Bijna.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
En nog één gemist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Haase miste net een matchpoint op de service van Smyczek..
Nummer 1 en nummer 3 bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Federer wint.
Enorm verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 van de wereld
Blijft knap van 's werelds meest kritisch gevolgde speler om in deze tijd dree jaar achter elkaar de finale van het beste toernooi te halen.quote:
Federer heeft wapens en Hewitt niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is simpelweg gewoon een stuk beter dan Hewitt.
Current 52 week rank for singles: 2quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nummer 1 en 3 van de plaatsingslijst. Maar op de ranglijst is Hewitt 2, toch?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Current 52 week rank for singles: 2
Of kijk ik verkeerd? Ik keek verkeerd dus
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Airelle het volgende:
Ik lees nu net dat Davenport door is.
Hoe doet zij dat toch altijd.
Nee, maar ik bedoel terug komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.![]()
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimiderenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
Hij is een echte 'vechter' jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Sabby het volgende:
[..]
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimideren![]()
Volgens mij gaat ie zijn eigen service verlliezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:
Come on Haasse
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niksquote:
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niks
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkel
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??
Kerel had echt pijn in een superspannend gevecht van een wedstrijd, hoort idd nietquote:
Ik dacht trouwens eerst dat ie gewoon gevallen was of zo.. niks ernstigsquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje slap verweerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat ie gewoon gevallen was of zo.. niks ernstigs
quote:
Ze zijn weer terug bij Roddick, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij doorspeelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Nietes
Maar goed, hij moet wel normaal winnen hoor en niet op deze manier
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef Riert het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug bij Roddick, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij doorspeelt.
Hij lag eerst een paar minuten te wachten op een behandelaar (zag er wat lullig uit) en vervolgens hinkt hij tussen 2 mensen hangend naar zn stoel. Die loopt niet meer vandaag, lijkt me
ok, ik ben ook geen dokterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoor
Gelukkig maar, het is inderdaad geen leuke manier van winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site is ie weer aan het spelen hoor
YESquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Regen.
Ik moet nog twee uur reizen om thuis te komen... Dus hopelijk ben ik dan weer op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Riert het volgende:
[..]
***********, ben net binnen.
Naja, het zei je gegund
Tjah... straight sets...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef S-Two het volgende:
Vond Federer-Hewitt erg tegen vallen, maar goed... Federer wint wel weer.
Regen nu
Je had gewoon nooit het idee dat Hewitt Federer een keer ging breken. Er kwam weinig dreiging enzo en najah Federer is gewoon een stuk beter.quote:
Federer lijkt onverslaanbaar op deze ondergrondquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit het idee dat Hewitt Federer een keer ging breken. Er kwam weinig dreiging enzo en najah Federer is gewoon een stuk beter.
Terwijl toch, zeker in de eerste set, ook niet heel goed stond te spelen. Regen nu, dus kan ik ff de hond uitlatenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Federer lijkt onverslaanbaar op deze ondergrond.
Zo ben ik ook bezig met Wimbledon.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Regen nu, dus kan ik ff de hond uitlaten
idemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo ben ik ook bezig met Wimbledon.
Oh... twee games geweest... mooi kan ik even het eten doorroeren enz enz..
Best triest eigenlijk.
Kwam erg sympathiek over. Weer een vooroordeel naar de prullebak.quote:
Geen kapsones he.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef Butra het volgende:
De die-hards op baan 18 staan nog gewoon te spelen.
ze wint welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen kapsones he.
Davonport gister wel een beetje.
Ik heb het niet gezien, maar als hij echt zijn enkelbanden ingescheurd heeft kan hij echt niet meer doorspelen. Ik heb met zaalvoetballen ook mijn enkelbanden ingescheurd en toen kon ik geen stap meer zetten en dat duurde ongeveer een week en daarna moest ik nog 3/4 weken rust houden. Daarna nog een paar maanden voordat ik weer pijnvrij kon spelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net de wedstrijd gezien van Haase, Damn.. die tegenstander met de moeilijke naam... Hij heeft zeker weten zijn enkelbanden ingescheurd hoor... Ik heb psies hetzelfde meegemaakt. Alleen het is superslecht dat hij er op is door gegaan. Hij hoor een week niet te lopen zowat nu
Ik heb het met Tennis gehad. Toen heb ik dezelfde stap gemaakt als wat hij deed alleen achteruit. Maar ik kon ook gewoon doorspelen alleen na 10 minuten ben ik maar gestopt omdat ik toch het gevoel had van dat het niet goed zat. Maar als ik op dat moment al gelijk drukverband had gekregen, had ik makkelijk een uur kunnen spelen denk ik. Maar goed, na 4 uur later voelde ik echt veel pijn en kon ik er niet meer op staan en toen eerst een week in het verband en daarna een week alleen drukverband en daarna 2 weken rust maar ik ben eigenzinnig en kan niet zonder Tennis, dus was snel gaan tenissenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als hij echt zijn enkelbanden ingescheurd heeft kan hij echt niet meer doorspelen. Ik heb met zaalvoetballen ook mijn enkelbanden ingescheurd en toen kon ik geen stap meer zetten en dat duurde ongeveer een week en daarna moest ik nog 3/4 weken rust houden. Daarna nog een paar maanden voordat ik weer pijnvrij kon spelen.
Ik ga ervan uit dat ze dat dus wel doen, Live op TVquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer speelt Haase de finale? En komt het er live op?
Kan ook leuk worden, zijn de beste dames van dit toernooi. Ik geef Venus een grote kans.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar.
En dan hebben we weer *verrassing, verrassing* een Amerikaanse finale.
Venus heeft zeker een goede kans, maar ik zou mijn geld zetten op Davenport.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ook leuk worden, zijn de beste dames van dit toernooi. Ik geef Venus een grote kans.
Ik weet het niet.. Ik heb davenport niet zien spelen.. alleen via internet gevolgd.. kan er niet zo veel over zeggen. Venus is wel goed en zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Venus heeft zeker een goede kans, maar ik zou mijn geld zetten op Davenport.
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
De titel is voor Venus!!
Goddess on the mountain top
Burning like a silver flame
The summit of beauty and love
And Venus was her name
She's got it
Yeah, baby, she's got it
I'm your Venus, I'm your fire
At your desire
Well, I'm your Venus, I'm your fire
At your desire
[afbeelding]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi. Maar ik vind haar nooit zo sympathiek overkomen dus aan de andere kant gun ik het Venus ook wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik heb davenport niet zien spelen.. alleen via internet gevolgd.. kan er niet zo veel over zeggen. Venus is wel goed en zo.
Ik weet niet wie ik het meer gun.. Davenport of Venus...
Dat geldt toch ook voor Venus?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi.
Ja maar Davenport heeft Wimbledon maar 1x gewonnen en Venus al 2x!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gun het Davenport gezien het feit dat het al zolang geen grandslam meer heeft gewonnen en omdat ze mooi heeft gespeeld dit toernooi. Maar ik vind haar nooit zo sympathiek overkomen dus aan de andere kant gun ik het Venus ook wel.
3 jaar geleden dat ze wimbledon heeft gewonnen geloof ik.quote:
Mwah, in mindere mate.quote:
4 jaar terug alweer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 jaar geleden dat ze wimbledon heeft gewonnen geloof ik.
Davenport maar 1x wimbl. gevonnen en venus 2x
Dat kan je wel schudden, denk ik. Als ze het echt live zouden doen, hadden ze dat al een keer of 650 verteld. Nu hoorde ik die Maier alleen zeggen: 'We zijn benieuwd morgen.'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze dat dus wel doen, Live op TV
Ja maar een Nederlander in de finale en niet livequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat kan je wel schudden, denk ik. Als ze het echt live zouden doen, hadden ze dat al een keer of 650 verteld. Nu hoorde ik die Maier alleen zeggen: 'We zijn benieuwd morgen.'
Krajicek kwam ook nooit live geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een Nederlander in de finale en niet live![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |