Leuke woordspeling...was dat bewust?quote:
quote:
Dacht ik alquote:
In Texas niet, da's half olie man.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:04 schreef heiden6 het volgende:
Kraanwater is net zo goed, dus laat die mensen maar lekker honderden keren zoveel betalen voor gebakken lucht.
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:52 schreef Stretto het volgende:
Een reden om wel gebotteld water te drinken is:
[afbeelding]
Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding![]()
Vittel
![]()
Consumentenbond heeft afgelopen maand een rapport gepubliceerd waar uit kwam dat kraanwater in Nederland net zo goed is als water uit een flesje (zonder kauwen). In sommige plaatsen (zoals omgeving Eindhoven) is het kraanwater zelfs beter, in andere plaatsen (zoals omgeving Utrecht) is het exact hetzelfde. Barleduc is het kraanwater uit omgeving Utrecht, maar dan in een flesje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Het ging meer om de fles dan het gebottelde water...........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...
De uitvinding wordt steeds genialer!![]()
Dat doe ik eigenlijk ook vaak als ik thuis ben dan vul ik een leeg flesje weer met water uit de icemaker in onze koelkastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...
De uitvinding wordt steeds genialer!![]()
Joh, laat ze lekker in de waan, goed voor de economie..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Oeh die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Spel Evian eens achterstevoren!!
Mischien smaakt het daardoor wel beterquote:Kraanwater in Nederland wordt veel beter gecontroleerd dan "bronwater", wat soms zonder controle de fles in gaat!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:27 schreef Croga het volgende:
[..]
(behalve in omgeving Rotterdam, daar schijnt het redelijk slecht te zijn)
Beste water is van de Veluwe, niet dat gore Pernot Pernis water man.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
[..]
![]()
Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater
![]()
Waarom in hemelsnaam? Ben je bang dat je dorst krijgt? Moet je altijd gelijk je behoeften a la minuut bevredigen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:35 schreef DaMook het volgende:
maar als ik wegga heb ik altijd voldoende flesjes water bij.
Da's toch al zo sinds water is uitgevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef harlingen het volgende:
Ik moet wel altijd lachen als ik de berichten lees van café's e.d. die flessen spa met kraanwater vullen en voor de volle mep verkopen. Kijk, dat is handel!
water is water, als je alle troep er uit haalt, heb je gewoon drinkbaar water, boeit mij echt waar het uit komt. Je doet toch ook niet moeilijk over de lucht die je inademt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef harlingen het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Ben je bang dat je dorst krijgt? Moet je altijd gelijk je behoeften a la minuut bevredigen?
Ik doe het ook pas 2 jaar ofzo, maar het is gewoon makkelijkquote:Een paar jaar geleden had nog nooit iemand van flesjes water gehoord en was er ook niks aan de hand. Ik vind dit zo'n absurd modeverschijnsel. Net of je er niet meer bijhoort als je geen flesje water bij je hebt. The horror
Laat mij toch lekker geld weggooienquote:En dat er vervolgens mensen in onze samenleving zijn die nog menen dat gebotteld water beter is dan kraanwater... onvoorstelbaar. Geld weggooien, dat is het.
Als mijn flesje geen dop opzit of de dop er al af is geweest hoef ik hem nietquote:Ik moet wel altijd lachen als ik de berichten lees van café's e.d. die flessen spa met kraanwater vullen en voor de volle mep verkopen. Kijk, dat is handel!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Beste water is van de Veluwe, niet dat gore Pernot Pernis water man.
Ja dat denk jij, neem nog een slok olie en verwissel je rupsbanden even..quote:
En toch blijkt uit onderzoek dat het water teveel gifstoffen bevat. Mijn broer woont zelf in Rotterdam en als je daar het water rechtstreeks uit de kraan drinkt smaakt het naar chloor. Dat is echt simpelweg niet lekker.... Mischien dat het in de leidingen zit hoor, dat durf ik niet te zeggen, maar het is bewezen minder gezond dan in andere delen van het land. (minder gezond als in: voldoet gewoon ruim aan alle normen maar niet zo ruim als in andere gebieden)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater
Een paar jaar? Ik heb sinds 1994 al flesjes water in de auto (let wel: flesjes kraanwaterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef harlingen het volgende:
Een paar jaar geleden had nog nooit iemand van flesjes water gehoord en was er ook niks aan de hand. Ik vind dit zo'n absurd modeverschijnsel. Net of je er niet meer bijhoort als je geen flesje water bij je hebt. The horror
Dat was laatst op het nieuws inderdaad. Water uit een flesje (zoals Spa Blauw enzo) is qua kwaliteit net zo goed als water uit de kraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:05 schreef kanaiken het volgende:
InderdaadKwaliteitsverschil is bewezen, dat het nul is.
Even geen bron.
bewezen is dat die watercoolers vaak slecht schoongehouden worden en dat er dus veel bacterien aanzitten. Het gaat dus niet om het water, maar om het apparaat! Als dat goed onderhouden wordt, is er niks mis mee!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
Het water wat in de spaarbekkens in de Biesbosch zit komt uit de Maas. Het is dus geen grondwater, maar oppervlaktewater. Ze gebruiken maaswater omdat dat schoner is dan rijnwater.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
![]()
En hoe bepaal jij "puur" dan? Gewoon water bestaat uit H2O. Als jij, echter, pure H2O gaat drinken, wordt je niet vrolijk.... In drinkwater horen een aantal andere spullen te zitten. "Puur" is dus slechts een term waar je hier mee gooit, waar geen waarde aan toe te kennen is. Als je het hebt over "gezond" water, heeft dat een aantal eigenschappen nodig. Die eigenschappen zijn in kraanwater beter vertegenwoordigd dan in "bronwater", en dus is kraanwater gezonder dan bronwater......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe puurder het water des te gezonder het is.
Bij Spa blauw proef ik gewoon de puurheid en er zullen vast en zeker bronwaters zijn die nog puurder zijn.
Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.
Lekker smakie hoor.
Evian!quote:Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding![]()
Vittel
![]()
Stond laatst heel groot in de krantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat bruine zijn vast de poepresten van andere mensen jah.![]()
![]()
![]()
Benzine is duurder hoor.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
En die shit is nog duurder dan benzine ook, 1,15 voor een flesje...![]()
Omg, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |