abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28574265
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat hier toch niet om de VVD en/of CDA?

Marcel van Dam leeft met zijn hoofd in een illusionaire wereld.
[..]

Bij dit soort onzinnige en domme stellingen gaan de haren bij mij recht overeind staan. Zoiets kun je toch niet menen?
De VS zijn een voorvechter van de vrijheid iets wat Marcel van Dam nooit zou kunnen met zijn ziekelijke en demagogische praatjes.
Wat heeft Meneer van Dam gedaan voor de wereldvrede of het beschermen van de Westerse waarden en normen? Volgens mij niets maar dan ook helemaal niets.
Nee, maar het gaat slecht met Nederland door de PvdA dat zeg je in feite. Maar ook daar hebben we het niet over.

Het andere is interessanter. Want als Van Dam dit zo inderdaad gezegd heeft dan zegt hij dat natuurlijk heel scherp. Zo scherp dat iedereen blind van woede tiert: wat is ie nou helemaal gek geworden?! De terroristen geen gevaar?! Bush doet juist wat tegen de terroristen!
Hier snijdt ie zich genadeloos in de vingers want zo lijkt Bush automatisch de goede zoals jij ook beaamt.

Feit is dat er momenteel op het wereldtoneel maar bar weinig goeden zijn. Als ze niet frauderen dan plaatsen ze bommen en als de wapenindustrie er niet aan verdiend wordt er niet ingegrepen.

Dat had ie kunnen zeggen (want ik denk dat je als je met hem facetoface zou praten hij dit nooit zo schuimbekkend gezegd zou hebben) maar hij deed het toch. Gewoon om te zieken wil ik wedden want hij beleeft er plezier aan om mensen zoals jou in het harnas te jagen.

Weet je wat ik doe als ik hem praten? Dan moet ik lachen en dan denk ik.. hij heeft het toch maar mooi voor elkaar. Een van de meest gehate mensen van Nederland en komt toch wordt hij nog gevraagd voor zo'n uitzending.
pi_28574289
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Uiteraard.
pi_28574959
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, maar het gaat slecht met Nederland door de PvdA dat zeg je in feite. Maar ook daar hebben we het niet over.

Het andere is interessanter. Want als Van Dam dit zo inderdaad gezegd heeft dan zegt hij dat natuurlijk heel scherp. Zo scherp dat iedereen blind van woede tiert: wat is ie nou helemaal gek geworden?! De terroristen geen gevaar?! Bush doet juist wat tegen de terroristen!
Hier snijdt ie zich genadeloos in de vingers want zo lijkt Bush automatisch de goede zoals jij ook beaamt.

Feit is dat er momenteel op het wereldtoneel maar bar weinig goeden zijn. Als ze niet frauderen dan plaatsen ze bommen en als de wapenindustrie er niet aan verdiend wordt er niet ingegrepen.

Dat had ie kunnen zeggen (want ik denk dat je als je met hem facetoface zou praten hij dit nooit zo schuimbekkend gezegd zou hebben) maar hij deed het toch. Gewoon om te zieken wil ik wedden want hij beleeft er plezier aan om mensen zoals jou in het harnas te jagen.

Weet je wat ik doe als ik hem praten? Dan moet ik lachen en dan denk ik.. hij heeft het toch maar mooi voor elkaar. Een van de meest gehate mensen van Nederland en komt toch wordt hij nog gevraagd voor zo'n uitzending.
Het gaat slecht met Nederland omdat er mensen zijn die in een illusionaire wereld leven en denken alles te kunnen regelen vanuit hun illusionaire ideologie. De problemen kan je niet met illusies oplossen. Dat is logischerwijs het probleem van mensen als van Dam.

Ik denk dat jij Meneer van Dam onderschat als je denkt dat hij vooral een enfant terrible probeert te zijn. Ik heb helaas het idee dat hij bloedserieus is en denkt met zijn illusionaire gedachtes de problemen te kunnen oplossen. Ik vind dat Job Cohen in een zelfde soort illusionaire wereld leeft. Veel mooie praatjes maar weinig daden.
pi_28575090
triest hoor, die mail :S
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:39:22 #80
46960 StefanP
polemicist
pi_28577722
Van Dam is een laffe schoft. Ik kots op die kerel en zijn politiek correcte gezwam. Hij is het toonbeeld van links lullen en rechts vullen. Waar zou hij wonen? Bloemendaal? Wassenaar? Maar O wat weet hij goed hoe het hoort m.b.t. problemen waar Jan Modaal mee te maken heeft. Last van allochtonen? U bent een racist! Niet eens met het kabinet? U bent een minderwaardig mens. Meteen van die Hitler-beschuldigingen, echt walgelijk. Hij weet perfect hoe het hoort vanuit zijn ivoren torentje, net zoals die andere miljonair Rosemuller. Die weet ook zo goed hoe het zit in Nederland, terwijl zijn kinderen op een blanke prive-school zitten. Ik zou ZO graag zien dat die twee van 2000 euro bruto p.m. moesten rondkomen, en dat ze in een gemiddelde wijk in Rotterdam woonden waar ze met de neus op de feiten gedrukt werden. Schoften zijn het bijkans met hun hypocriete beschuldigingen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28578377
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 03:39 schreef StefanP het volgende:
Van Dam is een laffe schoft. Ik kots op die kerel en zijn politiek correcte gezwam. Hij is het toonbeeld van links lullen en rechts vullen. Waar zou hij wonen? Bloemendaal? Wassenaar? Maar O wat weet hij goed hoe het hoort m.b.t. problemen waar Jan Modaal mee te maken heeft. Last van allochtonen? U bent een racist! Niet eens met het kabinet? U bent een minderwaardig mens. Meteen van die Hitler-beschuldigingen, echt walgelijk. Hij weet perfect hoe het hoort vanuit zijn ivoren torentje, net zoals die andere miljonair Rosemuller. Die weet ook zo goed hoe het zit in Nederland, terwijl zijn kinderen op een blanke prive-school zitten. Ik zou ZO graag zien dat die twee van 2000 euro bruto p.m. moesten rondkomen, en dat ze in een gemiddelde wijk in Rotterdam woonden waar ze met de neus op de feiten gedrukt werden. Schoften zijn het bijkans met hun hypocriete beschuldigingen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:55:27 #82
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28587821
in londen ontploffen de bommen waar je bijstaat en Marcel ziet in de biblebelt het grootste gevaar voor de wereldvrede
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:02:12 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28587931
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:55 schreef McCarthy het volgende:
in londen ontploffen de bommen waar je bijstaat en Marcel ziet in de biblebelt het grootste gevaar voor de wereldvrede
inderdaad totaal niet meer serieus te nemen die Marcel, zoals vriend Verbal al aangaf
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28588060
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Meneer van Dam gewoon ernstig geestesziek is.

Zeker na het lezen van zo'n stelling:
quote:
Niet osama en mullah omar zijn een gevaar voor de wereldvrede nee, dat zijn de christenen in Amerika.
Erg triest als je dat in het perspectief van vandaag bekijkt
pi_28588082
Wanneer heeft ie dat gezegd in verband met terrorisme?
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:10:02 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28588115
Ik mag hopen dat Marcel zich ten tijde van de aanslagen vanochtend zelf in zo'n bus in Londen bevond, op weg naar één van zijn sobistische minnaressen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:11:38 #87
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28588152
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer heeft ie dat gezegd in verband met terrorisme?
Vorige week vrijdag, op de VPRO-radio. Zie de OP.
pi_28588210
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vorige week vrijdag, op de VPRO-radio. Zie de OP.
Ja, zie het nu dat jullie het nog over die quote hadden. Denk dat ie eerder Bush en zijn kornuiten bedoelt
pi_28588258
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat zal voor het eerst zijn dan.

Wie waren zijn opponenten? Een stel rechtse kleuters met het Down-syndroom
Die moeten ze dan zeker vanuit fok geplukt hebben.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:18:45 #90
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28588331
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja, zie het nu dat jullie het nog over die quote hadden. Denk dat ie eerder Bush en zijn kornuiten bedoelt
hij had het echt puur over de bevolking van de biblebelt zelf
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:21:23 #91
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28588399
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die moeten ze dan zeker vanuit fok geplukt hebben.
Hoezo dat Ben jij soms benaderd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lemmeb op 07-07-2005 14:29:57 ]
pi_28588574
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hij had het echt puur over de bevolking van de biblebelt zelf
Je meent het! Nou, ben eens benieuwd wanneer we de eerste aanslag met een riek kunnen verwachten
pi_28588842
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Meneer van Dam gewoon ernstig geestesziek is.

Zeker na het lezen van zo'n stelling:

Ach, van Dam is dan maar een van de velen in de westerse wereld die de VS als de grootste bedreiging voor de wereldvrede zien. Of was dat jouw selectief verontwaardigde oogjes ontgaan?
46% van de Nederlanders is die mening toegedaan...saillanter nog, 37% van de Amerikanen is die mening ook toegedaan. Allemaal geesteziek, zeker?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2005 14:38:36 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:23:24 #94
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28591532
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
46% van de Nederlanders is die mening toegedaan...saillanter nog, 37% van de Amerikanen is die mening ook toegedaan. Allemaal geesteziek, zeker?
Mwah... uiterst labiel en makkelijk beïnvloedbaar, dat in elk geval wel.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:33:41 #95
136 V.
Like tears in rain...
pi_28591918
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
...want?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28594701
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, van Dam is dan maar een van de velen in de westerse wereld die de VS als de grootste bedreiging voor de wereldvrede zien. Of was dat jouw selectief verontwaardigde oogjes ontgaan?
Ach zulke meningen zijn erg opportunistisch.

Zou dat na vandaag ook nog zo liggen? Ik hecht weinig waarden aan dat soort cijfers.
pi_28594744
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Verbal het volgende:
...want?

V.
De aanslagen van vandaag kan men idd toeschrijven aan Amerikaanse christelijken
pi_28594752
Maar wel aan een uitspraak van Van Dam ?.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28597442
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef du_ke het volgende:
Maar wel aan een uitspraak van Van Dam ?.
van Dam is links en dat is de schuld van alles inclusief nazisme volgens de geestelijk minder volwaardigen aan de rechterkant in dit topic.

Da's toch geen nieuws, du_ke?
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:05:41 #100
136 V.
Like tears in rain...
pi_28598959
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De aanslagen van vandaag kan men idd toeschrijven aan Amerikaanse christelijken
Niet per se, en ik ben het ook niet 100% met Van Dam eens. Het zijn eerder de neocons die gevaarlijk zijn.

Maar zelfs iemand van jouw allooi zal toch moeten begrijpen dat het optreden van Amerika de afgelopen jaren de boel er niet veiliger op heeft gemaakt in de wereld. Of is het ècht zoveel opportuner voor je om het gewoon af te doen als: die moslims. Zomaar. Uit het niets.

Dit is goddomme waar mensen die het niet eens zijn met het optreden van Pinokkibush en zijn chickenhawks al jaren voor waarschuwen... dat dit soort dingen alleen maar meer gaan gebeuren, en dat de 'war on terrorism', de term die meneer vanmiddag weer met een paal in zijn broek tevoorschijn trok, een enorme flater is (al of niet doelbewust).

Dus ja, hoe erg die aanslagen van vandaag ook zijn (want erg zijn ze), nog immer is de wereld er onder invloed van Bush en de zijnen er minder veilig op geworden.

Dus ik re-itereer: want...?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')