Waar is de tijd dat dat nog bijzonder was.... van de laatste 2 albums hebben volgens mij alle singles top 3 of minimaal top 10 gehaald... maar maakt dat ze beter dan een new years day (#12 uit m'n hoofd) of I will follow (ook zo iets, 14 misschien?)? Ik dacht het niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:19 schreef Berkery het volgende:
U2 in de top 10. Waar is de tijd gebleven dat me dat iets kon schelen/dat ik dat uberhaupt wist![]()
kan dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, de laatste keer dat ik me voor de Top 40 interesseerde kon je het blaadje nog gedrukt afhalen bij je favoriete platenhandel.
Nee. Maar Bob Marley was er vaste klantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:32 schreef Zanderrr het volgende:
Op Jamaica?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:35 schreef dolle_hond het volgende:
bahama's ?
Sean Connery?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk hier voor een selectie uit hun klantenbestand. A virtual who's who van de popmuziek
dolle_hond +1
Ja, Black And Blue dacht ik. Misschien ook wel meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij hebben de Stones er ook een lp opgenomen, maar 'k weet niet meer precies welk eiland.
Als je de foto's op die site bekijkt begrijp je ook meteen waarom je daar graag plaatjes op zou willen nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk hier voor een selectie uit hun klantenbestand. A virtual who's who van de popmuziek
Ja, hiero!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de foto's op die site bekijkt begrijp je ook meteen waarom je daar graag plaatjes op zou willen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |