Het is toch een schande hoe een stelletje moeslims de democratie aan het bedreigen is. Het ophitsen en aanzetten tot moord is natuurlijk heel gewoon in dat soort kringen.quote:105 Teletekst vr 01 jul
Wilders doet opnieuw aangifte
DEN HAAG Tweede-Kamerlid Wilders doet
opnieuw aangifte van doodsbedreigingen
op internet.Dit keer gaat het om een
rap-nummer waarin hij te grazen wordt
genomen.Het nummer is te horen op een
muzieksite.
De rappers zingen dat Wilders wordt
meegenomen naar een kelder,waar hij
wordt hij gemarteld.
Het onafhankelijk Kamerlid is al eerder
met de dood bedreigd,ook via teksten op
internet.In februari werd een 20-jarige
man tot tien maanden cel veroordeeld
nadat hij had opgeroepen Wilders te
onthoofden.Een scholier kreeg twee jaar
jeugd-tbs voor bedreiging van Wilders.
Goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
In andere politieke tijden (Den Uyl, Lubbers) werd er ook veelvuldig aangifte gedaan van bedreigingen maar werd dat consequent niet in de publiciteit gebracht.
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik hem was en verder zoeken mensen altijd de publiciteit als ze de indruk hebben dat er niemand iets doet aan hun situatie.
Ben geen SP-er mister SCH.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk ook wat dat jij het zou doen omdat ik jou ook wel zie als zo'n populistisch standje dat graag aandacht krijgt
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit?
wie wilders?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef SeLang het volgende:
Waarom komen dit soort losers altijd uit Eindhoven ?
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hij keegt zo'n 5 bedreigingen per dag dus 99% van de aangiften brengt hij niet in de publiciteit. Ik denk dat een journalist hem erna gevraagd heeft na aanleiding van het mp3'tje. En wat moet hij dan? Liegen?
Wat een bullshit zeg...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minderquote:
Dus jij vindt hem groot?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is groot geworden op basis van die bedreigingen, hij heeft ze nodig, dat weet jij ook.
Ik moet wel zeggen dat hij die slachtofferrol altijd wel leuk vind en erg snel aantrekt.quote:
Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn naamsbekendheid is groot door die bedreigingen en omdat de media dol zijn op dit soort buitenbeentjes.
Extemistje ???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Je moet die linkse homo SCH helemaal niet serieus nemen, en extremistje BsB nog minder
Bedreigingen zijn altijd stupide.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ongeacht wat je van zijn ideeen vindt hoop ik toch dat je de hetze tegen hem óók afkeurt, een politicus moet met woorden bestreden worden in een open debat, niet bedreigend vanuit de anonimiteit.
Vooruit, extremist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extemistje ???Overigens heeft SCH wel gelijk, Wilders teert op de negatieve publiciteit omtrent Moslims/de Islam/Allochtonen, een aangifte zo nu en dan bekend maken via de media scoort ook wel een zeteltje extra
²
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders´ levensfilosofie is gewoon " Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefd !"
Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn altijd stupide.
Maar soms heeft het lijdend voorwerp daar wel een zekere verantwoordelijkheid in. En hij zou die aangiftes beter stil kunnen houden.
Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat klopt, mensen weten toch al dat ie bedreigd wordt, ik hoop ook dat men in de gaten heeft hoe vaak.
Maar dat ie aangifte doet lijkt me vanzelfsprekend
nee, die heeft de grote verdwijntruckquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
Heeft Kazan al aangifte gedaan?
Gelukkig ben jij wel in staat om een goed oordeel te geven wat wel en wat geen serieuze bedreiging is.. Ik zou zeggen wordt adviseur van Wilders en vertel hem wanneer hij van jou wel en wanneer hij van jou geen aangifte mag doen..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach weet ik niet - als je om zo'n liedje al aangifte doet en doet alsof dat een serieuze bedreiging is
Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef PDOA het volgende:
Wilders? Die gaat binnenkort dood.
of met poedels, dan kan hij ze daarna op zijn hoofd zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ach, dood gaan we allemaal, en er is niets beters dan sterven voor je idealen. Wie weet, misschien komt hij ook wel in het paradijs waar hij naar hartelust sex met kleine mooie meiden kan hebben. Wie gunt hem dat nou niet?
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..quote:dus eigenlijk wint iedereen behalve de belastingbetaler
Ik weet niet wat voor perverse fantasieen jij erop na houdt maar of Wilders daar ook voor in zou zijn zou ik je niet kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
of met poedels, dan kan hij ze daarna op zijn hoofd zetten
Leuk en aardig allemaal, maar wat doe jij nog binnen? Of versta jij "onzin uitkramen" op fora als "leuke dingen"...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..
jij hebt ook zo'n kapsel, en snap daarom de grap niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor perverse fantasieen jij erop na houdt maar of Wilders daar ook voor in zou zijn zou ik je niet kunnen zeggen.
Ik ben ziek BSB, als het aan mij lag ging ik bijv. ook naar club Dynamite in Nieuwegein een paar Marokkaanse hoertjes scoren maar het zit er gewoon niet in vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar wat doe jij nog binnen? Of versta jij "onzin uitkramen" op fora als "leuke dingen"...²
Oh, nu heb je me te pakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij hebt ook zo'n kapsel, en snap daarom de grap niet.
Das een sprookjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef BdR het volgende:
In het engels is er een verhaal "the boy who cried wolf", ik weet ff de titel van nederlandse variant niet. Het verhaal gaat over een jongen die steeds voor de grap roept dat ie een wolf heeft gezien, maar als er aan het eind van het verhaal echt een wolf is dan gelooft niemand hem meer en wordt ie opgegeten..
In ieder geval, daar doen deze paniek-zaaïerige aangiftes van Wilders me aan denken..
Waaruit maak je op dat hij de publiciteit omtrent doodsbedreigingen zelf opzoekt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij die aangiften toch steeds in de publiciteit? Dat wordt aan alle kanten afgeraden maar ik heb toch de stoute gedachte dat hij er zijn voordeel mee doet.
Je moet niet twijfellen aan SCH, hij is een waarzegger, en ja die bestaan echt!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat hij de publiciteit omtrent doodsbedreigingen zelf opzoekt?
Jij bent gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik ben ziek BSB, als het aan mij lag ging ik bijv. ook naar club Dynamite in Nieuwegein een paar Marokkaanse hoertjes scoren maar het zit er gewoon niet in vandaag.
Kansloos is in the eye of the beholder waarde BSB.. Ik ben nog veel te jong om te trouwen vind ik, ik bedoel ik kan ook zo net als jij naar Marokko gaan en een paar vrouwen verleiden met de belofte dat ze mee mogen naar dit kleine koude kikkerlandje als ze hun bek maar houden over het klimaat, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent gekBen je zo kansloos? Waarom trouw je niet gewoon? En Marokkaanse vrouwen maken zich overigens maar zelden schuldig aan dergelijke vergrijpen. Dus als je toch wilt scoren, scoor dan maar een old-school Rubensvrouw
²
Ok, dus verleid je liever sensuelen afkomstig uit de balkanlanden voor een goede 40/50 euro per tijdeenheid?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Kansloos is in the eye of the beholder waarde BSB.. Ik ben nog veel te jong om te trouwen vind ik.
Is dat zo duur joh? Nee, laat dan maar zitten... Hoe duur zijn de Marokkaanse homohoertjes eigenlijk, weet je dat ook misschien? En mag je dan ook hun mondje volspuiten of dat dan weer net niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, dus verleid je liever sensuelen afkomstig uit de balkanlanden voor een goede 40/50 euro per tijdeenheid?²
Marokkanen die rappen zijn zo Amerikaans, om misselijk van te wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef BdR het volgende:
update -> Youssef Kamal heeft net een nieuw nummer erbij "sorry (geert wilders)"
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik begeef mezelf nooit op dergelijke onreine plaatsen, desalnietemin ben ik niet te beroerd om je te helpen, mail anders even je vraag naar: Akkersloot@kwabepilepsie.com of naar xray@stront.org. Succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Is dat zo duur joh? Nee, laat dan maar zitten... Hoe duur zijn de Marokkaanse homohoertjes eigenlijk, weet je dat ook misschien? En mag je dan ook hun mondje volspuiten of dat dan weer net niet?![]()
Okee okee ik geef het toe, ik moest hier wel een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik begeef mezelf nooit op dergelijke onreine plaatsen, desalnietemin ben ik niet te beroerd om je te helpen, mail anders even je vraag naar: Akkersloot@kwabepilepsie.com of naar xray@stront.org. Succes²
Damnez luister de rest daar . Fuck hee dat je dat serieus neemtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef DaveHarris het volgende:
Toch niet zo artisiek als je verwacht had Chadi? Maar commentaar leveren op z`n stem vind ik wel zwak hoor, misschien had hij de dag voor de opname met z`n mij first sony wel een paar wanhopige 50 plussers gepijpt om wat geld te verdienen, daar moet je ook respect voor hebben!
Dit toverde bijna een glimlach op mijn gezicht, doch vond ik het iets te ver gaan voor een reine ziel om hier het plezier uit te halenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef DaveHarris het volgende:
Toch niet zo artisiek als je verwacht had Chadi? Maar commentaar leveren op z`n stem vind ik wel zwak hoor, misschien had hij de dag voor de opname met z`n mij first sony wel een paar wanhopige 50 plussers gepijpt om wat geld te verdienen, daar moet je ook respect voor hebben!
Ik ben blij dat je bijna een glimlach op je gezichtje kunt krijgen, moet toch moeilijk zijn in deze wereld vol onrecht en verderf.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit toverde bijna een glimlach op mijn gezicht, doch vond ik het iets te ver gaan voor een reine ziel om hier het plezier uit te halen²
Nou, ik haal mijn genot en plezier uit simpele zaken: een mus die voorbij vliegt, een panna die ik geef aan een naïeve Nederlander tijdens een potje zaalvoetbal, een smeuïge boterham met Nutella, Begrkamp aan de bal zien, dat soort zaken allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je bijna een glimlach op je gezichtje kunt krijgen, moet toch moeilijk zijn in deze wereld vol verderf.![]()
Mooi zo, waar zou je toch zijn zonder al die Westerse uitvindingen als voetbal en Nutella...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik haal mijn genot en plezier uit simpele zaken: een mus die voorbij vliegt, een panna die ik geef aan een naïeve Nederlander tijdens een potje zaalvoetbal, een smeuïge boterham met Nutella, Begrkamp aan de bal zien, dat soort zaken allemaal²
Voetbal >>> Engeland, land zonder euro, derhalve dus geen Westers landquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:35 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Mooi zo, waar zou je toch zijn zonder al die Westerse uitvindingen als voetbal en Nutella...
Is Amerika dan ook niet westers, aangezien zij in dollars betalen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voetbal >>> Engeland, land zonder euro, derhalve dus geen Westers land
Nutella >>> Cacao, arabisch georienteerde vrucht²
Waren het niet de respectvolle Nederlandse kolonisten die niet hun reet afveegden met die bladeren maar er als eerste chocola maakte? En Engeland niet Westers? Ik heb het altijd al zo`n raar en aggressief volkje gevonden, dat verklaard dus..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar niet eten? Wat een rare redeneringquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef Elgigante het volgende:
Nutella is zo westers als het mar zijn kan.
Dat hoor je mij niet zeggen, je mag eten wat je wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar niet eten? Wat een rare redenering²
Dat is de kronkel in jouw hoofd, moet je dus niet op iemand anders afschuiven wij kunnen er ook niets aan doen waarde BSB..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar niet eten? Wat een rare redenering²
Wat maakt het dan uit of het Westers is of niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, je mag eten wat je wilt
Cacao, komt uit zuid-Amerika, zie link: http://proto2.thinkquest.nl/~klc015/cacaoboon.htmquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het ging er mij om dat het niet Westers is, en dat toont jouw link ook aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:53 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Cacao, komt uit zuid-Amerika, zie link: http://proto2.thinkquest.nl/~klc015/cacaoboon.htm
heeft niets met Arabieren te maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het ging er mij om dat het niet Westers is, en dat toont jouw link ook aan²
quote:Wat maakt het dan uit of het Westers is of niet?
Latijns Amerika ligt in elk geval niet in het Oosten op de wereldkaart Banshee, ik zou het westen willen noemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het ging er mij om dat het niet Westers is, en dat toont jouw link ook aan²
Dus niet westers is Arabisch, nu snap ik je kijk op het leven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder lekker, ik ben er dol opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Cacao komt uit Latijns America en de Inca's aten vor het eerst iets wat wij chocolade noemen, wij voegden er suiker aan toe (als westerlingen) en daaruit is ook Nutella ontstaan> Westers product dus..
Ik zeg er toch ook niets van?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder lekker, ik ben er dol opIk snap ook niet dat er zo'n issue van wordt gemaakt, al is het Westers, wat het dus niet is, dan kan het toch wel lekker zijn?
²
Jan Peter, de beterweter, dropveter opeter, twee meter catheter, mee-eter, blind-dater, vergeter, reetzweter.. daar moet toch wat mee te verzinnen zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef PDOA het volgende:
Ik ga denk ook maar eens een JPB diss in elkaar flansen om zo mijn muziekcarriere te promoten.
Je wilt de rap verbieden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Aryan_S het volgende:
Die rap teksten slaan nergens op. Toch wel goed dat Wilders elke keer aangifte doet. Veel mensen zouden denken van: ik doe die moeite niet of ik laat het maar zitten. Uiteindelijk zal het toch een keer moeten gaan stoppen.
Die indruk krijg ik wel van zo'n post.quote:
ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Hebben ze nu een 'excuusrap' gemaakt?Zie twee dingen daar staan, maar voor downloaden moet je registreren ofzo
Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al. Maar dat er nog enige discussiewaarde te vinden was hierover in NWS is uiteraard nog triester
Jij hebt zeker retorica gestudeerd bij Geert Wildersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ji vindt dit dit topic triest omdat het over een aangifte van Wilders gaat?
Daar ben ik het helemaal mee eens waarde Youssef. Ik heb nog niet op de frontpage gekeken, maar ik weet bijna zeker dat als dit bericht ook aldaar vermeld staat dat dit gepost is door R@b de ploertendoderquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Jammer overigens dat extreem rechtse boegbeelden van Fok! zoals R@b en veekeend weer lekker op dreef zijn, dit verwachtte ik uiteraard al.
De afgelopen dagen was Femke Halsema niet van het net af te slaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef sp3c het volgende:
Wilders is een kneus
als die internetrappertjes hem echt hadden willen vermoorden dan hadden ze er geen 'muziek' over 'geschreven' ... niet voor de daad iig.
hij speelt die figuren wel erg in de kaart nu, iedereen gaat hun rotzooi downloaden, rtlnieuws besteed er wat tijd uit, Nova laat ze op de proppen komen om uit te leggen dat ze het helemaal niet zo gemeend hebben maar een slechte jeugd hebben gehad etc. etc. etc.
en Wilders is weer in het nieuws
dus eigenlijk wint iedereen behalve de belastingbetaler
ja man. dit is bullshit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een gare excuusrap !!!!
LOL, dat Geertje zich hier druk om maakt, wat een mietje²
Als je, je bericht vervangt door een spatie kan dat percentage zelfs oplopen tot honderd procent. Boeiend hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:29 schreef DaveHarris het volgende:
38% wijzigen in een bericht van 2 woorden... Hoe krijg je dat voor elkaar Meh7?
zie dan ook de smiley erachter idiootquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De belastingbetaler heeft toch nog nooit gewonnen? Ik zou zeggen hou dus op met huilen en ga leuke dingen doen, het is lekker weer enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |