Moet ook werken denk ik. En anders een staafmixer?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef piepster het volgende:
Ik ga nog even denken over het blender probleem. Die heb ik nl. niet. Zou pureren door een zeef ook werken?
pas je wel op dat je geen overdosis paprika krijgtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef piepster het volgende:
In Deventer op de markt, maar ik denk dat ze overal wel zo goedkoop zijn op de markt.
Dit weekend tapas met veel paprika dingen erbij.![]()
Zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:40 schreef piepster het volgende:
Op de één of andere manier zijn ze toch nog opgekomen, als je al die paprika's die mij vanachter hun weckpottenglas aankijken niet meetelt.
Ik ben voorlopig genezen.![]()
gmtaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:28 schreef Guuskeee het volgende:
meer vrienden maken en die uitnodigen voor je gevulde paprika's.
Heb je een recept toevallig?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:56 schreef Rapaille het volgende:
Soep van maken?
Ik heb nu exact hetzelfde gedaan met de overgrote meerderheid. Denk steed meer dat ik ultra goede deal heb gesloten. 7 ruime porties ingevrorenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:48 schreef _Arual_ het volgende:
Een kennis van me snijdt ze in stukjes en vriest ze dan in. Het schijnt dat je ze dan later rechtstreeks vanuit de vriezer prima kunt bakken. In rauwkostsalades is het een minder succes, dat gaf ze me nog uitdrukkelijk mee.
Yep - dat zou ik dus toen ik de TT zag ook adviseren. Ook gedaan met de megazak groene paprikaas. Vooral beginnen met de paprikaas wel zoiets alls 10 a 20 minuten zag in de olijfolie op zeer zacht vuur laten opbakken - nog lekkerder!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Vandaag... het volgende:
heeeeel veel spaghettisaus van maken en dat invriezen in porties.
een beproeft recept van mijn moeder:
spaghettisaus
aangepast naar jouw 20 paprika´s. Normale mensen delen de hoeveelheden door 10
20 paprika´s in stukjes
10 uien grof gesnipperd
20 kleine blikjes tomatenpuree
2 kilo gehakt
10 tenen knoflook
italiaanse keukenkruiden
paprika, gehakt en uien bakken
geperste knoflook tomatenpuree en flink wat kruiden toevoegen
Dit op laag/medium vuur laten sudderen voor minstens 20 minuten (na 20 minuten verhitten is het zuur uit de tomatenpuree). Naar smaak tomatenketchup erdoor roeren om het wat zoeter en smeuiger te krijgen, niet teveel en pas op het eind anders proef je er niets van terug.
En klaar is je heerlijke spaghettisaus vol vitamientjes.
toevallig zeg!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef piepster het volgende:
Grappig. Ik heb en paar jaar geleden precies hetzelfde gehad. Hier is het topic:
Gevraagd: Paprika recepten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |