Bijna.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
En nog één gemist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Haase miste net een matchpoint op de service van Smyczek..
Nummer 1 en nummer 3 bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Federer wint.
Enorm verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 van de wereld
Blijft knap van 's werelds meest kritisch gevolgde speler om in deze tijd dree jaar achter elkaar de finale van het beste toernooi te halen.quote:
Federer heeft wapens en Hewitt niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is simpelweg gewoon een stuk beter dan Hewitt.
Current 52 week rank for singles: 2quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nummer 1 en 3 van de plaatsingslijst. Maar op de ranglijst is Hewitt 2, toch?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Current 52 week rank for singles: 2
Of kijk ik verkeerd? Ik keek verkeerd dus
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Airelle het volgende:
Ik lees nu net dat Davenport door is.
Hoe doet zij dat toch altijd.
Nee, maar ik bedoel terug komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Diepe groundstrokes en zorgen dat je zelf niet hoeft te lopen.![]()
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimiderenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Zit Hewitt ondertussen alweer in het vliegtuig richting Australie?
Hij is een echte 'vechter' jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Sabby het volgende:
[..]
mag het hopen voor hem...ik vind het een flinke patser en hij weet de scheidsrechter te intimideren![]()
Volgens mij gaat ie zijn eigen service verlliezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:
Come on Haasse
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niksquote:
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
WAT WAT WAT?? Ik volg het via wimbledon.org... ik zie niks
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkel
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tegenstander van Haasse gaat keihard door zn enkel
Ik denk dat hij eerst wordt behandeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het daaromdat het stil staat... op de scorebord dan??
Kerel had echt pijn in een superspannend gevecht van een wedstrijd, hoort idd nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |