Nee buijkje, de zon schijnt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Suijk het volgende:
Da's naar Bluezz.
Zul je zien dat het zometeen regent bij het openlucht theater.
heb je de autoreverse aanstaan, Bluezz ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en mijn MP3tje (maandje oud) is dol geworden
Blijft maar doordraaien en ik hoor niks
Nope .. zit hier alleen thuis nu eigenlijk met wat opgewarmde chineesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Eilanden ga je veel bieren op je vrije avond?
voor in je mond of voor door je neusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope .. zit hier alleen thuis nu eigenlijk met wat opgewarmde chinees
laten we de kroeg dan maar induikenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Ik had pizza. Ben op vrijdag ook altijd alleen met avondeten.
Nou alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft wel 17 cadeaus ontvangen vandaag, voor het eind van het schooljaar.
en daar ga je vanavond natuurlijk lekker mee spelen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft wel 17 cadeaus ontvangen vandaag, voor het eind van het schooljaar.
oowja wij zijn hier het laatste met de vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Dos37, het is eind schooljaar.
En Bjoro, het is meer om te eten enzo.
hier beginnen ze volgende week, volgens mij. Dus nog een week schoolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja hier duurt het ook nog iets van krap drie weken geloof ik voor de kleintjes vakantie hebben.
Top entertainmentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:35 schreef clauwheee het volgende:mm
* clauwheee weer naar de tweelingtest kijkt
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijkenquote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen, heb kleine stukjes gezien en toch is het leuk om te zien dat ze niet alleen qua uiterlijk veel op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijken![]()
OK wist niet dat je er eentje van een tweeling was. Mijn vader is er ook eentje van een tweeling maar in de verste verte niet 1-eiigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk ik ben dan wel geen 1-eiige tweeling, maar ben er wel eentje dus vind het stiekem leuk om te kijken![]()
Wij lijken in alle opzichten ook niet op elkaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK wist niet dat je er eentje van een tweeling was. Mijn vader is er ook eentje van een tweeling maar in de verste verte niet 1-eiig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |