Voortaan laat je dus maar altijd je pin thuis?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:16 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ging vanmiddag winkelen voor een paar strings en een leuke ring. 50 euro in mn portomonnee gedaan en mn pin thuis gelaten. had ik mn pin wel meegenomen had ik nu ook 2 shirtjes gehad en een paar laarzen, maar dat heb ik niet want mn pin was thuis
niet overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:28 schreef DRA het volgende:
[..]
Voortaan laat je dus maar altijd je pin thuis?
Oh kijk das een goeie tip!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op de site van Nuon kun je zelf wekelijks/maandelijks je energie en gasstand invullen. Aan de hand van deze gegevens en evt een grafiek kun je meteen zien wat je verbruikt en ingrijpen als het te gek wordt.
Ik doe andersom. Mijn SMS-rekening komt altijd boven mijn bundel uit, en mijn bellen er ver onder. Ik heb een 400min abo waar ik niet zo snel vanaf kom, en ik zit nu op meer dan 600 min. overschot.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Sylvana het volgende:
ik sms ipv bellen,
ik heb geen abo, maar prepaid, en smsen kost 9 cent en met bellen ben je zo een paar minuten verder en dan tikt het aardig aan met prepaidquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik doe andersom. Mijn SMS-rekening komt altijd boven mijn bundel uit, en mijn bellen er ver onder. Ik heb een 400min abo waar ik niet zo snel vanaf kom, en ik zit nu op meer dan 600 min. overschot.
Kun je niet eens een maandelijks overzicht maken waar dat geld dan heen gaat??quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Sylvana het volgende:
ik koop geen losse tijdschriften meer in de winkel, ik ga amper meer uit, ik koop amper kleding meer, alleen als het echt nodig is, ik sms ipv bellen, aanbiedingen in de gaten houden en ik koop maaltijden waar ik 2 dagen mee kan doen
maar nog sta ik elke maand weer flink in het rood
ik weet wel waar het heen gaat, maar ik red het gewoon niet van alleen me stufi ( kan geen werk vinden op het moment, welkom in 2005 ) Voor de supermarkt ben ik met 18 jaar te oud en voor ander werk heb je ervaring nodig die ik niet heb en zo dus ook nooit krijgquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je niet eens een maandelijks overzicht maken waar dat geld dan heen gaat??
Tuurlijk is er werk. Genoeg zelfs. Ga ff langs een studentenuitzendbureau. Daar hebben ze altijd wel wat voor je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik weet wel waar het heen gaat, maar ik red het gewoon niet van alleen me stufi ( kan geen werk vinden op het moment, welkom in 2005 ) Voor de supermarkt ben ik met 18 jaar te oud en voor ander werk heb je ervaring nodig die ik niet heb en zo dus ook nooit krijg
Dat heb ik dus ook.... echt exact hetzelde. Heb folder bezorgd en schoongemaakt dus geen winkelervaring.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik weet wel waar het heen gaat, maar ik red het gewoon niet van alleen me stufi ( kan geen werk vinden op het moment, welkom in 2005 ) Voor de supermarkt ben ik met 18 jaar te oud en voor ander werk heb je ervaring nodig die ik niet heb en zo dus ook nooit krijg
ik ben uitwonend en ik heb alleen 6 jaar kranten bezorgd, meer nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.... echt exact hetzelde. Heb folder bezorgd en schoongemaakt dus geen winkelervaring.
Maar ben jij inwonend of uitwonend? Want ik kom wel makkelijk rond ofzo.
Bijbaan nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Sylvana het volgende:
ik koop geen losse tijdschriften meer in de winkel, ik ga amper meer uit, ik koop amper kleding meer, alleen als het echt nodig is, ik sms ipv bellen, aanbiedingen in de gaten houden en ik koop maaltijden waar ik 2 dagen mee kan doen
maar nog sta ik elke maand weer flink in het rood
het is maar net wat je prioriteiten zijn hoor. Ik ga ook nauwelijks uit, koop alleen kleding als ik wat extra's heb (loop er niet als een sloeber bij hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bijbaan nemen?
Anders is er weinig meer aan je leven als je het zo leest. Leuke dingen zijn juist ff wat drinken door de weeks of af en toe kleren kopen als je wat ziet.
als je ff verder had gelezen dan had je dus gelezen dat dat niet lukt omdat ik te oud ben voor supermarkt en verder geen ervaring heb waardoor ik steeds niet wordt aangenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bijbaan nemen?
Anders is er weinig meer aan je leven als je het zo leest. Leuke dingen zijn juist ff wat drinken door de weeks of af en toe kleren kopen als je wat ziet.
idd, ik ben ook niet ongelukkig hoor, al zou het gewoon wel wat relaxter leven zijn als ik wat meer geld had voor leuke dingen, maar goed, dat komt vanzelf wel weer hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
het is maar net wat je prioriteiten zijn hoor. Ik ga ook nauwelijks uit, koop alleen kleding als ik wat extra's heb (loop er niet als een sloeber bij hoor)..maar om te zeggen dat ik ongelukkig ben.. nou nee. dat valt wel mee.
ja euh, ik heb niet voor niks weekend, dan wil ik wel me rust hebben en leuke dingen kunnen doen enzoquote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef Werewolf het volgende:
Om weer een beetje ontopic te gaan kan ik je aanraden een baan in een uitgaansgelegenheid te zoeken. Hier zoekt men altijd mensen. Ervaring meestal niet nodig.
En aangezien je op vrijdag en/of zaterdagavond werkt, kan je dan geen geld uitgeven dus bespaar je gigantisch
Ja, als je zo gaat zeiken wil ik best geloven dat niemand je aanneemtquote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja euh, ik heb niet voor niks weekend, dan wil ik wel me rust hebben en leuke dingen kunnen doen enzowil best zaterdags overdag werken, maar dus echt niet 's avonds
hoe zit dat?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:10 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wat geestig
je kunt bijv. geld terug krijgen voor een sport of een abbonement op een tijdschrift.
Sinds wanneer moet jij bezuinigenquote:Op maandag 7 november 2005 03:51 schreef SeLang het volgende:Ik laat m'n huis betalen door m'n werkgever Ik heb geen auto of een ander motorvoertuig In plaats van de airco te gebruiken doe ik gewoon minder kleren aan Ik koop geen muziek of DVDs maar download alles Ik eet elke dag Chinees ( )
Je kunt ook via het uitzendbureau gaan werken, doe ik ook (bij gebrek aan beter :S). Als je via hun niks vasts kunt krijgen is dat pech, maar je kunt vaak wel wat dagjes gaan werken!quote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja euh, ik heb niet voor niks weekend, dan wil ik wel me rust hebben en leuke dingen kunnen doen enzowil best zaterdags overdag werken, maar dus echt niet 's avonds
Tja.... dan moet je niet klagen ook..quote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:38 schreef wendytje het volgende:
ik heb een tweede kind van hetzelfde geslacht genomen...
scheelt enorm in kledingkosten
je kan ook naturist wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:38 schreef wendytje het volgende:
ik heb een tweede kind van hetzelfde geslacht genomen...
scheelt enorm in kledingkosten
Waar ga jij in godsnaam uit?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:33 schreef addie84 het volgende:
ik doe alles op de fiets, alleen als het niet anders kan pak ik de auto.. verder gaan mijn vriendin en ik weinig uit en als we wel gaan, geven we max 15 euro totaal uit
Jeeutje wat voor bios is dat? Hier ben je voor 2 kaartjes al 22 euro kwijt. Heb je nog niks gedronken/gegetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef addie84 het volgende:Bios.. zijn niet zulke uitgaans types..
dan nog trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar ga jij in godsnaam uit?
De plaatstelijke bruine kroeg en ieder 3 cola?
Cinestar in Enschede, erg groot, comfortabel en mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeeutje wat voor bios is dat? Hier ben je voor 2 kaartjes al 22 euro kwijt. Heb je nog niks gedronken/gegeten
Oja, dat brengt me op een bespaartip van mij: ik haal voor 39 euro een Pathe-pas waarmee je 6x naar de film kunt. Oftwewel voor 6,5 per keer. Scheelt een stuk als je regelmatig gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:41 schreef addie84 het volgende:
[..]
Cinestar in Enschede, erg groot, comfortabel en mooi
ow, en een kaartje kost normaal 8,50 euro, maar je kunt ook 5 kaartjes ineens kopen en dan kosten ze 5,40 per stuk
dus 11 euro entree, drinken nemen we meeen dan popcorn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |