Maar hoe voelt dat nou? Nicotine?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan gewoon meteen maar een gat in het asfalt branden.
Ik vind sowieso die rood-witte R1's 10x mooier dan die blauwe R1'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zit ff op marktplaat te snuffelen.. mijn smaak ligt eigenlijk toch meer bij de oudere modellen dubbele koplampjes (1989-1995). Nou kwam ik deze R1 tegen..
[afbeelding]
Echt een uber brute fiets![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Egwel
[..]Wat dacht je van een kawa...
Maargoed, dat outfit verkoop je gewoon aan een ander
![]()
Ben zelf bruut uit mijn schoonheidsslaapje verstoord door een vader die iets schreeuwde over banden die voor de deur stonden. Ik maar snel omgekleed bleken ze gelukkig al naar boven te zijn gekomen. Twee mannetjes van DHL, mocht mijn handtekening op zo een soort van Ipod zetten. Wat een techniek he
Wilde contant betalen maar zij wisten niet of dat wel moest![]()
Had nog zo die 5 euro extra erbij gedaan die voor een contante betaling nodig is
Welja, even straks lezen wat er in de enveloppe staat. Mijn vader reageerde dit keer ook gewoon positief op het hele gebeuren
![]()
Hij vroeg zich wel af waarom ik ze nu al verving? Kon nog best een tijdje doorrijden op die gladde banden vond ie, vind ik ook.Duurde nog wel een tijdje, op de website staat via de tracking code nu nog steeds "Delivery information incomplete/ missing "
[afbeelding]
Die bruut staat niet voor de banden maar voor het verwekken uit mijn slaap![]()
[afbeelding]
Hij pwned je 3x in de rondte nou met z'n GS500, leren pak en spiegelvizierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
STFU BX heuameau
heb je nou ook een brommer dan, dat je hier ineens zo stoer post?!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij pwned je 3x in de rondte nou met z'n GS500, leren pak en spiegelvizier
het is bijna weekendquote:
jij wilde toch rellen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
STFU BX heuameau
heb je nou ook een brommer dan, dat je hier ineens zo stoer post?!
Hmm, spreek Hicham eens aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is bijna weekenden het schijnt zelfs droog te blijven
![]()
word er nog gemeet ? of moeten we met M-F'ers op stap ?![]()
Check z'n fotoboek maar eensquote:
Dan moet ik online komen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, spreek Hicham eens aanHicham, spreek Martie eens aan?
![]()
Ben nog een factuur aan het inscannen voor een reactie op die andere post van je
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Check z'n fotoboek maar eens
Waar hij tevens een relatie probeert op te bouwen met Mirjamke
[..]
Dan moet ik online komen enzo
Naja, okeej dan![]()
Mn 2e in anderhalf jaar tijd, vind je het niet genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb jij al een nieuwe brommer eigenlijk?
of nogsteeds die Bandiet?
Ik weet wel waar mijn setjes voortaan vandaan komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool hey hoe lang heb je er nu op moeten wachten ? en wat kostte dat setje nou
![]()
quote:1.) Transfer Bank : when you confirm me the order I´ll send you the proforma
invoice and our bank dates for the transfer by email. After, we send the
tires.
2.) Cash on Delivery : you have to pay the tires to the transport company
when you receive them in your address. But, this service have a small extra
charge. It´s 5 Euros.
Ik zag die banden laatst bij de Lidlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet wel waar mijn setjes voortaan vandaan komenService en mailing is echt goed. Gewoon in het engels mailen, of Portugees
![]()
![]()
Factuur:
[afbeelding]
Verzenden kostte 20 euro, cash betalen aan de deur als DHL komt was 5 euro extra. Dat was ook mijn planning, maar kennelijk was er iets niet goed doorgegeven?Nu moet ik ze dus alsnog via de bank betalen, even iemand zoeken die geen Postbank heeft.
![]()
En ook als je met de bank betaald hoef je volgens mij pas te betalen als je ze binnen hebtOh nee, volgens mij niet.. maar in mijn geval dus wel
Straks denken ze nog dat ik ze ga naaien
![]()
Die komma staat daar wel uuhm.... onopvallend
[..]
Oh okquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:27 schreef Youssef het volgende:
Riet, de banden zijn van week 15, 2005.
Als het net aan mislukt, of net niet helemaal perfect is mag je daarna wel die van mij shaffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:21 schreef Makster het volgende:
Net ff spuit plamuur gehaald, hitte bestendige lak, lagervet, koperspray, halogeen licht, aluminiumstrip van een meter en nog wat spul.
Nu nog MEK scoren en wat ABS en schuurpapier korrel 400 / 800 / 1200 en we zijn heel stuk verder.
Misschien nog iets aan de kappen knutselen maar dat moet ik nog maar ff zien![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zag die banden laatst bij de Lidl![]()
Zijn goede setjes johJe hebt ongetwijfeld een goede keus gemaakt [afbeelding]
Ik ga ff weg
Lezen lukt je nog steeds niet he?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk... het is maar wat je wilt betalen voor afgekeurde, verdroogde banden..
dat is echt niet duur voor een setje nieuwe goede bandenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet wel waar mijn setjes voortaan vandaan komenService en mailing is echt goed. Gewoon in het engels mailen, of Portugees
![]()
![]()
Factuur:
[afbeelding]
Verzenden kostte 20 euro, cash betalen aan de deur als DHL komt was 5 euro extra. Dat was ook mijn planning, maar kennelijk was er iets niet goed doorgegeven?Nu moet ik ze dus alsnog via de bank betalen, even iemand zoeken die geen Postbank heeft.
![]()
En ook als je met de bank betaald hoef je volgens mij pas te betalen als je ze binnen hebtOh nee, volgens mij niet.. maar in mijn geval dus wel
Straks denken ze nog dat ik ze ga naaien
![]()
Die komma staat daar wel uuhm.... onopvallend
[..]
Die voel je niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg nou even, hoe voelt nicotine nou?
Lukt me prima, dat ik andere ideeen heb dan jij wilt nog niet zeggen dat ik niet kan lezen, theorie-mannetjequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zag die banden laatst bij de Lidl![]()
Zijn goede setjes johJe hebt ongetwijfeld een goede keus gemaakt [afbeelding]
Ik ga ff weg
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]maar daar rijd je jezelf dood mee hoor
![]()
Die smiley.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is echt niet duur voor een setje nieuwe goede bandenik denk dat ik gewoon maar een setje bestel die voorband word ooit ook glad en dan heb ik vervanger ook gewoon in huis
![]()
heb na ritje van afgelopen dinsdag nog 1mm tot markering en 4 mm tot band glad is![]()
dan gewoon ff opburnen bij Popijn voor de deur en daar dan gelijk maar even nieuwe band erop pleurenwant hij heeft banden apparaat [afbeelding]
Omdat dat niet verslavend is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
dus waarom heb je dan niks aan brandend rubber?
dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die smiley.![]()
![]()
Volgens mij zijn de bandjes bij de gemiddelde motorzaak nooit zo nieuw als deze.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
dus omdat het verslavend is is het lekker?
Heeft ie die alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan gewoon ff opburnen bij Popijn voor de deur en daar dan gelijk maar even nieuwe band erop pleurenwant hij heeft banden apparaat [afbeelding]
En toch al die rokers die zo'n spijt hebben ooit te zijn begonnen en zo graag zouden willen stoppen...quote:
Tsja er zijn ook ouders die spijt hebben na het verwekken van een kind.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toch al die rokers die zo'n spijt hebben ooit te zijn begonnen en zo graag zouden willen stoppen...
Dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja er zijn ook ouders die spijt hebben na het verwekken van een kind.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef Mazzia het volgende:
Ik heb een leren broek van Alpinstars waarvan de voering steeds kapot gaat. Helaas begon dat net na de garantie en ik ben teruggegaan naar de zaak waar ik hem heb gekocht en ze hebben er voor mij een nieuw stuk voering in laten zetten.
[...]
Of zou het misschien kunnen komen omdat ik er altijd een string onder draag? En zijn er meer mensen die strings dragen die daar last van hebben?
Is zo moeilijk in een papiertje met filter te stoppen he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brandend rubber is ook verslavend.![]()
dus dat betekend dat je NOG platter door de bochten gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeft ie die alVolgens mij niet, maargoed.. ik haal de velgen er hier gewoon af en breng ze naar op de hoek... kan het ook meteen gebalanceerd worden e.d.
![]()
Overigens zie ik nu net dat ze er van binnenuit bouten en parkers in hebben gedraaid voor extra grip op ijs. Echt goed man die service.![]()
Ga jij eens drempels vangen Carolinequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is zo moeilijk in een papiertje met filter te stoppen he ?
Geef mij nou maar gewoon 1 sigaretje in een paar dagen dan kan Souyoef gewoon zijn rubber oproken.
Ik heb mijn stuur krom gereden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
dam'n ik net nieuwe steps op VFR gezet omdat is ze eraf gereden heb![]()
Tuurlijk, 1 sigaretje in een paar dagen, daarom heb je altijd peuken bij in je tas? Hoezo ontkenningsfase, je bent gewoon een roker met een gore teringverslaving, face it.. .quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef ondeugend het volgende:
Geef mij nou maar gewoon 1 sigaretje in een paar dagen
ik had daar al in gereageerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Martie, vertel jij dat meisje even over jouw ervaringen in een leren broek
........en ik heb krassen op mijn spiegels.quote:
Ik heb nog last van de laatse.... je kan beter een sigaret roken.quote:
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk, 1 sigaretje in een paar dagen, daarom heb je altijd peuken bij in je tas? Hoezo ontkenningsfase, je bent gewoon een roker met een gore teringverslaving, face it.. .
Dan had ik hier niet gezeten...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.
Qua leeftijd had ze je moeder zowat kunnen zijn.![]()
![]()
Jij draagt strings ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had daar al in gereageerden mijn ervaringen met leren broek zijn tot nu toe
![]()
ze rijd een BMW dus daar zal het wel aan liggen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had haar gewoon eventjes een pets op haar billen moeten geven![]()
![]()
Fate does not always turn out beneficial for everyone.quote:
Niet zowat, kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef hollander172 het volgende:
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.
Qua leeftijd had ze je moeder zowat kunnen zijn.![]()
![]()
quote:
dit is genoeg hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Steef wat is je probleem toch altijd als je hier komt
Zeiken op iemand als die rookt
hij is gekomen om te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Zeiken op iemand als die rooktLekker boeiuh toch, in principe zorg je met je uitlaatgassen ook voor longkanker
Vervolgens huilen dat je geen koffie drinkt omdat er caffiene inzit, want dat is troep maar wel Red Bull weg keilen alsof het limonade is (wat het eigenlijk ook weer wel is![]()
) wat dus 5 keer zoveel bevat als een koppie koffie
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Maak je is wat minder druk, zal een hoop schelen
die gast is geestelijk gehandicapt dus hij kan er niets aan doen dat ie zo isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Zeiken op iemand als die rooktLekker boeiuh toch, in principe zorg je met je uitlaatgassen ook voor longkanker
Vervolgens huilen dat je geen koffie drinkt omdat er caffiene inzit, want dat is troep maar wel Red Bull weg keilen alsof het limonade is (wat het eigenlijk ook weer wel is![]()
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Maak je is wat minder druk, zal een hoop schelen
Nou maak het dan meteen maar weer goed met mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wilde haar niet te erg beledigen.........
Ben ik eens subtiel op mijn manier gooi jij weer roet in het eten.![]()
Ik kom om te rellen, duhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweestquote:
Kusje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou maak het dan meteen maar weer goed met mij.![]()
Nee, jullie komen intelligent overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gast is geestelijk gehandicapt dus hij kan er niets aan doen dat ie zo is![]()
heb meelijden met ouders![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweest![]()
Ahhh, watjequote:
tuurlijk, wat had jij gedacht danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Ik wilde net zeggen dat je te laat was maar je bent mooi op tijd zie ik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn 30 sloffen sigaretten konden anders niet mee.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweest![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Ik wilde net zeggen dat je te laat was maar je bent mooi op tijd zie ik.
Zo mijn koffer is gepakt voor een weekendje weg. Ik kon niet zoveel kleren meenemen als ik had gewild. Mijn 30 sloffen sigaretten konden anders niet mee.![]()
heeft ie jongere broers of zussen? Dan zijn ze duidelijk aan het overneuken geslagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het kwakje op de kachel spuiten dan loopt het met een sisser af
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
heeft ie jongere broers of zussen? Dan zijn ze duidelijk aan het overneuken geslagen.
mmm, de herhaling is idd vaak slechter dan het origineel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is maar afwachten of dat een verbeterde versie is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |