Zal 2 jaar aan 25kw vastzitten dus denk het niet.. tenzij ik zoveel centen heb dat ik volgend jaar opnieuw af kan rijden en geld heb voor een SSquote:
na de POST (BIOS schermen) en voor het starten van windows - F8 een paarkeer indrukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Anybody?![]()
Collega zijn Xp computer thuis start op en begint gelijk met zijn Anti Spyware programma te draaien.
Hij kan nergens meer in op dat moment, en een uur later draait het programma nog.![]()
Win98 zou ik zeggen even een oud register terugzetten via CTRL en scanreg ... maar XP.![]()
Egwelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
had je de motor maar moeten afdekken met die regen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zit ff op marktplaat te snuffelen.. mijn smaak ligt eigenlijk toch meer bij de oudere modellen dubbele koplampjes (1989-1995). Nou kwam ik deze R1 tegen..
[afbeelding]
Echt een uber brute fiets![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ook moeten werken jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Safe modus, msconfig checken of anders programma uninstallen.
Dat kan ook ja, alleen dat gaat me wel geld kosten..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Egwel
[..]Wat dacht je van een kawa...
Maargoed, dat outfit verkoop je gewoon aan een ander
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:18 schreef bwt het volgende:
Wel uitkijken met wat je zegt over motor rijden (en rijbewijs) tegen ondeugend,,,,,, voor je het weet heeft ze haar rijbewijs met een motor en rijd ze iedereen er uit. Misschien dat ze zelfs een korte race cusrsus heeft gevolgd om ons te overtreffen.............
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ayup
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb om 15:00 uur mijn 1-na-laatste rijles![]()
Ja nu moet je die oude band oproken he !quote:
Heel Luc is opgelost in het niets geloof ik.quote:
Ik rook gewoon af en toe een sigaret... Rubber mist de nicotine.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe jij het even voor hem dan
Niks beters te doen ofzo ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Vreemd..
Dat hoop je natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb om 15:00 uur mijn 1-na-laatste rijles![]()
Ja, ik had daar andere plannen voor, maar ik weet niet hoe lang ik nog kan burnen met deze band. 25 kW en me eerste jaar he, dus daar heb ik geen kennis over.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja nu moet je die oude band oproken he !
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik rook gewoon af en toe een sigaret... Rubber mist de nicotine.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zit voor de komende 4 uur vast gebonden op een stoel met een laptop voor me, dus ja, verveel me
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik rook gewoon af en toe een sigaret... Rubber mist de nicotine.
Ga je eerst in het gras oefenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, ik had daar andere plannen voor, maar ik weet niet hoe lang ik nog kan burnen met deze band. 25 kW en me eerste jaar he, dus daar heb ik geen kennis over.Maar dat plan ik een dezer dagen anders wel.
Vorige week werkte ineens zijn Gmail niet meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Heel Luc is opgelost in het niets geloof ik.
Er zijn al meerdere filmpjes van een burnende Youssef.quote:
Dan gewoon meteen maar een gat in het asfalt branden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Been there, done that. Slaolie tip had ik ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |