abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 15:08:00 #81
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28477880
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef Hbjr het volgende:
op werk bij mij mag je alleen water drinken
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_28477962
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:52 schreef Stretto het volgende:
Een reden om wel gebotteld water te drinken is:

[afbeelding]

Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding

Vittel
alleen jammer dat Vittel bijna niet te zuipen is in vergelijking met Spa Blauw.
wij hebben nu ook Vittel op werk en we hadden eerst Spa Blauw.
vittel smaakt gewoon ietsje anders.

maar jah ik drink nog altijd water uit de kraan. dat is het beste / goedkoopste,
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 juli 2005 @ 15:15:38 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28478129
Nog veel meer waterweetjes:

Water; onmisbaar voor je lichaam
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28478138
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:06 schreef Nory het volgende:

Hmm, wie drinkt er dan ook puur water? Ik moet wel zeggen dat gedestileerd water veel lekkerder is dan gewoon water. (Geproefd tijdens de les scheikunde, waar ik oxaalzuur uit mijn mond moest spoelen )
Iemand had 't erover dat water hoe puurder hoe gezonder was. Verder drinkt niemand 't, lijkt me. Was alleen het vermelden even waard. [Titratieongelukje?]
pi_28479200
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef Noorman het volgende:

[..]

Iemand had 't erover dat water hoe puurder hoe gezonder was. Verder drinkt niemand 't, lijkt me. Was alleen het vermelden even waard. [Titratieongelukje?]
Hmm, ja Stomme pipetten
pi_28479268
Haha, zo heb ik ooit eens een flinke scheut zoutzuur in m'n bek gekregen. Gelukkig zat ik naast een kraantje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28479758
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:48 schreef heiden6 het volgende:
Haha, zo heb ik ooit eens een flinke scheut zoutzuur in m'n bek gekregen. Gelukkig zat ik naast een kraantje.
Ik hoop voor jou dat het een lage concentratie was?
pi_28479942
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat het een lage concentratie was?
Ja. Edoch, bijzonder ranzig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 4 juli 2005 @ 16:14:12 #89
81890 Jarkie
Pussy power
pi_28480263
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef lienelien het volgende:
iemand enige tijd gelegen de aflevering van 'keuringsdienst van waarde' gezien?
utrechts grondwater en een best bekend 'bronwater'merk (weet ff ni meer welke) worden beide op dezelfde diepte, op dezelfde locatie opgepompt
Dat is sourcy, de vrumona fabriek(pepsi, sisi ,7up, sourcy etc) zit aan de andere kant van de snelweg waar het utrechts waterleidingberdijf zit.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
  maandag 4 juli 2005 @ 16:14:39 #90
81890 Jarkie
Pussy power
pi_28480277
Ik bottel mijn water ook altijd zelf

Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_28498062
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Wat kansloos. Iedereen altijd met dat water goed voor je is. Het enige wat het is, is dat het niet slecht voor je is. Iig vergeleken met andere dranken. Het is niet zo dat je ziek bent en water gaat drinken je dan ineens beter wordt ofzo. Duffe waterdrinkrage de laatste tijd.
Kijk eens aan. Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik doe hier niet aan mee.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:37:19 #92
46960 StefanP
polemicist
pi_28499928
Water is wel goed voor je. Alles is schadelijk in grote hoeveelheden, maar ik durf te wedden dat dat bij water het minste is. Anyway, water is de beste dorstlesser en is ook het beste om je lichaam te zuiveren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28500014
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:09 schreef FouteMensenStaff het volgende:
De eerste keer dat ik in de VS was maakte ik de grove fout om met m'n jetlag harses een glas kraanwater te drinken. Dat was er sneller uit dan dat het er in ging
Maar als je het dan weer door een filter gooit is het prima te doen
Ach Amerikanen zijn altijd gevoellig voor zulke "health" issues..
In Philadelphia heb ik gewoon kraanwater uit de kraangeslurpt. Beetje chlorig, maar werkte goed tegen mn katers.
pi_28504162
Ik hoor net op de radio dat minister Huppeldepup zich zorgen maakt om het drinkwater in Nederland.

Er zit steeds meer zware metalen en hormonen in.

Metalen kan ik me voorstellen, maar hormonen?
pi_28504799
Hormonen in drinkwater? Krijgen wij mannen dan ineens borsten na een paar maanden water drinken?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_28504883
"Schat, je moet echt meer water drinken hoor!"
pi_28505150
quote:

[..]

Nou, ik heb ook een flesje gevuld met normaal kraanwater maar ik wil daar heus niet mee laten zien dat ik stoer ben ofzo. Het is toevallig een Evian flesje, maar het had ook net zo goed van een ander merk kunnen zijn (dubbel friss ofzo).
[..]

Hmm, wie drinkt er dan ook puur water? Ik moet wel zeggen dat gedestileerd water veel lekkerder is dan gewoon water. (Geproefd tijdens de les scheikunde, waar ik oxaalzuur uit mijn mond moest spoelen )
ik dacht dat demi-water niet zo heel erg gezond was (ivm met osmose enzo in je lichaam dan).

btw, hoe smaakte het oxaalzuur?
pi_28518745
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef Silentuz het volgende:

[..]

ik dacht dat demi-water niet zo heel erg gezond was (ivm met osmose enzo in je lichaam dan).

btw, hoe smaakte het oxaalzuur?
Hmm, volgens mij maakt het voor osmose niet zoveel uit.. Het gaat om de osmotische waarde van het bloed, niet van het water. Het het smaakte erg goor en ik raad het ook niemand aan
pi_28530098
krijgen jullie nu ook zo'n dorst als je hier zit te lezen?
ff een glaasje water halen hoor!
uit een aspergernest
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:27:28 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28531898
quote:

[..]

Nou, ik heb ook een flesje gevuld met normaal kraanwater maar ik wil daar heus niet mee laten zien dat ik stoer ben ofzo. Het is toevallig een Evian flesje, maar het had ook net zo goed van een ander merk kunnen zijn (dubbel friss ofzo).
[..]

Hoe krijg je in godsnaam oxaalzuur in je mond? Pipetteren jullie nog old-school ofzo?
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 03:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ooit scheikunde gehad? Dat kun je er allemaal uit halen hoor.

Bruine aanslag in je wasbak = poepresten.

De zon draait zeker ook om de aarde, de aarde doet er 365 dagen over om rond z'n eigen as te draaien, niet toch...
Bij 1 tegen 100 afgelopen zondag was er iemand die dacht dat de aarde in één dag om de zon draaide. Ik geloofde echt mijn ogen niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28552264
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe krijg je in godsnaam oxaalzuur in je mond? Pipetteren jullie nog old-school ofzo?
Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snel
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:
Bij 1 tegen 100 afgelopen zondag was er iemand die dacht dat de aarde in één dag om de zon draaide. Ik geloofde echt mijn ogen niet.
Hoe dom kunnen mensen zijn? We hebben niet voor niets seizoenen en 12 maanden.. Dus dat dan samen een jaar vormt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:34:07 #102
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28604926
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.

Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
pi_28609337
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Martineke het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.

Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
Kalk, zeepresten e.d.

Gewoon wat vaker poetsen doet soms wonderen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:08:38 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28609349
quote:

Na één week dikke bruine aanslag.

Ik vraag me werkelijk af waar je woont, toch niet in het moeras ofzo?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28624786
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:

Gewoon wat vaker poetsen doet soms wonderen.
pi_28627435
Kalk. In sommige gebieden bavat het water heel veel kalk. Vroeger in maastricht kon ik ook omda paar dagen gruis uit de kraanfilter halen.
Als dat aanslaat heeft het vaak een bruinige kleur. Maar het is zeker niet ongezond.
pi_28628349
quote:

Onze dochter woont in Rotterdam op kamers en had een fiets daar staan. (kwam van huis af in Eindhoven) Na 2 maanden zien de metalen delen eruit alsof ze jaren buiten hebben gelegen zo verroest. cq bruine aanslag. Het valt me ook altijd op als wij haar op zondag wegbrengen dat het daar heel erg naar chloor ruikt. Het water smaakt voor ons brabo's ook heel erg naar chloor.
Ontopic. Ik drink water uit de kraan.
Inspiratieloos!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:58:33 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28630959
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef Nory het volgende:

[..]

Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snel
Wij hebben pipetteer balonnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')