abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28552264
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe krijg je in godsnaam oxaalzuur in je mond? Pipetteren jullie nog old-school ofzo?
Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snel
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:
Bij 1 tegen 100 afgelopen zondag was er iemand die dacht dat de aarde in één dag om de zon draaide. Ik geloofde echt mijn ogen niet.
Hoe dom kunnen mensen zijn? We hebben niet voor niets seizoenen en 12 maanden.. Dus dat dan samen een jaar vormt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:34:07 #102
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28604926
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.

Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
pi_28609337
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Martineke het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.

Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
Kalk, zeepresten e.d.

Gewoon wat vaker poetsen doet soms wonderen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:08:38 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28609349
quote:

Na één week dikke bruine aanslag.

Ik vraag me werkelijk af waar je woont, toch niet in het moeras ofzo?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28624786
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:

Gewoon wat vaker poetsen doet soms wonderen.
pi_28627435
Kalk. In sommige gebieden bavat het water heel veel kalk. Vroeger in maastricht kon ik ook omda paar dagen gruis uit de kraanfilter halen.
Als dat aanslaat heeft het vaak een bruinige kleur. Maar het is zeker niet ongezond.
pi_28628349
quote:

Onze dochter woont in Rotterdam op kamers en had een fiets daar staan. (kwam van huis af in Eindhoven) Na 2 maanden zien de metalen delen eruit alsof ze jaren buiten hebben gelegen zo verroest. cq bruine aanslag. Het valt me ook altijd op als wij haar op zondag wegbrengen dat het daar heel erg naar chloor ruikt. Het water smaakt voor ons brabo's ook heel erg naar chloor.
Ontopic. Ik drink water uit de kraan.
Inspiratieloos!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:58:33 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28630959
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef Nory het volgende:

[..]

Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snel
Wij hebben pipetteer balonnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')