en daar ga je vanavond natuurlijk lekker mee spelen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft wel 17 cadeaus ontvangen vandaag, voor het eind van het schooljaar.
oowja wij zijn hier het laatste met de vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Dos37, het is eind schooljaar.
En Bjoro, het is meer om te eten enzo.
hier beginnen ze volgende week, volgens mij. Dus nog een week schoolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja hier duurt het ook nog iets van krap drie weken geloof ik voor de kleintjes vakantie hebben.
Top entertainmentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:35 schreef clauwheee het volgende:mm
* clauwheee weer naar de tweelingtest kijkt
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijkenquote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen, heb kleine stukjes gezien en toch is het leuk om te zien dat ze niet alleen qua uiterlijk veel op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijken![]()
OK wist niet dat je er eentje van een tweeling was. Mijn vader is er ook eentje van een tweeling maar in de verste verte niet 1-eiigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijken![]()
Wij lijken in alle opzichten ook niet op elkaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK wist niet dat je er eentje van een tweeling was. Mijn vader is er ook eentje van een tweeling maar in de verste verte niet 1-eiig
Mijn ma is een drielingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hetzelfde met mijn vader! Qua karakter maar ook uiterlijk zo verschillend! Mijn vader lijkt als twee druppels water op zijn oudere broer. Toen mijn vriendin voor de eerste keer kennis maakte met mijn familie aan mijn vaders kant heeft het me heel veel moeite gekost om haar te overtuigen dat het zijn oudere broer was en niet zijn tweelingbroer en dat zijn tweelingbroer ook daadwerkelijk zijn tweelingbroer wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij lijken in alle opzichten ook niet op elkaar
Een drieling zelfs,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma is een drielingWerden geboren midden in de oorlog en we hebben een krantenknipsel uit 1940 van de voorpagina waar mensen om kleertjes enzo werden gevraagd
Ze hadden toen al veel kinderen. En de gemeenschap zorgde er destijds nog voor dat het goed ging. Kinderbijslag en meer dingen die de grote Drees sr. heeft bedacht bestond nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een drieling zelfs,
Ja, die zullenn ze toen wel hard nodig hebben gehad, maar wel leuk om zo'n oud artikel te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |