Mijn ma is een drielingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijken![]()
Hetzelfde met mijn vader! Qua karakter maar ook uiterlijk zo verschillend! Mijn vader lijkt als twee druppels water op zijn oudere broer. Toen mijn vriendin voor de eerste keer kennis maakte met mijn familie aan mijn vaders kant heeft het me heel veel moeite gekost om haar te overtuigen dat het zijn oudere broer was en niet zijn tweelingbroer en dat zijn tweelingbroer ook daadwerkelijk zijn tweelingbroer wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij lijken in alle opzichten ook niet op elkaar
Een drieling zelfs,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma is een drielingWerden geboren midden in de oorlog en we hebben een krantenknipsel uit 1940 van de voorpagina waar mensen om kleertjes enzo werden gevraagd
Ze hadden toen al veel kinderen. En de gemeenschap zorgde er destijds nog voor dat het goed ging. Kinderbijslag en meer dingen die de grote Drees sr. heeft bedacht bestond nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een drieling zelfs,
Ja, die zullenn ze toen wel hard nodig hebben gehad, maar wel leuk om zo'n oud artikel te hebben.
Wij hebben verder geen andere zussen (of broers) dus dat scheeltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hetzelfde met mijn vader! Qua karakter maar ook uiterlijk zo verschillend! Mijn vader lijkt als twee druppels water op zijn oudere broer. Toen mijn vriendin voor de eerste keer kennis maakte met mijn familie aan mijn vaders kant heeft het me heel veel moeite gekost om haar te overtuigen dat het zijn oudere broer was en niet zijn tweelingbroer en dat zijn tweelingbroer ook daadwerkelijk zijn tweelingbroer was
Dat is inderdaad een rare gewaarwording op dat moment.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
Toen mijn oma (ook van een tweeling ) overleed, was haar tweelingzus op bezoek voor dingen te regelen enzo... Iedereen die binnenkwam kreeg zowat een hartverzakking omdat ze dachten dat mijn oma er zat...
Wie hebben er gewonnen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De Tweelingtest vond ik wel leuk om naar te kijken, die studio-afleveringen waren wat minder.
Vond ik ook, spontane meiden waren het (Janita en Petra). Die gasten waren ook wel leuk, die andere dames waren wat tuttig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Het leukste stel heeft gewonnen, vind ik
Ik merkte dat 't Forum er uit lag, en toen 't werkte viel m'n internet wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat gaat ie lekker snel weer...
Oke, die waren wel lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:40 schreef DeTolk het volgende:
Petra en die andere
Wel leuke meiden.. (nee, ik zit niet te kwijlen)
Agnes en Marijke of... ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:40 schreef clauwheee het volgende:
Petra en Jenita, inderdaad heel spontaan. Die andere twee meiden vond ik niet zo leuk...de jongens gingen ook wel.
Die vond ik niet leuk. Die meiden die gewonnen hebben waren echt leuk. Die jongens zaten er tussenin. Precies zoals de uitslag ook was dusquote:
VInd ik ook wel, hoewel ik er weinig van heb gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die vond ik niet leuk. Die meiden die gewonnen hebben waren echt leuk. Die jongens zaten er tussenin. Precies zoals de uitslag ook was dus
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Echt leuk ? Ik heb een ander mensbeeld dan jullie.
Kan me voorstellen dat de heren onder ons ze erg leuk vonden, maar ikke niet echtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Agnes en Marijke waren wel erg leuk hoor
Regio?quote:Die Petra en dinges vond ik minder leuk. Kan misschien aan de regio liggen. No offence though
Nou inderdaad, heb ik me daar ff aan geïrriteerd zegquote:Die twee oudere vrouwen trouwens, van de vorige keer, die waren echt een hel. Dat zijn pas echt een heel vervelend soort mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |