Nee, heb het niet allemaal gehoord... zou ook voor mij te veel zijn geweest... bovendien had ik te veel gezopen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jezus, ben jij een masochist? 3 uur Marcel van Dam? Hoe hou je dat vol?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Erg sterk, al die inhoudelijke kritiek.
Mooi werk, dat aprioristisch denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is zo overduidelijk dat Van Dams stellingen volkomen kul zijn, dat, denk ik ,niemand zich geroepen voelt er kritiek op te leveren. Waarom zou je, er is toch niemand om te overtuigen.
Of wou je zeggen dat jij die stellingen wel erg zinnig vindt? Dan ben je waarschijnlijk de enige, da's ook de moeite niet.
Dit ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi werk, dat aprioristisch denken.
Zie de OP.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die stellingen zeg je, ik ken die stellingen niet.
Volgens de interpretatie van de zeer geloofwaardige en uiterst objectieve McCarthy.quote:
Ach, dat kun je toch zeker zelf wel weer terugvertalen tot datgene wat Van Dam zelf heeft gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens de interpretatie van de zeer geloofwaardige en uiterst objectieve McCarthy.
Oh nou dan niet. Je hoeft wmb niet op die stellingen te reageren, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zou ik?
Een beetje denker weet toch van tevoren al of hij het met MvD eens is of niet?![]()
Topic is een aanklacht tegen stellingen van Van Dam.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh nou dan niet. Je hoeft wmb niet op die stellingen te reageren, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar ga dan ook niet zeuren dat het hier zou ontbreken aan 'inhoudelijke kritiek'.
Geenszinsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Topic is een aanklacht tegen stellingen van Van Dam.
Dit topic gaat helemaal niet over de stellingen van Van Dam, het gaat over hoe stom en links en achterhaald en fossiel hij wel niet is. Inhoudelijk erop reageren is off-topic, dus daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geenszins.
De OP bestaat uit een herhaling van de stellingen van Van Dam. Het staat je vrij om er op in te gaan, maar dat wil je blijkbaar niet. Waarmee je je aansluit bij de rest van de posters in dit topic.
het gaat over beidequote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal niet over de stellingen van Van Dam, het gaat over hoe stom en links en achterhaald en fossiel hij wel niet is.
Inderdaad, een interview van drie (3!) uur maarliefstquote:Op zondag 3 juli 2005 14:05 schreef Verbal het volgende:
Die obsessie voor Marcel van Dam is echt het enge voorbij...
Man, na twee minuten van die vent grijp ik ook al naar de vodka, naar goed Russisch gebruik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, heb het niet allemaal gehoord... zou ook voor mij te veel zijn geweest... bovendien had ik te veel gezopen..Heb de radio rond het einde van het tweede uur aangezet.
Vreemd.. iets zegt me dat de VVD en het CDA weer geen enkele blaam treffen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
Marcel van Dam is een van de meest walgelijke tv persoonlijkheden en politieke fossielen in dit land.
Hij is hét boegbeeld van pappen en nat houden en problemen bagatelliseren. Met dat soort politici kom je geen stap verder en dreigt dit land alleen maar verder af te glijden in een diep dal.
Jammer dat zo'n ventje nog mogelijkheden krijgt om zijn onzin te propageren.
Het gaat hier toch niet om de VVD en/of CDA?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vreemd.. iets zegt me dat de VVD en het CDA weer geen enkele blaam treffen.
Bij dit soort onzinnige en domme stellingen gaan de haren bij mij recht overeind staan. Zoiets kun je toch niet menen?quote:- Niet osama en mullah omar zijn een gevaar voor de wereldvrede nee, dat zijn de christenen in Amerika.
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vreemd.. iets zegt me dat de VVD en het CDA weer geen enkele blaam treffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |