zo mogen. Ik denk dat hij een van de sportiefste spelers op de tour is, en gun het hem derhalve wel.
Inderdaad! Het probleem met Roddick is gewoon dat zijn speltype me niet aanstaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Komt bij mij doordat hij probeert geen tennis te spelen. Hij doet er met zijn service veel aan om het tot één kant beperkt te houden. Sportief is ie inderdaad, vandaar dat ik hem tegenwoordig beter kan harden dan eerder. Eigenlijk gewoon niet mijn smaak dus. Was ie een sympathieke Botswaan geweest, had ie overigens wel meer kans gehad. Roddick is ondanks zijn schoenmaat zo'n gewone Amerikaanse jongen, met een harde serve.
Okay.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Komt bij mij doordat hij probeert geen tennis te spelen. Hij doet er met zijn service veel aan om het tot één kant beperkt te houden. Sportief is ie inderdaad, vandaar dat ik hem tegenwoordig beter kan harden dan eerder. Eigenlijk gewoon niet mijn smaak dus. Was ie een sympathieke Botswaan geweest, had ie overigens wel meer kans gehad. Roddick is ondanks zijn schoenmaat zo'n gewone Amerikaanse jongen, met een harde serve.
Dat dacht ik ook, maar ik heb meer iets algemeens tegen Amerikaanse spelers heb ik het idee (op Agassi na). Mocht Sjeng zijn toernooien winnen op de Roddick manier, zou ik het cool vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad! Het probleem met Roddick is gewoon dat zijn speltype me niet aanstaat.
Hij heeft toch echt wel flink wat techniek in huis hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:14 schreef RayMania het volgende:
Hard serveren, hard slaan, maar geen techniek.
Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:
Toch knap verweer van Johansson. Titel is morgen simpel voor Federer.
Oh jawel hoor. Roddick is geweldig.quote:
gewoon geluk menquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef popolon het volgende:
Precies op het juiste moment dat balletje over het net.
Da's nog eens timing
Rock on Roddick.
30%. Ik denk dat Venus het wint.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:45 schreef Greetings het volgende:
Hoe schatten jullie de % kansen in voor Davenport?
50-50. Als Venus de eerste set wint haalt ze het niet meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:45 schreef Greetings het volgende:
Hoe schatten jullie de % kansen in voor Davenport?
ze is toch pas nummer 8, wanneer ze wint?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef Greetings het volgende:
De bookmakers denken er namelijk heel anders over dan ik... ik zie het ook als 50-50, of zelfs Davenport als lichte favoriet... het is de nummer 1 tegen de nummer 8!
Bookies schatten de kansen op 60-40 voor Venus...
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:58 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ze is toch pas nummer 8, wanneer ze wint?
Ik mag hem wel hoor. Ik vind hem zelfs de meest sportieve speler op de ATP Tour die ik ken. Ik vind hem alleen niet zo overtuigend op Wimbledon dit jaar (al zou hij best kunnen winnen) en ik vind zijn spel niet zo mooi.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef Leatherface het volgende:
ja, zeker, dat was super. Bijzonder eerlijk en sportief. En ik denk dat hij het ook zou hebben gedaan als hij wíst dat het hem de partij zou kosten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Okay.
Overigens zie ik qua type spel ook liever Federer en Safin dan Roddick. Maar ik vind em gewoon erg sportief overkomen. En helemaal toen hij tegen Verdasco op matchpoint de umpire corrigeerde (wat hem achteraf de partij kostte) kan hij bij mij niet meer stuk.
Vond je Agassi een showoff? Misschien in het begin, maar het was vaak meer zijn kleding dan dat hij op de baan zo extravert was. Het is een behoorlijk verlegen iemand vind ik. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Roddick, die ik erg zelfverzekerd vind overkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:33 schreef Goedie het volgende:
uhmm....Sampras was toch ook een Amerikaan (okay oorspronkelijk niet, maar toch), die gedroeg zich toch ook niet als een showoff, zoals veel Amerikanen? Een van de meest sympathieke spelers van het circuit.
Terwijl Agassi juist wel zo'n showoff was...of McEnroe
Wow, ik wou dat ik er zoveel vertrouwen in had. Denk je echt dat het simpel wordt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:
Toch knap verweer van Johansson. Titel is morgen simpel voor Federer.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef popolon het volgende:
Precies op het juiste moment dat balletje over het net.
Da's nog eens timing
Rock on Roddick.
Sorry voor alle posts mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef Greetings het volgende:
De bookmakers denken er namelijk heel anders over dan ik... ik zie het ook als 50-50, of zelfs Davenport als lichte favoriet... het is de nummer 1 tegen de nummer 8!
Het is de nummer 1 tegen de huidige nummer 16 van de wereld. Als je kijkt naar hun eerdere partijen, dit is de 27e onderlinge ontmoeting, leidt Davenport met 14-12. In de drie eerdere ontmoetingen op het gras van Wimbledon was Venus echter steeds de beste. Dat zal wel maatgevend zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef Greetings het volgende:
En die drie duels op gras waren ook allemaal op Wimbledon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is de nummer 1 tegen de huidige nummer 16 van de wereld. Als je kijkt naar hun eerdere partijen, dit is de 27e onderlinge ontmoeting, leidt Davenport met 14-12. In de drie eerdere ontmoetingen op het gras van Wimbledon was Venus echter steeds de beste. Dat zal wel maatgevend zijn.
85% - 15% voor Federerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:26 schreef girllover het volgende:
[..]
Sorry voor alle posts mensen, maar hoe denken de bookies over Federer-Roddick?
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef Calella het volgende:
[..]
85% - 15% voor Federer![]()
Niet zo raar. [afbeelding]
[afbeelding]
Roddick maar 1 keer gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:45 schreef Calella het volgende:
[..]
85% - 15% voor Federer![]()
Niet zo raar. [afbeelding]
[afbeelding]
Jep, en 4 keer in Halve-Finales en 2 keer in Kwart-Finales.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Roddick maar 1 keer gewonnen.
En al 3 finale's op rij van hem verloren
Die stond toch helemaal niet in de finale?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef BGN het volgende:
God meid, dan zien ze het een keer verkeerd. Dan zou ik uit frustratie ook meteen alle ballen uitslaan. Dat zal ze leren!
Venus verloor vorig jaar omdat de scheidsrechter niet kon tellen. Da's pas triest
Kijk es daarboven, dit is het 35+ toernooi, mafkeesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Paul, ga eens met pensioen.
Laat anderen ook eens een dubbel-titel winnen.
Wat een clown. [afbeelding]
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kijk es daarboven, dit is het 35+ toernooi, mafkees
dan ist goed ....quote:
En weer een rebreak. Ik moet zeggen dat ik dat vaak wel storen vind aan damespartijen. Die schijnbaar eindeloze rebreaks en beide speelsters die niet durven te winnen (denk ook aan Myskina, Novotna, Dementieva).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Davenport een break voor: 4-2.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:20 schreef BGN het volgende:
Acht puntjes nog Venus.
En de minste kijkers ooit door LIVE8quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
Langste damesfinale op Wimbledon ooit.
7-6 voor Davenportquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een mooie wedstrijd, ik vrees dat Williams toch de beste is op dit moment.
vrezen niet, denken welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een mooie wedstrijd, ik vrees dat Williams toch de beste is op dit moment.
Huss is nummer 807 op de singles ranglijstquote:Huss and Moodie win men's doubles
Stephen Huss and Wesley Moodie became the first qualifiers to win the men's doubles title at Wimbledon with victory over American twins Bob and Mike Bryan. Australian Huss and South African Moodie won 7-6 (7-4) 6-3 6-7 (2-7) 6-3.
The Bryan brothers had hoped to put their final defeats at the Australian and French Opens earlier this year behind them in Saturday's showdown. But the second seeds suffered more heartache when they let two tie-breaks slip against their unseeded rivals. Huss and Moddie had upset top seeds Jonas Bjorkman and Max Mirnyi 2-6, 6-2, 6-4, 7-6 (7-4) at the semi-final stage. And the duo were again in impressive form on an overcast Court One.
After edging ahead in the first-set tie-break, they broke at the first opportunity in the second set to move closer to victory. The third set proved a tight affair as each game went with serve. The Bryans threatened a comeback when they dominated the inevitable tie-break but Huss and Moodie hit straight back with an early break in the fourth set and they never looked back. "It's not a dream it's real," said Australian Huss. "It definitely surprised me to be Wimbledon champion but we just tried to win each match." "We served pretty solid from the first match," agreed South African Moodie. "We went into each match saying 'How far can we go in this tournament?' I guess we can go pretty far."
Nee, dat was zijn beste prestatie ooitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Huss is nummer 807 op de singles ranglijst
nog nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef S-Two het volgende:
Het is gebeurt met Lindsy
best zuur voor Lindsey, dat Venus zo naast haar verschrikkelijk uitbundig staat te juichenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
Kolere venus doe ff normaal zeg.
Ze heeft vooral last van een buikblessure gehad en de moord op haar zusterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:51 schreef sampoo het volgende:
Venus is wat mij betreft de meest talentvolle tennister die er is. Het ontbrak haar echter een tijdje aan de wil (te veel nevenactiviteiten) om voldoende aandacht aan het tennis te geven om te kunnen winnen. Ze raakte gefrustreerd dat het niet zo makkelijk ging als tennis niet op nummer 1 staat. Nu moest ze met hard werken het toernooi doorkomen en vooral tegen een geduchte tegenstander en vechter als Davenport knokken. Met deze instelling kan ze weer domineren zoals ze een tijd terug deed.
Dat zegt niet zoveel. Woodforde stond ook niet zo hoog in de single maar wel in de dubbel. Dubbel is toch een aparte tak van sport.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Huss is nummer 807 op de singles ranglijst
Komt ze mannelijk op je over met die spillebeentjes en armpjes? Harder slaan noem je geen talent, naast het niet onder doen op andere punten van het tennisspel? Verder gaf ze vandaag ook nog 100%! Davenport was verslagen en geloofde het niet meer daar waar Venus maar doorging.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:35 schreef dewd het volgende:
Venus is talentvol? Wat voor talent hebben we het dan naast het iets harder kunnen slaan dan haar wel vrouwelijke collega tenissers.
Spillebeentjes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Komt ze mannelijk op je over met die spillebeentjes en armpjes? Harder slaan noem je geen talent, naast het niet onder doen op andere punten van het tennisspel? Verder gaf ze vandaag ook nog 100%! Davenport was verslagen en geloofde het niet meer daar waar Venus maar doorging.
Verder doet Davenport niet onder voor Venus wat hard slaan betreft alleen beweegt Davenport minder makkelijk.
Ik vind het anders wel een leuk poppetje. Maar goed wil je eerlijk stellen dat Davenport er beter uit zag?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:03 schreef dewd het volgende:
[..]
Spillebeentjes?Die kop alleen al doet me vermoeden dat het geen echte vrouw is. Te lelijk voor een vrouw of een man. En wat voor speciale slagen heeft ze dan? Ik kan niets bijzonders verzinnen. En dat zou je toch wel verwachten voor iemand die zo hoog op de ranglijst staat.
Op vlak van puur talent schat ik Henin (veel) hoger in. Alleen jammer dat ze net iets te klein is (net als Hingis), anders zou ze gewoon domineren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:51 schreef sampoo het volgende:
Venus is wat mij betreft de meest talentvolle tennister die er is. Het ontbrak haar echter een tijdje aan de wil (te veel nevenactiviteiten) om voldoende aandacht aan het tennis te geven om te kunnen winnen. Ze raakte gefrustreerd dat het niet zo makkelijk ging als tennis niet op nummer 1 staat. Nu moest ze met hard werken het toernooi doorkomen en vooral tegen een geduchte tegenstander en vechter als Davenport knokken. Met deze instelling kan ze weer domineren zoals ze een tijd terug deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |