abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:21:15 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28380437
quote:
105 Teletekst vr 01 jul
Wilders doet opnieuw aangifte

DEN HAAG Tweede-Kamerlid Wilders doet
opnieuw aangifte van doodsbedreigingen
op internet.Dit keer gaat het om een
rap-nummer waarin hij te grazen wordt
genomen.Het nummer is te horen op een
muzieksite.

De rappers zingen dat Wilders wordt
meegenomen naar een kelder,waar hij
wordt hij gemarteld.

Het onafhankelijk Kamerlid is al eerder
met de dood bedreigd,ook via teksten op
internet.In februari werd een 20-jarige
man tot tien maanden cel veroordeeld
nadat hij had opgeroepen Wilders te
onthoofden.Een scholier kreeg twee jaar
jeugd-tbs voor bedreiging van Wilders.
Het is toch een schande hoe een stelletje moeslims de democratie aan het bedreigen is. Het ophitsen en aanzetten tot moord is natuurlijk heel gewoon in dat soort kringen.
Ik hoop dat het niet tot daden komt maar ik hou mijn hart vast.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28380591
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit? Dat wordt aan alle kanten afgeraden maar ik heb toch de stoute gedachte dat hij er zijn voordeel mee doet.
pi_28380936
Hij kan gewoon niet in het nieuws komen met goede politieke ideeen. Dus zoekt hij maar op een andere manier de publiciteit.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_28381030
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:48:56 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_28381176
Ik vind die wilders zowieso een beetje een raar figuur.
Maar goed, direct maar weer aangiftes enzo omdat iemand rapt.... gaat dit niet een beetje te ver ?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_28381318
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
Goeie vergelijking

Waarom het in de publiciteit brengen is mij ook niet helemaal duidelijk.
Misschien electoraal gewin, misschien om duidelijk te maken dat onze democratie nog steeds wordt aangevallen en dat er misschien hardere maatregelen nodig zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_28381342
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef Overlast het volgende:

[..]

Goeie vergelijking
pi_28381368
Ik denk dat het verschil is dat de bedreigingen ook in de media komen. Als hij dan vervolgens niks van zich laat horen, wekt dat misschien het idee dat hij er niks aan zou doen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:56:07 #9
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_28381376
De gasten die het hardste roepen doen en durven het minste....

Gewoon geen aandacht geven, zo brengt men de stille gekken (alla Volkert vd G.) op een idee.
Tranendal
pi_28381734
Ach, brand een kaarsje en Wilders doet al aangifte, lekker boeiend.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:10:38 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28381768
Wilders, de meest belachelijke entiteit na wijlen Theo van G., de ex-troll. Wilders ziet ook dat zijn populariteit gestaag afneemt, en de tevredenheid hieromtrent geeft mij een zalig gevoel om en nabij de maagstreek, en vooral nu diverse politica openlijk flirten met Wilders blijkt eens te meer dat er "marktaandeel" wordt afgesnoept van Herr Wilders.

Wilders probeert wel vaker via de media het aantal virtuele zetels op te krikken, gelukkig werkt dit niet. Ik ben dan ook blij dat Wilders voornamelijk wordt gelinkt met Londsdale gastjes van 15/16 jaar

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:12:41 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28381833
Stelletje zieken zijn het die zulke teksten schrijven. Het is een virus. Misschien kunnen ze er zelf niet eens wat aan doen Zit het in hun genen misschien? Zijn ze zo geboren? Of is het toch opvoeding? Of een combinatie van beide?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2005 @ 11:18:38 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28382011
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
pi_28382097
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt

Hij ondergraaft zijn eigen veiligheid hiermee maar die onveiligheid maakt nou juist deel uit van zijn marketingplan.
pi_28382188
Wilders heeft gewoon wat marocjes ingehuurd om zo'n rap te schrijven. Vorige keer heeft het ook goed gewerkt.
- Hij krijgt gratis publiciteit
- Hij kruipt in de slachtofferrol waardoor hij populairder wordt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2005 @ 11:50:16 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28383035
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt
Ben geen SP-er mister SCH.
Aandacht rkijg ik ook wel zonder dat ik met mijn handtasje hoef te gaan zwaaien.
pi_28383392
quote:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:54:22 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28387339
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28387353
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
wie wilders?
Fiets
pi_28387420
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
pi_28387552
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Wat een bullshit zeg...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:03:08 #22
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28387638
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg...
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28387669
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij vindt hem groot?

Hij is groot geworden door principieel te handelen, mensen waarderen dat en hij blijft in the picture aangezien mensen hem schijnbaar willen bedreigen.
Dát vind ik dom, want als je hem net zoveel aandacht geeft als Lazrak krijgt ie z'n partij moeilijk van de grond, nu geef je hem een platform.
Zo'n bedreiging is Wilders toch niet, daar is hij te 'one-issue voor', maar een splinterpartijtje in de oppositie zie ik wel zitten om de boel scherp te houden.
Yeah baby Yeah!
pi_28387705
quote:

[..]

Wat een bullshit zeg...
Ik moet wel zeggen dat hij die slachtofferrol altijd wel leuk vind en erg snel aantrekt.
Fiets
pi_28387751
Volgens mij was het een rap van turkse meneren.
Ik ben ook niet verwonderd dat de bedreiging uit de mohammedaanse hoek komt want die houden niet van democratie.
Natuurlijk doet Wilders aangifte en vanzelfsprekend licht hij de samenleving daarvan in.
Wat journalisten er verder mee doen is hun zaak, stilzwijgen of publiceren.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28387787
quote:

[..]

Wat een bullshit zeg...
Dat is een feit Tikorev.
pi_28387813
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus jij vindt hem groot?
Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.
pi_28387833
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Je hebt gelijk...
pi_28387892
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.
Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:12:12 #30
13462 BansheeBoy
pi_28387948
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Extemistje ??? Overigens heeft SCH wel gelijk, Wilders teert op de negatieve publiciteit omtrent Moslims/de Islam/Allochtonen, een aangifte zo nu en dan bekend maken via de media scoort ook wel een zeteltje extra

²

[ Bericht 22% gewijzigd door BansheeBoy op 01-07-2005 14:17:53 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28388102
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.
Bedreigingen zijn altijd stupide.

Maar soms heeft het lijdend voorwerp daar wel een zekere verantwoordelijkheid in. En hij zou die aangiftes beter stil kunnen houden.
pi_28388105
Het zou me niets verbazen als hij dat liedje gewoon zelf in elkaar heeft geflanst.
pi_28388147
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:20:28 #34
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28388187
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Extemistje ??? Overigens heeft SCH wel gelijk, Wilders teert op de negatieve publiciteit omtrent Moslims/de Islam/Allochtonen, een aangifte zo nu en dan bekend maken via de media scoort ook wel een zeteltje extra

²
Vooruit, extremist.

Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:23:18 #35
13462 BansheeBoy
pi_28388308
Nee, het is duidelijk dat de invloed/respect/macht van Geertje afbrokkelt, hij weet, zoals ook Ayaan het weet, dat de media een belangrijk instrument is in hun honger naar macht en geld (over de ruggen van anderen). Ze zoeken ook vaak de media op, maar de media is hun inmiddels zat. Die herhalingen van zetten is iedereen inmiddels beu, gelukkig

²
pi_28388309
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:38:59 #37
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28388867
Die gozer heeft echt aandacht nodig
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:41:11 #38
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28388941
Het gaat om een "wilders diss" van ene Youssef Kamal, deze vet coole hardcore reppert heeft ook nog een Hans Kazan & Martin Gaus diss gemaakt
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_28388989
Heeft Kazan al aangifte gedaan?
pi_28388993
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedreigingen zijn altijd stupide.

Maar soms heeft het lijdend voorwerp daar wel een zekere verantwoordelijkheid in. En hij zou die aangiftes beter stil kunnen houden.
Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.
Maar dat ie aangifte doet lijkt me vanzelfsprekend
Yeah baby Yeah!
pi_28389032
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.
Maar dat ie aangifte doet lijkt me vanzelfsprekend
Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging is
pi_28389066
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Heeft Kazan al aangifte gedaan?
nee, die heeft de grote verdwijntruck
Fiets
pi_28389111
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging is
Gelukkig ben jij wel in staat om een goed oordeel te geven wat wel en wat geen serieuze bedreiging is.. Ik zou zeggen wordt adviseur van Wilders en vertel hem wanneer hij van jou wel en wanneer hij van jou geen aangifte mag doen.. Dan zou het allemaal veel beter gaan in dit kleine kikkerlandje..
eeeh
pi_28389248
Wilders? Die gaat binnenkort dood.
pi_28389315
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef PDOA het volgende:
Wilders? Die gaat binnenkort dood.
Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:51:20 #46
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28389327
Wat ik me afvraag, hoe heeft Geert Wilders die website met dat nummer ooit gevonden? Zou hij dan echt gewoon 's avonds het internet afspeuren naar dit soort onzin of...?

Ik had het overigens gevonden via geenstijl, maar dat was dus naar aanleiding van dat nieuwsbericht..
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_28389389
Misschien dat iemand hem een mailtje gestuurd heeft? Het is maar een idee`tje hoor..
eeeh
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 14:56:23 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28389519
Wilders is een kneus

als die internetrappertjes hem echt hadden willen vermoorden dan hadden ze er geen 'muziek' over 'geschreven' ... niet voor de daad iig.
hij speelt die figuren wel erg in de kaart nu, iedereen gaat hun rotzooi downloaden, rtlnieuws besteed er wat tijd uit, Nova laat ze op de proppen komen om uit te leggen dat ze het helemaal niet zo gemeend hebben maar een slechte jeugd hebben gehad etc. etc. etc.

en Wilders is weer in het nieuws

dus eigenlijk wint iedereen behalve de belastingbetaler
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 14:57:12 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28389541
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?
of met poedels, dan kan hij ze daarna op zijn hoofd zetten
pi_28389558
quote:
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..
eeeh
pi_28389609
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

of met poedels, dan kan hij ze daarna op zijn hoofd zetten
Ik weet niet wat voor perverse fantasieen jij erop na houdt maar of Wilders daar ook voor in zou zijn zou ik je niet kunnen zeggen.
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:00:36 #52
13462 BansheeBoy
pi_28389686
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..
Leuk en aardig allemaal, maar wat doe jij nog binnen? Of versta jij "onzin uitkramen" op fora als "leuke dingen"...

²
pi_28389732
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor perverse fantasieen jij erop na houdt maar of Wilders daar ook voor in zou zijn zou ik je niet kunnen zeggen.
jij hebt ook zo'n kapsel, en snap daarom de grap niet.
Fiets
pi_28389771
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Leuk en aardig allemaal, maar wat doe jij nog binnen? Of versta jij "onzin uitkramen" op fora als "leuke dingen"...

²
Ik ben ziek BSB, als het aan mij lag ging ik bijv. ook naar club Dynamite in Nieuwegein een paar Marokkaanse hoertjes scoren maar het zit er gewoon niet in vandaag.
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:03:53 #55
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28389794
In het engels is er een verhaal the boy who cried wolf, ik weet ff de titel van nederlandse variant niet. Het verhaal gaat over een jongen die steeds voor de grap roept dat ie een wolf heeft gezien, maar als er aan het eind van het verhaal echt een wolf is dan gelooft niemand hem meer en wordt ie opgegeten..

In ieder geval, daar doen deze paniek-zaaïerige aangiftes van Wilders me aan denken..
tv not rot brain..
pi_28389801
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jij hebt ook zo'n kapsel, en snap daarom de grap niet.
Oh, nu heb je me te pakken
eeeh
pi_28389831
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef BdR het volgende:
In het engels is er een verhaal "the boy who cried wolf", ik weet ff de titel van nederlandse variant niet. Het verhaal gaat over een jongen die steeds voor de grap roept dat ie een wolf heeft gezien, maar als er aan het eind van het verhaal echt een wolf is dan gelooft niemand hem meer en wordt ie opgegeten..

In ieder geval, daar doen deze paniek-zaaïerige aangiftes van Wilders me aan denken..
Das een sprookje
Fiets
pi_28389847
quote:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit? Dat wordt aan alle kanten afgeraden maar ik heb toch de stoute gedachte dat hij er zijn voordeel mee doet.
Waaruit maak je op dat hij de publiciteit omtrent doodsbedreigingen zelf opzoekt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28389880
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat hij de publiciteit omtrent doodsbedreigingen zelf opzoekt?
Je moet niet twijfellen aan SCH, hij is een waarzegger, en ja die bestaan echt!
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:06:45 #60
13462 BansheeBoy
pi_28389890
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik ben ziek BSB, als het aan mij lag ging ik bijv. ook naar club Dynamite in Nieuwegein een paar Marokkaanse hoertjes scoren maar het zit er gewoon niet in vandaag.
Jij bent gek Ben je zo kansloos? Waarom trouw je niet gewoon? En Marokkaanse vrouwen maken zich overigens maar zelden schuldig aan dergelijke vergrijpen. Dus als je toch wilt scoren, scoor dan maar een old-school Rubensvrouw

²
pi_28389992
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent gek Ben je zo kansloos? Waarom trouw je niet gewoon? En Marokkaanse vrouwen maken zich overigens maar zelden schuldig aan dergelijke vergrijpen. Dus als je toch wilt scoren, scoor dan maar een old-school Rubensvrouw

²
Kansloos is in the eye of the beholder waarde BSB.. Ik ben nog veel te jong om te trouwen vind ik, ik bedoel ik kan ook zo net als jij naar Marokko gaan en een paar vrouwen verleiden met de belofte dat ze mee mogen naar dit kleine koude kikkerlandje als ze hun bek maar houden over het klimaat, maar zo zit ik niet in elkaar.
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:12:43 #62
13462 BansheeBoy
pi_28390052
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Kansloos is in the eye of the beholder waarde BSB.. Ik ben nog veel te jong om te trouwen vind ik.
Ok, dus verleid je liever sensuelen afkomstig uit de balkanlanden voor een goede 40/50 euro per tijdeenheid?

²
pi_28390095
Artistieke vrijheid . Hij moet niet zo zeiken.
pi_28390108
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, dus verleid je liever sensuelen afkomstig uit de balkanlanden voor een goede 40/50 euro per tijdeenheid?

²
Is dat zo duur joh? Nee, laat dan maar zitten... Hoe duur zijn de Marokkaanse homohoertjes eigenlijk, weet je dat ook misschien? En mag je dan ook hun mondje volspuiten of dat dan weer net niet?
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:18:26 #65
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28390217
update -> Youssef Kamal heeft net een nieuw nummer erbij "sorry (geert wilders)"
tv not rot brain..
pi_28390276
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef BdR het volgende:
update -> Youssef Kamal heeft net een nieuw nummer erbij "sorry (geert wilders)"
Marokkanen die rappen zijn zo Amerikaans, om misselijk van te worden
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:22:08 #67
13462 BansheeBoy
pi_28390321
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Is dat zo duur joh? Nee, laat dan maar zitten... Hoe duur zijn de Marokkaanse homohoertjes eigenlijk, weet je dat ook misschien? En mag je dan ook hun mondje volspuiten of dat dan weer net niet?
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik begeef mezelf nooit op dergelijke onreine plaatsen, desalnietemin ben ik niet te beroerd om je te helpen, mail anders even je vraag naar: Akkersloot@kwabepilepsie.com of naar xray@stront.org. Succes

²
pi_28390367
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik begeef mezelf nooit op dergelijke onreine plaatsen, desalnietemin ben ik niet te beroerd om je te helpen, mail anders even je vraag naar: Akkersloot@kwabepilepsie.com of naar xray@stront.org. Succes

²
Okee okee ik geef het toe, ik moest hier wel een beetje om lachen.
eeeh
pi_28390439
tyfus wat een graf stem opsluiten die gast
pi_28390536
Toch niet zo artisiek als je verwacht had Chadi? Maar commentaar leveren op z`n stem vind ik wel zwak hoor, misschien had hij de dag voor de opname met z`n mij first sony wel een paar wanhopige 50 plussers gepijpt om wat geld te verdienen, daar moet je ook respect voor hebben!
eeeh
pi_28390567
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef DaveHarris het volgende:
Toch niet zo artisiek als je verwacht had Chadi? Maar commentaar leveren op z`n stem vind ik wel zwak hoor, misschien had hij de dag voor de opname met z`n mij first sony wel een paar wanhopige 50 plussers gepijpt om wat geld te verdienen, daar moet je ook respect voor hebben!
Damnez luister de rest daar . Fuck hee dat je dat serieus neemt hahahahaa wat een mongolen site
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:30:58 #72
13462 BansheeBoy
pi_28390579
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef DaveHarris het volgende:
Dit toverde bijna een glimlach op mijn gezicht, doch vond ik het iets te ver gaan voor een reine ziel om hier het plezier uit te halen

²
pi_28390605
Wat een ontzettend slechte rap trouwens, zelfs de achtergrondmeuk is niet zonder het stemgeluid.
pi_28390631
wilders is een echte pure huilie
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28390634
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit toverde bijna een glimlach op mijn gezicht, doch vond ik het iets te ver gaan voor een reine ziel om hier het plezier uit te halen

²
Ik ben blij dat je bijna een glimlach op je gezichtje kunt krijgen, moet toch moeilijk zijn in deze wereld vol onrecht en verderf.
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:34:22 #76
13462 BansheeBoy
pi_28390688
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je bijna een glimlach op je gezichtje kunt krijgen, moet toch moeilijk zijn in deze wereld vol verderf.
Nou, ik haal mijn genot en plezier uit simpele zaken: een mus die voorbij vliegt, een panna die ik geef aan een naïeve Nederlander tijdens een potje zaalvoetbal, een smeuïge boterham met Nutella, Begrkamp aan de bal zien, dat soort zaken allemaal

²
pi_28390724
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ik haal mijn genot en plezier uit simpele zaken: een mus die voorbij vliegt, een panna die ik geef aan een naïeve Nederlander tijdens een potje zaalvoetbal, een smeuïge boterham met Nutella, Begrkamp aan de bal zien, dat soort zaken allemaal

²
Mooi zo, waar zou je toch zijn zonder al die Westerse uitvindingen als voetbal en Nutella...
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:39:23 #78
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_28390863
Youssef en Kamal Ken je klassiekers (Kermis, Hans Kazan en Martin Gaus diss)
Jammer dat het zover heeft moeten komen. Die gasten moet je niet serieus nemen. Dat doen ze zelf ook niet (hopo ik).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:43:41 #79
13462 BansheeBoy
pi_28390980
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:35 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Mooi zo, waar zou je toch zijn zonder al die Westerse uitvindingen als voetbal en Nutella...
Voetbal >>> Engeland, land zonder euro, derhalve dus geen Westers land
Nutella >>> Cacao, arabisch georienteerde vrucht

²
pi_28391032
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Is Amerika dan ook niet westers, aangezien zij in dollars betalen?

Nutella is zo westers als het mar zijn kan.
Yeah baby Yeah!
pi_28391044
quote:

[..]

²
Waren het niet de respectvolle Nederlandse kolonisten die niet hun reet afveegden met die bladeren maar er als eerste chocola maakte? En Engeland niet Westers? Ik heb het altijd al zo`n raar en aggressief volkje gevonden, dat verklaard dus..
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:48:51 #82
13462 BansheeBoy
pi_28391126
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef Elgigante het volgende:

Nutella is zo westers als het mar zijn kan.
Dus moet ik het maar niet eten? Wat een rare redenering

²
pi_28391162
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Dat hoor je mij niet zeggen, je mag eten wat je wilt
Yeah baby Yeah!
pi_28391170
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Dat is de kronkel in jouw hoofd, moet je dus niet op iemand anders afschuiven wij kunnen er ook niets aan doen waarde BSB..
eeeh
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:51:09 #85
13462 BansheeBoy
pi_28391187
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen, je mag eten wat je wilt
Wat maakt het dan uit of het Westers is of niet?

²
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:53:40 #86
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28391256
quote:

[..]

²
Cacao, komt uit zuid-Amerika, zie link: http://proto2.thinkquest.nl/~klc015/cacaoboon.htm
heeft niets met Arabieren te maken.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:55:56 #87
13462 BansheeBoy
pi_28391327
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:53 schreef ffTzz het volgende:

[..]

Cacao, komt uit zuid-Amerika, zie link: http://proto2.thinkquest.nl/~klc015/cacaoboon.htm
heeft niets met Arabieren te maken.
Ja weet ik. Het ging er mij om dat het niet Westers is, en dat toont jouw link ook aan

²
pi_28391353
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja weet ik. Het ging er mij om dat het niet Westers is, en dat toont jouw link ook aan

²
quote:
Wat maakt het dan uit of het Westers is of niet?
eeeh
pi_28391372
quote:

[..]

²
Latijns Amerika ligt in elk geval niet in het Oosten op de wereldkaart Banshee, ik zou het westen willen noemen.
Cacao komt uit Latijns America en de Inca's aten vor het eerst iets wat wij chocolade noemen, wij voegden er suiker aan toe (als westerlingen) en daaruit is ook Nutella ontstaan> Westers product dus..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:59:10 #90
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28391412
quote:

[..]

²
Dus niet westers is Arabisch, nu snap ik je kijk op het leven.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:59:51 #91
13462 BansheeBoy
pi_28391429
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Cacao komt uit Latijns America en de Inca's aten vor het eerst iets wat wij chocolade noemen, wij voegden er suiker aan toe (als westerlingen) en daaruit is ook Nutella ontstaan> Westers product dus..
Dat maakt het niet minder lekker, ik ben er dol op Ik snap ook niet dat er zo'n issue van wordt gemaakt, al is het Westers, wat het dus niet is, dan kan het toch wel lekker zijn?

²
pi_28391442
Mooi zo!
eeeh
pi_28391607
Ik ga denk ook maar eens een JPB diss in elkaar flansen om zo mijn muziekcarriere te promoten.

[ Bericht 1% gewijzigd door PDOA op 01-07-2005 16:18:42 ]
pi_28391615
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder lekker, ik ben er dol op Ik snap ook niet dat er zo'n issue van wordt gemaakt, al is het Westers, wat het dus niet is, dan kan het toch wel lekker zijn?

²
Ik zeg er toch ook niets van?
Ik vind chocolade (en de producten daarvan) ook erg lekker, verslavend zelfs
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:47:38 #95
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28392937
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef PDOA het volgende:
Ik ga denk ook maar eens een JPB diss in elkaar flansen om zo mijn muziekcarriere te promoten.
Jan Peter, de beterweter, dropveter opeter, twee meter catheter, mee-eter, blind-dater, vergeter, reetzweter.. daar moet toch wat mee te verzinnen zijn
tv not rot brain..
pi_28392974
Die rap teksten slaan nergens op. Toch wel goed dat Wilders elke keer aangifte doet. Veel mensen zouden denken van: ik doe die moeite niet of ik laat het maar zitten. Uiteindelijk zal het toch een keer moeten gaan stoppen.
pi_28393043
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Aryan_S het volgende:
Die rap teksten slaan nergens op. Toch wel goed dat Wilders elke keer aangifte doet. Veel mensen zouden denken van: ik doe die moeite niet of ik laat het maar zitten. Uiteindelijk zal het toch een keer moeten gaan stoppen.
Je wilt de rap verbieden?
pi_28393061
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Het vrije woord. .
pi_28393064
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet in algemene zin neem ik aan
Yeah baby Yeah!
pi_28393097
Hebben ze nu een 'excuusrap' gemaakt? Zie twee dingen daar staan, maar voor downloaden moet je registreren ofzo

Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al. Maar dat er nog enige discussiewaarde te vinden was hierover in NWS is uiteraard nog triester
pi_28393122
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Niet in algemene zin neem ik aan
Die indruk krijg ik wel van zo'n post.

Ik vind zo'n tekst smakeloos maar ik zie het niet als een bedreiging, hoogstens als smaad ofzo maar daar moet Wilders maar tegen kunnen, hij is zelf ook niet zo zachtzinnig.
pi_28393140
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Hebben ze nu een 'excuusrap' gemaakt? Zie twee dingen daar staan, maar voor downloaden moet je registreren ofzo

Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al. Maar dat er nog enige discussiewaarde te vinden was hierover in NWS is uiteraard nog triester
ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?
Yeah baby Yeah!
pi_28393205
Tja, als je zegt dat zwarten dood moeten dan is dat je vrije woord en als je zegt dat racisten dood moeten dan is dat een bedreiging. .
pi_28393226
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?
Jij hebt zeker retorica gestudeerd bij Geert Wilders

Dat sorry Geert Wilders stukje
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:57:45 #105
13462 BansheeBoy
pi_28393262
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:

Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al.
Daar ben ik het helemaal mee eens waarde Youssef. Ik heb nog niet op de frontpage gekeken, maar ik weet bijna zeker dat als dit bericht ook aldaar vermeld staat dat dit gepost is door R@b de ploertendoder

²
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:17:52 #106
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28393869
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef sp3c het volgende:
Wilders is een kneus

als die internetrappertjes hem echt hadden willen vermoorden dan hadden ze er geen 'muziek' over 'geschreven' ... niet voor de daad iig.
hij speelt die figuren wel erg in de kaart nu, iedereen gaat hun rotzooi downloaden, rtlnieuws besteed er wat tijd uit, Nova laat ze op de proppen komen om uit te leggen dat ze het helemaal niet zo gemeend hebben maar een slechte jeugd hebben gehad etc. etc. etc.

en Wilders is weer in het nieuws

De afgelopen dagen was Femke Halsema niet van het net af te slaan.
Kennelijk vroeg ze op een ziekelijke manier om aandacht en dat op kosten van de belastingbetaler.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28394187
Iik had geenstijl.nl even wat gestuurd over dat excuses, en zie hier:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005961.html
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:30:36 #108
13462 BansheeBoy
pi_28394260
Wat een gare excuusrap !!!!

LOL, dat Geertje zich hier druk om maakt, wat een mietje

²
pi_28394750
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een gare excuusrap !!!!

LOL, dat Geertje zich hier druk om maakt, wat een mietje

²
ja man. dit is bullshit.
pi_28394833
Wel grappig die rap

"a homogezicht"
pi_28395231
Hahaha, wat een geweldig lied
pi_28395286
http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm

"sorry wilders"

[ Bericht 38% gewijzigd door Meh7 op 01-07-2005 18:22:15 ]
pi_28395356
38% wijzigen in een bericht van 2 woorden... Hoe krijg je dat voor elkaar Meh7?
eeeh
pi_28395409
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:29 schreef DaveHarris het volgende:
38% wijzigen in een bericht van 2 woorden... Hoe krijg je dat voor elkaar Meh7?
Als je, je bericht vervangt door een spatie kan dat percentage zelfs oplopen tot honderd procent. Boeiend he
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 19:13:03 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28395722
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

zie dan ook de smiley erachter idioot

dus hou op met huilen en ga leuke dingen doen want het is lekker weer enzo
pi_28395755
Zou ik ook aangeklaagd worden als ik hier in een ludiek topic Wilders doodwens?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 19:17:25 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28395821
ik weet niet of Wilders een fok!ker is maar je zou het evt kunnen proberen ... daarna maak je een topic waarin je uitgebreid je excuses aanbied en vermeld dat het maar een grapje was
pi_28395920
Ja nee dat is niet leuk.

Dan moet ik voor lange tijd van Fok verdwijen en daarna beweren dat ik dagenlang verhoord ben .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 20:12:16 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28397447
heb je geen klonen dan???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')