Is zo moeilijk in een papiertje met filter te stoppen he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brandend rubber is ook verslavend.![]()
dus dat betekend dat je NOG platter door de bochten gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeft ie die alVolgens mij niet, maargoed.. ik haal de velgen er hier gewoon af en breng ze naar op de hoek... kan het ook meteen gebalanceerd worden e.d.
![]()
Overigens zie ik nu net dat ze er van binnenuit bouten en parkers in hebben gedraaid voor extra grip op ijs. Echt goed man die service.![]()
Ga jij eens drempels vangen Carolinequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is zo moeilijk in een papiertje met filter te stoppen he ?
Geef mij nou maar gewoon 1 sigaretje in een paar dagen dan kan Souyoef gewoon zijn rubber oproken.
Ik heb mijn stuur krom gereden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
dam'n ik net nieuwe steps op VFR gezet omdat is ze eraf gereden heb![]()
Tuurlijk, 1 sigaretje in een paar dagen, daarom heb je altijd peuken bij in je tas? Hoezo ontkenningsfase, je bent gewoon een roker met een gore teringverslaving, face it.. .quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef ondeugend het volgende:
Geef mij nou maar gewoon 1 sigaretje in een paar dagen
ik had daar al in gereageerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Martie, vertel jij dat meisje even over jouw ervaringen in een leren broek
........en ik heb krassen op mijn spiegels.quote:
Ik heb nog last van de laatse.... je kan beter een sigaret roken.quote:
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk, 1 sigaretje in een paar dagen, daarom heb je altijd peuken bij in je tas? Hoezo ontkenningsfase, je bent gewoon een roker met een gore teringverslaving, face it.. .
Dan had ik hier niet gezeten...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.
Qua leeftijd had ze je moeder zowat kunnen zijn.![]()
![]()
Jij draagt strings ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had daar al in gereageerden mijn ervaringen met leren broek zijn tot nu toe
![]()
ze rijd een BMW dus daar zal het wel aan liggen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had haar gewoon eventjes een pets op haar billen moeten geven![]()
![]()
Fate does not always turn out beneficial for everyone.quote:
Niet zowat, kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef hollander172 het volgende:
Niemand hoeft zich te verantwoorden naar jou toe hoor.
Qua leeftijd had ze je moeder zowat kunnen zijn.![]()
![]()
quote:
dit is genoeg hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Steef wat is je probleem toch altijd als je hier komt
Zeiken op iemand als die rookt
hij is gekomen om te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Zeiken op iemand als die rooktLekker boeiuh toch, in principe zorg je met je uitlaatgassen ook voor longkanker
Vervolgens huilen dat je geen koffie drinkt omdat er caffiene inzit, want dat is troep maar wel Red Bull weg keilen alsof het limonade is (wat het eigenlijk ook weer wel is![]()
) wat dus 5 keer zoveel bevat als een koppie koffie
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Maak je is wat minder druk, zal een hoop schelen
die gast is geestelijk gehandicapt dus hij kan er niets aan doen dat ie zo isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
Zeiken op iemand als die rooktLekker boeiuh toch, in principe zorg je met je uitlaatgassen ook voor longkanker
Vervolgens huilen dat je geen koffie drinkt omdat er caffiene inzit, want dat is troep maar wel Red Bull weg keilen alsof het limonade is (wat het eigenlijk ook weer wel is![]()
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Maak je is wat minder druk, zal een hoop schelen
Nou maak het dan meteen maar weer goed met mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wilde haar niet te erg beledigen.........
Ben ik eens subtiel op mijn manier gooi jij weer roet in het eten.![]()
Ik kom om te rellen, duhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweestquote:
Kusje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou maak het dan meteen maar weer goed met mij.![]()
Nee, jullie komen intelligent overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gast is geestelijk gehandicapt dus hij kan er niets aan doen dat ie zo is![]()
heb meelijden met ouders![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweest![]()
Ahhh, watjequote:
tuurlijk, wat had jij gedacht danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Ik wilde net zeggen dat je te laat was maar je bent mooi op tijd zie ik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn 30 sloffen sigaretten konden anders niet mee.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik niet. Die zijn daar schuldig aan. Verzuipen bij geboorte had voor iedereen beter geweest![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Ik wilde net zeggen dat je te laat was maar je bent mooi op tijd zie ik.
Zo mijn koffer is gepakt voor een weekendje weg. Ik kon niet zoveel kleren meenemen als ik had gewild. Mijn 30 sloffen sigaretten konden anders niet mee.![]()
heeft ie jongere broers of zussen? Dan zijn ze duidelijk aan het overneuken geslagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het kwakje op de kachel spuiten dan loopt het met een sisser af
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
heeft ie jongere broers of zussen? Dan zijn ze duidelijk aan het overneuken geslagen.
mmm, de herhaling is idd vaak slechter dan het origineel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is maar afwachten of dat een verbeterde versie is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |