Die indruk krijg ik wel van zo'n post.quote:
ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Hebben ze nu een 'excuusrap' gemaakt?Zie twee dingen daar staan, maar voor downloaden moet je registreren ofzo
Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al. Maar dat er nog enige discussiewaarde te vinden was hierover in NWS is uiteraard nog triester
Jij hebt zeker retorica gestudeerd bij Geert Wildersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?
Daar ben ik het helemaal mee eens waarde Youssef. Ik heb nog niet op de frontpage gekeken, maar ik weet bijna zeker dat als dit bericht ook aldaar vermeld staat dat dit gepost is door R@b de ploertendoderquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al.
De afgelopen dagen was Femke Halsema niet van het net af te slaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef sp3c het volgende:
Wilders is een kneus
als die internetrappertjes hem echt hadden willen vermoorden dan hadden ze er geen 'muziek' over 'geschreven' ... niet voor de daad iig.
hij speelt die figuren wel erg in de kaart nu, iedereen gaat hun rotzooi downloaden, rtlnieuws besteed er wat tijd uit, Nova laat ze op de proppen komen om uit te leggen dat ze het helemaal niet zo gemeend hebben maar een slechte jeugd hebben gehad etc. etc. etc.
en Wilders is weer in het nieuws
dus eigenlijk wint iedereen behalve de belastingbetaler
ja man. dit is bullshit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een gare excuusrap !!!!
LOL, dat Geertje zich hier druk om maakt, wat een mietje²
Als je, je bericht vervangt door een spatie kan dat percentage zelfs oplopen tot honderd procent. Boeiend hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:29 schreef DaveHarris het volgende:
38% wijzigen in een bericht van 2 woorden... Hoe krijg je dat voor elkaar Meh7?
zie dan ook de smiley erachter idiootquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |