kan dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, de laatste keer dat ik me voor de Top 40 interesseerde kon je het blaadje nog gedrukt afhalen bij je favoriete platenhandel.
Nee. Maar Bob Marley was er vaste klantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:32 schreef Zanderrr het volgende:
Op Jamaica?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:35 schreef dolle_hond het volgende:
bahama's ?
Sean Connery?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk hier voor een selectie uit hun klantenbestand. A virtual who's who van de popmuziek
dolle_hond +1
Ja, Black And Blue dacht ik. Misschien ook wel meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij hebben de Stones er ook een lp opgenomen, maar 'k weet niet meer precies welk eiland.
Als je de foto's op die site bekijkt begrijp je ook meteen waarom je daar graag plaatjes op zou willen nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk hier voor een selectie uit hun klantenbestand. A virtual who's who van de popmuziek
Ja, hiero!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de foto's op die site bekijkt begrijp je ook meteen waarom je daar graag plaatjes op zou willen nemen
Ik weet dat-ie In My Life van The Beatles heeft gezongen op de gelijknamige cd van Beatles-producer George Martin, maar meer is mij niet bekend. Ach, ook voor 1 liedje kun je best een weekje Bahama's doen, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:53 schreef Zanderrr het volgende:
Het lijkt me wel wat voor de Fokband.
Ik wist idd ook niet dat Sean Connery zong, of was 't allemaal te slecht om uitgebracht te worden?
Welk 1e nummerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:55 schreef dolle_hond het volgende:
het 1e nummer kwam uit 1974
O, dit! The Rubettes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:44 schreef dolle_hond het volgende:
hits van welke groep?
T
SBL
T
JJ
ICDI
LD
FDOD
YTRW
Titel + uitvoerende(n) graagquote:Well I held her with her baggage
But the baggage is so heavy
I hear the plane is ready by the gateway