abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:04:24 #1
46960 StefanP
polemicist
pi_28377779
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.

Die trut blijkt elke dat voor 4 dollar water te kopen uit een automaat. En ze is niet de enige. Iedereen loopt met die kutflesjes. Kneuzen! Gezondheidshippies.

En die shit is nog duurder dan benzine ook, 1,15 voor een flesje...

* zuipt gewoon water uit de KRAAN
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:05:50 #2
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_28377787
Inderdaad Kwaliteitsverschil is bewezen, dat het nul is.
Even geen bron.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:06:50 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28377791
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:05 schreef kanaiken het volgende:

bron.
Leuke woordspeling...was dat bewust?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:07:55 #4
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_28377792
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:06 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Leuke woordspeling...was dat bewust?

nee
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:12:03 #5
46960 StefanP
polemicist
pi_28377800
Shell kan beter in gebotteld water gaan, dat is duurder. Voor 1,15 heb ik een week lang water uit de kraan.

Als ze het blind moesten drinken dan kozen ze waarschijnlijk kraanwater, omdat dat nog beter smaakt ook!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:12:43 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28377802
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:07 schreef kanaiken het volgende:

[..]

nee
Dacht ik al
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_28377823
Er is niks mis mee met goed gezuiverde tapwater.
Als ik bronwater drink, dan is dat alleen in het buitenland waar de waterzuiveringskwaliteit op een laag pitje staat, zoals in Hong Kong

Btw, in Gran Canaria smaakt het kraanwater daar naar sperma. Althans, dat beweren vrouwen
なんだっけ
  vrijdag 1 juli 2005 @ 05:52:34 #8
91856 Stretto
..........
pi_28377824
Een reden om wel gebotteld water te drinken is:

Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding

Vittel
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28377833
Kraanwater is net zo goed, dus laat die mensen maar lekker honderden keren zoveel betalen voor gebakken lucht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 06:28:39 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28377857
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 06:04 schreef heiden6 het volgende:
Kraanwater is net zo goed, dus laat die mensen maar lekker honderden keren zoveel betalen voor gebakken lucht.
In Texas niet, da's half olie man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 06:44:55 #11
46960 StefanP
polemicist
pi_28377882
Daar word je hard van! Ziektekiemen, mjammie
-Mark Steyn
pi_28377910
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:52 schreef Stretto het volgende:
Een reden om wel gebotteld water te drinken is:

[afbeelding]

Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding

Vittel
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...

De uitvinding wordt steeds genialer!
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
  vrijdag 1 juli 2005 @ 07:15:33 #13
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_28377926
Ik bottel altijd mijn kraanwater, erg gezond!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_28377961
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Consumentenbond heeft afgelopen maand een rapport gepubliceerd waar uit kwam dat kraanwater in Nederland net zo goed is als water uit een flesje (zonder kauwen). In sommige plaatsen (zoals omgeving Eindhoven) is het kraanwater zelfs beter, in andere plaatsen (zoals omgeving Utrecht) is het exact hetzelfde. Barleduc is het kraanwater uit omgeving Utrecht, maar dan in een flesje.

Ik weet natuurlijk niet hoe het in de USofA zit, maar hier in nederland kun je maar beter kraanwater drinken als je gezond wilt blijven (behalve in omgeving Rotterdam, daar schijnt het redelijk slecht te zijn)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 07:28:00 #15
91856 Stretto
..........
pi_28377964
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:

[..]

Het ging meer om de fles dan het gebottelde water...........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 1 juli 2005 @ 07:35:21 #16
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28377984
Ik drink ook altijd water uit flesjes (Evian of vitel )
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:

[..]

Dat doe ik eigenlijk ook vaak als ik thuis ben dan vul ik een leeg flesje weer met water uit de icemaker in onze koelkast , maar als ik wegga heb ik altijd voldoende flesjes water bij .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_28378081
quote:
Joh, laat ze lekker in de waan, goed voor de economie..

(je zou ze voor de gein eens naar een water"fabriek" moeten sturen, om er dar achter te komen dat het waterleidingbedrijf er vaak tegen over zit, of uit dezelfde bron tapt )
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_28378098
Evian is echt ranzig, vind er echt een olie-achtige smaak aan zitten. Nou ja, beetje vettig. Anyway, koop gewoon een grote fles Spa blauw en vul die daarna steeds bij met kraanwater. Is goed te drinken alhoewel je toch echt wel een verschil proeft, maar dat is verder niet vervelend of negatief.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:30:12 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_28378271
Spel Evian eens achterstevoren!!

Kraanwater in Nederland wordt veel beter gecontroleerd dan "bronwater", wat soms zonder controle de fles in gaat!
censuur :O
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:35:39 #20
50442 DaMook
pi_28378340
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Spel Evian eens achterstevoren!!
Oeh die kende ik nog niet .
quote:
Kraanwater in Nederland wordt veel beter gecontroleerd dan "bronwater", wat soms zonder controle de fles in gaat!
Mischien smaakt het daardoor wel beter .

Het is gewoon lekker en vooral makkelijk die kleine flesjes. En het bijvullen, tsja als ze leeg zijn ga ik ze niet verder meesjouwen maar pak ik een nieuwe .

Laat mensen toch geld verspillen als ze willen , ik blijf ze lekker kopen .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:37:26 #21
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_28378358
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 07:27 schreef Croga het volgende:

[..]

(behalve in omgeving Rotterdam, daar schijnt het redelijk slecht te zijn)

Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_28378406
Ik heb wel eens gelezen dat dat water uit zo'n tab niet echt gezond is, omdat het zolang stilstaat en opwarmt kunnen er sammonella bacterien in ontstaan....maar dit is waarschinlijk 1/10000 kans...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:44:58 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28378439
Zie ook mijn irritatie topic : Drinkt iedereen tegenwoordig uit een flesje water in de auto

Maar moet toegeven dat ik vandaag een fles water bij me heb om de kater van vannacht weg te drinken
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:48:18 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28378484
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.

Lekker smakie hoor.

heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:49:38 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28378511
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:

[..]

Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater

Beste water is van de Veluwe, niet dat gore Pernot Pernis water man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28378661
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 07:35 schreef DaMook het volgende:
maar als ik wegga heb ik altijd voldoende flesjes water bij .
Waarom in hemelsnaam? Ben je bang dat je dorst krijgt? Moet je altijd gelijk je behoeften a la minuut bevredigen?

Een paar jaar geleden had nog nooit iemand van flesjes water gehoord en was er ook niks aan de hand. Ik vind dit zo'n absurd modeverschijnsel. Net of je er niet meer bijhoort als je geen flesje water bij je hebt. The horror

En dat er vervolgens mensen in onze samenleving zijn die nog menen dat gebotteld water beter is dan kraanwater... onvoorstelbaar. Geld weggooien, dat is het.

Ik moet wel altijd lachen als ik de berichten lees van café's e.d. die flessen spa met kraanwater vullen en voor de volle mep verkopen. Kijk, dat is handel!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:01:35 #27
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28378719
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef harlingen het volgende:

Ik moet wel altijd lachen als ik de berichten lees van café's e.d. die flessen spa met kraanwater vullen en voor de volle mep verkopen. Kijk, dat is handel!
Da's toch al zo sinds water is uitgevonden

Je lacht om een heel oud grapje.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:06:50 #28
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_28378801
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.

Lekker smakie hoor.

heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt
water is water, als je alle troep er uit haalt, heb je gewoon drinkbaar water, boeit mij echt waar het uit komt. Je doet toch ook niet moeilijk over de lucht die je inademt?
Overigens kon je vroeger in het Amsterdamse drinkwater caffeine aantonen, drie keer raden waar dat vandaan kwam

En dat je afvoerputje bruin wordt zegt misschien meer over het huishouden
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:07:04 #29
50442 DaMook
pi_28378805
quote:

[..]

Waarom in hemelsnaam? Ben je bang dat je dorst krijgt? Moet je altijd gelijk je behoeften a la minuut bevredigen?
Ja , als ik dorst krijg wil ik drinken .
quote:
Een paar jaar geleden had nog nooit iemand van flesjes water gehoord en was er ook niks aan de hand. Ik vind dit zo'n absurd modeverschijnsel. Net of je er niet meer bijhoort als je geen flesje water bij je hebt. The horror
Ik doe het ook pas 2 jaar ofzo, maar het is gewoon makkelijk , en ja het is tegenwoordig steeds meer in aan het komen, maar daar was ik voor .
quote:
En dat er vervolgens mensen in onze samenleving zijn die nog menen dat gebotteld water beter is dan kraanwater... onvoorstelbaar. Geld weggooien, dat is het.
Laat mij toch lekker geld weggooien . Het smaakt trouwens wel beter vind ik, maar idd vinden er veel ook van niet .
quote:
Als mijn flesje geen dop opzit of de dop er al af is geweest hoef ik hem niet (thuis is dat dan weer anders zoals ik eerder zei) en ik drink in de kroeg eigenlijk alleen bier dus zo vaak merk ik het niet .

vrijdag 1 juli 2005 @ 09:21:48 #30
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_28379103
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Beste water is van de Veluwe, niet dat gore Pernot Pernis water man.

Pernis is geen biesbos
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:23:18 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28379134
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:21 schreef Allantois het volgende:

[..]

Pernis is geen biesbos
Ja dat denk jij, neem nog een slok olie en verwissel je rupsbanden even..
pi_28379162
quote:
En toch blijkt uit onderzoek dat het water teveel gifstoffen bevat. Mijn broer woont zelf in Rotterdam en als je daar het water rechtstreeks uit de kraan drinkt smaakt het naar chloor. Dat is echt simpelweg niet lekker.... Mischien dat het in de leidingen zit hoor, dat durf ik niet te zeggen, maar het is bewezen minder gezond dan in andere delen van het land. (minder gezond als in: voldoet gewoon ruim aan alle normen maar niet zo ruim als in andere gebieden)
quote:
Een paar jaar? Ik heb sinds 1994 al flesjes water in de auto (let wel: flesjes kraanwater ). Als je lang op de weg zit is dat gewoon een stuk handiger dan iedere keer bij een tankstatioin stoppen om een kop koffie te halen. Modeverschijnsel? Net als een DVD speler, is er ook pas een paar jaar, is dan zeker ook een modeverschijnsel? Een modeverschijnself verdwijnt vanzelf weer op korte termijn, flesjes drinken zijn handig, en zullen dus niet op korte termijn verdwijnen. Heck, ik doe het al 11 jaar, dan is bij mij de "korte termijn" al wel voorbij hoor....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:27:57 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28379229
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 05:05 schreef kanaiken het volgende:
Inderdaad Kwaliteitsverschil is bewezen, dat het nul is.
Even geen bron.
Dat was laatst op het nieuws inderdaad. Water uit een flesje (zoals Spa Blauw enzo) is qua kwaliteit net zo goed als water uit de kraan.
Maar goed als mensen liever uit een flesje willen drinken dan moeten ze dat gewoon doen. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen of gaan zitten preken zoals die collega van de TS doet.
(Un)masking for the greater good.
pi_28379247
quote:
bewezen is dat die watercoolers vaak slecht schoongehouden worden en dat er dus veel bacterien aanzitten. Het gaat dus niet om het water, maar om het apparaat! Als dat goed onderhouden wordt, is er niks mis mee!
uit een aspergernest
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:39:01 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28379448
Hoe puurder het water des te gezonder het is.

Ik geef ze gelijk.

Bij Spa blauw proef ik gewoon de puurheid en er zullen vast en zeker bronwaters zijn die nog puurder zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:44:57 #36
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_28379588
quote:

Het water wat in de spaarbekkens in de Biesbosch zit komt uit de Maas. Het is dus geen grondwater, maar oppervlaktewater. Ze gebruiken maaswater omdat dat schoner is dan rijnwater.
Nadat het schoongemaakt is gaat het niet alleen naar Rotterdam maar wordt het ook naar België geexporteerd, Gent gebruikt het bijvoorbeeld ook. Bron: informatief commentaar van kapitein / reisleider op rondvaartboot door de Biesbosch, vorige week vrijdag.

Het water in rotterdam is schoon en veilig al zijn de meeste mensen (die niet in R'dam geboren zijn) het erover eens dat het niet lekker smaakt. Mensen die er al langer wonen vinder het wel goed, vroeger was het véél slechter, kan ik me nog herinneren...

In Brabant wordt er wel veel grondwater gebruikt, dat komt oorspronkelijk uit de ardennen. Wat daar als regen valt sijpelt in 700 jaar tijd naar Nederland. Daar wordt het dan opgepompt en kan het met maar minieme zuivering gebruikt worden. Van dit water wordt ook wat gebotteld: Prise d'Eau is bijvoorbeeld Tilburgs kraanwater, afkomstig uit bron 6 van het gemeentelijk waterleidingbedrijf. Tot grote hilariteit van de mensen daar werd het ook langere tijd met succes in de supermarkten van Tilburg verkocht...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_28379640
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe puurder het water des te gezonder het is.
Bij Spa blauw proef ik gewoon de puurheid en er zullen vast en zeker bronwaters zijn die nog puurder zijn.
En hoe bepaal jij "puur" dan? Gewoon water bestaat uit H2O. Als jij, echter, pure H2O gaat drinken, wordt je niet vrolijk.... In drinkwater horen een aantal andere spullen te zitten. "Puur" is dus slechts een term waar je hier mee gooit, waar geen waarde aan toe te kennen is. Als je het hebt over "gezond" water, heeft dat een aantal eigenschappen nodig. Die eigenschappen zijn in kraanwater beter vertegenwoordigd dan in "bronwater", en dus is kraanwater gezonder dan bronwater......
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:29:17 #38
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28382368
Ik vind het wel humor al die mensen die zoveel betalen voor een watertje

(Op zicht wel sneu want al die vrachtwagens die met al dat water over de weg rijden stoten allemaal CO2 en fijn stof uit )
Doe mij maar kraanwater, is nog lekkerder ook
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28382572
Ik zit op kamers in belgië, maar als ik dat water it de kraan drink, schijt ik de volgende dag tegen de muur omhoog. Dus ik ga lekker om de zoveel dagen naar de appie om daar water te kopen
pi_28382932
Maar dat is in Belgie
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:51:38 #41
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28383080
quote:

Lekker smakie hoor.
Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_28383548
quote:

Vittel
Evian!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:41:20 #43
67951 VeerMans
Nee! Echt?
pi_28384676
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.
Stond laatst heel groot in de krant

Met een berekening, dat het je een heeeleee hoop scheelt
pi_28387307
Wat kansloos. Iedereen altijd met dat water goed voor je is. Het enige wat het is, is dat het niet slecht voor je is. Iig vergeleken met andere dranken. Het is niet zo dat je ziek bent en water gaat drinken je dan ineens beter wordt ofzo. Duffe waterdrinkrage de laatste tijd.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_28387505
Drink je nu water uit de KRAAN of uit de waterkoeler?

En terecht dat je zeikt. Mensen die EVIAN or whatever halen, zijn niet goed bij hun hoofd.

*drinkt ook water uit de kraan*
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:03:28 #46
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_28393443
quote:

Lekker smakie hoor.

Dat bruine zijn vast de poepresten van andere mensen jah.
silence can say more than thousand words
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:07:03 #47
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_28393562
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Dat bruine zijn vast de poepresten van andere mensen jah.
En hoe voelt u zich nu?
pi_28393653
quote:

En die shit is nog duurder dan benzine ook, 1,15 voor een flesje...
Benzine is duurder hoor.....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28395157
quote:

Lekker smakie hoor.

Omg, hoe oud ben jij?
pi_28395162
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:10 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Benzine is duurder hoor.....
Maar de TS woont in de USA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')