Ja dat denk jij, neem nog een slok olie en verwissel je rupsbanden even..quote:
En toch blijkt uit onderzoek dat het water teveel gifstoffen bevat. Mijn broer woont zelf in Rotterdam en als je daar het water rechtstreeks uit de kraan drinkt smaakt het naar chloor. Dat is echt simpelweg niet lekker.... Mischien dat het in de leidingen zit hoor, dat durf ik niet te zeggen, maar het is bewezen minder gezond dan in andere delen van het land. (minder gezond als in: voldoet gewoon ruim aan alle normen maar niet zo ruim als in andere gebieden)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater
Een paar jaar? Ik heb sinds 1994 al flesjes water in de auto (let wel: flesjes kraanwaterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef harlingen het volgende:
Een paar jaar geleden had nog nooit iemand van flesjes water gehoord en was er ook niks aan de hand. Ik vind dit zo'n absurd modeverschijnsel. Net of je er niet meer bijhoort als je geen flesje water bij je hebt. The horror
Dat was laatst op het nieuws inderdaad. Water uit een flesje (zoals Spa Blauw enzo) is qua kwaliteit net zo goed als water uit de kraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:05 schreef kanaiken het volgende:
InderdaadKwaliteitsverschil is bewezen, dat het nul is.
Even geen bron.
bewezen is dat die watercoolers vaak slecht schoongehouden worden en dat er dus veel bacterien aanzitten. Het gaat dus niet om het water, maar om het apparaat! Als dat goed onderhouden wordt, is er niks mis mee!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
We hebben op het werk een waterkoeler waar gewoon gekoeld tapwater uit komt, perfecte kwaliteit. Ik drink daar altijd uit. Komt er vandaag een miep langs die begint te zeiken dat ik dat niet moet drinken, dat dat niet gezond is, dat je alleen gebotteld water moet drinken.
Het water wat in de spaarbekkens in de Biesbosch zit komt uit de Maas. Het is dus geen grondwater, maar oppervlaktewater. Ze gebruiken maaswater omdat dat schoner is dan rijnwater.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Allantois het volgende:
Rotterdams water wordt gewonnen uit de Biesbos (hoe schrijf je dat?). Dat is het zuiverste grondwater van Nederland, beter dat bv duinwater
![]()
En hoe bepaal jij "puur" dan? Gewoon water bestaat uit H2O. Als jij, echter, pure H2O gaat drinken, wordt je niet vrolijk.... In drinkwater horen een aantal andere spullen te zitten. "Puur" is dus slechts een term waar je hier mee gooit, waar geen waarde aan toe te kennen is. Als je het hebt over "gezond" water, heeft dat een aantal eigenschappen nodig. Die eigenschappen zijn in kraanwater beter vertegenwoordigd dan in "bronwater", en dus is kraanwater gezonder dan bronwater......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe puurder het water des te gezonder het is.
Bij Spa blauw proef ik gewoon de puurheid en er zullen vast en zeker bronwaters zijn die nog puurder zijn.
Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.
Lekker smakie hoor.
Evian!quote:Die Maxi Grip uitvinding van Vittel zou op alle flessen moeten worden toegepast, echt zo'n simpele maar doch geniale uitvinding![]()
Vittel
![]()
Stond laatst heel groot in de krantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar kraanwater in Nederland is schoner dan die zooi in flesjes.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
met kraanwater worden drollen en pies, van bewoners uit je regio naar bassins gespoeld, om daarna weer chemisch gereinigd te worden, en weer door je kraan naar buiten komt.
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat bruine zijn vast de poepresten van andere mensen jah.![]()
![]()
![]()
Benzine is duurder hoor.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:04 schreef StefanP het volgende:
En die shit is nog duurder dan benzine ook, 1,15 voor een flesje...![]()
Omg, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:15 schreef Againzender het volgende:
Ik bottel altijd mijn kraanwater, erg gezond!
Hij zit wel in de states hé. Dat onderzoek had betrekking op Neerlandsch kraanwater. Dat het beste ter wereld schijnt te zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 05:05 schreef kanaiken het volgende:
InderdaadKwaliteitsverschil is bewezen, dat het nul is.
Even geen bron.
Ooit scheikunde gehad? Dat kun je er allemaal uit halen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
Lekker smakie hoor.
heb je wel eens die bruine aanslag gezien op het metalen putje van je wasbak, waar kraanwater langs komt![]()
Sommige mensen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ooit scheikunde gehad? Dat kun je er allemaal uit halen hoor.
Bruine aanslag in je wasbak = poepresten.
De zon draait zeker ook om de aarde, de aarde doet er 365 dagen over om rond z'n eigen as te draaien, niet toch...
Evian is gewoon kraanwaterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:05 schreef C4D het volgende:
Evian is echt ranzig, vind er echt een olie-achtige smaak aan zitten. Nou ja, beetje vettig. Anyway, koop gewoon een grote fles Spa blauw en vul die daarna steeds bij met kraanwater. Is goed te drinken alhoewel je toch echt wel een verschil proeft, maar dat is verder niet vervelend of negatief.
keer poetsen misschien?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Martineke het volgende:
Weinig zin, volgens mij kakt zij gewoon in de wasbak.quote:
schoonmaken met gebotteld water, dat is schonerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Weinig zin, volgens mij kakt zij gewoon in de wasbak.
In het flesje of in de kraan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:58 schreef Nickthedick het volgende:
Bij mij zit er gewoon Wodka in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |