Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam oxaalzuur in je mond? Pipetteren jullie nog old-school ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef TC03 het volgende:
Bij 1 tegen 100 afgelopen zondag was er iemand die dacht dat de aarde in één dag om de zon draaide. Ik geloofde echt mijn ogen niet.
Kalk, zeepresten e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Martineke het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.
Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
Na één week dikke bruine aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Martineke het volgende:
Het feit is dat het metalen plaatje van de wasbak na een week dikke bruine aanslag vertoond !! waar het vandaan komt ? zal t niet weten... maar drinken doe ik het water iig niet
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:
Gewoon wat vaker poetsen doet soms wonderen.
Onze dochter woont in Rotterdam op kamers en had een fiets daar staan. (kwam van huis af in Eindhoven) Na 2 maanden zien de metalen delen eruit alsof ze jaren buiten hebben gelegen zo verroest. cq bruine aanslag. Het valt me ook altijd op als wij haar op zondag wegbrengen dat het daar heel erg naar chloor ruikt. Het water smaakt voor ons brabo's ook heel erg naar chloor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Martineke het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de bruine aanslag van poep afkomstig is, dat maken jullie ervan.
Wij hebben pipetteer balonnen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval niet met van die spuiten. Er zat niet genoeg oxaalzuur in het bekerglas, waardoor er lucht in de pipet kwam. En als je het dan opzuigt, gaat die vloeistof in 1x heel snel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |