Alsof consequent zijn zo'n geweldige eigenschap is! Ik heb liever dat iemand terug komt op zijn mening als-ie fout zit. Heb ik van Dam nog noooooooit op kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, in tegenstelling tot de VVD is hij tenminste wel consequent daarin, door de VVD werdt Fortuyn vergeleken met Mussolini, hij was 'gevaarlijk' en toch ging men vrolijk met de LPF in de regering zitten.
De schijnheiligheid komt van rechts![]()
Heerlijk, dat rechtse gedraai als het hun uitkomtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:12 schreef kenz het volgende:
Alsof consequent zijn zo'n geweldige eigenschap is! Ik heb liever dat iemand terug komt op zijn mening als-ie fout zit. Heb ik van Dam nog noooooooit op kunnen betrappen.
En dan voor een mooi delftsblauw tegeltje: "Wie nooit van mening verandert, heeft zelden wat geleerd."
Partijleider Dijkstal was eerst naar huis gestuurd natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, in tegenstelling tot de VVD is hij tenminste wel consequent daarin, door de VVD werdt Fortuyn vergeleken met Mussolini, hij was 'gevaarlijk' en toch ging men vrolijk met de LPF in de regering zitten.
De schijnheiligheid komt van rechts![]()
Nee, dat was Fortuyn, ga ze nu niet door elkaar lopen halenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:16 schreef Lemmeb het volgende:
Marcel 'minderwaardig mens' van Dam. Laat hem toch doodvallen.
Ohhhhhhhhhhhhh...ja, dan is het goed natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:17 schreef Tarak het volgende:
Partijleider Dijkstal was eerst naar huis gestuurd natuurlijk!
Van Dam is anders de minderwaardige van de twee. ook al beweerde hij zelf het omgekeerde. Maar da's meestal, dat doet Ryan3 bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat was Fortuyn, ga ze nu niet door elkaar lopen halen![]()
Tsk tsk tsk...pot verwijt de ketel hier maar stom van mij, rechtse usertjes mogen uiteraard wel anderen 'minderwaardig' noemen en dood wensen want zij zijn zooooooooooooveel beter, toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Van Dam is anders de minderwaardige van de twee. ook al beweerde hij zelf het omgekeerde. Maar da's meestal, dat doet Ryan3 bijvoorbeeld ook.
Marcel van Dam had dat ook anders kunnen formuleren, hij koos ervoor om zich - zoals hij gedurende z'n hele leven gedaan heeft - zo kinderachtig mogelijk uit te drukken, daarom werd hem het woord ontnomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Geniaal, jammer alleen dat het zo uit de context werd gerukt. Hij probeerde aan te geven dat Ruud Lubbers mensen vertelde dat ze een indexatie kregen, terwijl ze in werkelijkheid een eenmalige uitkering kregen, hetgeen betekent dat toekomstige indexeringen niet doorwerken.
Echt geniaal stukje hoor ! Ik vraag me af of de mensen om wie het gaat het ook zo´n geniaal stukje vinden.
Marcel van Dam is behalve voor rechts nederland die in hem 'de grote satan' lijkt te zien dan ook al geruime tijd van geen enkel belang meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef Tarak het volgende:
Marcel van Dam had dat ook anders kunnen formuleren, hij koos ervoor om zich - zoals hij gedurende z'n hele leven gedaan heeft - zo kinderachtig mogelijk uit te drukken, daarom werd hem het woord ontnomen.
Marcel van Dam zal de geschiedenis ingaan als iemand die de problemen niet goed kon analyseren, en met zijn behoudende, simplistische, van-dik-hout-zaagt-men-planken denkbeelden heeft voorkomen dat problemen binnen de nederlandse samenleving lange tijd niet benoemd konden worden. "Het zwart-wit scenario met hel en verdoemenis" is toch wel zijn favoriete onderwerp van zijn columns.
Inderdaad, ik lees zijn columns graag, om me heerlijk te ergeren en het terugkerende element - "het doemscenario" - eruit te pikken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Marcel van Dam is behalve voor rechts nederland die in hem 'de grote satan' lijkt te zien dan ook al geruime tijd van geen enkel belang meer.
Het begint lachwekkende vormen aan te nemen, het enige interessante aan van Dam vandaag de dag is dat hij de perfecte rode lap is om Rechts nederland mee op de kast te jagen.
Wat mij betreft. Ik ben gewoon een 'links usertje'.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk...pot verwijt de ketel hier maar stom van mij, rechtse usertjes mogen uiteraard wel anderen 'minderwaardig' noemen en dood wensen want zij zijn zooooooooooooveel beter, toch?![]()
Dat zal voor het eerst zijn dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
humor dat in het derde uur (de twee andere uren heb ik gemist) alle clichematige kritiek die geponeerd wordt keihard onderuit werd gehaald door van Dam. Vooral dat stukje over 'links lullen rechts vullen' vond ik erg logisch. Maar het is geen domme jonge en dat is wellicht wat de meeste mensen niet van hem kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn dan.
Wie waren zijn opponenten? Een stel kleuters met het Down-syndroom
Jezus, ben jij een masochist? 3 uur Marcel van Dam? Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:In het derde uur ging het interview gewoon door hoor... er was geen debat.
Oh vandaar. Ik vond de gedachte dat Marcel een debat zou winnen al ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]In het derde uur ging het interview gewoon door hoor... er was geen debat.
Wat een kinderachtig slechte emailquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:22 schreef McCarthy het volgende:
korte mail corr. die ik met de VPRO had
ik had beter vriendelijk kunnen blijven (heb ze al eens op niet zo;n vriendelijke toon voor vuile marxisten uitgemaakt) maar ik werd gewoon erg boos toen ik die vanDam horde lullen
[..]
[..]
[..]
opponenten? Die had ie niet! Of het moet de interviewer/ja-knikker zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn dan.
Wie waren zijn opponenten? Een stel kleuters met het Down-syndroom
heb je gelijk in maar ik was gewoon erg boos, die linkse PO komt mijn strot uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig slechte email
Van Dam is gewoon een irritant ventje, ik ben nog maar weinig mensen tegengekomen die dat niet vinden.
Het is zo overduidelijk dat Van Dams stellingen volkomen kul zijn, dat, denk ik ,niemand zich geroepen voelt er kritiek op te leveren. Waarom zou je, er is toch niemand om te overtuigen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Erg sterk, al die inhoudelijke kritiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |