Leuke woordspeling...was dat bewust?quote:
quote:
Dacht ik alquote:
In Texas niet, da's half olie man.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:04 schreef heiden6 het volgende:
Kraanwater is net zo goed, dus laat die mensen maar lekker honderden keren zoveel betalen voor gebakken lucht.
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:52 schreef Stretto het volgende:
Een reden om wel gebotteld water te drinken is:
[afbeelding]
Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding![]()
Vittel
![]()
Consumentenbond heeft afgelopen maand een rapport gepubliceerd waar uit kwam dat kraanwater in Nederland net zo goed is als water uit een flesje (zonder kauwen). In sommige plaatsen (zoals omgeving Eindhoven) is het kraanwater zelfs beter, in andere plaatsen (zoals omgeving Utrecht) is het exact hetzelfde. Barleduc is het kraanwater uit omgeving Utrecht, maar dan in een flesje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Het ging meer om de fles dan het gebottelde water...........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...
De uitvinding wordt steeds genialer!![]()
Dat doe ik eigenlijk ook vaak als ik thuis ben dan vul ik een leeg flesje weer met water uit de icemaker in onze koelkastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:04 schreef g1id het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n fles kopen en daarna steeds bijvullen met kraanwater...
De uitvinding wordt steeds genialer!![]()
Joh, laat ze lekker in de waan, goed voor de economie..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Oeh die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Spel Evian eens achterstevoren!!
Mischien smaakt het daardoor wel beterquote:Kraanwater in Nederland wordt veel beter gecontroleerd dan "bronwater", wat soms zonder controle de fles in gaat!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:27 schreef Croga het volgende:
[..]
(behalve in omgeving Rotterdam, daar schijnt het redelijk slecht te zijn)
Beste water is van de Veluwe, niet dat gore Pernot Pernis water man.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
[..]
![]()
Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |